Naamantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Jos lompsis lääkäriin hakeen saikkua, pukkas flunssan.
Jos nyt yrittäisit päästä liikkeelle.

Ja perkele kun ytimeen joudun raahaamaan luuni niin painallan samalla stokalle tartuttaan yläluokkalaisia kermaperseitä. Lupaan räkiä siihen malliin että epidemia on varmasti laaja. Sairaana saa olla ilkimys. Ja on täysin perusteltua poiketa stokalla, Jean Paul Gaultier - Le Male on finito.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä en vaan pysy hereillä! Nukuin varmaan puolisen tuntia tuolissani röhnöttäen. Onneksi kukaan ei yllättänyt mua. Noi lihasrelaksantit eivät kai oikein sovi duunikäyttöön. Toisaalta, ilmankaan en tällä hetkellä pärjäisi.
BettyB.

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mitäs sitten tehtäis?

Pitäisi ommella, virittää verkkoja aidan alle, istuttaa kukkia, pyykätä ja siivota. Niin ja ihmetellä tesassin kasvillisuutta. Taidan kuitekin aloittaa urakan käymällä lenkillä, katotaan sitten noi loput jos huvittaa..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Mä en vaan pysy hereillä! Nukuin varmaan puolisen tuntia tuolissani röhnöttäen. Onneksi kukaan ei yllättänyt mua. Noi lihasrelaksantit eivät kai oikein sovi duunikäyttöön. Toisaalta, ilmankaan en tällä hetkellä pärjäisi.
Mä en vaan saa noita kaveri joka nostaa painoja nautiskelee ylenmäärin lihasrelaksantteja, voisko ND kirjoittaa niitä mulle, lihakset on jäykät ja kipeet koko ajan.. :cry:

Niin uin hallissa illalla ja nukutti vähän liian hyvin.. pitää aikaistaa herätyskelloa hetken.. Monihan luki unijutun jonka mukaan aamuherääminen ja sen helppous vaihtelee suuresti ajan sunteen.
Viimeksi muokannut Niba, 18.08.2008 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ovelaa porukkaa meillä duunissa. Tipahti just kutsu tupaantuliaisiin yhden yksikön uusiin tiloihin, tarjolla kuohuvaa ja pientä purtavaa, jättivät tosin kertomatta missä nää uudet tilat on.
Pyry-Matias

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kotona. Terveiset Koatiasta, Sloveniasta ja Italiasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:Kotona. Terveiset Koatiasta, Sloveniasta ja Italiasta.
Jakauduit sitten kolmeen osaan? Kätevää!
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:Jakauduit sitten kolmeen osaan? Kätevää!
Välillä täytyy pikselöityä kootaksen palapelinsa entistä vahvemmaksi.
Bliss

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun mummi on viety reilu tunti sitten tajuttomana paikalliseen sairaalaan ja sieltä edelleen ihan hetki sitten Meilahteen :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Mun mummi on viety reilu tunti sitten tajuttomana paikalliseen sairaalaan ja sieltä edelleen ihan hetki sitten Meilahteen :(
:boohoo: Tsempit mummille!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:
aasi kirjoitti:Niisk. Vieläkin yksi palvelin alhaalla.
No nyt niitä on taas vähän enemmän alhaalla! Rokrok.
Nynne toimii kaikki!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:Kiitos kaikille asianosaisille perjantai-illasta, oli taas kerran tosi mukavaa. Boner on parhautta!
Meikä oli vielä lauantainakin loppuillasta Mollyssa! Ei tartte ihan heti uudestaan sinne mennä :D
1108

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lääkärit on sadisteja. Tökkiä nyt toista pumpulipuikolla kurkkuun niin syvälle että meinasi pala lentää. Ois sitten äänihuulet tulehtuneet ja tohtori määräsi mut puhekieltoon. Sehän onkin helppoa, olenhan tunnetusti hiljainen kaveri... Maataan nyt sitten kolmepäivää himassa.

Päätän raporttini tähän.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Tuli muuten jokin aika sitten mieleen kysyä oululaiselta sukulaiseltani, että tunteeko hän aasia. Vastasi, että nimi kuulostaa kyllä tutulta! :)

Tähän vielä 90-luvun paras musiikkivideo:

BettyB.

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Perskeles, pelastuin vain parilla sentillä julman luontokappaleen hyökkäykseltä. Kyy peijooni oli tullut purtsille päivää paistattelemaan ja meinasin tallata päälle. Ei tykännyt vaan yritti purra. Onneksi olen salamaakin nopeampi. Reitillä oli myös harvinaisen paljon erilaisia perhosia ja muutama sudenkorentokin, pitää vissiin ottaa jatkossa kamera mukaan. Kyllä maalla on taas :h:

Aamupalaa ja suihkuun, tilulii!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Kiitos kaikille asianosaisille perjantai-illasta, oli taas kerran tosi mukavaa. Boner on parhautta!
Meikä oli vielä lauantainakin loppuillasta Mollyssa! Ei tartte ihan heti uudestaan sinne mennä :D
Hahaa, busted. Jätkä on Boner-fani! 8) Niinku vissiin oon vähän itekin.. (Helkutin hyvä kyllä, etten käyny pokailee sitä basistia sit kuiteskaan.)

Yllättävän mukava duunipäivä muuten, ku ei oo tullu tavaks viime aikoina. Tajuton kiire kyllä ollu ja ihan pikkunen tappelu printterin kanssa..mut muuten itseasiassa aika jees.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:. Reitillä oli myös harvinaisen paljon erilaisia perhosia ja muutama sudenkorentokin, pitää vissiin ottaa jatkossa kamera mukaan. Kyllä maalla on taas :h:
Mä kuvittelen Swirlin juoksemassa kiljuen silmät kiinni pitkin metsiä.. :lol:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Hoho... eilen illalla meijän työhuoneessa oli yöperhonen ja syöksyin kirkuen lattialle miehen jalkaan tarrautuen, kun se otus yritti selkeästi laskeutua mun tukkaani. Kissan ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, kun se tuli siihen viereen tuijottamaan, että mitä sinä hullu nainen siellä lattialla huudat :roll:
BettyB.

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Arvatkaa kenellä on chiliä nenässä??!!
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Arvatkaa kenellä on chiliä nenässä??!!
Vedit sit chilit nenään? :wink:

Eipä kyllä, voisin kokeilla itekin jos vaikka heräisin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Radio Rockilla soi Jonnan Minttu ja Ville :D

Ja taidan vielä osata sanatkin ulkoa.
BettyB.

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Eipä kyllä, voisin kokeilla itekin jos vaikka heräisin.
Ei kannata, sattuu!

Aika stydiä kamaa noi oman puskan pienet punaiset. Seuraavaks testaan noi isommat oranssit. Mut en nenälläni.
Bhven

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Antaisitko lapsellesi nimen Keihäs-Tero?

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1572255
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Bhven kirjoitti:Antaisitko lapsellesi nimen Keihäs-Tero?

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1572255
No onhan tuo ehkä hieman lapsen suuntaamista tiettyyn suuntaan jo pienestä pitäen, mistä voidaan vanhempia nuhdella ja kevyesti läppäistä poskelle. Mut että antaa nyt lapselle nimeks Bhven tai pikkuego? Ei jumalauta!
1108

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ompas taas siistiä, ääni otti hatkat kokonaan... Saa mitään tunnistettava sanaa ulos suusta. Alkaa pikkasen niinQ vituttaa orastavasti jo, jos tätä jatkuu pitkäänkin niin saattaa olla että vitutuksen rajat ylittää pääsyn ennätyskirjaan.

Miksi aina mulle käy näin?
Vastaa Viestiin