Kitykohtalot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mulle varmaan joku toivoo sotaa, köyhyyttä, nälänhätää, vastuuta ja vammoja jotta mulla olisi jotain oikeaa whinettämisen aihetta.
Bliss

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:Mulle varmaan joku toivoo sotaa, köyhyyttä, nälänhätää, vastuuta ja vammoja jotta mulla olisi jotain oikeaa whinettämisen aihetta.
Pyh. Mä toivoisin sulle nätin ja kiltin vaimon ja kaksi lasta. Sitten sulla ei olis aikaa eikä tarvetta whinettää :wink:
Theodore Taylor

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Bliss kirjoitti:Pyh.
Blissille tarjoilisin sellasta jalat alta vievää unelmien poikamiestä joka laittaa kaikki kehon mehut liikkeelle.
masa

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: Se Mankkaa oli parempi.
Ei olllut. Nurmijärvellä asuessaan elco voisi liittyä Matti Vanhasen tukijoukkohin.
elco

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos nyt hypoteettisesti pelaisin teillä monopolia niin kortipakasta voisi viuhua aika tiiviisti "Mene suoraan Blue Oysteriin kulkematta lähtöruudun kautta."
NegaDuck

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Meinasin sanoa... mutta Theo ehtikin jo ensin. Sanon sitten vaan, että...
Bliss kirjoitti:Pyh. Mä toivoisin sulle nätin ja kiltin vaimon ja kaksi lasta. Sitten sulla ei olis aikaa eikä tarvetta whinettää :wink:
No kiitos. :)
elco

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja elco »

Theodore Taylor kirjoitti:
Blissille tarjoilisin sellasta jalat alta vievää unelmien poikamiestä joka laittaa kaikki kehon mehut liikkeelle.
Toi on jo keksitty: SikaMika!
NegaDuck

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:Vai haluaisitko kaikista homoseksuaaleja?
Elco vain yritti sanoa että tää koko ketju on ihan håmå.
Theodore Taylor

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

elco kirjoitti:
Theodore Taylor kirjoitti:
Blissille tarjoilisin sellasta jalat alta vievää unelmien poikamiestä joka laittaa kaikki kehon mehut liikkeelle.
Toi on jo keksitty: SikaMika!
Asiaa! Mutta missäs ne kitypimpit on silloin kun heitä tarvitaan?
Chap

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Chap »

Theodore Taylor kirjoitti:Mutta missäs ne kitypimpit on silloin kun heitä tarvitaan?
Kitypimppiä jos sais?
Theodore Taylor

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Chap kirjoitti: Kitypimppiä jos sais?
Joo ei kiitos tähän hätään, mutta kiitos nyt kuitenkin ;)
NegaDuck

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

elco kirjoitti:Jos nyt hypoteettisesti pelaisin teillä monopolia niin kortipakasta voisi viuhua aika tiiviisti "Mene suoraan Blue Oysteriin kulkematta lähtöruudun kautta."
Vaan onko tuo Yhteismaa- vaiko Satumaakortti?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Freddielle voisi muuttaa somaliperhe naapuriksi.
Been there, done that. Kyllähän sun olisi pitänyt tuo tietää ja varmasti tiedätkin, olen maininnut asiasta useampaan otteeseen, mutta kertaushan on opintojen äiti, tykkäät varmasti lukea saman tarinan yhä uudestaan (ja muistikuvat haperoituvat vuosien saatossa):

Iso somaliperhe asui alakerrassani ehkä jotain viisi vuotta vai kauanko siellä vuokrakämpässä asuinkaan. En tutustunut heihin läheisesti, mutta ei heistä ollut ainakaan sen perusteella pahaa sanottavaa. Ei kuulunut melua, eivät aiheuttaneet häiriötä, perheen isoisää ja isoäitiä saatoin joskus moikata rapussa, ja perheen vanhempi teinipoika oli varmaan kaksi metriä pitkä, oletan että harrasti koripalloa. En muista ihan varmaksi kuinka monta henkeä kyseisessä 89 neliömetrin 4h+k asunnossa asui, mutta ainakin heitä oli siellä kolmen sukupolven edestä saman katon alla. Arvataan että kahdeksan henkeä.

Muita maahanmuuttajakansalaisuuksia mitä samassa rapussa asui: vieressä asui nätti vietnamilaisopiskelijatyttö, alemmassa kerroksessa nuori venäläispariskunta ja kiinalaisperhe. Jos noista mitään pahaa sanottavaa on, venäläismies houkui mielestäni maskuliinista vaimonhakkaajaenergiaa ja oli aina jotenkin tuiman näköinen, vastaavasti avovaimonsa vaikutti jotenkin hiljaiselta ja varovaiselta. Kiinalaisperheestä kuului silloin tällöin riitelyä, huutoa ja lapsen itkua.

Arvasin kyllä että yrität keksiä minulle jonkin maahanmuuttajiin liittyvän "silmienavaajan", mutta otaksuin että haluaisit minun mieluummin joutuvan somalijoukon pahoinpitelemäksi jotta alkaisin vihata kaikkia somaleja silmittömästi. Olen pettynyt ettet käyttänyt tuota, olin jo kirjoittanut vastineenikin valmiiksi.

Keksin sulle ensi yön aikana jotain vastaavaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Eiku nyt mä keksin hyvän!

Toivon että Pertin naapuriin muuttaisi kahdeksanhenkinen somaliperhe.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Eiku nyt mä keksin hyvän!

Toivon että Pertin naapuriin muuttaisi kahdeksanhenkinen somaliperhe.
Jos olisin vuokralla ei tuo haittaisi, mutta tässä tilanteessa en osaa sellaista toivoa.
No miten olisi pesäpallojoukkueellinen skinejä?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Eiku nyt mä keksin hyvän!

Toivon että Pertin naapuriin muuttaisi kahdeksanhenkinen somaliperhe.
Jos olisin vuokralla ei tuo haittaisi, mutta tässä tilanteessa en osaa sellaista toivoa.
Se olikin minun toiveeni sinun varallesi. Sinulta ei kysyttäisi mitään. ;)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ En totta puhuen osannut yhdistää ajatustasi ollenkaan asunnon jälleenmyyntiin. Mainitsemassasi tilanteessa kompensoisin mahdollista hinnanalennusta ostamalla uudenkin asunnon kahdeksanhenkisen somaliperheen naapurista. Problem solved, everyone's happy. Saattaisin jopa jäädä diilissä voitolle.

EDIT: Puhumattakaan siitä jos uuden isomman asuntoni naapurit muuttaisivatkin jossain vaiheessa pois. Eikös asuntoni arvo räjähtäisi silloin vallan käsiin? Tarinan opetus: uusi asunto kannattaa nimenomaan ostaa jonkun ison mamu-perheen naapurista, eikös juu?

Mitä tulee nykyiseen asuntooni, alakerrassani asunut nuori mikälie-algerialainen-marokkolainen mies on jossain vaiheessa muuttanut suomalaisine tyttöystävineen muualle, ja tilalle on tullut ilmeisesti joku nainen jolla on suomalainen sukunimi. Näinköhän kämppäni arvo taas tuplaantui? Tosin nykyisellä alakerran naapurilla on räksyttävä pikkukoira joka haukkuu iltamyöhällä ikäväänsä jos emäntä on liesussa. Jollain toisellakin naapurilla oli aiemmin paljon haukkuva piski, mutta se on hiljentynyt jossain vaiheessa. Mahdollisesti myrkytetty tjsp.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

exPertti kirjoitti:Jatkoa.

ND:mäisenä yhteiskuntakokeiluna tekisin A_J:stä nymfomaanin.
Hah. Eiköhän se ole jo. Salaa.
Aito_Johanna

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

exPertti kirjoitti:
Edithistä tekisin täysin vastustamattoman miehien silmissä.

ND:mäisenä yhteiskuntakokeiluna tekisin A_J:stä nymfomaanin.
Pertille antaisin roppakaupalla järkeä, ymmärrystä, tunneälyä ja hienotunteisuutta. Se voisi olla mielenkiintoinen kokeilu.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hämärämiehelle antaisin kaiken Kolumbian kokaiinin. :rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Theodore Taylor kirjoitti:
elco kirjoitti:
Theodore Taylor kirjoitti:
Blissille tarjoilisin sellasta jalat alta vievää unelmien poikamiestä joka laittaa kaikki kehon mehut liikkeelle.
Toi on jo keksitty: SikaMika!
Asiaa! Mutta missäs ne kitypimpit on silloin kun heitä tarvitaan?
:yo:

...mut ei tässä mainitussa parituksessa selvästi raha pyöri, joten ihan turhaa hukata ammattitaitoaan moiseen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Herra Manala

Re: Kitykohtalot

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tytöille antaisin pusuja!
Vastaa Viestiin