Tiistai, monogamian päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Etsin eilen puhelintani samalla kun puhuin siskon kanssa samaiseen kännykkään :roll: Nerous ei kulje suvussa, sisko meinaan samaan aikaan etsi kynää; kynä toisessa kädessä.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:helkutin vaateäijä kyllä kertoi että MILANOSSA ja muualla maailmassa korkeat vyötäröt on taas cool juttu.
Helkutin vaateäijä on oikeassa, mäkin ostin viime viikolla sellaisen todella korkeavyötäröisen hamosen. Kireä paitapusero alle ja korkkarit&nailonit jalkaan, alkaa ukkoa lakoamaan ;)
NegaDuck

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mut mitä tarkoittaa "korkea vyötärö"? Että vyö on kiskaistu navan yläpuolelle?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RolloTomasi kirjoitti:Moi.
Mikä nyt on vialla kun olet noin hurjistuneen oloinen?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:Mut mitä tarkoittaa "korkea vyötärö"? Että vyö on kiskaistu navan yläpuolelle?
Kai juurikin näin. Vaatteen korkein nyöri on navan kohdalla tai yläpuolella. Kaventaa lantiota ;) (paitsi siis sellaset säkkifarkut, joissa on pussit)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

milli kirjoitti:edit: olin TAAS seikkaillut yöllä syömässä.. miten tämän saa loppumaan?
Voin kuvitella tuon olevan laihduttajan painajainen. "Koko päivänä en ole syönyt mitään, ja silti paino vaan kasvaa! Olenkohan raskaana?"
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Elppis kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Että vyö on kiskaistu navan yläpuolelle?
Kai juurikin näin.
Tietääkseni tuo on muotia myös vaarien keskuudessa. :D

Kuva
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:Mut mitä tarkoittaa "korkea vyötärö"? Että vyö on kiskaistu navan yläpuolelle?
Tätä:

Kuva

Tai vaikka tätä:

Kuva
NegaDuck

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NegaDuck kirjoitti:Meni taas nörtteilyksi, mutta: hyvänen aika, se Windows-päivitys joka tyrkytti itsensä tänään onkin XP Service Pack 3. :shock: Kannattaako? Vai hajooko ihan kaikki?
Ääänghhh... työkoneen kanssa näköjään F-Secure esti asennusta viimeistelemästä itseään, ja tuli kauhea uninstall-boot-reinstall -rumba. :evil:
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Käynnistin pöytäkoneen, kun piti kaivaa sieltä polttareita varten vanhoja valokuvia. Tuli sitten katseltua vähän muitakin, enkä oikeen osaa päättää, pitäisikö nyt itkeä vai nauraa.

Tylsä sadekeli, mitähän keksis?

Ja kertokaapa miten sanoa työkaverille ei? Mua kovasti yritetään rekrytoida mukaan yhteen bisnekseen ja se ei oikeestaan kiinnosta mua pätkäkään. Ylimääräistä rahaahan se toki on, sais monta kenkäparia lisää...
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:ei oikeestaan kiinnosta mua pätkäkään ... sais monta kenkäparia lisää...
Kai sä huomaat itekin tässä selvän ristiriidan? :wink:
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No mutku sen rahan eteen pitäs sitten tehdä jotain töitäkin, eikä mun tähänkään asti oo tarvinnut!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Helkutin vaateäijä on oikeassa, mäkin ostin viime viikolla sellaisen todella korkeavyötäröisen hamosen. Kireä paitapusero alle ja korkkarit&nailonit jalkaan, alkaa ukkoa lakoamaan ;)
Alkaa alkaa, äsken yks jo vallan avas mulle oven. 8) (Uusavuton ei jostain syystä saanu sitä ite auki.)
Joo, siis nailonit tottakai! (In NB we trust.) Mut korkkareita en osaa käyttää ja paitapuseron laitan vasta sitten jakun alle ku toppikausi loppuu. Nyt on niinku kesä vielki.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Alkaa alkaa, äsken yks jo vallan avas mulle oven. 8)
Tuo on just tuota. Naiset aina luulevat että mies on halukas seksiin jos avaa naiselle oven. Olin tuon takia aika pinteessä erään 90-v mummelin kanssa, mutta pääsin pakoon.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ah, supersetti kanasta ja kasviksista lautasella ja piirrettyjä telkassa! Sadepäivän pelstus :]
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Oli raskas yö, tuli mietittyä menneitä aika lailla. Varmaan joskus kuudelta nukahti, pitäs jotenkin nyt tässä päästä pois ja vähän latautumaan. Vissiin se mökille lähteminen olis yks hyvä vaihtis, kun ei tässä nyt ole mitään järkeä tällä hetkellä. Vähän vaan arveluttaa lähteä yksi möksälle, sitä tiedä jaksaako yksinään, varsinkaan kun ei saa edes fyysisesti rasittaaa itseään piippuun asti.
Geep

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Eiks joku vois lähteä mukaan?

(Kauhee tajuta mut rupes kiinnostaa pitkästä aikaa jonkun toisen asiat ja miks tilanteeseen jouduttu. Plussaa, oon ollu liian kiinnostunu taas - ylläripylläri - vaan omasta päästäni.)
Vihtahousu

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Täs keskellä viikkoa ei oikein ketään irtoa. Ja siks toisekseen ehkä vähän tekis mieli lähteä yksinäänkin, katsoa miten sitä jaksais. Ei oo tullut aikasemmin kokeiltua, jos olis pari päivää landella itekseen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti: Oli raskas yö, tuli mietittyä menneitä aika lailla.
Kovin tuttu fiilis. *huokaus* Mullakin oli niin mahtava eilisilta, et vuorotellen itkin ja yritin nukahtaa..ja tota jatku vaikka kuinka myöhään yöhön. No hullu juttu, että on sit taas tänään ihan saatanan poikki.
Lähetän sulle sairaasti energiaa! Ei oo muuten välttämättä ollenkaan huono idea lähtee yksin sinne möksälle. Ja vaikka oiski niin pääseehän sieltä aina pois. Pus.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geep

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Geep »

True! Sieltä pääsee aina pois. Ehkä kaljat kannattaa pitää minimissä.
masa

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti: Ehkä kaljat kannattaa pitää minimissä.
Päinvastoin. Ei mikään asia ole koskaan niin huonosti, etteikö sitä voisi vielä juomalla pahentaa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Mulle kelpais oikein hyvin viikonloppu tai vaikka koko viikko yksin jossain mökillä, eipähän olis enää tekosyitä jättää kuvaamatta kaikkee sitä mitä on pitäny kuvata.

Jotenkin lapsellisen terapeuttista istua saunan alalauteilla ja kuunnella kun tuli lähtee kiukaassa liikkeelle :roll:
Vihtahousu

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geep kirjoitti:True! Sieltä pääsee aina pois. Ehkä kaljat kannattaa pitää minimissä.
Joo, kyllä jos yksinään alan metsän keskellä ryyppäämään, niin mut saa kyllä toimittaa heti hoitoon. Kiitos ajatuksistanne, ehkäpä lähenkin kunhan tässä saa aikataulut kuntoon.
milli

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

Tahtoo kans mökille.. heti kun olis se oma auto, niin voisi lähteä reissuun sit kun huvittaa. Yksin voisi periaatteessa olla varsin terapeuttista, mutta ajatus yksin metsän keskellä olemisesta pelottaa vähän.
Vastaa Viestiin