Tiistai, monogamian päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Syitä monogamiaan: 1. Rumpujen soitto seisaaltaan. 2. Alas lasketut verhot. 3. Pilleri, joka tekee ihmisen suuremmaksi. 4. Stop-kyltti takin suojassa. 5. Sateessa seisova lammaskoira.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

-Superior- kirjoitti:Syitä monogamiaan: 1. Rumpujen soitto seisaaltaan. 2. Alas lasketut verhot. 3. Pilleri, joka tekee ihmisen suuremmaksi. 4. Stop-kyltti takin suojassa. 5. Sateessa seisova lammaskoira.
Mä tiedän et sulla polyploidiaa kromosomistossa ainakin 46 paria, miksei sitten polygamiaa?

Viestitin näin tueksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Moi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Mielestäni tämän sävellyksen sovituksessa on kohtia, joista kuulee, miltä tuntuu olla olemassa:

ninnithequeen

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Moi.
Huomenta.

Pittää mennä kultaliikkeeseen tänään, kaiverruttamaan kummipojan vauvakehystä :h:
Toivottavasti ne ny ehtii tekee moisen lauantaiksi ku on ristiäiset.
milli

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!

Mulla on alkanut olla äärimmäisen suuri asennevamma olla täällä asiakkaan luona töissä, melkein mielummin välillä heittäytyisi vaikka auton alle tai jotain. Onneksi muutoksia on varmasti tulossa.

edit: olin TAAS seikkaillut yöllä syömässä.. miten tämän saa loppumaan?
masa

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

milli kirjoitti: edit: olin TAAS seikkaillut yöllä syömässä.. miten tämän saa loppumaan?
Jeesusteipillä?
milli

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti:Jeesusteipillä?
Poikaystävä hylkäs tuon idea heti, kummallinen. Täytyy varmaan laittaa makuuhuoneen oveen lukko, tai virittää joku hirveä metelisysteemi matkalle sängystä keittiöön, ja mun luona keittiöön.
ninnithequeen

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:
masa kirjoitti:Jeesusteipillä?
Poikaystävä hylkäs tuon idea heti, kummallinen. Täytyy varmaan laittaa makuuhuoneen oveen lukko, tai virittää joku hirveä metelisysteemi matkalle sängystä keittiöön, ja mun luona keittiöön.
Yösyöpöttelyhän on just parhautta, sillon kukaan ei nää ;)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Ihan yhtä väsynyttä ku eilenki.. Kauankohan menee et pääsee normaaliin arkirytmiin takas? Lisäksi tänä aamuna suorastaan vituttaa mummoille suunniteltu duunihame, jonka pitäis olla kaiken järjen mukaan suunnilleen oikean kokoinen, mut silti ihan huono malli. Pidän tätä vissiin väärin, koska puristaa (mulla ei ole siiderimahaa!) ja kiristää..helkutin vaateäijä kyllä kertoi että MILANOSSA ja muualla maailmassa korkeat vyötäröt on taas cool juttu.
High fashion-analyysiä aamutuimaan. Töiden pariin, kiitos hei.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Hmph... hieno äänestysidea romuttui siihen kun pitäisi olla enemmän kuin yksi vaihtoehto. Pitäkee tunkkinne!

Muuten oli kyllä oikeesti fiksu idea painella ajoissa nukkumaan, voin lämpimästi suositella muillekin jotka ei oo ehtiny vielä kokeilla. Nyt sit töitä ja kahviautomaatista on maito ja kaakao loppu, i-ha-naa.
NegaDuck

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta, nukuinpas sikeästi.

Meni taas nörtteilyksi, mutta: hyvänen aika, se Windows-päivitys joka tyrkytti itsensä tänään onkin XP Service Pack 3. :shock: Kannattaako? Vai hajooko ihan kaikki?
milli

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

ninnithequeen kirjoitti:Yösyöpöttelyhän on just parhautta, sillon kukaan ei nää ;)
En komppaa, mun mielestä se on ainakin ärsyttävää, kun näemmä syön öisin kaikennäköistä eikä edes muista sitä.
ninnithequeen

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Yösyöpöttelyhän on just parhautta, sillon kukaan ei nää ;)
En komppaa, mun mielestä se on ainakin ärsyttävää, kun näemmä syön öisin kaikennäköistä eikä edes muista sitä.
Uh, se on jo huonoo kyl. Pitäähän sitä nautinto muistaa.
NegaDuck

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

milli kirjoitti:
masa kirjoitti:Jeesusteipillä?
Poikaystävä hylkäs tuon idea heti, kummallinen.
Käsiraudat?
Bliss

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

milli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Yösyöpöttelyhän on just parhautta, sillon kukaan ei nää ;)
En komppaa, mun mielestä se on ainakin ärsyttävää, kun näemmä syön öisin kaikennäköistä eikä edes muista sitä.
Syö iltapäivällä ja illalla niin, ettei yöllä ainakaan ole vahingossa nälkä?
milli

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

Bliss kirjoitti:Syö iltapäivällä ja illalla niin, ettei yöllä ainakaan ole vahingossa nälkä?
Yritetty, iltapalana oli kaikkea kuitu- ja proteiinipitoista, että kyllä sen nälän olisi pitänyt pysyä poissa. Nooh, ei toi oo mikään iso ongelma, ärsyttävää vaan herätä murusten keskeltä =P
ninnithequeen

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuo kissanpentu tekee miut hulluks. Kokoajan pitää olla sylissä ja seurata joka paikkaan. "Miks sä meet sinne? Miks sä teet noin? Miks sä laitoit vessan oven kiinni? Miks sä teet noin?" Anna ny hitto mamman olla hetki rauhassa :D
NegaDuck

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Mitä, eksä voi käydä paskalla kissa sylissä?
ninnithequeen

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:^ Mitä, eksä voi käydä paskalla kissa sylissä?
Noku ei se päästä mua ees kuselle rauhassa! MIUUUUUUUUU kuuluu oven takaa heti. Onhan toinen ny ihan vauva vielä kyl.

Kävin herättelee yöllä ukkokullan sohvalta sänkyyn, ja siellä ne sohvalla veteli ketarat oikosenaan vierekkäin, mein perheen miehet :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on varmaan alkava narkolepsia... nukahdin taas työn ääreen vedettyäni juuri ison kupin tosi vahvaa kahvia :shock:

Muuten on kyllä pirun hyvä fiilis. Vaihdoin salia tuohon duunin viereen ja sain miehenkin houkuteltua tekemään sopimuksen sinne, vaikka se on aina ollut tuollaisia kuukausimaksullisia paikkoja vastaan. Voidaan treenata yhdessä, vaikka se tarkoittaakin mulle kamalaa kidutusta :o
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei jumankukkelis, miten ihminen voi hävittää kakkulansa näin täydellisesti?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Ei jumankukkelis, miten ihminen voi hävittää kakkulansa näin täydellisesti?
Tarkista ettei oo silmillä :wink:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Bluntly kirjoitti:Ei jumankukkelis, miten ihminen voi hävittää kakkulansa näin täydellisesti?
Duunikaveri hävitti äsken tärkeimpänsä ja silmäteränsä, täyden kahvimukin, saavutus sekin.
Bliss

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

pikkuego kirjoitti: Duunikaveri hävitti äsken tärkeimpänsä ja silmäteränsä, täyden kahvimukin, saavutus sekin.
Mun mutsi on onnistunut hukkaamaan juuston matkalla jääkaapilta ruokapöytään. SE on aikamoinen suoritus :D
Vastaa Viestiin