Tiistai, monogamian päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisikohan oikein hurja ja lähtisi vaikka elokuviin kun ei ole tullut käytyä kaupallisessa teatterissa ihan hetkeen. Toisaalta voisi mennä kauppaan ostamaan mässyä ja katsoa jonkun rainan hyllystä. Tai sitten vain painua parvekkeelle tekemään pari huonekalua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Tänään vois ehkä yrittää niitä vaatekauppoja uudestaan, eilen yritin mut nukahdin niin monta kertaa matkalla ytimeen että tulin samalla vauhdilla himaan.

Ja nyt jos en löydä ees sukkia niin oon sit alasti!
NegaDuck

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

:tiistai: Pitäkää service packinne. Pitäs saada töitäkin tehdyksi välillä.
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Leffa loppu. Oliko reipas ja paklais naamansa ja painuis kaupoille, vai olisko vaan laiska eikä tekis yhtään mitään järkevää?
NegaDuck

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Leffa loppu. Oliko reipas ja paklais naamansa ja painuis kaupoille, vai olisko vaan laiska eikä tekis yhtään mitään järkevää?
Vai olisko rohkee ja painuis kaupoille naamaa paklaamatta?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

^^ Voit tulla mun makutuomariks :wink:
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:Vai olisko rohkee ja painuis kaupoille naamaa paklaamatta?
Voi kultaseni, itsetuntoni riittää kyllä siihenkin. Mutta äiti on opettanut että kaunille näyttäminen on muista välittämistä.
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:^^ Voit tulla mun makutuomariks :wink:
Käytä hyvä mies kauppojen ammattilaisia, siitähän niille maksetaan. ;)
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Käytä hyvä mies kauppojen ammattilaisia, siitähän niille maksetaan. ;)
Parempi ois sellanen jolla olis silmää muillekin kuin vain yhden liikkeen tuotteille, mut hoidetaan sit ite :leuhka:
Herra Manala

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Meni taas nörtteilyksi, mutta: hyvänen aika, se Windows-päivitys joka tyrkytti itsensä tänään onkin XP Service Pack 3. :shock: Kannattaako? Vai hajooko ihan kaikki?
Riippuu mihin meinaat laittaa. Targassa lakkasi WLAN toimimasta sen jälkeen, eikä edes ajurien uudelleenasentelu auttanut.
BettyB.

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Äh, lähden naapuriin suorittamaan matkavertailuja. Jos sais tänään matkan varattua :h:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 22.08.2008 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt tietää koko Malmi (taas) että meidän perheessä ainakin yhdellä on helvetin hyvät keuhkot. Vitun matalapaine, sais jo painua sanonko minne... :evil:

En ole koskaan ostanut maitolitraa noin nopeasti; in-and-out varmaan alle 20sec.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti:Nyt tietää koko Malmi (taas) että meidän perheessä ainakin yhdellä on helvetin hyvät keuhkot. Vitun matalapaine, sais jo painua sanonko minne... :evil:

En ole koskaan ostanut maitolitraa noin nopeasti; in-and-out varmaan alle 20sec.
Tää on mun pahin painajainen, kahdellakin tapaa. Ensinnäkin inhoan kaupassa rääkyviä lapsia ja äitejä jotka ryykäävät vaunuillaan kumoon. Tosin inhoan ylipäätään kaupassa käyntiä, monista syistä.

Toiseksi ajatus, että itse tulen kärräämään rääkyvää nyyttiä kauppakäytävillä, mahdollisesti ryykäten vaunuillani jonkun äkäisen lapsettoman.

Tämä on näitä hetkiä kun voisin kehittää sosiaalisten tilanteiden pelon.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Nyt tietää koko Malmi (taas) että meidän perheessä ainakin yhdellä on helvetin hyvät keuhkot. Vitun matalapaine, sais jo painua sanonko minne... :evil:
Mimmillä on himassa Malmin mr.Rose! (Mullapas on tänään supervitsikkäät jutut.) Ei huono, Gannarit on jees.

Joo, ja vielä kuteista. Kertokaapa sitte fiksummat et miten pissikset (tai LVP:t) voi muka pukeutua tähän korkeavyötärömuotiin? Napakoruhan menee umpisolmuun! Iik!

Lisäksi aattelin kertoa, että Erin esiintyy ylihuomenna Zetorissa. Anyone, art goes kapakka?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Tämä on näitä hetkiä kun voisin kehittää sosiaalisten tilanteiden pelon.
No helvetti sentään, samaa mieltä!

Just nyt ei kiinnostais lähteä himasta ton yhden kanssa yhtään mihinkään! Pelkään niin helvatusti sitä paskojen katseiden "ruoki lastasi"- sarjaa ja mummojen selkäänkoputteluja "onko sulla tyttö rakas sairas lapsi?". *räjähdys*
Vituttaa vielä enemmän kun tapaan näitä muita samanikäisten lasten äitejä kersoineen - "meidän pikku Olli se vaan tykkää nukkua aina kun ollaan liikenteessä ja syökin viidessä minuutissa ja jatkaa uniaan". Haistakkee paska :twisted:

Oho - snadi katkera sävy... :D
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pittäisköhän se Indy käydä tänään vihdoin ja viimein kattomassa. Vittu vaan kun väsyttää niin pirusti. Ei meinaa tuo vuorokausirytmi taipua millään kesäloman jälkeen taas tähän epäluonnollisen aikaiseen herätykseen. Ja kun ois öisin nyt parempaakin tekemistä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Elppis kirjoitti:Nyt tietää koko Malmi (taas) että meidän perheessä ainakin yhdellä on helvetin hyvät keuhkot.
Hyvät keuhkot? Rintsikkasi pettivät keskellä Ala-Malmin toria?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Elppis kirjoitti:Vituttaa vielä enemmän kun tapaan näitä muita samanikäisten lasten äitejä kersoineen - "meidän pikku Olli se vaan tykkää nukkua aina kun ollaan liikenteessä ja syökin viidessä minuutissa ja jatkaa uniaan". Haistakkee paska :twisted:
Niille kannattaa sanoa: "Mun lapsi tulee koulukiusaamaan teidän lapsianne.". Kilteistä hiljaisista lapsista tulee nössöjä jotka eivät osaa pitää puoliaan. Kiukuttelevista lapsista tulee toimitusjohtajia ja pääministereitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Frederik Krueger kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Vituttaa vielä enemmän kun tapaan näitä muita samanikäisten lasten äitejä kersoineen - "meidän pikku Olli se vaan tykkää nukkua aina kun ollaan liikenteessä ja syökin viidessä minuutissa ja jatkaa uniaan". Haistakkee paska :twisted:
Niille kannattaa sanoa: "Mun lapsi tulee koulukiusaamaan teidän lapsianne.". Kilteistä hiljaisista lapsista tulee nössöjä jotka eivät osaa pitää puoliaan. Kiukuttelevista lapsista tulee toimitusjohtajia ja pääministereitä.
Wow- odottamattomalta taholta tuli viisaita sanoja!
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nyt tietää koko Malmi (taas) että meidän perheessä ainakin yhdellä on helvetin hyvät keuhkot.
Hyvät keuhkot? Rintsikkasi pettivät keskellä Ala-Malmin toria?
Mulla muuten petti rintsikat tänään, mutta vaan tylsästi kotona tiskatessa. Pitää ostaa tukevat erotiikan tappajat ja luopua näistä hepenistä kun kasvukausi on näköjään alkanut jo näin varhain!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oon tänään menossa elämäni ensimmäiselle Fitball-tunnille. Tuli vaan tuossa äsken mieleen, että onkohan siellä mahdollista satuttaa itsensä? Jos on, niin mun tapauksessani se on jopa todennäköistä.
Bliss

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti:Tuli vaan tuossa äsken mieleen, että onkohan siellä mahdollista satuttaa itsensä?
Pallon päältä voi pudota :?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Oh noes. Mun ois pitänyt varmaan ottaa ainakin säärisuojat, alasuoja ja hammassuoja mukaan. Ja polvisuojat ja kyynärpääsuojat.
Stinky

Re: Tiistai, monogamian päivä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mitään järkevää en ole tänään tehnyt. Töissä oli palaveri jossa mun osa oli piänen piäni ja nyt on järjestelmä ollut jumissa vikan tunnin. Koko päivä mennyt lähes hukkaan - mikä tietää tuplasti hommia huomiselle :roll:
Vastaa Viestiin