Mjaanantái

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Dumari »

diipa-daapa, lal lal laa.. vtu missä on mun sotilaspässi?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hengissä selvitty sekopäissään ajelusta neljän ruuhkassa.

Mulla on älytylsää, ja krapulapsykoosi, ja vähän ikäväkin.

Sisko lukee kreikkaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:diipa-daapa, lal lal laa.. vtu missä on mun sotilaspässi?
At your mama's house.
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti:diipa-daapa, lal lal laa.. vtu missä on mun sotilaspässi?
Palautettu sotilaspiiriin vastalauseena puollustusvoimien ylipäälliköstä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voi saakeli, kun väsyttää ihan mielettömästi. Olen nukkunut ihan hyvin, joten tämä varmaan johtuu ovulaation ohittamisesta (väsyttääköhän jotakuta toistakin silloin?), syksystä, maanantaista ja ties mistä. Pitää varmaan lähteä kotiin nukkumaan, kun ei tästä työnteosta näytä tulevan yhtään mitään. Huomenna sitten paremmalla onnella.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SingleMalt kirjoitti:
Dumari kirjoitti:diipa-daapa, lal lal laa.. vtu missä on mun sotilaspässi?
Palautettu sotilaspiiriin vastalauseena puollustusvoimien ylipäälliköstä?
Heh, no ei sentään. Himassa se täällä jossain on, täytyy ilmeisesti siivota koko hiton luukku! HUI KARMEETA!
Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:diipa-daapa, lal lal laa.. vtu missä on mun sotilaspässi?
At your mama's house.
MitVittua se siellä tekis? Vai tarkoitatko että olet sen harvinaisen omakätisesti nyysinyt?
Dumari

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Dumari »

otsikko upgreidattu! kohta alkaa päitä tippumaan :kele: :matsi: :9mm: :zap:
ManZel

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Huh, maakuntakierros suoritettu. Oulu yllätti positiivisesti, varsinkin 45 niminen yökerho. Paikan Dj todennäköisesti imi ajatuksiani, sillä lähes kaikki illan aikana soineet kappaleet olivat suosikkejani. Käsittämätöntä. Vr:n konnari oli taas täysin eri aalloilla; keskeytti nimittäin suljetussa ravintolavaunussa pitämämme avoimet jamisessiot. No, olisi hemmetin tenori Huttunen tullut laulamaan.. Kello tosin oli n. neljä aamulla.
SikaMika

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vkloppu takana.

Hurjaa oli meininki, vähän liiankin hurjaa. Tuli sitten lauantaina otettua sitä viinaa oikein isolla kädellä, loppuillasta en enää oikein tiennyt missä mä edes olin. Jonkin keravalaistalon katolla mä istuskelin odottellessani kyytiä, en tiedä kuinka sinne jouduin ja sieltä pois, mutta tuntuani alas joku selkeästi yhteistyökyvytön mimmi yritti vetää mua turpaan!! Tuskin mä nyt olisin kovin rankasti ottanut pataani, mutta nolointa tilanteessa oli kuitenkin se että keskellä yötä kuskiksi nakittamani mutsini tuli tilanteeseen väliin pikku-Mikan pelastaen!! Hassua...

Eilinen menikin sitten leffoja katsellessa ja koomaillessa, tänäaamunakaan en ollut vielä oikein voimissani, vaan jäinkin makoilemaan "sairasvuoteelle" herätyskellon soitua. Hiukan tuli taas univelkoja kuittailtua, heräsin kolmen maissa iltapäivällä. Tiskit sain sentään tiskattua, muuten päivä on mennyt lähinnä aihepiiriä sivuavaa "Factotum"-elokuvaa tapittaessa. Silmät harittaa vieläkin eri suuntiin, taidan kokeilla seuraavan kerran päihtyessäni nauttia päihdyttäviä juomia hieman maltillisemmin.

Kaupassa voisin käväistä...
SingleMalt

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

SikaMika kirjoitti:kuskiksi nakittamani mutsini
:rofl:
Edith

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vittukun mä en nyt saa luettua näköjään lausettakaan tanskaa, kun aloin pohtia ihmissuhdeasiaa. Ei ole oikein pitää toiselta salassa häntä koskevaa asiaa, eihän? Varsinkaan, jos tietää, että kyseinen asia olisi toisesta epämieluisaa kuultavaa? Vai juuriko päin vastoin?

Oisinpa ees aloittanut oman ketjunsa viimeisimmästä suhteet-postauksestani, niin teistäkin useampi lukisi sen. Kun täytyy asiasta vaan saada kerrottua edes teille. Auttakaa naista mäessä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Edith kirjoitti:Vittukun mä en nyt saa luettua näköjään lausettakaan tanskaa, kun aloin pohtia ihmissuhdeasiaa. Ei ole oikein pitää toiselta salassa häntä koskevaa asiaa, eihän? Varsinkaan, jos tietää, että kyseinen asia olisi toisesta epämieluisaa kuultavaa? Vai juuriko päin vastoin?

Oisinpa ees aloittanut oman ketjunsa viimeisimmästä suhteet-postauksestani, niin teistäkin useampi lukisi sen. Kun täytyy asiasta vaan saada kerrottua edes teille. Auttakaa naista mäessä.
Kyllä mä ainakin haluaisin tietää, varsinkin hyvältä ystävältä. Se, että saisin myöhemmin (kun asia on tullut julki jo ikävämpää kautta, esim. itse teossa pettäminen tmv.) tietää ystäväni tämän tienneen, vituttaisi suuresti.

ps. Koitahan jaksaa, noi on aina ihan pirun vaikeita juttuja, varsinkin yksin käsitellä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elppis kirjoitti: Kyllä mä ainakin haluaisin tietää, varsinkin hyvältä ystävältä. Se, että saisin myöhemmin (kun asia on tullut julki jo ikävämpää kautta, esim. itse teossa pettäminen tmv.) tietää ystäväni tämän tienneen, vituttaisi suuresti.
Kiitoksii, mutku tää ei oo tuollanen juttu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Edith kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Kyllä mä ainakin haluaisin tietää, varsinkin hyvältä ystävältä. Se, että saisin myöhemmin (kun asia on tullut julki jo ikävämpää kautta, esim. itse teossa pettäminen tmv.) tietää ystäväni tämän tienneen, vituttaisi suuresti.
Kiitoksii, mutku tää ei oo tuollanen juttu.
Toihan oli vaan esimerkki. Jos ko. henkilö on ystävä, niin luulisi sun olevan sellainen henkilö jolta hän haluaisi ikävän asian kuulla... jos ajattelee vaihtoehtoja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elppis kirjoitti: Toihan oli vaan esimerkki. Jos ko. henkilö on ystävä, niin luulisi sun olevan sellainen henkilö jolta hän haluaisi ikävän asian kuulla... jos ajattelee vaihtoehtoja.
Noeisiiskun tää menee niin, että mä taidan olla jossain määrin ihastunut ja tiedän, ettei tuo toinen sitä haluaisi. Ei haluaisi minun lyövän päätäni seinään.
Edith

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tekisinkö mä itsestäni ihan pellen, jos mä kirjoittaisin sille ja antaisin sen valita, sanotaanko hyvää loppuelmää vai hyväksytäänkö asianlaita eikä puhuta siitä sittemmin enää koskaan?
Dumari

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Eipä ole löytynyt passia, ei! Kele!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jee, mä saan huomenna uuden ihanaisen langattoman näppis-hiirisetin. Olen niin onnellinen.
Edith

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä lähden nukkumaan. Herään sitten huomenna virkeänä ja lukaisen pikaiset tenttikertaukset vielä aamulla, kun ei tänään huvita.

Pitäkää Kity pystyssä. Mä kokeilen jotain muuta.
AarneAnkka

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Oli kyllä jonkinmoinen shokki mulle tää maanantai. Liikuntaa olisin halunnut harrastaa viikonloppuna, mutta aina tuli jotain kiireellisempää estämään. Tänä iltana en yksinkertaisesti jaksanut. Mutta liikunnan puute kostautuu heti heikentyneenä stressinsietokykynä, joten kun maanantaityyliin kaikki kaatui päälle yhtaikaa ja kärsin vielä univelasta, niin piirien kärähtäminen oli pässinlihaa.

Pitäisköhän mennä vaan aikaisin nukkumaan... aivot ei oikein enää jaksa raksuttaa.
SikaMika

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olikohan tämänpäiväinen tekosairauteen perustuva lomailuni hieman hätäiltyä toimintaa? Vaikuttaisi siltä, että olen tulossa oikeasti kipeäksi (kurkku kipeä ja olo nuhainen, lämpöäkin tuntuisi olevan pukkaamassa), joten saatan joutua palkattomalle pakkovapaallekin vielä tällä viikolla. Viikko on kyllä harvinaisen löysä töiden suhteen, pakko varmaan vaan sätkiä Buranan voimalla ainakin perjantaihin saakka.

Nyt katsomaan Conania ja kommunistisen presidenttiehdokkaamme puffausta. Hyvää yötä, jätesäkit!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Juu, kauniita unia kakkanaamat!
Vastaa Viestiin