Mjaanantái

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:*Kitinää*
Kuva
tonttu8

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Paskaaks tässä, 3 päivää täyttä lepoa. Antibioottia ja punakolmioyskänlääkettä. Apua! :shock:
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu8 kirjoitti:Antibioottia ja punakolmioyskänlääkettä.
Kohtalontoveri! Mulla antibioottia ja tramalia.

Voi vittu! Tajusin just että tramaleissa ei saa ajaa autoa, perkele.
killkill

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gina kirjoitti:Et ole koskaan tehnyt enemmän vai et ole koskaan tehnyt vähemmän? Pitääkös huomenna vielä duunailla vai joko pulahdat lämpimiin vesiin?
Kyllä tää on ihan mun suorituskyvyn ylärajoja. Hajoamisen partaalla puristin tuonkin kymppiminuuttisen :D
Tää on viimeinen päivä, aamuyöstä lähtö..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voe helekatin perkele. Tunnin päästä joutuu hakemaan systerin asemalta. Kuinka mää kykenen!? Saa kyllä ite ajaa pois sieltä.. mähän olen aivan sekaisin vielä. Pikkusen on epävarma olo hypätä puikkoihin, huh..
Gina

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:
Kyllä tää on ihan mun suorituskyvyn ylärajoja. Hajoamisen partaalla puristin tuonkin kymppiminuuttisen :D
Tää on viimeinen päivä, aamuyöstä lähtö..
Niin mä arvelinkin :lol:
Pidähän hauskaa siellä... Täällä odotellaan sit tarkkaa raporttia kaikesta :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon taas kuulemma puhunut unissani viime yönä. Tytär oli aamuyöstä kömpinyt väliimme ja kitissyt maitoa. Mä olin sanonut: "Kultapieni, se sammutetaan tosta." Mies oli jotta häh? Sit mie olin noussut istumaan, painanut seinässä vieressäni olevaa boordia ja todennut: "Niin se valo sammutetaan tästä." Ja jatkanut uniani. Höhöö...
bedlam

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei ihminen voi olla näin väsynyt! Kerran kun onnistuu olemaan kellon ympäri pikkusievässä ilman nuukahdusta ja laskuhumalaa, niin koko viikko kärsitään sitten luultavasti krapulaa. Ajattelin, että olisin mennyt hyödyntämään saamaani lahjakorttia heti tänään, mutta mähän varmaan kuukahtaisin matkalla kaupunkiin.
tonttu8

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

1108 kirjoitti:]

Kohtalontoveri!
:boohoo:
Dumari

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Alkaa kohta olemaan pinna täysi. Kentällä työtoverit vittuilee ja se ei tunnu loppuvan, täytynee tehdä siitä joku kerta loppu. Eli kävellä siihen nenän eteen ja kysyä että "onko sulla jotain asiaa vai haluatko vain vittuilla, koska jos haluat vain vittuilla, niin mennää tuohon portin ulkopuolelle "juttelemaan"".

päivän brainfartti suoritettu, illalla punttikselle purkamaan agrea.
Kittys

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Dumari kirjoitti:Alkaa kohta olemaan pinna täysi. Kentällä työtoverit vittuilee ja se ei tunnu loppuvan, täytynee tehdä siitä joku kerta loppu. Eli kävellä siihen nenän eteen ja kysyä että "onko sulla jotain asiaa vai haluatko vain vittuilla, koska jos haluat vain vittuilla, niin mennää tuohon portin ulkopuolelle "juttelemaan"".

päivän brainfartti suoritettu, illalla punttikselle purkamaan agrea.
Annat VÄHÄ vasenta ja oikeeta. Ja silleen NÄTISTI pamautat nekkuun :lol: ..en tosin tiä toimiiko.. :wink:

Tai.. Harsit kasaan sellasen Voodoo_nuken ja synkkinä iltoina painelet siihen neuloja. :oops:

:off: Anteeksi, olen vain HIEMAN väsynyt
Dumari

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tappelemalla ei kyllä melkein ikinä saa mitään hyvää aikaiseksi.
Vahvasti miesvaltaisella alallani on kyllä nollatoleranssi tappelemisen ja viinan suhteen työaikana. Parikyt vuotta takaperin kummatkin taisivat olla liitoksissa toisiinsa ja ahkerassa käytössä työpaikallani.

Nyt pois täältä, en halua selvittää enää ainoatakaan sähköpostia...
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

And I will worm inside your skull
Make you beg to be my whore
Do my bidding day and night
If you can take it and survive


Piru vie, kaunista tekstiä. Jos joskus ajattelen ryhtyä vehtaamaan akkojen kanssa niin saatampa tokaista nuin.

Glenn Danzig on nero mieheksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Missasitte aika kovan tason bileet eilen. Hevikaraoke oli eilen viimeistä päivää "CORNER BAR", meni eilen remonttiin, on kiinni vajaat kaksi viikkoa. Sen jälkeen ovessa lukeekin jotain ihan muuta ;) Karaoket sai jatkua kahteen asti, samoin juomatarjoilu, loistofiilis kaikilla. Vedettiin monta yhteislauluakin.. Mies alotti päivänsä minttuviinalla klo 12, joten 14h tehokkaan putken päätteeksi sain konttaavan örisijän, joka piti kaverin avustuksella kantaa kotiin; argh. Me love, silti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Missasitte aika kovan tason bileet eilen. Hevikaraoke oli eilen viimeistä päivää "CORNER BAR", meni eilen remonttiin, on kiinni vajaat kaksi viikkoa. Sen jälkeen ovessa lukeekin jotain ihan muuta ;) Karaoket sai jatkua kahteen asti, samoin juomatarjoilu, loistofiilis kaikilla. Vedettiin monta yhteislauluakin.. Mies alotti päivänsä minttuviinalla klo 12, joten 14h tehokkaan putken päätteeksi sain konttaavan örisijän, joka piti kaverin avustuksella kantaa kotiin; argh. Me love, silti.
Loppuuko hevikaraoke vai putsataanko vain lattiat??
Vai laitetaanko miehelles letit seuraavaksi?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Missasitte aika kovan tason bileet eilen. Hevikaraoke oli eilen viimeistä päivää "CORNER BAR", meni eilen remonttiin, on kiinni vajaat kaksi viikkoa. Sen jälkeen ovessa lukeekin jotain ihan muuta ;) Karaoket sai jatkua kahteen asti, samoin juomatarjoilu, loistofiilis kaikilla. Vedettiin monta yhteislauluakin.. Mies alotti päivänsä minttuviinalla klo 12, joten 14h tehokkaan putken päätteeksi sain konttaavan örisijän, joka piti kaverin avustuksella kantaa kotiin; argh. Me love, silti.
Loppuuko hevikaraoke vai putsataanko vain lattiat??
Vai laitetaanko miehelles letit seuraavaksi?
Höhöhöö... Se on kuulemma ihan erinäköinen paikka kun avautuu ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Nussituttaa! Stana! Pian meen duunin vessaan ja hakkaan apinan.
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SingleMalt kirjoitti:Nussituttaa! Stana! Pian meen duunin vessaan ja hakkaan apinan.
Animalia hätiin ja heti!
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Myrskyä ilmassa
- Pysäytä apinoiden välittäminen!

Joka vuosi tuhansia apinoita kuljetetaan ympäri maailman käytettäväksi turhia eläinkokeita varten. Ne on joko pyydystetty luonnosta tai kasvatettu hirveissä olosuhteissa. Tuethan kampanjaamme ja boikotoit seuraavia lentoyhtiöitä, jotka jatkavat apinoiden kuljettamista kohti eläinkokeita.
Hakattavaksi vessoihin? Julmaa, elämä on...
SingleMalt

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

1108 kirjoitti:Animalia hätiin ja heti!
http://www.ebaumsworld.com/spankmonkey.shtml
Patz

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:Nussituttaa! Stana! Pian meen duunin vessaan ja hakkaan apinan.
Johan mä tarjouduin sulle seksiorjaks. Ja jos valkkaa ni runkkaa. Niih!
Edith

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun tekis edelleen mieli mennä baariin ja vetää kännit ja suoltaa tunne-elämäni kokonaisuudessan jonkun sattumalta paikalle sattuneen sivullisen niskaan, mutta ei muuta kuin tanskan kielioppi esiin vaan täällä tänään. Elämä on perseestä toisinaan.
SingleMalt

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:Johan mä tarjouduin sulle seksiorjaks.
Mikäs seksiorja se sellainen on, joka ei ole duunipaikan neukkarin komerossa musta lateksinen hovineitiasu päällä odottamassa masteriaan?

Äppäppäppäp! Et ollu,mä katsoin..
Patz

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti: Mikäs seksiorja se sellainen on, joka ei ole duunipaikan neukkarin komerossa musta lateksinen hovineitiasu päällä odottamassa masteriaan?

Äppäppäppäp! Et ollu,mä katsoin..
Ai perkele! Luulin että puhuit MUN duunipaikan neukkarista... Mutta olisitpa nähny uuden toimitusjohtajan ilmeen ku se löys mut sieltä!

No ens kerralla sitte :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Patz kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: Mikäs seksiorja se sellainen on, joka ei ole duunipaikan neukkarin komerossa musta lateksinen hovineitiasu päällä odottamassa masteriaan?

Äppäppäppäp! Et ollu,mä katsoin..
Ai perkele! Luulin että puhuit MUN duunipaikan neukkarista... Mutta olisitpa nähny uuden toimitusjohtajan ilmeen ku se löys mut sieltä!

No ens kerralla sitte :mrgreen:
Söpöö.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin