Läskit part II

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja sipsi »

En oo läski, mut en kyllä enää mitenkään liian laihakaan. Ehkä 165 cm ja 51 kg. (Vaatteet päällä punnitsin toissapäivänä, eli melkein vois ottaa puolisen kiloa pois. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Theodore Taylor

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Juun en ole. Pitäisi oppia olemaan paikallaan että saisi massaa. No on se nyt jo melkein kohdillaan 178/78. Paino käväisi pahimmillaan 68:ssa ehkä vähän epähuomiossa, eli ei mitenkään tarkoituksella. Ei vain ehtinyt/kyennyt syömään niin paljon kuin kulutti. Liikuntatottumukset on nyt, miten sen nyt sanoisi, terveellisemmät. Sopivan oloinen suojaava rasvakerros ei olisi pahitteeksi ja sen työstäminen (lihasmassa työstämisen ohella) on jo ihan hyvällä mallilla. Tai sitten se on vain reissussa kertääntynyttä nestettä...
SikaMika

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

172/78.

Muutama kilo läskiä liikaa, lihasta saisi olla aina enemmän kuin sitä on. Ruokavalioni on muokkautunut pysyvästi (exl. kesäiset ryyppyreissut) terveelliseksi ja harrastukseni erittäin liikunnallisiksi, joten ei tässä mitään hätää ole. Ilman pahempia loukkaantumisia musta tulee juuri sellainen kuin haluankin olla lähes itsestään.
bedlam

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja bedlam »

178/72

Maha on läski.
Quinevere

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Arvioisin, että viitisen kiloa minusta on sellaista läskiä, josta voisin luopua. Enää ei oikein selitykseksi käy pari vuotta sitten paukahtanut eturistiside jonka jälkeen nuo läskit hankin. Niin, tarviiko joku läskilahjoitusta, voi käyttää omien muotojen kohentamiseen tai vaikka tehdä saippuaa!
Pyry-Matias

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Viimeisen vuoden painanut 83-84 kilkettä. 180 pitkänä, suht kevytrakenteisena tuo olis hyvä lukema, mutta en pysty syömään mielekkäästi niin paljoa, että tuo olisi pelkkää lihasta. 81 olis mulle hyvä paino eli reilu pari kiloa kuollutta luovuttaisin saman tien. Aivan rasvattomalle miehelle eivät vaatteet usein kunnolla sovi, jollei lihasmassaa ole kohtuullisen paljon. Vaatteet päällä pikku fläsäkerros on mulle selkee plussa. Ihan tyydo olen kuitenkin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

En ole käynyt varmaan vuoteen vaa'alla ja epäilen laihtuneeni pari kiloa. Vuosi sitten olin 184/85kg joka on normaalipainoindeksin ylärajalla. Mutta kun lihasta ei ole hurjasti, niin tuossa on n. 5kg turhaa rasvaa. 184/82 hieman suuremmalla lihasmäärällä kuin nyt olisi optimaalinen.

Saas nähdä pääsenkö pikku hiljaa tavoitteeseen. Jos en, niin silloin en todistettavasti pysty hallitsemaan painoani ja saatan iän kertyesssä ruveta lihomaan hallitsemattomasti. Toivottavasti noin ei käy.
NuoriDaavid

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

174 cm, 82.5kg sisävaatteissa, punnitsin juuri.

Mulle on taas alkanut kertyä tuota rantapalloa. Pyykkilauta on muuttunut pesupalloksi.

Joo. Loppuun tyypilliset uhoamiset: alan laihduttaa ja käymään salilla.

Uskoisko tota? En tiedä. Ehkä.

Oon laiska.
Quinevere

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NuoriDaavid kirjoitti:Mulle on taas alkanut kertyä tuota rantapalloa. Pyykkilauta on muuttunut pesupalloksi.
Oletko muistanut nyt varmasti mittauttaa kaikki mahdolliset arvot mitä teidän laboratorio vaan suostuu tekemään, pyytää geenitestit ja tehdä itsestäsi lähetteen pätevän geeniterapialääkärin konsultaatioon? Tai oikeastaan voisit käydä tekemässä vaikutuksen paikalliseen terveyskeskuslääkäriin käymällä vaatimassa siltä tutkimuksia ja lähetettä yliopistosairaalaan. Eihän tämä elämäntavoista voi johtua.
NegaDuck

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

SikaMika kirjoitti:lihasta saisi olla aina enemmän kuin sitä on.
Endless feedback loop! (set n=n+1 )
Theodore Taylor

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

NegaDuck kirjoitti:Endless feedback loop! (set n=n+1 )
Ei kai sentään!? Itse hakisin sellaista kultaista keskitietä. Ei ihan sellainen, että tuuli puhaltaa tieltä, mutta ei myöskään sellainen, että tukkii koko tien. Sopiva.
SikaMika

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Theodore Taylor kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Endless feedback loop! (set n=n+1 )
Ei kai sentään!? Itse hakisin sellaista kultaista keskitietä. Ei ihan sellainen, että tuuli puhaltaa tieltä, mutta ei myöskään sellainen, että tukkii koko tien. Sopiva.
Jos harrastat voimailua ja pyrit aina vain parempiin tuloksiin, ei ole mitään kultaista keskitietä. Ei voi vain todeta, että nyt on hyvä, jäänpä tähän tilaan loppuiäkseni. Homma ei oikein toimi noin.

Mutta joo, en mäkään mitään bodari-lookia ole tavoittelemassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Elppis »

168/66 tällä hetkellä, 14 kiloa lähtenyt 2kk aikana, josta n.6kg vauvaa+oheistuotteita. Reisistä ja käsivarsista lähti paino, maha jäi. Tosin suuri osa on "ylimääräistä" nahkaa.. ällöä!
Vatsankiinteytys suunnitelmissa, aloitus uimalla ja Pilates DVD:llä (kunhan Milli käy seuraavan kerran).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo Pillu maistuu hyvälle, sillä voi korvata 45% päivittäisestä energian tarpeesta! 178/92, rintakehä 114 tissikoko C, pallo on pienemään päin ja niin edelleen.. Olen raskasrakenteinen osittain paksuuntuneen luun avulla.

Harrastan liikuntaa, uintia, pyöräilyä, kuntosalia, sauvakävelyä ja tankotanssia. Syön salaattia ja tsnkoparsaa. Ekat kymmenen kiloa löysää pois annettu, annan nahan vähän vetäytyä ja sitten loput kymmenen pois..
Sit ehkä oon tyytyväinen, en laiskanpulskeapalleroinen.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ilmottaudutaan tännekin. 184/96, lihasta tartteis enempi ja läskiä vähempi.
Pissikisa!

179/107 ja joo, lihasta tarttis enemmän ainakin persukseen.
Jaa täälläkö te anorektiset amatöörit kuseksitte nurkkiin? Pois tieltä, vinkuheinät.

125kg:

Kuva

I am not fat, I'm big boned!!
Herra Manala

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Olen raskasrakenteinen osittain paksuuntuneen luun avulla.
Ai vittu sä ehditkin jo käyttää tän kortin.
Harrastan liikuntaa, uintia, pyöräilyä, kuntosalia, sauvakävelyä ja tankotanssia. Syön salaattia ja tsnkoparsaa.
Kopsasitko deittinetistä?
Bliss

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^^No ei teistä kolmesta kukaan mun mielestä yllä läskien joukkoon. Kunhan nyt satutte olemaan isoja miehiä (ts. semmosia Miehen kokoisia :D)
Herra Manala

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:No ei teistä kolmesta kukaan mun mielestä yllä läskien joukkoon. Kunhan nyt satutte olemaan isoja miehiä (ts. semmosia Miehen kokoisia :D)
Hmph. Yritin edes. Taidan laittaa tuosta hyvästä pitsaa kiviarinalle.
Rouva Pupu

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Quinevere kirjoitti: Oletko muistanut nyt varmasti mittauttaa kaikki mahdolliset arvot mitä teidän laboratorio vaan suostuu tekemään, pyytää geenitestit ja tehdä itsestäsi lähetteen pätevän geeniterapialääkärin konsultaatioon? Tai oikeastaan voisit käydä tekemässä vaikutuksen paikalliseen terveyskeskuslääkäriin käymällä vaatimassa siltä tutkimuksia ja lähetettä yliopistosairaalaan. Eihän tämä elämäntavoista voi johtua.
Kuulostaa jo rikkinäiseltä levyltä.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Miehistä en niin tiedä, omasta kropastani sen verran että myös lihas painaa, ja yleensä vielä enemmän kuin rasva. Nestettä kertyy ja niin poispäin..

Paino nytsillään..62kg, pituutta se 166cm, kuvia ei tipu mutta analyysit ja työtausta ovat antaneet pienen vinkin normaalia korkeammasta lihasmassasta (naiseksi siis). Ne jotka ovat nähneet, osaavat sanoa kuinka paljon paskaa taas puhun. :)

Mut joo, siis paino on normaalia korkeampi tän mittaselle vaikka peili näyttää samalta kuin Supan. Mut ainakin jaksaa painaa töitä. 8)
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Leila »

Herra Manala kirjoitti: pitsaa kiviarinalle.
Hmmm... pitsaa...
Äiti ei tiedä
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Xiberia kirjoitti:En koe olevani läski, mutta en myöskään koe olevani sen kokoinen, mitä haluaisin olla. Kesä teki tehtävänsä.

EDIT: Ja typerä tekosyy tuo kesäkin - jumankauta, ei kesä lihota, vaan liika syöminen!
En viitsinyt mainita aiemmin, mutta havaitsin jo kauan sitten että lopetit kuntosaliraportointisi Harrasteet-osioon. Sinähän olit ennen Kitinän kovin pumppaaja, vähintään kerran päivässä.

Takaisin salille mars! Syksyksi rantakuntoon.

En ole läski, ennemminkin suht hoikahko vaikka sormien väliin saakin vatsasta nipistettyä silkkaa läskiäkin ilman kummoista yrittämistä. En kuitenkaan laiha, hyi!

EDIT: Ai piti mitatkin kertoa? Valehtelen olevani nyt 177cm/82kg. Vielä viime viikolla olin 176cm/83,5kg, pitkänajan tavoitteena olisi 185cm/78kg. Mutta BMI:hän ei kerro mitään koska minulla on valtavat rinta-, selkä-, reisi- ja pohjelihakset. Hauikseni ja varsinkin kyynärvarren lihakseni saisivat puolestani olla paljonkin kookkaammat, kiitos.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 21.08.2008 21:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

kaakki kirjoitti:Paino nytsillään..62kg, pituutta se 166cm, kuvia ei tipu mutta analyysit ja työtausta ovat antaneet pienen vinkin normaalia korkeammasta lihasmassasta (naiseksi siis). Ne jotka ovat nähneet, osaavat sanoa kuinka paljon paskaa taas puhun. :)
_o/ Kaakki on lihava vinkuheinä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Unohdin mainita että olen nimenomaan GENEETTISESTI hoikahko.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Herra Manala kirjoitti:
kaakki kirjoitti:Paino nytsillään..62kg, pituutta se 166cm, kuvia ei tipu mutta analyysit ja työtausta ovat antaneet pienen vinkin normaalia korkeammasta lihasmassasta (naiseksi siis). Ne jotka ovat nähneet, osaavat sanoa kuinka paljon paskaa taas puhun. :)
_o/ Kaakki on lihava vinkuheinä!
Ehkäpä osuvin kuvaus ikinä! :D
Jottei mene ihan off topikiksi palataanpa vielä aiheeseen;

Kyllä, tunnen itseni vähän väliä lihavaksi, sanoo vaaka tai peili mitä tahansa. Suurin osa siitä on täysin henkistä "lihavuutta", yleensä kun on paska fiilis oma kehokin tuntuu sopimattomalta. Mutta kun viettää aikaa itsensä kanssa, sitä huomaa, että onkin ihan vallan mainio pakkaus. Osat toimii ja pääsee tekemään asioita, joista tykkää. Ei se paino liity mihinkään jollei sen avulla kuvittele hallitsevansa elämäänsä. On helppo keskittyä siihen yhteen (ja ainoaan) ihmiseen, johon pystyy vaikuttamaan. Elämää ei kuitenkaan voi hallita painoindeksillä vaan elämällä, jos tietenkin paino rajoittaa normaalia elämää (ali- tai ylipaino), voi asiaan olla jo aika puuttua.

Niin, ja siis ne vaa'an lukemat eivät kerro koko totuutta. Tai niinhän mä ainakin uskottelen itselleni.. 8)
Vastaa Viestiin