Läskit part II

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

kaakki kirjoitti:Kyllä, tunnen itseni vähän väliä lihavaksi, sanoo vaaka tai peili mitä tahansa.
Vuokraan itseäni 50 eurolla tunti peilivertailukohteeksi nököttämään siihen vierelle. Lupaan että auttaa!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pyry-Matias kirjoitti:Viimeisen vuoden painanut 83-84 kilkettä. 180 pitkänä, suht kevytrakenteisena tuo olis hyvä lukema, mutta en pysty syömään mielekkäästi niin paljoa, että tuo olisi pelkkää lihasta. 81 olis mulle hyvä paino eli reilu pari kiloa kuollutta luovuttaisin saman tien.
Kummallista ajatella että olen nyt melkein yhtä painava kuin sinä. Näytät tai ainakin ennen näytit paljon painavammalta kun olet rakenteeltasi sellainen painijakarhu vai miksi niitä kutsutaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:Kummallista ajatella että olen nyt melkein yhtä painava kuin sinä. Näytät tai ainakin ennen näytit paljon painavammalta kun olet rakenteeltasi sellainen painijakarhu vai miksi niitä kutsutaan.
Lihas on tilavuuteensa nähden raskainta kudosta, eli voit vaan tuuletella siis.
Quinevere

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuulostaa jo rikkinäiseltä levyltä.
Jaa, mä taas en muista, että sä olisit koskaan sanonut mitään mikä olisi jäänyt mieleen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Läski, ainakin viisi kiloa liikaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriDaavid

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En ole käynyt kotivaa'alla muutamaan viikkoon, kun olen ajatellut, että se on rikki. Eilen poika korjasi sen laittamalla pauna asetuksen kg asetukseen.

Järkytys oli suuri, kun vaaka itsepintaisesti näytti 81,6 kg. Viimeksi oli alle 80kg. BMI siis 27 ja kaikki läski on perimiehekkäästi vyötäröllä.

Olen vannonut, että yli 80kg:n en anna painon mennä, vaan se on ehdoton raja.

Vittu vittu vittu, nyt pakko ryhdistäytyä.

Syyt on kyllä tiedossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Niba »

kaakki kirjoitti:Miehistä en niin tiedä, kuvia ei tipu
Elämme haavekuvien maailmassa! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Syyt on kyllä tiedossa.
xbox, kitinä ja moottoripyöräily?
NuoriDaavid

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Syyt on kyllä tiedossa.
xbox, kitinä ja moottoripyöräily?
Talvella ja keväällä kävin kerran viikossa uimassa ja kerran viikossa salilla.

Nyt en kesän alun jälkeen ole tehnyt kumpaakaan.
masa

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Talvella ja keväällä kävin kerran viikossa uimassa ja kerran viikossa salilla.

Nyt en kesän alun jälkeen ole tehnyt kumpaakaan.
Tommonen määrä likuntaa viikossa painonheilahtelujen kanssa on ihan yhtä tyhjän kanssa. Juo vähemmän olutta ja syö vähemmän makkaraa :D
Viimeksi muokannut masa, 22.08.2008 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:[quote="NuoriDaavid"
Talvella ja keväällä kävin kerran viikossa uimassa ja kerran viikossa salilla.

Nyt en kesän alun jälkeen ole tehnyt kumpaakaan.
Tommonen määrä likuntaa viikossa painonheilahtelujen kanssa on ihan yhtä tyhjän kanssa. Juo vähemmän olutta ja syö vähemmän makkaraa :D[/quote]

No siis totta munassa paino olisi varmastikin muutenkin nousussa pizzan, kaljan ja muun hyvän takia, mutta vielä liikunnan totaalinen lopettaminen räjäytti pankin.

Mutta toki on niin, että täytyisi taas ruveta kaninruokaa mussuttamaan ja sitäkin niukasti.
Geep

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Geep »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta toki on niin, että täytyisi taas ruveta kaninruokaa mussuttamaan ja sitäkin niukasti.
Höpöhöpö. Tommoset pizzat ja sen kaljan vaan vähentää niin hyvä. Ei pupuilta kaikkea saa viedä prkl.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Talvella ja keväällä kävin kerran viikossa uimassa ja kerran viikossa salilla.

Nyt en kesän alun jälkeen ole tehnyt kumpaakaan.
Tommonen määrä likuntaa viikossa painonheilahtelujen kanssa on ihan yhtä tyhjän kanssa. Juo olutta ja syö makkaraa :D
No siis totta munassa paino olisi varmastikin muutenkin nousussa pizzan, kaljan ja muun hyvän takia, mutta vielä liikunnan totaalinen lopettaminen räjäytti pankin.

Mutta toki on niin, että täytyisi taas ruveta kaninruokaa mussuttamaan ja sitäkin niukasti.
Salilla pitää käydä kolme kertaa viikossa ja yleensäkin liikkua vähintään kolme kertaa viikossa vähintään tunti. Yksi kerta ei oo mitään ja kaksikin vaikuttaa tosi hitaasti, mutta mitäpä minä.
Voi sitten syödä lähes normaalia ja monipuolista ruokaa. Tietysti pitää muistaa omat herkkyytensä eri tautien muodostumisille.

Kun jättää liikunnan kokonaan saa varmasti nopeammin uusia iloisia asioita, diabeteksen, sydäntaudin tai jotain mukavampaa, kannattaa vielä aloittaa tupakanpoltto niin saa keuhkoahtauman ja kuolee varmasti viimeistään 40 vuoden kuluttua.

Geetsukin on kaunis vielä hetken mutta rups' voi käydä hetkessä..

Tässä vähän ylimääräistä liikuntaa NDlle!
Viimeksi muokannut Niba, 22.08.2008 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geep kirjoitti: Ei pupuilta kaikkea saa viedä prkl.
Tää on kyl toisaalta paradoksi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geep

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Mitä häh? :]

Meillä syötiin tänään gerbiilien kanssa kilpaa salaattia auringonkukansiemenillä. Voin kertoa, että voitin! Lohdukkeeks saivat kanaa äsken.
Niba kirjoitti:Geetsukin on kaunis vielä hetken mutta rups' voi käydä hetkessä..
Nääh, kyllä mä pysyn kauniina hautaan saakka. Ryppypelkoisena lopetin tupakoinninkin ja rupesin lihotuskuurille.
Quinevere

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Lihakset tulevat ja menevät mutta läski on ikuista. M.O.T.
luuseri

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja luuseri »

läski mikä läski! 182 / 90
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Clay »

182/106,5 Jos vaaka näyttää oikein, se on kyl ikiwanha. Toisaalta kalibroin sen neljäänkymppiin oikein, ja ekstrapoloin mittarivirheen kasvamista.. ehkä kuvaaja ei ole loppuun asti lineaarinen? Se on mahdollista, ellei jopa yleistä, reaalimaailmassa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Aito_Johanna

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

170 cm ja tänä aamuna 59,6 kg. Käyn vaa'alla joka aamu, ja sisäinen läskihälytykseni alkaa soida, jos lukema nousee kuuteenkymppiin. Silloin syön pienempiä annoksia enkä koske pullaan. Toimii.
En tarkoita, että 170/60 vielä olisi lähelläkään läskiä, mutta jos jatkuvasti antaa periksi sillä verukkeella ettei yksi kilo missään näy, kilot saattavat karttua salakavalasti ja sitten onkin jo läski. Parasta pitää tällainen hyvä pyöreä tasaluku rajana. Itse asiassa voisi pudottaa pari kiloa, jottei koko ajan syntyisi muutaman sadan gramman varassa tasapainoilevaa kauhun tasapainoa :)
nastamuumio

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Aito_Johanna kirjoitti:. Parasta pitää tällainen hyvä pyöreä tasaluku rajana. Itse asiassa voisi pudottaa pari kiloa, jottei koko ajan syntyisi muutaman sadan gramman varassa tasapainoilevaa kauhun tasapainoa :)
Jep, uimahallin vaaka näytti mulle eilen 73,5 (mihin mun pari kiloa on kadonneet?) ja kunhan nyt hommaisin taas jostain kotivaakaan patterit, niin voisin ottaa periaatteeksi tuon, ettei yli 75:n mennä. Tosin muistan nekin ajat, kun raja oli, ettei yli 60:n, sitten ettei yli 70:n ja sitten peli karkasikin jo ihan käsistä, mutta on mulla nykyään enemmän järkeä päässä kuin silloin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Liikuntaa tulee nykyisellään väkisinkin harrastettua niin paljon ettei tässä aivan läskiksi pääse lorahtamaan. Silti voisin aivan hyvillä mielin luopua 10 kilosta. Näyttäisin paljon sexymmältä. Ja kauhulla odotan jos saan uuden työn että syömistä on pienen miettimisen sijasta ruettava tosissaan rajoittamaan.

Eli joo, olen omasta mielestäni hieman läski, mitään lukuja ei tipu ja kuvia ei mahda olla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Prikaatin punttiksen vaaka on paskana joten ei mitään hajua että paljonko painan. Ei kyll juuri kiinnostaisikaan, veikkaan 184/86kg tms. Toimistotyön määrä on välillä aivan järkyttävä, muutoin vikkelät vilivilpertit töissä pitävät kylläkin energiankulutuksen kohdillaan taas. Vatsan suureneminen johtuukin pääasiassa suuresta määrästä keskiolutta kuin ruokailutottumuksista. 1-2 lämmintä (halpaa!) ruokaa päivässä ja 8-24 tuntia liikuntakoulutusta, taistelukoulutusta ja marsseja pitää ihan passelisti energiankulutuksen koholla.

Työkaverilla oli talttahampaiden tokassa taisteluharjoituksessa askelmittari ja ekana päivänä sille tuli 11km kävelyä ja juoksua paikasta toiseen. Mie olin tietysti vielä sen lisäksi marssimassa ukkojen kanssa toiminta-alueelle, joten sellainen ~20km jo automaattisesti per päivä. Ei tarvi juuri tykyliikuntaa lisäksi, mitä nyt joskus esitän nostelevani puntteja salilla tai pieksen varusm.. säkkiä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Läskit part II

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

dd
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin