Tautinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Puuh!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kävin tänään löytöeläintalolla hakeaakseni hoitokissaa mutta tulin kotiin mukanani oma kissa. Iso musta poikakissa tuli taloon, kierteli paikkoja kehräten jatkuvasti ja asettui taloksi. En ole hetkeen nähnyt tyytyväisemmän oloista eläintä. :h:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Pyry-Matias

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

nowaysis kirjoitti:Hello my friend!
No helou joor heiluvilles vaan juu. Ixus tosiaan on aika dööd, joten en laitakaan kuvaa kaltsuun.

Muija juuri sätti mua vätykseksi(ei se sitä suoraan sanonut, mut mähän osaan naisten kieltä 8) ), joten änkesin salille selkäfilettä laaduntamaan. Kun oli koko päivän pelkästään löhönnyt soffalla joko kisoja tai nettipokeria, niin kammottavan olonhan tuo pukkas. Laatattaa ja masentaa. No, vedän palautusjuoman, joka melko nopeasti normalisoi olon...ehkä,
ninnithequeen

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl voi olla veto veks!!!

Naapurille vein itetehtyä makaroonilaatikkoo pakkasesta, ja se nakitti mut vielä kauppaankin. No sain kattoa sit Frendejä parit jaksot siellä :D

Tuli kiire pestä pyykkiä...väsyttäis sikana mut saunan kautta petiin vast. Jos toi pikkukissi antaa mun nukkua hitto. Aamulla aikanen herätys.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Elppis kirjoitti:Porii se vasta paska paikka onkin. Sano joku Vares.(:h:)
Sanoi Kauko jo armon vuonna -86.
http://www.avenet.fi/www30016/biisit/paskakau.html

Oli muuten hyvä Kauko-keikka eilen Lahdessa (sic). Käykääpäs kitisijät tsekkaamassa Kauko & Mikkelin kaupunginorkesteri huvilateltassa, jos sinne vielä lippuja liikenee.
Don't Panic!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun tietääkseni tuo biisi kertoo Oulusta, näin ainakin suullisen perimätiedon mukaan. Mihin sinun tietosi perustuu? Pitänee googlettaa ettei jää vaivaamaan, Luke.

---

Eiköhän se Oulusta ole. Siellähän Röyhkä ennen stadilaistumistaan vaikutti.
Näin sitä muuten Larussa asuessani usein ruokakaupassa :)
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

:h:
Stinky

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Edittiä koko viesti:
Syrämmet yritti tulla kahteen kertaan. Pöh.

Sain sitten sähköiskun. Puol kroppaa täris ja se puoli tuntuu nyt vähän hassulta :roll:
Viimeksi muokannut Stinky, 21.08.2008 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

nowaysis kirjoitti:Mun tietääkseni tuo biisi kertoo Oulusta, näin ainakin suullisen perimätiedon mukaan. Mihin sinun tietosi perustuu? Pitänee googlettaa ettei jää vaivaamaan, Luke.

---

Eiköhän se Oulusta ole. Siellähän Röyhkä ennen stadilaistumistaan vaikutti.
Näin sitä muuten Larussa asuessani usein ruokakaupassa :)
Ääh, mun ei pitäis väsyneenä lainata ketjulainauksesta (tahi kirjoittaa) lainkaan :oops:

Oulusta joo...
Don't Panic!
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Tää laskee jo päiviä lomaan.. Ja huomaa samalla että oletettu vapaakuukausi onkin täynnä koulua..hmm, pitäneekö asialle tehdä jotain?

Uutta kämppää kattomaan maanantaina, kuvat oli mahtavat, mikähän siinä on oikein vikana? Tyhjillään koko kesän, hometta? :shock: Aina sitä odottaa jotain ketunhäntää ja huijausta jos asiat tuntuu menevän liian hyvin. 8)

Toimin taas eilen synnytysapuna, käsi olkapäätä myöten sian sisällä oli ihan mukavaa, lopputuloksena taas pari (12) uutta elämän alkua teille lihansyöjille lautasen (tai roskiksen, valitettavasti) täytteeksi. :jee:

Näin meillä maalla..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:Edittiä koko viesti:
Syrämmet yritti tulla kahteen kertaan. Pöh.

Sain sitten sähköiskun. Puol kroppaa täris ja se puoli tuntuu nyt vähän hassulta :roll:
Mikä sähköisku ja missä?!

Mä kävin tänään hierojalla. Ai stana että teki kipeetä, vieläkin sattuu! Mä olen sitä mieltä että ellei satu, ei autakaan. Hieroja oli tosi hauska pölinäsetä; heti alussa sanoi (kun lähes itkin kun niksautti selkää) että hiplailu on aviomiesten hommaa :P

Mä oon ihan poikki; en tiedä miten 2vkon ikäisten vauvojen äidit jaksaa koliikki-itkua parhaimmillaan 3 kuukautta :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Mikä sähköisku ja missä?!

Mä kävin tänään hierojalla.
Kävin sähkökaapilla ja yritin irrottaa rikkinäistä sulaketta. En siis huomannut että se kuori oli rikki ja sit tärisin. Ja vähänkö säikähdin. Tätä se teettää kun ei o mies talossa sillon ku tarvitaan.

Uuh, mä haluan kans hierojalle mutta ei taida olla hyväks nyt kun niska on jumissa. Jumin jälkeen kenties?
SikaMika

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

kaakki kirjoitti:
käsi olkapäätä myöten Sian sisällä oli ihan mukavaa
Kiitos vaan, ihan mukavaa oli! Ja aion pitää lupaukseni tulla vastapalveluksena sinun sisällesi. :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:
kaakki kirjoitti:
käsi olkapäätä myöten Sian sisällä oli ihan mukavaa
Kiitos vaan, ihan mukavaa oli! Ja aion pitää lupaukseni tulla vastapalveluksena sinun sisällesi. :wink:
Eli jos suhun tunkee käden olkapäätä myöden, tuloksena on 12 sikaa lisää? :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Olipas harvinaisen helppo kuvauskeikka, neljä kuvaa ja himaan.

Saattoi tosin johtua siitä ettei mustaks maalatussa tilassa harvakseltaan katossa killuvat pienet halogeenispotit anna juurikaan eväitä kuvata liikkuvia kohteita.
SikaMika

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
kaakki kirjoitti:
käsi olkapäätä myöten Sian sisällä oli ihan mukavaa
Kiitos vaan, ihan mukavaa oli! Ja aion pitää lupaukseni tulla vastapalveluksena sinun sisällesi. :wink:
Eli jos suhun tunkee käden olkapäätä myöden, tuloksena on 12 sikaa lisää? :shock:
Jep. Kannattaa siis katsoa tarkkaan mihin näppinsä työntää! Uskoisin, että yhdessäkin on jo kestämistä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Razormaid kirjoitti:Kävin tänään löytöeläintalolla hakeaakseni hoitokissaa mutta tulin kotiin mukanani oma kissa. Iso musta poikakissa tuli taloon, kierteli paikkoja kehräten jatkuvasti ja asettui taloksi. En ole hetkeen nähnyt tyytyväisemmän oloista eläintä. :h:
Onnea perheenlisäyksestä! :h:

Mä haluaisin jonkun elukan, mutten tiedä mitä kannattaisi tässä vaiheessa hankkia.. sinnitteliskö reilun vuoden ja SITTEN se koira, vai haluaiskohan työpaikalta kaksi seeprapeippoa tulla koristamaan olohuonetta?
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihdoin kotona! Edelleen aika vetämätön olo ja jostain syytä vatsaan on imeytynyt rantapallo. Huomisia polttareita varten piti pistäytyä kaupassa ihan pikaisesti tossa kotimatkalla, meni 130,-. Syy miksi menin kauppaan maksoi 2,95. :oops:
Herra Manala

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Razormaid kirjoitti:Kävin tänään löytöeläintalolla hakeaakseni hoitokissaa mutta tulin kotiin mukanani oma kissa. Iso musta poikakissa tuli taloon, kierteli paikkoja kehräten jatkuvasti ja asettui taloksi. En ole hetkeen nähnyt tyytyväisemmän oloista eläintä. :h:
<3 Onee! Oikeesti mikään ei tunnu tai kuulosta niin hyvältä kuin tyytyväisyyttään kehräävä kissa.
Bliss

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jaaha. Kai sitä vois jättää noi excelit rauhaan tältä päivältä ja mennä lukemaan kirjaa.
En ole ihan varma, mitä mieltä olen Donna Tarttin Jumalat juhlivat öisin- kirjasta. Outo se ainakin on jos ei muuta :shock:
BettyB.

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Höh :( Kukaan ei auttanut, menen nukkumaan.
NegaDuck

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Palattu Hälsingin puolelta katsomasta leffaa ja stand-up -komiikkaa. Ihan jees ilta. Olis ehkä pitänyt olla vähän seurallisempi, tosin.
BettyB. kirjoitti:Höh :( Kukaan ei auttanut
Siis minkä kanssa? Rantapallon?
NegaDuck

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

kaakki kirjoitti:Toimin taas eilen synnytysapuna, käsi olkapäätä myöten sian sisällä oli ihan mukavaa, lopputuloksena taas pari (12) uutta elämän alkua teille lihansyöjille lautasen (tai roskiksen, valitettavasti) täytteeksi. :jee: Näin meillä maalla..
Mut eipä tommosta ihan joka henkilö pääse kokemaan. Ei varmaan haluakaan, mutta silti. :jee:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

kaakki kirjoitti:Tää laskee jo päiviä lomaan.. Ja huomaa samalla että oletettu vapaakuukausi onkin täynnä koulua..hmm, pitäneekö asialle tehdä jotain?

Uutta kämppää kattomaan maanantaina, kuvat oli mahtavat, mikähän siinä on oikein vikana? Tyhjillään koko kesän, hometta? :shock: Aina sitä odottaa jotain ketunhäntää ja huijausta jos asiat tuntuu menevän liian hyvin. 8)

Toimin taas eilen synnytysapuna, käsi olkapäätä myöten sian sisällä oli ihan mukavaa, lopputuloksena taas pari (12) uutta elämän alkua teille lihansyöjille lautasen (tai roskiksen, valitettavasti) täytteeksi. :jee:

Näin meillä maalla..
Seminologia on ihan jees asia, varsinkin jos sitä ei tee pelkästään tukiaisten toivossa, enkä oo itekään työntänyt kättä rannetta pidemmällä toisen sisään.
Sika röhki varmasti tyytyväisenä! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin