Tautinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Clay kirjoitti:Jos ei tee mieli runkata, niin kannattaa syödä.
Nyt syön aamiaista. Huomenta kaikki.

Tais olla aika fyysinen päivä eilen, paikat vähän kipeenä.
milli

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä.

Jos tiistaina vitutti olla täällä töissä, niin tänään vituttaa vielä enemmän.
Vihtahousu

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NegaDuck

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vihtahousu kirjoitti:Kun nukkuminenkaan ei kiinnosta.. :D
Mullakin on joskus tommosia päiviä...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen todellakin nolojen tilanteiden nainen. Oon taas vaihteeksi innostunut treenaamaan ihan hulluna ja mulla on ojentajat, habat, rintalihakset ja vatsalihakset aivan sairaan kipeät. Mut pakotettiin illalla lähtemään stretching-tunnille, joka oli yhtä tuskaa. Kaikkein tuskaisinta oli kuitenkin saada urheilurintsikat pois päältä, koska ne pitää vetää pään yli. Sattui vaan niin saatanasti, että pyristelin ainakin viisi minuuttia juuttuneena rintsikoihin :oops: Muutaman naurunpyrähdyksen kuulin takaani ja mietin oikeasti, että pitääkö mun pyytää joku avustamaan mua riisuuntumisessa. Loppujen lopuksi selviydyin ite, naama nolostuksesta punoittaen, vaikka yleisesti ottaen en nolostu juuri mistään.
Bliss

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl, :D

Kauheesti uusia rekisteröityneitä viime päivinä. Tai ainakin koko ajan eri nimi tossa uusin rekisteröitynyt käyttäjä- kohdassa. :o
SikaMika

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Putosin eilen ennen yhtätoista, heräsin tänään puoli kybältä. Edessä parturi ja tiskialtaan alusen siivoaminen; roskapussi oli sylkäissyt pihalle lammikon jotain ruskeaa, haisevaa nestettä jota en tunnusta roskikseen heittäneeni. :barf:

Tänään joudun varmaan pitkästä aikaa opiskelemaan. Pyöräilemään en voi mennä, koska viikonlopun aikana pitäisi polkea jo valmiiksi kipeillä jaloilla toista sataa kilsaa. Salille en voi mennä, koska edessä olisi jalkapäivä ja siihenkin liittyy edellä mainittu ongelma. Olen siis tuomittu löhöämään päivän kotona, onneksi olympialaiset on keksitty!
Quinevere

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Tautinen tosiaan, kirottu flunssa, ja vielä pakko olla töissä. Lisäksi totesin aamulla etten ehdi kuin fillarilla ja auto on paskana, joten kardiittia uhmaten jälleen pikku Tour De France tuli suoritettua.
bedlam

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Miten helevetissä tän rytmin sais nyt taivutettua niin, että pääsis iltaisin klo 23 nukkumaan. Miks lomilla ja viikonloppuisin nukkumaanmeno venähtää aina automaattisesti aamuyölle. Plääh. Ja miks aina sataa vettä.
Pyry-Matias

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mun orkideassa on ättö moument 15 räjähtävän rehevää purppuraista kukkaa. Ottaisin kuvan ja laittaisin kaltsuunkin, mut yhdyslaku on jemiksessa. Väijyn kisoja, ihan jees.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Pyry-Matias kirjoitti:Mun orkideassa on ättö moument 15 räjähtävän rehevää purppuraista kukkaa.
Ooo , kunnon kukassa oleva orkidea on kyll ilo silmälle, voispa ne aina näyttää siltä:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Törmäsin töihin tullessa järjettömän kokoiseen kimalaiseen - ainakin tuplasti tavallista isompi - joka kyllä lyllertikin vähän oudosti. Piti oikein kattoo tarkemmin mikä sillä oli, sillä oli kaveri kyydissä!

Tuli taas huomattua olevansa vanha. Kolme teinikollia onnistui tukkimaan koko väylän lyllertäen nekin kihtistä rampamummoa hitaammin ja teki mieli nostella ne niskavilloista tienposkeen kasvamaan. Helevetin hunsvotit!
Quinevere

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

bedlam kirjoitti:Miten helevetissä tän rytmin sais nyt taivutettua niin, että pääsis iltaisin klo 23 nukkumaan. Miks lomilla ja viikonloppuisin nukkumaanmeno venähtää aina automaattisesti aamuyölle.
Kerro ihmeessä mullekin kun keksit. Jääneet koko viikon yöunet viiteen tuntiin yössä ja nyt alkaa tuntua pahasti. Oli tyhjä hetki töiden puolesta eilen, ja nukahdin pää työhuoneen pöydällä. Heräsin vartin päästä pöydänkuva poskessa ja kömmin asiallisena huoneestani.
Pyry-Matias

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Haemaeraemies kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Mun orkideassa on ättö moument 15 räjähtävän rehevää purppuraista kukkaa.
Ooo , kunnon kukassa oleva orkidea on kyll ilo silmälle, voispa ne aina näyttää siltä:P
Hienoa, joku luki. Otan kuvan talteen ja tallennan myöhemmin.
Vihtahousu

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Koska söin aamuyöpalan jossain seiskalta, niin tää on sit virallinen aamiainen eli kaurapuuroa vehnäleseillä. Täytyy hommata niitä marjoja tähän messiin, on aika mautonta liisteriä :D
NegaDuck

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hetki hiljaisuutta töissä, siis kitistelen. Hieman epämääräistä kun periaatteessa on kauhia kiire ja stressi ja liikaa kaikkea, mutta just nyt pitää kuitenkin vaan istua hiljaa lähtökuopissa...
Pyry-Matias

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ei ny sätänä. Voiko mun long lived Ixus darling olla paskana? Buuttaan sen, jolloin ei kuulu kuin epämääräistä rätinää pari sekuntia, jonka jälkeen virrat pois. Onko tuo voinut kastua? ..onhan se mahdollista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten voikin huono kahvi pilata koko päivän? Tai aiheuttaa oman onnensa sepässä näin paljon ohilyöntejä. Ei ollut kuin pari mitallista pressaa niin jatkoin sitä jollain mainospussillisella ö-luokan sumppia(Saludo parasta ennen 250402) ja oli kyllä niin sahanpurunmakuista tuotos ettei voinut kuin kupillisen kaataa kurkkuu nenästä kiinni pitäen.

Sitten aloin rakentelemaan juttuja. No penkin toinen lankku meni 3mm liian lyhyeksi, vetelin vahingossa valkolakalla valkoisen maalin sijaan ja tietenkin maalipensselillä, joka sitten räjähti loppumetreillä. Sitten kaivoin lakkaisella sormella nenää.

Ja näköjään suurin moka oli tullut tehtyä aikaisemmin: olin maalannut jostain syystä penkin pohjan spray-maalilla. No maalihan oli leijunut kaikkialle muualle kuin penkkiin kun ei noissa nykyisissä spray-maaleissa ole kunnon ponneaineita ja maalikin on saanut jonkun himskatin tarttumaton-loitsun.

Taidan lähteä kaupalliseen kahvilaan vetämään kunnon sumpit ja tuijottelemaan ohi kävelevien tätien tisseja.

Ja miksi tuo kolmas nainen kuulostaa juuri nyt hemmetin hyvältä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Oulu on paska kaupunni.
Pyry-Matias

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:Oulu on paska kaupunni.
Vähän niinku Suomen Turku?
Rouva Pupu

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:
masa kirjoitti:Oulu on paska kaupunni.
Vähän niinku Suomen Turku?
Sanoo joku Tamperelainen. ROLF.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
masa kirjoitti:Oulu on paska kaupunni.
Vähän niinku Suomen Turku?
Sanoo joku Tamperelainen. ROLF.
Pori se vasta paska paikka onkin. Sano joku Vares.(:h:)
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti: ROLF.
Juu, ei ollut ROLF Nordströmin luomus tuo Onk'onk-maa.
Vihtahousu

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Se litra kahvia aamupalalla oli huonoin idis mitä oon saanut pitkään aikaan. Tosin niin oli tuon yön yli valvominenkin, vaikkei se ollut kun vähäisessä määrin hallittavissa.

Tänään saanut sentään jotain aikaiseksi; lattiat pesty ja spakettijauhelihaa tehty. Kohta heitän ton tuulettimen keltsuun ja voisin tehä pienen lenkin siinä ohessa kun ilmakin näyttää olevan niin paska.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tautinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pyry-Matias kirjoitti:Mun orkideassa on ättö moument 15 räjähtävän rehevää purppuraista kukkaa. Ottaisin kuvan ja laittaisin kaltsuunkin, mut yhdyslaku on jemiksessa. Väijyn kisoja, ihan jees.
Hello my friend!

Mun jo umpikuolleeks luulemani orkidea puskee jotain vihreetä pitkulaista. Lehtiä se on tehny kesällä ihan kivasti, mutta nyt vaikuttais puskevan ihan vartta, josta ehkä voisi odottaa kukkiakin, vai kuis?

--

Meidän luokassa on tällä hetkellä yks täitapaus. Odotan luvun nousevan hyvää vauhtia ;-) Toivottavasti itse selviän ilman. Nutturat kunnian! Ja karttakepit ja pencil skirtit ja..jätetään ne tuhmat collegepojat tän jutun ulkopuolelle. :twisted:
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin