Pirujen perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Jo 1889 Mering ja Minkowski totesivat haiman poiston aiheuttavan koiralle diabeteksen..

Lääketiede *sykkivä sydän*
Nyt penikseni on fantastinen!
Quinevere

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Clay kirjoitti:Jo 1889 Mering ja Minkowski totesivat haiman poiston aiheuttavan koiralle diabeteksen..

Lääketiede *sykkivä sydän*
On ne kissalta poistanut melkein koko aivotkin ja kuulemma käyttäytyi suht normaalisti. Hyi helvetti, fysiologian kirja oli elukoiden kidutuskäsikirja.
Quinevere

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Mistä tulikin mieleen joku tokan vuosikurssin harjoitustyö: Nukutetuilta rotilta piti poistaa munasarjat. Hirveästi hyötyä tulevien pikku kandien tulevalla kirurgin uralla. Ja ajatella, että noista suurista humanisteista vain kaksi 75:stä kieltäytyi projektista. Jouduttiin peräti kirjoittamaan essee sijasta.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Quinevere kirjoitti:Mistä tulikin mieleen joku tokan vuosikurssin harjoitustyö: Nukutetuilta rotilta piti poistaa munasarjat. Hirveästi hyötyä tulevien pikku kandien tulevalla kirurgin uralla. Ja ajatella, että noista suurista humanisteista vain kaksi 75:stä kieltäytyi projektista. Jouduttiin peräti kirjoittamaan essee sijasta.
Kai seuraavalla kurssilla poistettiin naiselta.. siellähän on niitä laittomia maahanmuuttajia häkeissä lääketieteellisen kellarissa harjoittelua varten.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jotain kivaa on tapahtunut Herttoniemenrannassa! Joka kadunkulmassa nököttää f*-merkkinen sinivalkoinen sedan..
Onko Jo Tampereelta kutsuttu apuva!

Olo vähän sama kuin joskus Kivikossa kun sinne tehtiin suuri huume- ja varastetuntavaranratsia?

Khattia kanssa!
Clay kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Mistä tulikin mieleen joku tokan vuosikurssin harjoitustyö: Nukutetuilta rotilta piti poistaa munasarjat. Hirveästi hyötyä tulevien pikku kandien tulevalla kirurgin uralla. Ja ajatella, että noista suurista humanisteista vain kaksi 75:stä kieltäytyi projektista. Jouduttiin peräti kirjoittamaan essee sijasta.
Kai seuraavalla kurssilla poistettiin naiselta.. siellähän on niitä laittomia maahanmuuttajia häkeissä lääketieteellisen kellarissa harjoittelua varten.
Hyvä poika! Sähän alat jo oppia?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

PimPom. Ei just nyt muuta.

edit: Niin no kannattiko just tänään jättää kamera himaan kun tuolla näyttäis olevan nätti aurinko?
Stinky

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä olen outo. Tai ainakin vähän. Tai ainakin luulen niin. Ehkä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ai prkl.

Pitäs vielä siivota yli puolet kämpästä, pestä pari ikkunaa ja partsin lattiaa yli 25m2. Ja kokkailla ruokia valmiiksi. Leipoa täytekakun pohja. Ja mitä vielä. Vaimo ja palvelusväki ! Missä te ootte !! Joutuu yksin kaikki tekemään !!!

Onneks on aikaa huomiseen klo 15 saakka. Plääh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bliss

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tajusin just, että taidan olla aika säälittävä.
Inhottavaa.
Pyry-Matias

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sukellettiin 11-2. Taidetaan tippua kutoseen, jonne ei ole pienintäkään aikomusta lähteä pelailemaan. Oma pelikin oli arpomista, kun myöhästyin ja märkä nurmi oli kohtuu outo alusta kylmiltään.
Stinky

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti:Tajusin just, että taidan olla aika säälittävä.
Eiku sä oot ♥
Herra Manala

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Tajusin just, että taidan olla aika säälittävä.
Inhottavaa.
Niinq mix?
Bliss

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tajusin just, että taidan olla aika säälittävä.
Inhottavaa.
Niinq mix?
No kun en oikein osaa päästää irti _hyvin_vanhoista_ asioista.

Stinky, :h:
Herra Manala

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tajusin just, että taidan olla aika säälittävä.
Inhottavaa.
Niinq mix?
No kun en oikein osaa päästää irti _hyvin_vanhoista_ asioista.
Aaa, meillä päin niitä kutsutaan kikkeleiksi.
Bliss

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti: Aaa, meillä päin niitä kutsutaan kikkeleiksi.
:mrgreen:
NuoriDaavid

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tabulaattoria vaan hakaten. Samaa rahaa sieltä tulee, oli lasku kuinka hienosti muotoiltu tahansa.
Jos Wordin oma taulukko-työkalu ei futaa, ottaisin esiin suosikki-web-editorini, muotoilisin tablen siellä ja copypeistaisin sen Wordiin. Tuo tabulaattorin kanssa pelaaminen on vaikeuksien kerjäämistä.
NegaDuck kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^^Mä olen menestyksekkäästi tehnyt laskupohjat Illustratorilla :P
Mulla olis käytettävissä Xara Xtreme, joka on muuten loistava, mutta sillä ei taida voida piirtää taulukoita. OpenOffice.org Draw vois tiätty fudaa.
:) Mainosmiehet (naiset), graafikot ja nettisivun tekijät laskujen teossa. Pitäähän sinne varmasti saada myös 3D animaatio mukaan :wink:

Pitkällisen harkinnan jälkeen tein itse laskutukseen excel-taulokon, helpottihan se kummasti, kun laskee veloitukset ja vuokrat toimenpiteiden laadun mukaan automaattisesti.

Mutta edelleen KISS.

(okei onhan se kait huonoa mainosta, jos graafikon tai mainosnaisen lasku on koooovin kökkö).
Vastaa Viestiin