Pirujen perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ai niin himoittais pikkusen lähtee kattomaan tänään yks keikka ytimeen mut se juhliva taideväki ei kyllä kutittele yhtään. Kevytsuoja känni vois ehkä auttaa siirtymään ne muutamat sata metriä ulkoilmassa niiden seassa...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ai niin, perkeles... juhlivaa taideväkeä. Ja juuri lupauduin lähtemään liikenteeseen. Scary :?

Yay, sain viimeinkin laitettua yhdelle tatuoijalle meiliä, jossa kuvailin ideaani ja tiedustelin hintaa!!! Nyt oon ihan täpinöissäni.
NegaDuck

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuten Aurinkokuningas sanoo, KISS (keep it simple stupid).

Tabulaattoria vaan hakaten. Samaa rahaa sieltä tulee, oli lasku kuinka hienosti muotoiltu tahansa.
Jees. Näin sitten ensi kerralla. Tosin nyt mulla on hienosti(?) muotoiltu template valmiina myöheNpää käyttöä varten. :)
nastamuumio

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mun pitäis kyllä joskus kanssa käydä kokeilemasssa viihteellä oloa, kun ostin Lundista uuden mekon. Eiks voitais pitää lauantaina Wanha kunnon miitti?
Vihtahousu

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Arvottiin eilen kaverin kans että oliko jo taulujen yö vai ei, kun kumpikaan ei tiennyt ja hän sai päivällä työkutsun yöksi kännyyn ja siinä ilmoitettiin että tapahtuma on taiteiden yön häppeninkejä :D Kaverillahan oli perjantaiks duuneja samasta lafkasta joten sekoitti se että tarjoavat tuplana töitä samalle päivälle.... Eiks taulujen yö ole ollut aikasemmin viikolla?

Heräsinköhän herätykseen, varmaa heräsin, mutta nukahdin heti uudestaan :D Tänään vissiin Tokoi-rantaan kuuntelemaan venäläistä ska-punkkia, mennää vähä erikoisemmalla.
daddykillkill

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Tabulaattoria vaan hakaten. Samaa rahaa sieltä tulee, oli lasku kuinka hienosti muotoiltu tahansa.
Jos Wordin oma taulukko-työkalu ei futaa, ottaisin esiin suosikki-web-editorini, muotoilisin tablen siellä ja copypeistaisin sen Wordiin. Tuo tabulaattorin kanssa pelaaminen on vaikeuksien kerjäämistä.
Pyry-Matias

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Illalla peli klo 20 Orivedellä. Nooh, onneksi ei ole perhettä. Mut huomenna pidän mökkijubinat Saarikylissä. Luvassa lihaa, kanaa ja kalaa, kaljaa, olutta ja bissee. Näin.
Bliss

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^^Mä olen menestyksekkäästi tehnyt laskupohjat Illustratorilla :P
NegaDuck

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:^^Mä olen menestyksekkäästi tehnyt laskupohjat Illustratorilla :P
Mulla olis käytettävissä Xara Xtreme, joka on muuten loistava, mutta sillä ei taida voida piirtää taulukoita. OpenOffice.org Draw vois tiätty fudaa.
nastamuumio

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mulla on vähänkö tylsää. Miksei ole keksitty suklaalähettejä, vaikka pizzalähettejäkin on?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jahas, monttubileisiin pitäisi lähteä.

Ois kolme varttia aikaa etsiä jotain tekemisenkaltaista läppärille.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oon nyt skannannut reilut sata kuvaa, ei siinä mitään, nehän menee kopparin läpi nanosekunnissa, mutta niiden kuvien muokkaaminen! Uaaaah! Onneks oon jo loppusuoralla ja lasissa on kuohuvaa. Lomalla töissä ja pienessä nousussa, aika sairasta.
Vihtahousu

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jaha, kallioon viideks kattoo Usa-Argentiinakos se oli, siitä seiskaks saunaa ja sit sitä ska-punkkia kuunteleen. Huomenna Feissariin taas kirjoitellaan aimo darra:lle 8) Rai-Rai!
milli

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Edelleen töissä, vaikka pitäisi olla kotona lepuuttamassa kipeitä hartioita ja niskaa. Mikä siinä on, ettei tohdi olla perhefirmasta sairaslomalla, vaikka olisi enemmän kuin hyvä syy?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pomo kävi kertomassa että, saan palkankorotuksen! Sata euroa lisää! Ihan mahtavaa, kun yleiskorotuksetkin tulee ensi kuussa, niin siitä tulee aikas hyvä summa 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sitä venäläistä, mutkun en jaksa kuunnella venäjän pälpätystä, vaikka olen ymmärtävinäni puolet. Wanhalla olisi -68 happeninkiä, sopisi koulutuksen perusteella minullekin mutta tuskin M.A Numminen yö kiinnostaa nuorisoa..
Heh, trukkikuski esiintyy ilman vaijereita jossain Unioninkatu 25ssä. Musiikkia a'la -68 naatintorilla 18, kontsertti alkaa 20.30 jotain..

Olis yhen tutun taidenäyttely Kalliossa vaikkei kuulukaan viralliseen ohjelmaan(prkl eivät kutsuneet avajaisiin, en mene!).. borssikeittoa olisi tarjolla pyhän kolmimunaisuuden kirjon pihalla.. ykkösjaska-Grilllillä oopperalaulajat esittää oopperasävelmiä 20-22, sinne tappeleen? Tulisko Numba haastaa riitaa paikallisten kanssa? ♫"voisko päivän enää ihanammin päättää"♫
Lisää ruokaviitteitä?

Joo..

Joku ihmetteli Lourdesta mutta tässä syy..
Nyt ymmärtää miksi toiset nyppi karvojaan!
Kuva
Hyi saatana..
Pyyhin Netikettiin..
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Oi vittu että Serge on ihana!
NegaDuck

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Mä luulin koko ajan että tarkoitat Virus Buster Sergeä.
BettyB.

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bollywood? Anyone? Yes? No? Maybe?
Vihtahousu

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuuntelen uutta Metallicaa ja olen hämilläni.
Mitä mieltä mun nyt pitäis oikein olla????

Nyt ei tiedä mitä sanoa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

pikkuego kirjoitti: Eilen tuli törmättyä melko epäonniseen virolaismieheen. Sen olis pitäny päästä soittamaan kavereilleen Tallinnaan lauttojen aikatauluista, mutta puhelukortin hinnasta oli euron kassavaje. Eihän tuossa mitään mut kun muutama viikko sitten sillä oli tasan sama ongelma! Pitää vissiin ens kerralla antaa sille se euro.
Jaa tää on uusi Kuulin eilen kun virolaismies oli yrittänyt rahaa pyytää viinalle haisten? Eli uusi tapa, siitä tulee nopesti 10 euroa puhelinkortille niin voi ostaa pullon kirkasta? Aika yksinkertaista!
Säästä rahasi, ei virolaiset ole köyhiä kun ne tänne tulee, juopot on samoja ihan joka maassa. Äläkä mene tyhjin taskuin myös itse minnekään.
Sehän on Uusi-Suomi, mitä sä kuvittelit?
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tadaa! Järjestinpäs aikaa päikkäreille, luksusta. Enää pitäis vaan saada tää helkutin kitutunti jotenkuten kulumaan. (Pitäisköhän tehä oikein töitä?)
Ninnin aussikaveri luulee muuten vissiin, että kaikki suomalaiset on yhtä innoissaan ostoskärryistä ku minä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Pirujen perjantai

Viesti Kirjoittaja pix »

BettyB. kirjoitti: polttarihommiin!
me too!

nyt kun polttarisankari on jo tietoinen asiasta (vaikka tuskin tätä lukeekaan) täälläkin alkaa pitään kiirettä..viuh!
Vastaa Viestiin