Pierujen perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä olkoon kostoni!

TPK-PKT, diipa daapa, tissit, tviiu,tzviit. Mullapa on finni perseessä!
bedlam

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Painoin varotusta.

Rölölölölööö täytesana.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

On ollut pitkään sellainen olo, että tekisi mieli hinkata persettä jonkun naamaan. Seuraavaksi taidan mennä katsomaan jotain syötävää ja yrittää sitten tehdä töitä. Oon ollut vähän jumissa motivaation kanssa viime aikoina - jospa sais nyt jotain uutta puhtia noihin paskajuttuihin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
milli

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

edit: siirretty toiseen ketjuun
Viimeksi muokannut milli, 22.08.2008 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

aasi kirjoitti:On ollut pitkään sellainen olo, että tekisi mieli hinkata persettä jonkun naamaan. Seuraavaksi taidan mennä katsomaan jotain syötävää ja yrittää sitten tehdä töitä. Oon ollut vähän jumissa motivaation kanssa viime aikoina - jospa sais nyt jotain uutta puhtia noihin paskajuttuihin.
No onhan tuolla niitä kasvoja! Sen kuin vaan valkkaat ja alat hinkkaamaan.

Söin tänään 10.5 vauvamustekalaa ja 666 riisinjyvää. En kuitenkaan lihonut paljoa koska otin vahingossa hissin 20. kerrokseen normaalin 14. sijaan.

Panettaa! hhhHOJOOOOOOOOOOO!
bedlam

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eka TPK!

Vituttaa. Jätin äsken kengännauhat auki kun tulin tupakilta. Ne on vieläkin auki! Vittu että oon läski.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pitäis kyllä tehdä välillä töitäkin mutta kun EI PANETA! Vittu!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Näin viime yönä unta jossa Jeremy Clarksonin naama mässähti kappaleiksi kun hän nousi seisomaan Ariel Atom -auton ratissa ja iski päänsä puomiin.

Ambulanssi viipyi viipymistään, ja mun tehtävänäni oli vahtia niitä maassa olevia palasia etteivät ihmiset ja autot lyttää niitä. Jeremyn toivo alkoi lopulta hiipua ja hän mutisi assistentilleen suunsa rippeillä, "Just drive me home."
Storia

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Frederik Krueger kirjoitti:Pitäis kyllä tehdä välillä töitäkin mutta kun EI PANETA! Vittu!
Mä ratkaisin tämän ongelman niin, että kävin pikku lenkillä ja sen jälkeen puristin tunnissa kasaan päivän hommat. Nyt voi taas keskittyä tähän päätyöhön eli surffaamiseen :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pierujen perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti:Pitäis kyllä tehdä välillä töitäkin mutta kun EI PANETA! Vittu!
No sano nyt sít toi asiakkaille!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin