Snustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Snustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kaikki kotona ja runkkarit voi hyvin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kävelevä herätyskello nyhti mut sängystä vähän ennen seiskaa. Tässähän nyt ollaan ja ihmetellään. Hesari ei ole tullut vielä (!!!), mulla ei ole mitään tekemistä.
Stana, jo toinen kerta tällä viikolla kun lehti on myöhässä. :evil:


edit. typoja.....
Viimeksi muokannut Bliss, 24.08.2008 7:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huamenia. Hö, kurkku tuntuu hieman kipiältä. Oon ilmeisesti ollut vähän liian monta kertaa selkä hiestä märkänä kylmässä(?) tuulessa. Tai jotain. Toivottavati C-vitsku taltuttaa tän.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Kisojen viimeinen päivä.
Lopuu sitten tää ennen kukonlaulua heräily ja pitäisi jonkinlaiseen normirytmiin päästä kiinni.
Harmi kun saikkukin loppuu, huomenna töihin, vittu.
En nähnyt (ainakaan eroottista) unta kenestäkään.
ninnithequeen

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aamiaisrieskat uunissa ja aamiaismunat kiehuu. Vähänkö mä oon reipas ollu jo, ku just vasta heräsin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Clay »

NegaDuck kirjoitti:Huamenia. Hö, kurkku tuntuu hieman kipiältä. Oon ilmeisesti ollut vähän liian monta kertaa selkä hiestä märkänä kylmässä(?) tuulessa. Tai jotain. Toivottavati C-vitsku taltuttaa tän.
Kannattaa ekana varmistaa, että on aminohappoja tarpeeks.
Nyt penikseni on fantastinen!
NegaDuck

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Clay kirjoitti:Kannattaa ekana varmistaa, että on aminohappoja tarpeeks.
Lol... kai? Nyt en oikeesti oo ihan varma oliko tää läppää vai ei. Kyl maar aminohapot edistää parantumista, mutta....? :think:
aimohaiku

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Morrisseyn sanoin "everyday is like sunday, everyday is silent and grey". Sopii hyvin tähän päivään. Eilen Tavastialla nähty Scandinavian Music Group veti odotetusti erittäin hyvän keikan. Sadepäivään sopisi elävä kuva, mutta ainakaan Finnkinon tarjonnasta en löydä mitään mielenkiintoista. Louhimiehen "Käsky" kiinnostaisi, mutta eihän se edes vielä ole teatterissa. Hyvissä ajoin sen mediarummutus on kyllä aloitettu.

Ehkä mä sitten kuuntelen sadepisaroiden laulua ja lähden etsimään sateenkaaren päästä aarretta. :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pitäis taas vaihteeksi tehdä töitä kotoa käsin, mutta laiskottaa. Kyllä se yksi dokumentti pitäisi saada huomiseksi valmiiksi...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Muakin laiskottaa. Taitaa jäädä urhoilut tältä päivältä väliin koska yskittää ja kurkku on kipiä. Pöpöjen vaivatessa ei maar kande urheilla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Ei. Lepoa, juomista ja paljon energiapitoista safkaa naamaan, oli köhäilyn syy mikä tahansa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvä kiireetön sunnuntaiaamu herkkuaamiaisen ja hesarin parissa<3
Muksun synttärijuhlat tänään, ei tarvi onnitella kun täytti jo heinäkuussa:P Huomenna hammaslääkäri 9.30 ja meen töihin vasta sen jälkeen *grin*

Lisämaininta: Löysin ja tilasin nettikirjakaupasta yhden kirjan, johon rakastuin vuonna 2000. Menin lainaamaan omani jollekin, ja sillä tiellä se on edelleen. Suomenkielinen painos on loppunut, kirjastoissa ei oo ja mietin jo pokkarin tilaamista jostain ulkomailta, mutta sitten bongasin femmalla suomenkielisenä ja varasin sen. Nyt odottelen myyjän yhteydenottoa suurella jännityksellä. Hope for da best.
Prepare for the worstest.
1108

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aika miesmäinen kanuuna. Sauna vähäsen helpotti mutta onneksi korjaussarja on valmiina: grilli lämpenee ja samoin uuni. Tulossa pihviä ja ranskalaisia.

Vitut gurmeesta, nyt syödään sitä mitä mieli tällähetkellä tekee.
Quinevere

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Rapula kärsitty jo eilen. Parempi näin, jaksaa sitten taas töissä huomenna mukavammin.
Quinevere

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Ei ole paljoa hellyttävämpää näkyä, kuin koira joka näkee unta sohvalla vikisten ja jalat väpättäen. Joskus on murinauniakin.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Mikähän mussa on oikein vialla, eilen duunikavereiden kanssa olin ihan selvästi humalassa, mut nyt ei krapulasta tietookaan. Hämmentävää!
Vihtahousu

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aika tuore olo! Sen siitä saa kun alottaa kahdelta päivällä kaataa. Nyt pitäs katella jotain safkaa ja sarjoja.
ninnithequeen

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ähky!

Kahvia ja Formulaa.
Storia

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Tasan seitsemän päivää jäljellä ennen kuin pääsee omaan KOTIIN!
Aurinko paistaa, joten on hyvä päivä ottaa loputkin viinimarjat puskista talteen ja tehdä mehua. Kymmenisen litraa on jo keitetty ja säilötty, mutta vielä tuosta saattaa toinen samanmoinen satsi tulla. Ystävä pikku tyttönsä kanssa tulee myöhemmin ip jeesailemaan ja miehet hitsailevat ilmeisesti jotain tilataideteosta autotallissa, joka ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ai niin, tukka on hyvin, vaikka eilen oli bad hair day. Ei murheita.
Quinevere

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

ninnithequeen kirjoitti:..ja Formulaa.
Koska se tulee normitelkun puolelta? Mikä rata? Jees, laiska olen. Niinjoo ja mikä siellä on tilanne kokonaiskilpailussa?
Vihtahousu

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kevyitä muistikuvia että eilen äijäporukassa käsiteltiin isoja aiheita, varsinkin naiset aiheena oli aika tapetilla. Oli ihan mielenkiintoista minkä vaan muistaa. Laitoin sen pizzan uuniin, kohta saa aamupalaa ja lounasta.
aimohaiku

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Juoksulenkki liian täydellä mahalla sisuskumin pykimisineen on mielenkiintoinen kokemus.
ninnithequeen

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpahan tähän mennessä ainakin ollu todella tylsä kisa. Pari viimestä kisaa jo naureskellu että eikö Coulthard ja Barrichello älyä jo lopettaa, ja siellä vanhat äijät taas tekee omia piruettejaan...
1108

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Quinevere kirjoitti:Koska se tulee normitelkun puolelta? Mikä rata? Jees, laiska olen. Niinjoo ja mikä siellä on tilanne kokonaiskilpailussa?
Kröhöm...

http://www.rojadirecta.com/canal/f1player.htm
Vastaa Viestiin