Snustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No aivan! Oon kyllästynyt sohvaperunamiehiin, oltas kyl melkonen tehotiimi ;)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Snustai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Hei kato, pakko tehdä ite. Puuttuu (vielä) vaimo ja palvelusväki ! :lol:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

BettyB. kirjoitti:^^^ Soot kyllä päivä päivältä aina vaan parempaa aviomiesmatskua :h:
Pitäisköhän tässä nyt esittää yllättynyttä ja nolostua? 8)
BettyB.

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

JonniParvo kirjoitti:Pitäisköhän tässä nyt esittää yllättynyttä ja nolostua? 8)
Pönttö!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vinkki teille kaikille edellisille: on paskanpuhujia ja toteuttajia, myös näissä nettiflirttailuissa. Puskii.

Mutta minäpä lähden tästä toteuttamaan itseäni jutsuilemalla. Toivottavasti ope on tällä kertaa helläkätisempi, en halua vielä painijan korvia enkä nyrkkeilijän nenää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Frederik Krueger kirjoitti:Vinkki teille kaikille edellisille: on paskanpuhujia ja toteuttajia, myös näissä nettiflirttailuissa. Puskii.
Älä viitti? Eikös noi kaikki muka olekkaan tosissaan?
Vittu, hävytöntä jos joku vaan vedättää. :igor:
Vihtahousu

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Noni, olo alkaa taas inhimillinen. Ulkona on vissiin pakko käydä ainakin kaupassa jossei muuten, mut mit vittuu sitä taas tekis niin et ei menis kaatamiseksi.

Sain opetuksenkin kämpän siivoamisesta kun pesin lattiat niin nyt tällä lentelee jotain käpräsiä, eli ei siis kandee siivota.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Oli ihanaa olla eilen Linnanmäellä ja huomata, että voi edelleenkin olla oma 12-vuotiaan oloinen itsensä myös huvipuistossa. Kävin ihanilla ylikierroksilla vielä kotonakin, oli aivan superihanaa! Mustekala oli lemppari, ja Kirnussa oli parasta se, ettei voinut olla nauramatta, kun se viimein pysähtyi. Mustekalassa puolestaan tuli naurettua koko se 2 minuuttia ja 44 sekuntia silloinkin, kun olin yksin laitteessa - puhumattakaan niistä kerroista, jolloin jompi kumpi veljistä oli vieressä! Paras ja rentouttavin päivä aikoihin!

Keith Moonin synttäritkin oli eilen. Muistan sen aina Clayn syntymäpäivästä. <3
bedlam

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oliko Kityjulkkis äskön BB:ssä?
BettyB.

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Oliko Kityjulkkis äskön BB:ssä?
Oli, just kirjotin bongausketjuun :D
Bliss

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Oliko Kityjulkkis äskön BB:ssä?
Oli, just kirjotin bongausketjuun :D
Mä en tänäkään vuonna aio katsoa sitä, mutta onko se niinq siellä kilpailijana (tai mikälie asukas?)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On toi Kouvola vaan edelleen hassu kaupunki. Kaveri ei uskaltanut mennä rokkimestoihin kun entinen muija oli alkanut itkemään bambiinoseille vai mitä helkkarin pentelitä ne nyt olivatkaan ja nämä olivat uhanneet vetää nekkuun ja pistää kämpän tuleen.

Meinasi kuitenkin joutua snakarijonossa joutua riitoihin jonkun pellen kanssa. Ja meikäläinen joutui vaikeuksiin taksijonossa.

No ainoa vamma tuli salaattia pilkkoessa tullut viiltohaava.

Krappis on melkoinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Mä en tänäkään vuonna aio katsoa sitä, mutta onko se niinq siellä kilpailijana (tai mikälie asukas?)
Mä aion seurata tänäkin vionna, jos on yhtään kiinnostavia persoonia. Oli hakijana, kilpailijoitahan ei oo vielä julkastu...
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Mun on ihan pakko kertoa, että olette kaikki toooooooosi ihania! :cheer: :gee: :cheer:

Kauheasti haleja ja pusuja ihan jokaiselle!!!!!!! :h: :h: :h:
Bliss

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Se on seonnu.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Bliss kirjoitti:^Se on seonnu.
Siitä on jo pitkä aika.
aimohaiku

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ensi viikollapa alkaa Hill Street Blues. Saapa nähdä miten tuo sarja on kestänyt aikaa.
Vihtahousu

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ygs nalle upposi aika helposti, kohta kauppaan ja sit sitä vois miettiä mitä tekis loppuelämällä- ja illalla.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

aimohaiku kirjoitti:Ensi viikollapa alkaa Hill Street Blues. Saapa nähdä miten tuo sarja on kestänyt aikaa.
Kanava? Eikös se tullut jokunen vuosi sitten?
Silloin joskus kaaauan kauan sitten sarja oli ihan päälikkö!
Viimeisimmällä uusintakerralla tunsin lähinnä myötähäpeää... Mut vois taas koittaa vilkuilla.
aimohaiku

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

JonniParvo kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Ensi viikollapa alkaa Hill Street Blues. Saapa nähdä miten tuo sarja on kestänyt aikaa.
Kanava? Eikös se tullut jokunen vuosi sitten?
Silloin joskus kaaauan kauan sitten sarja oli ihan päälikkö!
Viimeisimmällä uusintakerralla tunsin lähinnä myötähäpeää... Mut vois taas koittaa vilkuilla.
Yle FST5.

Se edellinen kierros on mennyt mulla ohi.
nastamuumio

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Söin tänäänkin liikaa, kun jännittää mennä kouluun. Seuraava vuosi on todennäköisesti ihan perseestä. Varsinaiseen opettajan työhön uskon kyllä olevani tän päivän Hesari-keskustelun tiimoilta ihan pätevä, mutta kun toi oma opiskelu taas pelottaa.

Hitto, lihon varmaan kymmenen kiloa ens talvena, kun huomenna en tanssitunnillekaan pääse, enkä varmaan muutakaan liikuntaa harrasta, kun pitää norssista painella vielä kykkimään riemuidioottien opintopiiriin seuraavan viikon Italian-matkan takia, jolla ei varmaan myöskään liikuta, mutta syödään sitäkin enemmän.

Pelottaa just, kun oon sen verran monta kertaa vaihtanut opintosuuntaa jo ennenkin, ja tää on nyt kyllä viimeinen kerta, kun uutta suuntautumista aloitan, että mitä jos taaskaan en jaksa? Mitä jos tää on ihan yhtä pöljää kuin aiemmatkin jutut? Kun mun sietokyky hömpänpömppää ja rasittavia opettajia kohtaa on niin alhainen?

Oisin voinut jatkaa tossa viime viikonkin firmassa, kun siellä olis tulossa alkavaksi toinenkin samanlainen posti kuin se, jossa puuhastelin, mutta nyt sitten sanoin niille, etten tulevana talvena voi töitä tehdä eikä kannata mulle soitella. Mutta mitä jos multa menee hermot tohon pedagogiikkaan kumminkin ja siinä puljussa oisin voinut jatkaa ilman toimistoalan ammattikoulutustakin, mutta en välttämättä kovin helpolla kumminkaan, jos alan sittenkin tarvita, saa samanmoista hommaa muualta, kun niihin kumminkin usein kysellään varmaan tradenomeja ihan?

Superedit: Äh, kriisimielentila & sokerihumala, enkä saa tosta tekstistä selkeetä, muokkasin sitä sitten miten paljon tahansa.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 24.08.2008 21:26. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
NegaDuck

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Köh, pärskis ja ögl. Mulla on harvoin flunssa, eikä se silloinkaan äidy yleensä pahaksi, mut on tää kurjaa ja tylsää silti. Että voihan vinku ja vonku.

No, ulkona on kuitenkin satanut koko päivän, että olisin joka tapauksessa roikkunut sisällä...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Snustai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mitä !? Viittaus aiemmaksi tähän ketjuun: Onko täällä paskanjauhajiakin?!

Juu, jäi partsin ovi jäi hiomatta kun pääsi/joutui kaverin (puhelin)olkapääksi. Siinä ei oikein hiominen samalla onnistunut. Mutta laitoin uuden jätevaunusetin keittiöön. Se onnistui siinä kuunnellessa, toki soittajan suostumuksella. Ja puhuminen taisi helpottaa soittajaa. Ja jotta tää ei mene kokonaan paskanpuhumisen piikkiin, niin kuva on galtsussa :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Clay »

-Superior- kirjoitti:Keith Moonin synttäritkin oli eilen. Muistan sen aina Clayn syntymäpäivästä. <3
Missämunlahjaon!?!?
Nyt penikseni on fantastinen!
Vihtahousu

Re: Snustai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hikee puskee kauppareissun ja jalapenon takia, olut maistuu ja musa on kovaa. Jospa sitä huomiseks keksis jotain tekemistä.
Vastaa Viestiin