KekeKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Uusi päivä ja uudet kujeet. Antaa palaa. Mä meen nukkuun. Kauniita unia runkkarit.
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voisko joku soittaa mun kännyyn?

Mul oikeesti tais murtuu jotain persiistä ja nyt sattuuu. Ei apua mis mun känny on?????
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vittu sentään.

*******

ANYONE? Oikeesti, mii niid mi foun.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 27.08.2008 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tais oikeesti murtuu. Voi auts. VITTU ja ÄH...ja jotain...sattuu.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Clay »

Koeta kestää ninnipieni. Tiedätkö mikä on hauskaa.. soittaisin, mutta mun puhelin ei toimi.

I miss who I was with him..

Tuttu tunne?
Nyt penikseni on fantastinen!
Bliss

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mitä helvettiä Ninni on koheltanut keskellä yötä?

Mä lähden salille. Tai siis vien pikkuihmisen ensin päiväkotiin. Loppupäiväksi sitten exceliä niin että riittää :x
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Tänään palaveria koko päivä.

Päivän menovinkkinä Arkadiankadun LevykauppaX Tsadissa, jossa ihanainen Emma Salokoski esiintyy uuden levynsä kunniaksi, kyseessä noin 20 minuutin setti klo 17.30 alkaen.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Jeesus sentään kuinka ihminen voikaan olla tyhmä, pikkumainen ja itsekäs. :x
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fiksua postata puhelinnumero NInni ;) Enpä voi enää moderoikaan, oma moka!

Mihinköhän sitä tänään lähtis - vaunuelämä alkaa taas maistua snadille, kiva! Tosin tyhmä menin isomahaisena juoksemaan jokapaikassa kokoajan, ei toi viihdy paikallaan vankkureissa nyt sit ollenkaan. Pitäisköhän ostaa juoksumatto, johon köytän vaunut.. heittelen sit sohvalta kiviä et olis "hiekkatie"- fiilis?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

^Tosi reilua heittää vauvaa kivillä... :nuts:

Töissä vain tylsiä hommia, onneksi ei muutenkaan jaksa kiinnostaa näin loman päätyttyä. Kohta ompi viikonloppu!
Älä löi! En ole hurrit!
NegaDuck

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomentaaaa. Oli näköjään täällä aika hurja yö? Omani oli taas kurja kun ei uni oikkeen tullunna, ennenq otin särkylääkkeen viideltä aamulla. Ei oo flunssa näköjään vielä ihan talttunut.

Ihan samanlainen kuin viime kerrallakin siis. Kuume taittuu kyllä nopeasti, mutta jäljelle jää sitkeä yskä jonka paraneminen kestää viikkokausia, ja vaatii joskus antibioottikuurin. Millä tän yskän oikein sais hallintaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kimmen kirjoitti:^Tosi reilua heittää vauvaa kivillä... :nuts:
Tää on asuinpaikkana sellanen, paree tottua ajoissa! :P
The great club outshines the individual, always and forever.
daddykillkill

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Huomenna on yt- eli "juustohöyläpäivä". Useampikin työhakemus jätetty. Alkaa olla jokseenkin vitun ahdistuneet tunnelmat, vaikka hokee itselleen ettei toivoa ole syytä heittää. Jos kirves heilahtaa omalla kohdalla niin marssin tien pomon puheille ja pyydän lupaa hakea alihankkijalta duunia. Nykyiset sopimusehdot kieltävät rekryn, mutta esimiehen luvalla tästä voidaan poiketa.

Vituttaa.

Eilen dyykin jälkeen frendin sukeltajantautioireet uusiutuivat. Oli edelliselläkin kerralla useamman kerran painekammiossa. Tänään lääkärille ja keuhkokuvaan. Jos oikein huonosti käy niin sen miehen sukeltaminen oli sitten tässä. Pidän peukkuja.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

daddykillkill kirjoitti:Huomenna on yt- eli "juustohöyläpäivä". Useampikin työhakemus jätetty. Alkaa olla jokseenkin vitun ahdistuneet tunnelmat, vaikka hokee itselleen ettei toivoa ole syytä heittää. Jos kirves heilahtaa omalla kohdalla niin marssin tien pomon puheille ja pyydän lupaa hakea alihankkijalta duunia. Nykyiset sopimusehdot kieltävät rekryn, mutta esimiehen luvalla tästä voidaan poiketa.

Vituttaa.
Saatan olla väärässä, mutta luulen että saat mennä minne tahansa töihin jos sinut irtisanotaan. Rajoitukset ovat ainoastaan voimassa jos itse irtisanot itsesi ja haluat mennä kilpailevaan firmaan. Jos työnantajasi ei halua että menet potkut saatuasi kilpailevaan firmaan töihin on työnantajan maksettava sinulle karenssiajasta korvausta/palkkaa.

Tuo kannattaisi tsekata liitosta tai muusta asiantuntevasta paikasta, kun en tosiaankaan ole tästä varma.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kimmen kirjoitti: Saatan olla väärässä, mutta luulen että saat mennä minne tahansa töihin jos sinut irtisanotaan. Rajoitukset ovat ainoastaan voimassa jos itse irtisanot itsesi ja haluat mennä kilpailevaan firmaan.
Eiköhän sopimus sido sitä alihankkijaa, joka ei saa ottaa töihin ilman lupaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
masa

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti: Jos kirves heilahtaa omalla kohdalla niin marssin tien pomon puheille ja pyydän lupaa hakea alihankkijalta duunia. Nykyiset sopimusehdot kieltävät rekryn, mutta esimiehen luvalla tästä voidaan poiketa.
Oli sopparisi millaine tahansa ja allekirjoituksesi missä tahansa, voit potkujen tullen hakea kilpailijalle ja alihankkijalle töihin. Suosittelen hakemaan jo etukäteen, ennen kuin tiedät putosiko kirves vai nou. Been there, done that.
daddykillkill

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Itse asiassa näin teinkin. Tuttu TJ sanoi "palkkaavansa mielellään". Eri juttu sitten oliko tuo vain pr:ää ja sanahelinää?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lapsukaisen kuumepäivää vietellään kotona. Vois jopa ehtiä viemään roskat ja tiskata ;)
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 27.08.2008 10:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei näy mittään.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ota silmä käteen ja katso.

Ei nyt näykään. Voi viulu.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 27.08.2008 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei saakutti, sain yhtäkkiä taivutettua unirytmin. Yheltätoista nukkumaan ja seiskalta ylös. Jes! Mä tein sen!

Edit: ei se näy Dave.
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Häntäluu murtunu, voi vitun jee.
Nakitin naapurin kauppaan hakemaan tupakkia. Saatana ku särkee. Vaan mitä tolle vois tehä? Työntää kipsiä perseeseen vai?

Elppa: kissat tappelee silakoista ;)
NuoriDaavid

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Naurunappula ei ilmeisesti enää salli kuvien linkittämistä muille sivuille suoraan? Fiksua toki, koska näin saavat paremmin kävijöitä omalle saitilleen.
Vastaa Viestiin