KekeKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vihtahousu kirjoitti: edit: ja saatana tietty kaikki vissyt loppu, kun on kankkusjano niin saakelinmoinen!
Ihan oikein sulle! Jos on aikaa ryypiskellä tiistaisin, niin on myös aikaa kärsiä keskiviikkoisin! -wanha katkeran työssäkäyvän urvelon sanonta
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^^Mul on vissyy, tuutsä laittaa pyykin :D
NuoriDaavid

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei kai noin oleellinen gallup ole jäänyt meiltä käsittelemättä :shock:

Mä joskus pyyhin ensin istualtaan ja sitten viimeistelen seisaallaan.
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ei kai noin oleellinen gallup ole jäänyt meiltä käsittelemättä :shock:

Mä joskus pyyhin ensin istualtaan ja sitten viimeistelen seisaallaan.
No pistäs pystyyn, mä en viitti :D
NuoriDaavid

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ei kai noin oleellinen gallup ole jäänyt meiltä käsittelemättä :shock:

Mä joskus pyyhin ensin istualtaan ja sitten viimeistelen seisaallaan.
No pistäs pystyyn, mä en viitti :D
En mie kehtoo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ei kai noin oleellinen gallup ole jäänyt meiltä käsittelemättä :shock:

Mä joskus pyyhin ensin istualtaan ja sitten viimeistelen seisaallaan.
No pistäs pystyyn, mä en viitti :D
En mie kehtoo.
Olisit sitte edes hiljaa! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

MGandhi kirjoitti:Mopoilun plussat:
+ ajotuntuma/-tunne: kanttailu, kiihtyvyys (mua ainakin jaksaa hymyilyttää edelleen kahden ajokauden jälkeenkin), autoiluun verrattuna maksimoitu vapauden tunne (ei ees oo vitsi!)

Mopoilun miinukset:
- ongelma ajovarusteiden kanssa, jos haluaa tehdä kohteessa jotain muutakin kuin hikoilla kuitenkaan kikkailematta vitullisesti vaihtovaatteiden ja ajokamojen vaihtojen kanssa...
Tuo on just se mitä en näin moottoripyöräilyä harrastamattomana ymmärrä (kevyt-mp:tä ja skootteria olen ajanut, siinä kaikki). Minulle vain tuottaa mielikuvatasolla vaikeuksia käsittää miten nahkaiseen kokovartalokondomiasusteeseen ja isoon kypärään pujottautuminen yhdistyy vapauden tunteeseen, verrattuna esim. avoautoon hyppäämiseen vaikka uimapuvussa jos siltä tuntuu.

Mutta pääasia että harrastajat tykkäävät. Ei mun isovelikään käsitä millään miksi pidän monista tietokonepeleistä tai miksi pidin Team America: The World Police elokuvaa ollenkaan hauskana. En ole yrittänyt edes selittää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pyyhin istualtaan, yleensä kerran kuivalla, toisen kerran kostealla ja vielä kerran kuivalla. Joskus vain kerran kuivalla jos tuntuu että sieltä tuli pelkkä kivi eikä löysä varpusparvi. On huomattava että syön niin paljon lesettä ja kuitupitoisia kasviksia että kyllä sitä löysää tavaraa sitten tuleekin, jopa useampia kertoja päivässä.

Miksi pyyhkiessä pitäisi seistä? Silloinhan paskaiset perskannikat menevät toisiaan vasten eikä pyyhkiminen suju. Sanokaa vielä että tarkistatte seisoessanne pyyhkimistuloksen vessan peilistä kurottamalla?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 27.08.2008 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei ole käynnyt mielessäkään, että joku niinQ ihan normistikin pyyhkis seisten.
elco

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti: Mopoilun miinukset:
- logistiset ongelmat: vain kaksi matkustajaa (excl. sivuvaunut) maksimissaan kerralla, matkatavaroiden rajallinen määrä
- rajallinen ajokausi
- säilytysongelmat off-seasonina
Jos on tarpeeksi asiallinen Auto niin siinä on nuo samat ongelmat.

En edelleenkään ymmärrä, miten kyykkypyörissä on mukamas epämukava ajoasento. Ainakin semisporttipyörillä kuten VTR ja ZX-9R matkusti mukavasti ja joutuisasti päivässä saksan läpi. Ja kun nopeus on kohdallaan niin tankkausväli on joka tapauksessa alle tunti.
NegaDuck

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:On huomattava että syön niin paljon lesettä ja kuitupitoisia kasviksia että kyllä sitä löysää tavaraa sitten tuleekin, jopa useampia kertoja päivässä.
Eiks kuidut tee just päin vastoin, kiinteyttää paskaa?
bedlam

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

elco kirjoitti:En edelleenkään ymmärrä, miten kyykkypaskassa on mukamas epämukava ajoasento.
Vittu kun menee nää mopojutut ja paskantamiset ihan sekasi.
MGandhi

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Frederik Krueger kirjoitti: Tuo on just se mitä en näin moottoripyöräilyä harrastamattomana ymmärrä (kevyt-mp:tä ja skootteria olen ajanut, siinä kaikki). Minulle vain tuottaa mielikuvatasolla vaikeuksia käsittää miten nahkaiseen kokovartalokondomiasusteeseen ja isoon kypärään pujottautuminen yhdistyy vapauden tunteeseen, verrattuna esim. avoautoon hyppäämiseen vaikka uimapuvussa jos siltä tuntuu.

Mutta pääasia että harrastajat tykkäävät. Ei mun isovelikään käsitä millään miksi pidän monista tietokonepeleistä tai miksi pidin Team America: The World Police elokuvaa ollenkaan hauskana. En ole yrittänyt edes selittää.
Kuka käske pitää nahkaista kokovartalokondomia päällään? Muitakin vaihtoehtoja on, mutta tämän varmaan jo tiesitkin. Mua ainakaan ole kypärä koskaan haitannu, mutta ehkä sä olet klaustrofobinen tai jotain... Ja kuten sanoitkin, ettet moottoripyöräilyä harrasta, niin vaikeata sitä on selittääkään.
Jotain kertonee kai tuosta mopoilun koukuttavuudesta, että kun lähdetään kaveriporukalla esim. mökille, pyrkivät kaikki pyörän omistavat päästä aina lähtemään mopoilla matkaan autoilun sijaan.

Ja mulla todellakaan olis ees rahaa ostaa mitään avoautoja!
Rouva Pupu

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:
elco kirjoitti:En edelleenkään ymmärrä, miten kyykkypaskassa on mukamas epämukava ajoasento.
Vittu kun menee nää mopojutut ja paskantamiset ihan sekasi.
Jesss! En ole siis ainoa lukihäiriöinen!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomio kaverit!

Tein uuden postauksen toivekuu-palstalle! Lukekaahan se, toivon, siinä saattaa olla haukaa jo vastanneillekin, mutta ainakin pyydän vastaamaan heidän, jotka eivät ole vastanneet toivekuun kyselyyn

Toiveku...eikun toiveissa oleva

SA
kiva toivoo olevan hän :)
masa

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti: Älä aja kyykyllä, hommaa vähemmän tympeät ja mukavat ajokamat, pidä taukoja ja nauti siitä että matkaa on vielä jäljellä. ;)
Nojoo. Mulla oli ite aikoinaan nakupyörä ja velipojan Ninjalla on tullut ajeltua jonnin verran. Kai se vaan on niin, että mun herkkä perse nauttii enemmän poppikoneista, ilmastoinnista ja ja laakeasta klavittasta, kuin kyykyn etunojasta tai nakuypyörän hampaat irvessä sarvista puristamisesta. :lol:

Mut veneilyä ei kyl voita mikään. Siinä saa ajella alasti, juoda kaljaa, kusta laidan yli vauhdissa ja oolla muuten vaan kuin ellun kanat. 8)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tulipas outoa postia. Pankki lähetti tarpeellisia papereita ja niiden joukossa talomme myyjien perukirjan liitteineen. Nyt on tiedossa pesän omaisuus eriteltynä sekä myyjän ja hänen kuolleen miehensä keskinäisen testamentin sisältö. Eikö nyt vähempi olisi riittänyt todisteeksi siitä että kiinteistön sai myydä, en tykkää tietää toisten asioista noin paljon.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en halua edes ajatella paskantamista tän häntäluuni kanssa. Voi luoja.
Kusella käyminenkin on jotain ihan käsittämätöntä...

Onneks on ystäviä, jotka auttaa ja juoksee asioilla.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Jumaliste, kun kulkee niin sit kulkee! Jos maanantai oli töissä aavistuksen verran vittumainen niin tän päivän saldo - uusia hommia, lisää liksaa ja perrrrrrkeleellisen nopea netti testikäyttöön himaan - kuittaa nuo ehkä 100-2. Tilulii!!
NuoriDaavid

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
Miksi pyyhkiessä pitäisi seistä? Silloinhan paskaiset perskannikat menevät toisiaan vasten eikä pyyhkiminen suju. Sanokaa vielä että tarkistatte seisoessanne pyyhkimistuloksen vessan peilistä kurottamalla?
No siis en aina viimeistele seisaallaan, mutta joskus on sellainen olo.

Kun on seisaallaan ja pyllistää samalla levittäen toisella kädellä pakarasta (tiedät kyllä mitä tarkoitan), niin se varmistaa täydellisen pyyhkimistuloksen.
Pyry-Matias

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Kun on seisaallaan ja pyllistää samalla levittäen toisella kädellä pakarasta (tiedät kyllä mitä tarkoitan), niin se varmistaa täydellisen pyyhkimistuloksen.
Kai kokeilet vielä kostealla sormenpäällä aanusta, jotta voi sitten vaikka emännälle polleana näyttää saunanpuhdasta rolstonia?
MGandhi

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
Nojoo. Mulla oli ite aikoinaan nakupyörä ja velipojan Ninjalla on tullut ajeltua jonnin verran. Kai se vaan on niin, että mun herkkä perse nauttii enemmän poppikoneista, ilmastoinnista ja ja laakeasta klavittasta, kuin kyykyn etunojasta tai nakuypyörän hampaat irvessä sarvista puristamisesta. :lol:

Mut veneilyä ei kyl voita mikään. Siinä saa ajella alasti, juoda kaljaa, kusta laidan yli vauhdissa ja oolla muuten vaan kuin ellun kanat. 8)
Teräsperse tulee treenaamalla. Kaikki, jotka haluavat väkisin ymmärtää tämän väärin, ovat håmåja. Poppikoneen saa iPodista suoraan korviin ja ilmastointi on aina päällä. Ja vielä kun virittää pyöräseurueen muiden jäsenten välille bluetooth-kommunikointiyhteyden, niin ei tarvitse enää yksin kypärässään laulaa.

Nuo veneen ylivertaisuuspointit ovat kyllä kiistattomia, mutta se kun ainakin mulle on kovin huono vaihtoehto esim. työmatkoihin.
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Teräsperse...joo siltä tuntuu.

Kaveri Herttoniemestä istui autossaan Soukassa ja soitti että monelta sä pääset? Jestas, eihän se tienny mitä mulle kävi. Unohtu hovikuskille ilmottaa... No, hilpas tänne ja nappas kortin ja painoi kauppaan. Kauppalapussa luki tupakkaa, kissanruokaa ja terveyssiteitä. Aika loistavaa viiskymppiseltä mieheltä. :D

Vittu kertokaa mulle miten mä saan vaihdettua vaatteet? SATTUUUUUUU!
Bliss

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Kerro nyt mitä sä olet tehnyt että olet saanut perseesi niin kipeäksi.
Kukaan ei ole tainnut kysyä, vaikka oot selkeästi vihjaillut että "kysykää kysykää" :P

(jos on kysytty, niin sori kamalasti, lupaan lukea tarkemmin ensi kerralla)
Vastaa Viestiin