KekeKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^^Juo vaikka vähemmän viunaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppa: kissat tappelee silakoista ;)
Hyvä että kelpas vanhoille rouvillekin! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jahas, jos alkais suuntaan takasin hämeeseen ja Tampereelle. Masentaa 360km ajamista jo valmiiksi.
Bliss

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Masentaa 360km ajamista jo valmiiksi.
HaNki moottoripyörä ja aja pienempiä teitä, ei vituta ja masenna yhtään niin paljon ;)
masa

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:Masentaa 360km ajamista jo valmiiksi.
HaNki moottoripyörä ja aja pienempiä teitä, ei vituta ja masenna yhtään niin paljon
No se se vasta vituttaakin, kun joutuu mopolla ajamaa kyykyssä, vesisateessa, tympeissä kamoissa, samassa kituuttavassa asennossa ja kaikkea muuta tympeää typerää mitä mopoilu edustaa.
Bliss

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^ + -osasto on silti voitolla :mrgreen:
masa

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:^ + -osasto on silti voitolla :mrgreen:
Jaa mitkä ne plussat olikaan? Se että saa kallistaa kurvissa puolelta toiselle vai se tautinen kiihtyvyys, joka ei kuukauden päästä tunnu miltään?
Bliss

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:ärrinmurrin
Onko joku pissinyt sun aamumuroihin? :o
masa

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:ärrinmurrin
Onko joku pissinyt sun aamumuroihin? :o
'

Ei suinkaan. Ihmettelen vaan että mitä tossa mopoilussa muka on niin hienoa?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Lapsukaisen kuumepäivää vietellään kotona. Vois jopa ehtiä viemään roskat ja tiskata ;)
Läheks iltakävelylle tänään?++??
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti: Ihmettelen vaan että mitä tossa mopoilussa muka on niin hienoa?
Joku tykkää fillaroinnista, joku toinen käy pelaamassa pesistä, jotkut katsoo elokuvia, toiset lilluu uimahallissa. :)

Se nyt vaan on kiva tapa siirtyä paikasta toiseen, vaikka ei nyt varsinaisesti olis edes mihinkään menossa.
Herra Manala

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^ + -osasto on silti voitolla :mrgreen:
Jaa mitkä ne plussat olikaan? Se että saa kallistaa kurvissa puolelta toiselle vai se tautinen kiihtyvyys, joka ei kuukauden päästä tunnu miltään?
No mutkatiellä tietty sen vastaohjauksen suvereeni hallinta tuntuu niin hyvältä!
masa

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: No mutkatiellä tietty sen vastaohjauksen suvereeni hallinta tuntuu niin hyvältä!
Joo. Kai se on vähän sama asia kuin liikennevaloissa sudittaminen takavetoisella taunuksella.
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Elppa: kissat tappelee silakoista ;)
Hyvä että kelpas vanhoille rouvillekin! :)
No Sherihän ne melkein kaikki veti. Pikkupojalle murisi kovasti että älä sä käy mun silakoihin. Pikkasen on viel jäljellä.
Vihtahousu

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Äähä, arvatkee kuka joi eilen viuhnaa? Taisin yöllä katella Farscapea ja nukahtaa tietty soffalle, seiskan aikaan siirryin sänkyyn.
Herra Manala

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noin vakavasti puhuttaessa, eiköhän moottoripyöräilyn idea ole maksimoida oman kehon toiminta ja hallinta toimimaan yhdessä laitteen kanssa. Ihan samalla tavoin kuin moni autokin tuntuu olevan ajoltaan oman kehon jatke (eikä nyt siinä pippelimielessä aina), moottoripyörän kanssa tuo tunne on vielä voimakkaampi ja terävämpi.

Sitten nousee tietenkin kysymys että "No mitäs niin hienoa siinä nyt sitten on?" johon ei oikein voi vastata mitenkään, jos sitä ei ymmärrä. En minäkään osaa kuvailla neitsyelle miltä sukupuoliyhdyntä tuntuu enkä sokealle miltä värit näyttävät.
Bliss

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pitäis lähteä raivaamaan kellaria :x
Ei niin tippaakaan huvittais, mutta sinne pitäis illalla saada aikamoinen läjä tavaraa, ja tilaa ei taida tällä hetkellä olla kokonaista neliösenttiäkään :oops:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kävin aamulla verenimijällä, ottivat vaikka kuin monta putkilollista... oon ollut niin sairaan väsynyt viime aikoina ja oon alkanut nukahtelemaan duunissa koneen ääreen, joten parempi oli mennä tutkimuksiin. Toivottavasti ei mitään huolestuttavaa.

Jalat ovat edelleen ihan hullun kipeät maanantain treeneistä. Kävelen kuin ankka. Jolla on kakka housuissa.
MGandhi

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:ärrinmurrin
Onko joku pissinyt sun aamumuroihin? :o
'

Ei suinkaan. Ihmettelen vaan että mitä tossa mopoilussa muka on niin hienoa?
Tätä mietin tuossa männäpäivänä itsekin ja tulin siihen lopputulemaan, että se vain on. Mitään 'järkeähän' mopoilussa ei ole, mutta kaiken vaan ei tarvitse aina olla järkevää.

Mopoilun plussat:
+ ajotuntuma/-tunne: kanttailu, kiihtyvyys (mua ainakin jaksaa hymyilyttää edelleen kahden ajokauden jälkeenkin), autoiluun verrattuna maksimoitu vapauden tunne (ei ees oo vitsi!)
+ ruuhkien ohittaminen
+ parkkiongelmien välttäminen

Mopoilun miinukset:
- logistiset ongelmat: vain kaksi matkustajaa (excl. sivuvaunut) maksimissaan kerralla, matkatavaroiden rajallinen määrä
- sää: kunnon ajokamoilla pikku sade ei haittaa, mutta kunnon rankkasateet kyllä alkavat pidemmän päälle vituttamaan
- rajallinen ajokausi
- säilytysongelmat off-seasonina
- ongelma ajovarusteiden kanssa, jos haluaa tehdä kohteessa jotain muutakin kuin hikoilla kuitenkaan kikkailematta vitullisesti vaihtovaatteiden ja ajokamojen vaihtojen kanssa...

Silti pelkästään plussien 1. kohta riittää helposti kattamaan kaikki miinukset.
MGandhi

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti: No se se vasta vituttaakin, kun joutuu mopolla ajamaa kyykyssä, vesisateessa, tympeissä kamoissa, samassa kituuttavassa asennossa ja kaikkea muuta tympeää typerää mitä mopoilu edustaa.
Älä aja kyykyllä, hommaa vähemmän tympeät ja mukavat ajokamat, pidä taukoja ja nauti siitä että matkaa on vielä jäljellä. ;)
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Kävelen kuin ankka. Jolla on kakka housuissa.
Siihen tottuu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Lapsukaisen kuumepäivää vietellään kotona. Vois jopa ehtiä viemään roskat ja tiskata ;)
Läheks iltakävelylle tänään?++??
Vähän huono lähtee kun on tuo lapsi sairaana ja se on mulla pe saakka.
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

I´m alive, i´m alive!
Masu on rauhottunut mutta edelleen on heikohko olo. Jospa tuota illemmalla jaksais kauppaankin raahautua.

Mullä ei oo moottoripyöräkorttia enkä oo ajanut ku semmosella pikkiriikkisellä mopolla. Mut voi että mä nautin prätkän kyydissä. Mitä kovempaa sen ihanampaa.
ninnithequeen

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis mä en osaa olla paikallani, mutta on pakko!! Perkele.

Ihana naapuri kävi kaupassa ja apteekissa mun puolesta. Kukahan siivois? Ja mitenköhän mä saan pyykin kuivumaan, ku ei kertakaikkiaan voi ees kumartua? Perhana. Tragedia.
Vihtahousu

Re: KekeKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti: Ihana naapuri kävi kaupassa ja apteekissa mun puolesta. Kukahan siivois? Ja mitenköhän mä saan pyykin kuivumaan, ku ei kertakaikkiaan voi ees kumartua? Perhana. Tragedia.
Katastrof, achtung, alert!

edit: ja saatana tietty kaikki vissyt loppu, kun on kankkusjano niin saakelinmoinen!
Vastaa Viestiin