Mitä maneereja sinulla on?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Minä niksauttelen varpaita, kaikkien varpaiden kaikki nivelet kun rusahtavat samaan aikaan niin se herättää vähän huomiota.
ninnithequeen

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyi hitto teitä niksauttelijoita *puistattaa*

Mie saan kaikki varpaat erilleen ja oikeen komeesti. Mul on ihan järkyt räpylät.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lolita kirjoitti:Onko nää maneereita?
Ei ole.

Mutta ninnimäinen maneeri on olla ymmärtämättä kysymystä ja vastata silti.

:-D
bedlam

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

McJanne kirjoitti:Kun selaan sivuja alaspäin, naksuttelen ja maalaan tekstiä random-järjestelmällä.
Hei mulla on muuten sama.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Kun selaan sivuja alaspäin, naksuttelen ja maalaan tekstiä random-järjestelmällä.
Hei mulla on muuten sama.
Mullekin on tästä maalailusta huomautettu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Kun selaan sivuja alaspäin, naksuttelen ja maalaan tekstiä random-järjestelmällä.
Hei mulla on muuten sama.
Mullekin on tästä maalailusta huomautettu.
:nuts:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ollessani tosi iloinen ja innostunut hiplaan nenäni alaosaa sormellani, päästellen nasaalia mmm-mmm-mmm ääntä. Tämä jo pikkulapsesta alkaen. Täytyy olla joku hyönteissyöjä-esi-isiemme kuononsukimisrefleksi periytyen dinosaurusten ajalta.

Hermostuneena vääntelen käsiani akkamaisesti kuin vanhat pyykkimuijat.

Silmissäni on lasiaisen samentumia eli "hyttystanssia" kuten monilla likinäköisillä. Introverttiuden huippuna olen vuosikymmenien mittaan joutohetkinä katsellut niitä niin, että nyt osaan siirrellä niitä silmän liikkeillä ja tunnistan ne kaikki, yksityiskohdiltaankin. Mahtaa näyttää omituiselta se silmien muljauttelu.

Jo KANSAkoulussa tylsillä tunneilla huvikseni vääntelin ja kääntelin sormiani erilaisiin geometrisiin muotoihin. Näyttänee todella autistiselta ja homolta.
Viimeksi muokannut Gat, 30.08.2008 0:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Geep

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ei tuu mieleen oikein muuta kuin hiplaus. Liu'utan sormiani nimenomaan kankaan reunaa pitkin, on se sitten oma hame, rintaliivit, miehen solmio tai muksun takin hihansuu. Ei mistään suoristelusta kyse, en tiedä miksi teen niin. Kaveri sano, että elelen aina nakumaailmassani ja oon ottanu tavaks tarkistaa vaatteiden olemassaolon...
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Nauratti ihan sikana teidän maaneerit :D Ja mullakin niitä riittää... Minun on vaikea olla paikoillani, heiluttelen käsiä tai jalkoja tai varpaita ainakin. Olen myös pälyilevä eli kurkistelen koko ajan mitä ympärillä tapahtuu. Sanon usein nii just kun oikeasti ei ole mitään sanottavaa. Koskettelen itseäni, näplään hiuksia tai oion vaatteita. Pahin kyllä rintsikan olkaimen nosto. Monesti rintsikan olkain putoaa ja tilanteesta riippumatta nostan sen paikalleen. Ei kovin asiallista, yngh. Hieno nainen antaisia sen roikkua ja kväisi korjaamassa asian naistenhuoneesa.
Äiti ei tiedä
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oon keksinyt uuden.

Nykyään aina kun ajan auton parkkiin kotipihaan sanon lopuksi "pönks!"
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kerran viikossa teen kovennettua palvelua, jossa aloitan paikassa A 8.30 ja iltapäivällä vaihdan toiseen paikkaan, jossa olen ad klo 19. Nuorempana en käynyt koko päivänä edes syömässä ja kiisin paikasta A paikkaan B nopeusrajoituksia uhmaten.

Nyt olen järjestänyt aikataulun niin, että aikaa on runsaasti siirtymiseen ja välissä on tauko. Olen alkanut ottaa päikkärit tauon aikana. Laitan auton dog modeen ja penkin makuuasentoon ja nukun n 40-50 min päikkärit :]

Ps. eo ei varmaan ole varsinainen "maneeri", mutta menköön nyt tähän ketjuun.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Riistäjä nukkuu kun duunari painaa töitä!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 22.08.2023 11:06 ^ Riistäjä nukkuu kun duunari painaa töitä!
En naura matkalla pankkiin vaan nukun!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 551
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Niskan ja koko rangan rusauttelu. Tosin en tiedä lasketaanko maneeriksi, KOSKA koko ranga menee päivittäin fasettilukkoihin ja jollen rusauta auki, kiputilat kasvavat kun lihakset alkavat vetää spasmeihin. :roll:

Muita maneereita ei juuri ole, rakas äitini kitki ne ärhäkästi huomauttelemalla pois kun olin lapsi.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä maneereja sinulla on?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä naksuttelen kans niskaa. Lisäksi puhelimessa puhuessa rullailen jalkapohjaa paikallaan seisoen, tai kävelen pientä lenkkiä niin, että rullaan jalkaa joka askeleella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin