Comic Strip -torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

SikaMika kirjoitti:Muistan kylläkin mitä hänen kanssaan puuhasimme,

Söitkö klitorisottoa?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nyt pitäis vielä jaksaa venytellä, tehdä sipuli-herkkusieni-munakas, syödä se, ja katsella sekä eilinen Rooma että tämänpäiväinen Dexter, ja sen jälkeen pitäisi vielä nukkua 7 tuntia! Hirveästi tekemistä ennen aamua! Mutta kyllä mä pärjään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Muistan kylläkin mitä hänen kanssaan puuhasimme,

Söitkö klitorisottoa?
Melkoisella antaumuksella.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Xiberia kirjoitti:ÄÄÄ-ÄÄÄ-ÄÄÄ! Kannattaako ostaa uusi tietokone vai huollattaa vanha? (4-5 vuotta vanha komponenteista erikseen kasattu, alusta saakka tökkivä ja toimimaton PASKA.)
Jos uskallusta riittää tai saat seksiä lupaamalla jonkun nörtin tekemään sen, koita ensin Windowsin uudelleenasennusta puhtaalta pöydältä (ei edellisen päälle). Saattaa olla että koneesi nopeutuu tsiljardikertaisesti.

Mutta joku halpa läppäri voi olla toinen vaihtoehto, jos rahaa on pistää sellaisiin turhuuksiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Kyllä! Ittelle ostan viikkojen sisällä tän.

Kuva
Arvasin! Mäccikäyttäjät ovat vasenkätisiä peeloja! Insinöörit ovat lähes poikkeusetta oikeakätisiä, pilveäpolttelevat hörhö"taiteilijat" vasenkätisiä ja muutenkin vähän naismaisempia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Poistan jo etukäteen varmistimen, kun joku tulee kuitenkin winettämään pelinpyörittämisestä ja laajennuksista.
Älä puhu paskaa. Hyvinhän tuolla pelaa! Ei tosin kaikkein uusimpia pelejä, mutta ne ovatkin järjestään huonoja, varsinkin konsoleilla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Joku voisi varmaan suomentaa tuon masan, Bettyn ja Pupun välisen keskustelun, mutta antaa olla. Joku siinä ensin hermostui koska jonkun kommunisti-isä oli vaihtanut Ladan katumaasturiin (???), toinen hermostui ja jätti palstan joko siksi koska kaljupää yritti iskeä siideriliisaa tai vaihtoehtoisesti koska hänelle ei osoitettu Lada-keskustelussa huomiota, ja sitä rataa?

Joo, taidan minäkin sulkea tämän intternettin, mutta vain loppuillaksi. Huomenna lisää tarinoita ulosteista.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Heh, FuckBuddysta ( = Facebookista) oli kerrankin hyötyä: bongasin viime öisen seuralaisen sieltä! Ikää olikin näemmä 25v, ihan nätti tyttöhän tuo oli. Täytyy yrittää olla yhteyksissä.

Muisti alkaa pikkuhiljaa palautumaan. Käytiin jokseenkin seuraavanlainen neuvottelu naisen saamiseksi mukaan kämpille.

Mä: Sinne voi tulla ihan nukkumaankin. Et tarvitse tehdä mitään mitä ei halua tehdä.
Hän: Jos mä sinne lähden, kai mä nyt lähden sinne panemaan.
Mä: no lähdetään.
Hän: Joo.

Mukavan suorasanainen neito muutenkin. Alan pikkuhiljaa uskomaan, että Teppo M:n Sata naista -blogi saattaa olla muutakin kuin mielikuvituksen tuotetta!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

SikaMika kirjoitti:Mä: Sinne voi tulla ihan nukkumaankin. Et tarvitse tehdä mitään mitä ei halua tehdä.
Pelimies-line, saatana :evil:.
Vihtahousu

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Miks jokaiseen isompaan aktiviteettiin osallistuminen tuntuu nihkeältä, vai olenko vain nihkeä sen takia kun siellä ei ole ehkä tarpeeksi "hyviä tuttuja". Prkl, taidan olla vaan nihkeä. Hmm, taitaa olla oluen ja mietinnän paikka.
SikaMika

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mirkku kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mä: Sinne voi tulla ihan nukkumaankin. Et tarvitse tehdä mitään mitä ei halua tehdä.
Pelimies-line, saatana :evil:.
Yeah, baby! Joko mennään?! :wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Muistakaa porukka katsoa US Open! Tennis siis!

Europortto-kanavalla tuloo.

Nytkin Lotra vastaan Murrei. Mä sydänmerkki tennistä. Se on vaan niin.



SA
Turkanen (mukava)
Herra Manala

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mirkku kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mä: Sinne voi tulla ihan nukkumaankin. Et tarvitse tehdä mitään mitä ei halua tehdä.
Pelimies-line, saatana :evil:.
Huvittavinta tossa on se, että se toimii about joka kerta. Kysehän on ainoastaan siitä että naiset haluaa kyrpää siinä missä miehet pillua, mutta heille täytyy jättää korkeamoraalinen takaovi auki "ei tarvii" -vaihtoehdolla. Sillon ei oo sillee, junou, helppo.
Quinevere

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Betty lähti :shock: :(

Tule pian takaisin, tai perustan sullekin ketjun!
Quinevere

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Suvinen kirjoitti:Mä en kyllä ymmärrä, mitä ideaa on itkeä palstalta lähteneitä takaisin.
Mut kun tulee ikävä!
Quinevere

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Suvinen kirjoitti:Mutta auttaako se takaisin itkeminen koskaan? Eikun niin joo.. :P
Auttaa se joskus. Ehkä jopa saattaa olla kiva tietää, että tekstinsä ovat jotain ilahduttaneet.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

SikaMika kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mä: Sinne voi tulla ihan nukkumaankin. Et tarvitse tehdä mitään mitä ei halua tehdä.
Pelimies-line, saatana :evil:.
Yeah, baby! Joko mennään?! :wink:
Mä olisin ihan vittuillessani tossa tilanteessa vaan tullu sinne kämpälle nukkumaan... kiäh, kiäh! 8) .
aimohaiku

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

SikaMika kirjoitti:Alan pikkuhiljaa uskomaan, että Teppo M:n Sata naista -blogi saattaa olla muutakin kuin mielikuvituksen tuotetta!
Tätä SikaMikan vastaavaa tulee seurattua kuitenkin useammin. Milloin kirja ilmestyy? Tepon vastaava tuli jo ennen mission puoliväliä. 8)
ninnithequeen

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mä en kestä tota sun avatarta. "Im afraid I was very, very drunk". :D
aimohaiku

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ninnithequeen kirjoitti:^Mä en kestä tota sun avatarta. "Im afraid I was very, very drunk". :D
Rowley Birkin QC :D
bedlam

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mirkku kirjoitti:Mä olisin ihan vittuillessani tossa tilanteessa vaan tullu sinne kämpälle nukkumaan... kiäh, kiäh! 8) .
Mää tein tuota joskus aikoinani. Homona varmaan pitivät sen jälkeen.
NuoriDaavid

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti: Toki Bettyn häipyminen pistää heti silmään. Syytäkään en oikein löytänyt vaikka etsin. Ellei kyse taas ollut jostain Joko Hän Tai Minä!!!!- jutusta, joka on mennyt multa ohi.
Häh? Oletkos ihan asperger? Vaikka istun sosiaalisen silmäni päällä, niin otsallaankin näkee, että Bettyä harmittaa, kun Suuri Rakkaus flirttailee toisen naisen kanssa.
bedlam

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olihan toi Ladajuttu aikas härski ja siitä seurannut häslämölö mummielestä ihan ymmärrettävä. En kylläkään ihmisiä tunne, mutta hei kamoon! Pupu!
NuoriDaavid

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haluan kanssa jeesustella. En tunne irl ketään, mutta musta pupun heitto oli inhottava.
NuoriDaavid

Re: Comic Strip -torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Tuli jotenkin palstan tohtori vaimoineen mieleen tästä kuvasta:

Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin