Palstadraamakysely

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tämä draama:

Vituttaa minua
2
6%
Kiinnostaa minua
10
28%
Vetää hiljaiseksi
4
11%
EVVK
7
19%
Expertti on idiootti
13
36%
 
Ääniä yhteensä: 36

1108

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Kiitos tarjouksesta kulta, taidan kuitenkin skipata.
Nyt ymmärsit väärin (tosin se on tapaistasi), mietin ehdottavani McJannelle että hän voisi järjestää sinulle joululahjan.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

1108 kirjoitti:joululahjan.
Vittu. Ennen tää on oksettanut, nyt naurattaa. Mulla vähän viiraa?
Herra Manala

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kiitos tarjouksesta kulta, taidan kuitenkin skipata.
Nyt ymmärsit väärin (tosin se on tapaistasi), mietin ehdottavani McJannelle että hän voisi järjestää sinulle joululahjan.
Varmasti mietit. Tuntuiko että mälli lensi kerrankin pari senttiä pidemmälle lempisivujasi surffaillessa?
1108

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Tuntuiko että mälli lensi kerrankin pari senttiä pidemmälle lempisivujasi surffaillessa?
Tämä nyt saattaa tuntua henkilökohtaiselta mutta...mittaatko todellakin kuinka pitkälle spermasi lentää? Kuulostaa...ööö...kutakuinkin...ööö...runkkarilta.

Ilmeisesti sinulla on joitakin tuloksia koska otit aiheen puheeksi ja luulet kaikkien harrastavan samankaltaista toimintaa. Nyt näen hieman toisessa valossa "Kaikilla mittareilla mitattu".

Mutta hei! Runkkaa rauhassa ja mittaile pois, jos harrastuksesi saa sinut olemaan poissa edes hetken täältä niin se on kaikki kotia päin. Hei kuule, jos saat lentämään pidemmälle kuin vyötärönympäryksesi niin lupaan tarjota kahvin (ilman sokeri että ei tule kaloreita).

Ei muutakuin wank wank.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mun tekis mieli koodata nyt joku numba-manala - kombinaatioignore.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Herra Manala

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Tämä nyt saattaa tuntua henkilökohtaiselta mutta...mittaatko todellakin kuinka pitkälle spermasi lentää? Kuulostaa...ööö...kutakuinkin...ööö...runkkarilta.

Ilmeisesti sinulla on joitakin tuloksia koska otit aiheen puheeksi ja luulet kaikkien harrastavan samankaltaista toimintaa. Nyt näen hieman toisessa valossa "Kaikilla mittareilla mitattu".

Mutta hei! Runkkaa rauhassa ja mittaile pois, jos harrastuksesi saa sinut olemaan poissa edes hetken täältä niin se on kaikki kotia päin. Hei kuule, jos saat lentämään pidemmälle kuin vyötärönympäryksesi niin lupaan tarjota kahvin (ilman sokeri että ei tule kaloreita).

Ei muutakuin wank wank.
:jee: Niin poskettoman laadukasta vittuilua, että menin vallan sanattomaksi!
Quinevere

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Yhteensä kaksi katkeroitunutta ketjusta toiseen perässä juoksevaa stalkkeria. Mut teidän piti kyl tulla vasta joululahjaksi.
Älä iso mies viitsi itkeä kun joku viimein kyllästyy sun jatkuvaan vittuiluun ja nimittelyyn, joka sitä paitsi kohdistuu yleensä jollain lailla olettamasi mukaan heikommilla oleviin. Stalkkaamisesta tuskin voi puhua, sähän homostelet joka ketjun keulilla, ja olet tällä hetkellä ainoa henkilö joka täällä vituttaa, joten saamasi palaute lienee aika odotettavissa.
Herra Manala

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Yhteensä kaksi katkeroitunutta ketjusta toiseen perässä juoksevaa stalkkeria. Mut teidän piti kyl tulla vasta joululahjaksi.
Älä iso mies viitsi itkeä kun joku viimein kyllästyy sun jatkuvaan vittuiluun ja nimittelyyn, joka sitä paitsi kohdistuu yleensä jollain lailla olettamasi mukaan heikommilla oleviin.
Ei kohdistu. Se kohdistuu vain rasittavan typeriin ihmisiin.
Stalkkaamisesta tuskin voi puhua, sähän homostelet joka ketjun keulilla, ja olet tällä hetkellä ainoa henkilö joka täällä vituttaa, joten saamasi palaute lienee aika odotettavissa.
Niinjoo, että jos joku vituttaa, niin automaattinen reaktio on joka ikisessä ketjussa völjyä perässä rikkinäisenä grammarina. Aivan. Niinhän sen tietenkin täytyy olla. Stalkkaamisesta tuskin voi puhua. Sehän on vain täysin luontainen käytösmalli, jos vähän sutii iso pyörä tyhjää.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Ann »

exPertti kirjoitti:Nauttikaa.
Rouva Pupusta on näemmä tullut uusi Geetzu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geep

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ann kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Nauttikaa.
Rouva Pupusta on näemmä tullut uusi Geetzu.
Uuh!

Kyllä sä olet Ann vittupäisyyksinesi yhä omalla viivallas. No ehkä Quinevere vierellä.
Quinevere

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^^ :shock: Jopas oon päässyt kovaan seuraan ja vain vittuilemalla takaisin yhdelle huorittelijalehmittelijä-ämmittelijälle.
Geep

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Sori, jäit vaan päällimmäiseks mieleen. Keksin vasta 5 minuuttia sit edellisen nikkis. :]
Quinevere

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Niin, yleensähän olen suorastaan lempeä :]
Geep

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Geep »

Quinevere kirjoitti:^Niin, yleensähän olen suorastaan lempeä :]
Lempeän hilpeä!

Kuka tääl oikeesti vttuilee eniten nykyään? Mitä ootte mieltä? Äänestyksiä ei voi tehä ku ne aina voitetaan ärsyttävyydellä.
Quinevere

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Sanoisin, että Manala. Numbastakin on tullut äkkiä suorastaan leppoisa. Se nainen on pehmittänyt sen? Vittuileeko täällä muka joku muu?
Herra Manala

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Koskas mä olen ketään huoritellut? Ettei vain olisi whinepillun taiveajattelua?
Quinevere

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Koskas mä olen ketään huoritellut? Ettei vain olisi whinepillun taiveajattelua?
Ja koskas sä oot ketään stalkannut? Painu jo vittuun, sääliö.
Herra Manala

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Koskas mä olen ketään huoritellut? Ettei vain olisi whinepillun taiveajattelua?
Ja koskas sä oot ketään stalkannut? Painu jo vittuun, sääliö.
Onko se stalkkaamista jos kysyn perää paskanjauhannallesi ketjussa jossa kiukuttelet minusta kuin pahainen pikkupillu? Vittu sulla kyllä pyörii iso mutteri tyhjää.
Bliss

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tässä alkaa olla samanlaista viihdearvoa kuin Amor-topicissa.
Quinevere

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Vittu sulla kyllä pyörii iso mutteri tyhjää.
Sanot sinä, Vitsi Mieheksi :D
Herra Manala

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tässä sen konkretisoitumisen huomaa kyllä helposti, miten mielenterveysalalla työskentelevien keskuudessa on eniten mielenterveysongelmia.
Bliss

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Eikö sulla ihan oikeesti ole tähdellisempää tekemistä :shock:
Oletko perimässä ND:n paikan?
Geep

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Geep »

Spookyspooky.
Bliss

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

exPertti kirjoitti: En ymmärrä - Suomenna.
sina kaivella vanhoja juttuja, sinulla ei olla muuta tekemista?

Eikö muinaisten asioiden tonkiminen ole aikaisemmin ollut ND:n hommia.
bedlam

Re: Palstadraamakysely

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onneksi minulla ei ole töissä tekemistä:
http://kitina.net/viewtopic.php?t=6847& ... c&start=75

Näyttää Martza tuon keskustelun jälkeen muuten jättäneen kirjoittelun...
Vastaa Viestiin