L a u a n t a i

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Laiskat ette ole viitsineet edes tätä avata, vaikka olette nujuneet täällä koko yön :nuts:
ninnithequeen

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Just mietin samaa...mut en ite yöllä kehdannu avata kuitenkaan.

Huomenii. Kahvii ja lepoa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Huomenta! Mä olin kylläkin nukkumassa. En jaksanut edes kultamunaa katsoa loppuun asti eilen. Heräsinkin jo ennen kuutta. Tänään saa hyvää ruokaa ja juomaa! :D
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nukuin viimeyönä yhdeksän tuntia, ja olen nyt varsin virkeä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Clay »

Nukuin perjantaista suurimman osan, ja sain nukuttua vielä viime yönäkin hiukan lisää, yhteensä n. 24h. Perjantaista olin hereillä yhteensä joku 6 tuntia, aika megamahtavaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

Miten on mahdollista, että löysin juuri neljä juomatonta isoa Karhutölkkiä? Ihan heti ei tarvi juosta Siwaan.

Lähipäivinä pitää sonnustautua sinne omaan kotiini Orimattilaan, jossa vanhempani nyt ovat. Outoa joo, että minulla on ikioma koti, oikeastaan neljä rakennusta ja nyt itse asiassa ilman velkaa saati asuntolainaa.

Enon hautajaiset on ensi lauantaina. Varsin monimutkaista se peijaisten järjestäminen oli. Sairaala-Hautaustoimisto- Haudankaivaja-Kappalainen-Pappi- Pitopalvelu ymym. Juu niin ilmoitukset ihmisille. Ja oma puku ja ravetti kaapista. Kohta kuolinilmoitus ja teksti hautakiveen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Storia

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Storia »

Gat kirjoitti:
Kohta kuolinilmoitus ja teksti hautakiveen.
Minkäslaista tekstiä olit kaavaillut?

Kuivattelen kynsilakkaa ja kohta lähdetään Messukylän vanhaan kirkkoon häihin. Se on näemmä Tampereen vanhin rakennus, jostain vuodelta 1430 tms. Siistiä! Bileisiin sieltä ja hirveä arvailu mitkä kengät laittaisi, kun kelit on mitä on ja niistä on valittava, jotka on mukana. Edelleenkään kun ei ole omien vaatekaappien äärellä, vaan rinkassa koko elämä..Toivottavasti en joudu myöskään kivitetyksi, kun on koko kirkkaanpunamusta ja aika rohkea vaatetus..Jännittää, kun ei tunne ketään juhlakalujen lisäksi, eikä tiedä minkä verran on kukkahattuja paikalla.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

Storia kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Kohta kuolinilmoitus ja teksti hautakiveen.
Minkäslaista tekstiä olit kaavaillut?
Vanha sukuhaudan huge stone. Mahtuu vielä yksi nimi, "Talon isäntä" alulla niinkuin muutkin. Itelleni ja emännälleni, lapsilleni ja lapsenlapsilleni teettäisin sitten uuden kiven, vaan kun kukaan ei ala mulle emännäksi!! Kuolinilmoitukseen Yrjö Kaijärven runovärsy "Maan pojan haudalla", jonka äitini tietää. Kirjaa en löytänyt kuin vasta kirjaston varastosta. Hautajaistilaisuuden valokuvaan fuskaamme kun otatin enon passikuvasta suurennetun VALOKOPION kiiltopaperille. Näyttää suht. hyvältä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NegaDuck

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

aasi kirjoitti:Nukuin viimeyönä yhdeksän tuntia, ja olen nyt varsin virkeä.
Nukuin viisi tuntia, ja olen silti kohtalaisen virkeä, huomioonottaen. Meni vähän myöhäiseksi eilen illalla - pelin ääressä.

Ostoksilla syöksyntä suoritettu. Nyt uamiaista, uamusuihku ja .. jotain hommaa.
MGandhi

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Edessä poikain kesän lopetusbileet ja 'Manlympics'! Tiedossa paintballia, ilmakivääriammuntaa, jousiammuntaa, dartsia, saunaa, kaljaa, rasvaista ruokaa. Ei naisia! 100% homostelua siis.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

Storia kirjoitti: Kuivattelen kynsilakkaa ja kohta lähdetään Messukylän vanhaan kirkkoon häihin. Se on näemmä Tampereen vanhin rakennus, jostain vuodelta 1430 tms. Siistiä!.
Oon ollu Messukylän kirkossa sekä häissä, ristiäisissä että hautajaisissa. Itseni tosin kastettiin Tampereen vielä coolimmassa Tuomiokirkossa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:ja nyt itse asiassa ilman velkaa saati asuntolainaa.
Asuntolainan pitäminen on hyvä bisnes farmarille!
Selvennä. Oon niin tyhmä näissä. Kun enoni testamentista katsoen voisin maksaa tuon "kevyen" 200 000 lainan kerralla pois.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Storia

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Storia »

Gat kirjoitti: "Talon isäntä"
Yrjö Kaijärven runovärsy "Maan pojan haudalla"
Kuulostaa varsin osuvalta :)

Ja onnea velkavankeudesta vapautumisen johdosta! Kannat kattoon ja baanalle!
Bliss

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bwah! Pitäiskö hakea töihin.
On vaan vähän turhan helppoa hommaa, vituttaa tommonen duuni kun ei ole haasteita :roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Laiskat ette ole viitsineet edess tätä avata, vaikka olette nujuneet täällä koko yön :nuts:
Sori minikin yritin mutt< pehelimeni selain ei antanut periksi sille.. :cry:

(hankiuusipuhelinhankiuusipuhelinhankiuusipuhelin)

Valmistaudun juhlaan-->
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Pitkästä aikaa Kallessa. Riittävästi virvokkeita. Hauska reissu. :) Tämä päivä taitaa mennä toipuessa illan iloista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Niba »

aimohaiku kirjoitti:Huomenta!

Pitkästä aikaa Kallessa. Riittävästi virvokkeita. Hauska reissu. :) Tämä päivä taitaa mennä toipuessa illan iloista.
Oliko paljon virolaista tai ryssälihaa liikenteessä? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ah autuutta ja viikonloppua! Olenkin omissa rauhoissani tämän päivän ja illan, kun siippaseni turnauksessa Mansessa ja sitten lähtevät sen jälkeen illalla poikain kanssa radalle. Mitähän ihanaa keksis itelleen?? Ainakin sauna ♥ ..ja ehkä saunakalja! :idea: (tai ainakin Nikolai.. ) Sitä ennen pitäis tässä kuitenkin siivoilla koko kämps ja käydä kaupassa ja pyykätä yms. Ei huvittais kieltämättä yhtään.
Pyry-Matias

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lomilta-tj tasaluku nolla. Outoa ja hölmöä avata työt sunnuntaina. On tuo alku silti kivempi kuin perus maanantai-pärähdys, koska tulee tuplaliksa eikä jengiä oli häiritsemässä. Pyhävuoroon aion toki ympätä kämppänäytön ja Mäntän futispelin matkaosuuden. Suklaatako - ehkä.

Fazerin ruistoastia tänne heti kaikki mulle!
1108

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Storia kirjoitti:Kuivattelen kynsilakkaa ja kohta lähdetään Messukylän vanhaan kirkkoon häihin. Se on näemmä Tampereen vanhin rakennus, jostain vuodelta 1430 tms. Siistiä!
Vanhakirkko on muuten katse-etäisyyden päässä olohuoneen ikkunastani, taidan pyhittää loppupäivän ankaraaan stalkkaukseen.
ninnithequeen

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
Storia kirjoitti:Kuivattelen kynsilakkaa ja kohta lähdetään Messukylän vanhaan kirkkoon häihin. Se on näemmä Tampereen vanhin rakennus, jostain vuodelta 1430 tms. Siistiä!
Vanhakirkko on muuten katse-etäisyyden päässä olohuoneen ikkunastani, taidan pyhittää loppupäivän ankaraaan stalkkaukseen.
Se on se nätti likka, mä oon joskus myyny viinaa sille Espoossa ;)
Vihtahousu

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huoment. Vähä karpulaa olis tiedossa. Vahvarikin oli jäänyt yöltä semmoiseen asentoon että voinut olla lähellä naapureilla ovikellon soittaminen.
SikaMika

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Bwah! Pitäiskö hakea töihin.
On vaan vähän turhan helppoa hommaa, vituttaa tommonen duuni kun ei ole haasteita :roll:
Toi vaikutti jo melkein kieli poskessa kyhätyltä hakemukselta! Huvittavinta, että moista ihmemiestä haetaan työkkärin sivujen kautta. Headhunteritkin voisivat viettää hetken hiljaisuuden kyseisen toimeksiannon saadessaan. No, hakijat varmasti tappelelevat parhaillaan keskenään kilometrien pituisessa jonossa...

Mähän heräsin ja siivosin keittiön. Nyt arvuuttelen, ehtisinkö sekä siivoamaan loppukämpän että käymään salilla ennen lähtöä illan rientoihin. Epäilen, etten ehdi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan rehellinen krapulahan tässä on päällä. Voisi vaikka aamupalan jälkeen lähteä ryömimään kauppaan ja matkalla napata yhden raikkaan ja erittäin kylmän ihkupihkusidukan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: L a u a n t a i

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mommy's got a headache. Pieksinpä muutaman äijän eilen biliksessä, se "ei voi olla totta, eukko hakkas mut"- ilme on paras :P

Kohta vieraita ja pullaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin