Paskahomojen SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Aion kirjata ylös, mitä eilen käsitin.

Minussa ei ole henkisellä tasolla mitään aitoa, todellista. Mutta koska minulla ei ole erillistä niin kutsuttua "internet-minää", on aidointa minussa se, että olen aito internetissä. Ennen kuin tämän faktan käsitin, itkin lähes viisitoista minuuttia; kukaan ei näet voi rakastaa ihmistä, jossa ei ole sisältöä - jotakin syvää ja todellista.

Toisin sanoen en aiokaan kaupata näköalapaikkaa sieluuni, sillä eihän siellä helvetti mitään kiinnostavaa ole. Siispä pyrin jatkossa köyrimään niin paljon, kuin rehellinen pilluni sietää.
Herra Manala

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tää vois auttaa siedätyshoidossa.

Kuva
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Mul on niin tiukka anaali, et tollaset ^ tos ei vaan voi vastustaa mua!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Höh. Vedin sitten lonkkaa koko päivän ja illan missaten mielenkiintoisen tapahtuman, harmittaa. Ja nyt ei sitten nukuta yhtään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja milli »

Eilen riekuttiin, tänään sitten olen ollut kiltisti, lenkkeillyt ja siivonnut, jossain vaiheessa haen mahdollisesti hyvin marinoituneen mussukan baarista =)

Alkaa kämppä olla ihan ennätyssiisti.
Bhven

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Inhoan ja halveksun RKP:tä.
Herra Manala

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vittu. Eihän tästä tule yhtään mitään. 15 tuntia töitä, 4 tuntia yöunia alla. Ei meinaa väsyttää. Kaadoin itselleni puoli lasillista 12-vuotiasta Lagavulin cask strenght special releasea. Jospa tämä toisi nukkumatin. Ainakin alkoi jo vähän panettamaan.
Vihtahousu

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Njoo, kallionrundi oli kyl yks parhaista. Kaadettiin vanhojen fudisfrendien kera, kyl se toimi. Kyl ne vaan on ykkösiä, jotka ymmärtää mua ja mä niitä. Pokeripelinkin voitin 1/8, sit loput onkin historiaa....
Vihtahousu

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^Mikä on hassua niin mua yritettiin värvää ens kautta varten nelosdivarin jengiä huoltaa ja muutenkin illalla oli tosi kova "väväystoiminta" pelaajienkin kans. Hassua menoa kun kaikki tuntee toisensa. Mut tuskin kun oon menos mihinää, en kyl jätä ihan helpolla tuota ens kauden kutosen porukkaa :D
elco

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

-Superior- kirjoitti:Siispä pyrin jatkossa köyrimään niin paljon, kuin rehellinen pilluni sietää.
-Superior- kirjoitti:Mulla on sellanen pinttynyt tapa, ettei koskaan tee mieli nussia. Haluun vaan runkata koko ajan!
Runk, pan, pan, runk. Siis runkkaatko sä vai panetko sä vai puhutko vaan?

Jos panet niin eikun sanoista tekoihin sitten vaan. Sellaista sikamika kaataa talossa ja puutarhassa-tyylistä keskustelupalstablogia vaan pydeen. Avaa vaikka oma ketju.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Päätä särkee... taitaa olla krapula. Eilinen juopottelu lipsahti överin puolelle ja lopulta sammuin... :roll:.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

elco kirjoitti:Sellaista sikamika kaataa talossa ja puutarhassa-tyylistä keskustelupalstablogia vaan pydeen.
Siitähän kiistellään edelleen onko se faktaa vai fiktiota?

Mut joo, mouhenta kaikki.

Muistan taas näkemäni unenpätkän ennen heräämistäni. Unessa olin kämpässä, ja havahduin ulkoa tulevaan jysäykseen. Katsoin ikkunasta, ja näin että Pariisin riemukaari oli ilmiliekeissä. Syöksyin hakemaan kameraa kuvatakseni sitä videolle, mutta liekit ehtivät hiipua siihen mennessä kun sain kameran käyntiin, sain vain savua videolle. Tilanne jatkui, siellä oli jotain tankkeja ja koptereita räiskimässä toisiaan. Totesin ihtelleni että "toivottavasti toi tilanne ei leviä tänne" ja suljin ikkunan ollakseni "turvassa".

No, ainahan unet on omituisia....
Bliss

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kokonaista 6 astetta lämmintä. Kiva. :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:igor: Valvoin lähes koko yön, eikä syy ole pojassa, joka vetäs 9h ekoilla unillaan. :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

I feel like living. Unirytmi varasti viisi tuntia tänä aamuna. Ei silti, mukava oli tulla duuniin lomilta.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ai kauhia... jouduin katsomaan itseäni äsken peilistä. Naama on turvoksissa ja silmät verestää. Tosi nättiä, joo... Lähiöbaarin ruusu, jumankauta... :(.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miten voi sukkien laittaminen jalkaan olla näin helvatan vaikeeta???
Ukko riemastu ku ilmotin että sen pitää imuroida ja tyhjentää kissanhiekkalaatikot. Heh ja hee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aurinko <3 Tänään äitin ja siskon kans teatteriin kattoo 'Lokki'.
Ostin väsyneelle (=krapulaiselle) kaappiin aamuksi coca-colaa, pitsaa, popparii, karkkii.. Ite voisin ruveta vaikka jumppaan. Selkä on kyllä melko kipiä.
SikaMika

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:
elco kirjoitti:Sellaista sikamika kaataa talossa ja puutarhassa-tyylistä keskustelupalstablogia vaan pydeen.
Siitähän kiistellään edelleen onko se faktaa vai fiktiota?
Kuka siitä kiistelee?

Eilen rapujuhlilla. Meni naamaan pullo viNkkua ja näemmä myös snapsitarkoituksiin hankittu puolen litran, 45-volttinen pippurivodka. Teki tehtävänsä, bilisbaarin ja parin tuopin jälkeen en päässyt enää On the rocksiin sisälle. Pariin muuhun juottolaan tosin, joten känni ei jäänyt kirjaimellisesti tippaakaan vajaaksi.
Aamulla heräsin jalat parvekkeella ja loppu otus olohuoneessa. Otin tahattomasti kontaktia n. koko taksijonon kanssa, koska jalat-pää koordinaatio oli mitä oli.

Näin unta. Luulin olevani töissä ja unessa painelin juuri tyypilliseen työtapaani maaten kun heräsin omasta sängystäni klo. 09.30. Olin niin onnellinen että laitoin Slipknotin soimaan ja pesin vessan. Nyt koko laitos kiiltää kuin nuoremman SikaMikan vilkkaasti sukuhormoneja erittävät nyytit.

Ehkä vielä nopeat unet ennen kuin lähtö seuraavaan räkälään.
NegaDuck

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

SikaMika kirjoitti:Kuka siitä kiistelee?
Viittasin siihen Sata Naista -blogiin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pyykit viikattu, kahvia vedetty litratolkulla ja päänsärkytabuja napattu ilmeisesti pikkuisen liikaa... hivenen tärisyttää vielä, mutta eiköhän tämä tästä. Pitäisi kai lähteä immeisten ilmoille... (tosin on sellainen suohirviö-olo, että taitavat kanssaihmiset kauhistua :?)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
SikaMika

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kuka siitä kiistelee?
Viittasin siihen Sata Naista -blogiin.
No sen jätkän tahti on niin verkkaista, että stoorin on pakko olla totta!

Nyt soi Soundgarden - Superunknown. Maailman kärkikymmenikköön ever menevä levy heittämällä, Chris Cornelliin vokalisointi ei ainakaan häiritse menoa. Jollet omaa levyä, hanki se tänään tai olet maailmanluokan paskahousu.
NegaDuck

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

SikaMika kirjoitti:No sen jätkän tahti on niin verkkaista, että stoorin on pakko olla totta!
Mutta oma tahtisi taas on niin hurja, että elämäsi on pakko olla fiktiota! :o
SikaMika

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:No sen jätkän tahti on niin verkkaista, että stoorin on pakko olla totta!
Mutta oma tahtisi taas on niin hurja, että elämäsi on pakko olla fiktiota! :o
Väärissä johtopäätöksissä on aina vähintään se huono puoli, että ne ovat vääriä!
aimohaiku

Re: Paskahomojen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hops!

Taitaa olla aamulenkin paikka. Ei mulla muuta.
Vastaa Viestiin