Tichstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Paskattaa.
Jos oire jatkuu pitkään, käänny lääkärin puoleen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Noooh, siksi laitoinkin disclaimeriksi "ainakin näitä osin", sillä koko verikoe otettiin sen takia että piti tarkistaa ettei käyttämäni lääkitys sössi juttuja. Ja lääkityshän tarkoittaa sitä että en ollut ihan täysin terve.

Isotretinoiinia kiskon, jos välttämättä haluatte tietää.
Mikäs tää on? Oon jo 40 ja finniä pukkaa välillä naamaan? Tarviiko sitä todella jotain muuta kuin puhtautta, puhtautta ja puhtautta? Mä toivon että akne vain ilmaisee hyviä testosteronitasoja? :wink:

Mulle koettivat kolesterolilääkitystä jo ehdotella, ei tuu mitään, en suostu, kyllä elämäntapamuutoksen pitää riittää, Glut ja ne paljon puhuvat triglyset korkealla myös, mutta miksi viinasta täysin luopuisin kuin juopuisin? Pitää varata lääkäriaikaa ehkä mutta eivät voi pakottaa minua mihinkään pillerinsyöntiin, jos olen mennäkseni niin sitten menen kuin ennenkin! :lol:

Näkyy ettei potilaat uskalla tulla ND hoiviin, kun hänellä aikaa vastailla kitinäläisten akuutteihin ja kroonisiin normaalielämän ja terveyden ongelmiin! :lol: :lol: :lol: :lol:
Viimeksi muokannut Niba, 02.09.2008 11:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Rosaceaa esiintyy teinistä vaariin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:^ Rosaceaa esiintyy teinistä vaariin.
Kyse ei kuitenkaan ole pelkästä punaposkisuudesta joka usein esiintyy ohutihoisilla ihmisillä? :wink:
Miten tuollaisen saa vai onko kyseessä ihan sisäsyntyinen tauti?

APUVA!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kummallista, vaiva loppui kun kävin vessassa. Vakavasti puhuen ihan jokapäiväinen ongelma tämä on ja tosiaan poistuu vain vessassa käynnin jälkeen palatakseen takaisin myöhemmin. Lenkin jälkeen tuntuu toisinaan, että housuun menee, mutta onneksi sulkijalihas on vielä kunnossa ja korkkaamatonkin, mitä nyt lekuri joskus eturauhasta tunnusteli. Piilohomo olen tietysti, kun strappari on vielä testaamatta, vaikka harkinnassa on. Taitaa elinaika olla aika kortilla...
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Kummallista, vaiva loppui kun kävin vessassa. Vakavasti puhuen ihan jokapäiväinen ongelma tämä on ja tosiaan poistuu vain vessassa käynnin jälkeen palatakseen takaisin myöhemmin. Lenkin jälkeen tuntuu toisinaan, että housuun menee, mutta onneksi sulkijalihas on vielä kunnossa ja korkkaamatonkin, mitä nyt lekuri joskus eturauhasta tunnusteli. Piilohomo olen tietysti, kun strappari on vielä testaamatta, vaikka harkinnassa on. Taitaa elinaika olla aika kortilla...
Pitkällä tähtäimellä ennuste on huono.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Kummallista, vaiva loppui kun kävin vessassa. Vakavasti puhuen ihan jokapäiväinen ongelma tämä on ja tosiaan poistuu vain vessassa käynnin jälkeen palatakseen takaisin myöhemmin. Lenkin jälkeen tuntuu toisinaan, että housuun menee, mutta onneksi sulkijalihas on vielä kunnossa ja korkkaamatonkin, mitä nyt lekuri joskus eturauhasta tunnusteli. Piilohomo olen tietysti, kun strappari on vielä testaamatta, vaikka harkinnassa on. Taitaa elinaika olla aika kortilla...
Pitkällä tähtäimellä ennuste on huono.
Mä luulin sua konitohtoriksi, mutta oletkin pahainen ennustajaeukko! :lol:
Viimeksi muokannut Niba, 02.09.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Jumankauta, pitäisi joskus jaksaa pestä ikkunat. Toistaiseksi niistä näkee vielä läpi, mutta...
Jos oikein innostut ja pääset vauhtiin, niin täällä saa jatkaa samaa hommaa... :roll:
Meidän talon ikkunaremontti vois edetä vähitellen meille asti. Ikkunat on niin paskaiset ettei läpi näe.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ostin muuten eilen illalla kiireellä Suomi-Saksa mömmömkarsintaan liput. Kahta vierekkäsitä ei ollut saatavilla, mutta hauska huomio oli, että Palloliiton "sidosryhmille" oli satoja lunastamattomia lippuja ympäri stadikaa. Asiakaspalvelija oli pelimies ja sain "inside"liput hyvältä paikalta. Onko joku muu menossä väijyyn ens keskiviikkona?

Säbäpelit alkavat huomenna ja futiskautta jäljellä pari kierrosta. Elämme selvästi murrosvaihetta, missä heikommat sortuvat. Itse sorrun kohta tankkaan kinkkiä ala seisova pöytä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pyry-Matias kirjoitti:Ostin muuten eilen illalla kiireellä Suomi-Saksa mömmömkarsintaan liput.
Nähdään sitten siellä. Mä olen katsomossa se joka juttelee enemmän kavereilleen kuin seuraa peliä. Vähän niinkuin eräässäkin Hitchcock-leffassa tennismatsin yleisön seassa istunut pahis jonka pää ei kääntyillyt pallon mukana kuten muulla yleisöllä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tänään on mennyt vasta kahteen ihmiseen hermo, ei paha. Kuinka yllättävää että toinen niistä on hullu natsiakka..ei siinä vielä mitään, että se on natsi, mutta että vielä niin idioottikin. Toinen mitä en siedä, ni semmonen helkutin avuttomuus. Yks ois halunnu, et viedään sen pyykkikassi portaat alas, koska "mä en ole koskaan käynyt siellä".
Onneksi mulla oli ehkä maailman söpöin poika unikaverina viime yönä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Liittykää soomi-faneihin, heillä mutkapaikat saat halvalla! Et pääse pielustoveriasi valkkaamaan, mut eiks se miesten kesken oo helppoa, kyllä te tiedätte!

HURAA!
Viimeksi muokannut Niba, 02.09.2008 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Työhaastattelussa käväisty. Superihmistä hakevat. Mä olisin juuri sellanen, mutta milläs mä ne vakuutan :roll:.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vihtahousu

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pillupaskaperkele, en sit mene zygäilemään kun tuolla sataa liikaa, ei siksi että siinä kastuu, vaan siksi että loukkaantumisvaara on liian iso. Paska zygä ja paska mies :D Nyt salaatit ja jugurtti naamariin, sit äiteetä ja siskoja moikkaa. Iltasella tietty vois mennä salille vääntää jalkoja.
Pyry-Matias

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nyssinne vitun salille. Puhdetyöt vaimon miellyttämiseksi eivät ole tekosyy välttyä pystytisureeniltä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Päätä ja silmiä särki töistä päästessä. Ilta kuitenkin parani vesisateesta huolimatta, päänsärky katosi ja nyt on ihan hyvä mieli. Hus suihkuun... :).
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Mirkku kirjoitti:Työhaastattelussa käväisty. Superihmistä hakevat. Mä olisin juuri sellanen, mutta milläs mä ne vakuutan :roll:.
Siis etsivätkö he superVALITTAJAA? No kuule mä luulen, että sä voit vakuuttaa ne aivan sun normaalilla valivali jauhamisella mitä täälläkin harrastat. 8)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Feiz kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Työhaastattelussa käväisty. Superihmistä hakevat. Mä olisin juuri sellanen, mutta milläs mä ne vakuutan :roll:.
Siis etsivätkö he superVALITTAJAA? No kuule mä luulen, että sä voit vakuuttaa ne aivan sun normaalilla valivali jauhamisella mitä täälläkin harrastat. 8)
No totta helevetissä. Mä en aio ihan sun mieliksesi miksikään neiti positiiviseksi. Tuskin pitäisit siitäkään, eikä tavoitteeni olekaan kenenkään miellyttäminen :wink:.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
1108

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Stinky

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tiedä mikä v*tun energiajänis mustakin on tullut. Pe ja la viihteellä ja tietty armoton krapula su. Vain su meni makoillessa ja vaikka tää on mulle raskas työviikko niin silti riittää virtaa touhuta siellä, täällä ja tuolla. Millonkohan mä tipahdan? Viime viikolla mahataudissa ja nyt pukkas lunssaa. Meinaakohan mun kroppa viestiä notta hiljentäisin vähän..
SikaMika

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jaahas. Tilasin siis faijalle menolipun Pattayalla pari kuukautta sitten. Se on näemmä ihan tosissaan muuttamassa sinne pysyvästi, uumoili ettei eläissään käy Suomessa enää kuin max. muutaman kerran. Eipä sikäli, mieluummin mä siellä näen itseni moikkaamassa ukkoa kuin vaikkapa pohjois-Karjalassa!

Eipä muuta, haistak...eikäku hyvää yötä!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä tarvitse ihmetellä mistä olen järjenpuutteen perinyt. Mutsi soitti ja kysyi, että ottaisinko serkkutytön juuri eksäksi muuttuneen jannun asumaan kämppääni vähäksi aikaa kun sillä ei ole omaa huushollia.

Ikinä koko heppua nähnytkään.

Kas kun ei vielä persettä käskenyt antaa kun ei tyypillä ole akkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^ Reps.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lollotiloo.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tichstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vittu mun pitää oikeasti lopettaa dokaaminen ja röökaaminen. Nytkin niin sairas olo, ettei uskoisi. Sitä helpotti vasta kun löysin kolme juomatonta karhutölkkiä ja askin mallua unohtuneesta kassista.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin