Cexkiwiicco

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vähän ankeet on olleet fiilikset. Työt jatkuu ja elämä jatkuu ja plääh. Nys on syssy eikä kaduilla enää pompi tyttöset niukoissa vaatteissa vaan tuulipukukansa valtaa maiseman.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tadaa! Odottavan aika palkittiin. Söin juuri sisäfilepihviä ja kanterelleja omassa ylhäisessä luksusseurassani. Täähän on aika jees duuni-iltama.

Hm, lisäksi mul oli aikaa tehdä pientä salapoliisityötä äsken. Ihmetytti ku viikonloppuna oli tullu omituisia numeroita puhelimeen. Noni, ja johan selvis ku osas googlettaa. Lauantaina oli soittanu se ihme teatteriohjaajanalku jolle suutuin valehtelusta (tai lähinnä tietojen pimittämisestä) jo kesän alussa. No mitä ihmettä se mulle enää soittelee? Jos ollaan niin in love ja menossa naimisiin, ei soitella vanhoille hoidoille. Piste. (Onneks en vahingossakaan vastannu.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^Sähän painat pitkää päivää, millos pääset pois sieltä? Mä lähdin jo puol kolmelta :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan hirmu väsynyt nykyisin iltaisin, meinaa kupsahtaa jo ennen kymppiä pötkölleen. Ja hirmu janokin kokoajan, vettä täytyy lipitellä tolkuttomasti.
NegaDuck kirjoitti:... Nys on syssy eikä kaduilla enää pompi tyttöset niukoissa vaatteissa vaan tuulipukukansa valtaa maiseman.
Ja tämäkin vielä. Onneksi voi hiukan kiertää käymällä ylikalliilla trendipunttiksella, mutta nyt alka nyt pesiytymään sinne sen verran vanhaa matamia ettei enään sekään pelasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:^Sähän painat pitkää päivää, millos pääset pois sieltä? Mä lähdin jo puol kolmelta :D
Eipäs vittuilla siellä. 8) Oon ihan itte jo noin viikko sit lupautunu edustustehtäviin (tai lähinnä semmoseks seinäkukkaseks, ei mua edes kukaan huomaa täällä). Pääsen ehkä noin tunnin päästä pois..viimeistään parin. Kaikki on suhteellista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ No mut onneksi siitä saa rahnaa. Ja oot varmasti tosi edustava seinäkukkanen :wink: Kesäloman jälkeen on btw hyvä tehdäkin vähän töitä enempi, niin sit arki tuntuu helpommalta kun pääsee normaaliin rytmiin. Itekin aattelin painaa viikonloppuna vähän extraa jos vaan hommaa löytyy.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:Ihan hirmu väsynyt nykyisin iltaisin, meinaa kupsahtaa jo ennen kymppiä pötkölleen. Ja hirmu janokin kokoajan, vettä täytyy lipitellä tolkuttomasti.
Eiks noi ole hoitamattoman sokeritaudin oireita?

Tai sitten sulla vaan on jano ja väsy. Eli krapula.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vaola kirjoitti: Tää aina vähän välillä mietityttää. Tunnen minäkin nääs yhden teatteriohjaajanalun, joka on menossa naimisiin... Mut en kyllä usko että sama tyyppi. Tai ainakin hartaasti toivon että ei ole!
No huh. Kävin tarkastaa Facebookista sun frendit ja ei löydy ainakaan sieltä. Enkä mä muutenkaan usko et on sama henkilö kyseessä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Cexkiwiicco

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vaola kirjoitti:^ Haha! Stalkkeri! No ei... Hyvä ettei löytynyt, koska kyseinen heppu on kyl mun Facebook-kavereissa. Ei tartte alkaa vaimolle soittelemaan, että mites menee... :P
No pakkohan se ny oli selvittää! 8) Hyvä joo ettei löytyny, ei maailma nyt ihan läpimätä voi olla.
Sitäpaitsi mä vähän luulen, et tää "mun tyyppi" on vähän liiotellu noit naimisiinmenokuvioitaan ja enemmänkin se on vissiin niinku tuottaja ku ohjaaja. Kai.
Nty himaan! Öitä mussukat!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin