Tavoitetorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Minä en tiedä mitä tavoittelisin. Mitä sinä tavoittelet?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Herra Manala

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tissiä. Haluaisin niin kovasti puristaa Tissiä. Viimeisimmästä Tissinpuristuksestani on jo vuosia.
Bliss

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En jaksa tavoitella yhtään mitään. Pysyis nyt herreillä iltaan asti, se riittää
milli

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mulla on tänään tavoitteena kahden kuukauden kirjanpitoaineistojen laittaminen kuntoon.

TPK!

Kiva ilma tuolla ulkona *hytisee*
aimohaiku

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Aasin kysymykseen en osaa vastata. Juon erinomaista kahvia (Robert's Bengtskär), kuuntelen erinomaista musiikkia (Juice: Tauko II) ja minulla on uusi hieno avatar, joten en keksi nopeasti mitään erityisen tavoittelemisen arvoista. No seitsemännumeroinen lottovoitto ehkä? :)

Viikot menevät nopeasti, huomenna on taas perjantai. En osaa murehtia deadlineista, vaan elän stressittömästi. Tänään näyttäisi olevan kuoronkin koelaulu, mutta en ole lainkaan harjoitellut, joten taidan jättää väliin.

Hauskaa torstaita ja toteutuvia tavoitteita itse kullekin säädylle! :)
Stinky

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mun tavoite on parantua tästä flunssasta tänään.
milli

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Mun tavoite on parantua tästä flunssasta tänään.
Juu, mä lisäänkin tuon myös mun listaan. Aikas hyvin oon kuitenkin onnistunut jo saamaan itseäni paranneltua, alkoi olla vähän epätoivoinen olo, kun alkoi flunssa heti kun selkä parani.
NegaDuck

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Tissiä. Haluaisin niin kovasti puristaa Tissiä. Viimeisimmästä Tissinpuristuksestani on jo vuosia.
Hei, katoit käsikirjotusta väärin. Noi oli mun vuorosanat.

Mut näytti spostitse tulleen tavoite heti aamusta. Pitää säätää yhtä tekemääni duunia vähän kun se ei ollutkaan ihan synkassa.
ninnithequeen

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun tavoite on tänään koittaa vähän siivota ja päästä kahen viikon sisään takas töihin.
Ihan ku persaus tuntuis tänään jo paremmalta?
Stinky

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

milli kirjoitti:alkoi flunssa heti kun selkä parani.
Ja mulla alkoi flunssa pari päivää sen jälkeen kun olin selvinnyt mahataudista :roll:
Pikaista paranemista sulle!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Tavoite: päästä piakoin lentokentälle ja ehtiä New Yorkin koneeseen. Kaksi ja puoli viikkoa Jenkeissä kutsuu :cheer:.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Geep

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tavoitteena jo kolmatta päivää laittaa cv ajan tasalle. Ei luulis olevan vaikeaa... Olen sokerista ja skippasin aamulenkin. Kaakao maistuukin aika hyvälle ilman hikioloa!
Vihtahousu

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, tpk. Eilen oli hyvä päivä huolimatta siitä etten päässyt sporttaamaan, vähän sattunut tuonne vasempaan kylkeen/alavatsan-tienoille. Noh, tänään taas jalismatsi ja pikkusiskon 18v-synttärit, ne pidetään vielä Ellun miehen veljen paarissa. Tosin sisko ole koskaan oikeastaan mitään alkomahoolia juonut, joten tuskin tänäänkään.
ninnithequeen

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Huomenta, tpk. Eilen oli hyvä päivä huolimatta siitä etten päässyt sporttaamaan, vähän sattunut tuonne vasempaan kylkeen/alavatsan-tienoille. Noh, tänään taas jalismatsi ja pikkusiskon 18v-synttärit, ne pidetään vielä Ellun miehen veljen paarissa. Tosin sisko ole koskaan oikeastaan mitään alkomahoolia juonut, joten tuskin tänäänkään.
Nykkö se vasta täyttää 18??? Oho.
Vihtahousu

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Noh, tänään pikkusiskon 18v-synttärit
Nykkö se vasta täyttää 18??? Oho.
Mul on kuule noita pikkusiskoja enemmänkin :wink:
ninnithequeen

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Noh, tänään pikkusiskon 18v-synttärit
Nykkö se vasta täyttää 18??? Oho.
Mul on kuule noita pikkusiskoja enemmänkin :wink:
No sitä minäkin :D
bedlam

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Hanibani tuli eilen, olen iloinen ja väsynyt. Huomenna taas perjantai, jee. Ja meikä on tullu jo melkein viikon kaheksaksi töihin! Olen ylpeä ittestäin, 8 vuotta kuiteski noussu vasta vähän ennen kasia. Helpostihan tämä käy.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bliss kirjoitti:En jaksa tavoitella yhtään mitään. Pysyis nyt herreillä iltaan asti, se riittää
Komppaan tätä. Tai no, ohan mulla tavoitteena saada olkapää kuntoon asap, jotta pääsee taas treenaamaan. Ja jos ottaisin vielä niinkin hurjan tavoitteen tälle illalle, että saan nää rapistuneet kynsilakat pois kynsistäni ja uutta tilalle.

:(
Pyry-Matias

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Alkaa oleen kintut kohtuu jumissa kaiken maailman palloiluhömpötyksen johdosta. Illalla voisikin duunata selkäreenin, jos ei aika muuten kulu. Yksin täällä juttujen keskellä päivystän, kun pojjaat ovat Kolilla vaeltamassa. Sitiboi kun ei oikein samoilla viitsi. Liian päämäärätiedotonta mulle. Kyllä tästä päivä tulee...
Stinky

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olin sitten eilen unohtanut roskapussin portaille ennen duunin lähtöä, kun piti naapurista käydä hakees eväät töihin. Enhän mä sitä pussia siinä portailla edes muistanut ja hilppasin kiiruusti töihin. Illalla sitten soi ovikello ja mä tikkana avaamaan. Toinen naapurihan se siellä ja kertoi että oli sitten siivonnut levähtäneen roskiksen roskat pihalta... Heh. Sit se kysy että kastelenko mä tarvittaessa niiden kukat kun ne on viikon pois. No tietty kastelen ja siitä hyvästä sain viinipullon kiitokseksi.
Mun mielestä mä oisin ollut sen viinipullon heille velkaa kun siivosivat ne roskat (jossa oli myös kissojen hiekkalaattikkohiekat kakkoineen - yök) siitä pihalta.
Ihania naapureita kun antavat sapuskaa ja viiniä ♥
Theodore Taylor

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Geep kirjoitti:Tavoitteena jo kolmatta päivää laittaa cv ajan tasalle.
Ehei!! Ei ollenkaan noin. Sun tavoitteet on ihan jossain muualla. Muun muassa pusuhuulissa ja sen sellasissa...
NuoriDaavid

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:Minä en tiedä mitä tavoittelisin. Mitä sinä tavoittelet?
Pistin juuri yhdelle maksajafirmalle ehdotuksen taksojen 5%:n korotuksesta ja toiseen lafkaan 6%:n korotuksesta.

Tavoittelen siis lisää rahaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
aasi kirjoitti:Minä en tiedä mitä tavoittelisin. Mitä sinä tavoittelet?
Tavoittelen siis lisää rahaa.
Sama juttu, mutta tavoittelen sitä massia työpaikan kautta. Päivän ensimäinen hakemus laitettu liikkeelle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tavoittelen ihan konkreettisesti ekoja hääkutsuja postiin ja abstraktimmalla tasolla henkistä kasvua, jotta pystyisin turhautumatta hoitamaan ja auttamaan päihdeongelmaisia ja uhmaikäiseksi taantuneita. Edes ensi yön.
Elämä kantaa, jos sen antaa
NuoriDaavid

Re: Tavoitetorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Melnais kirjoitti:henkistä kasvua, jotta pystyisin turhautumatta hoitamaan ja auttamaan päihdeongelmaisia ja uhmaikäiseksi taantuneita. Edes ensi yön.
Kui sä jaksat alkikksia hoitaa kyynistymättä?
Vastaa Viestiin