Sieluton sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lucy kirjoitti:Ajattelit, että sielun voisi kenties myydä paholaiselle?
Vois olla ihan hyvä diili, jos sielun saa ilmaiseksi.
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Bliss kirjoitti:Luulen, että olet liian vanha ja liian pyöreän mallinen päästäksesti G-miehen himogalleriaan. Niinkuin onneksi minäkin :D
Jotain hyötyä tästä vanhenemisestakin siis :)
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Mukava sunnuntaipöhnä.
Jos tänään tekisi eimitään. Paitsi lukuhommia, opiskelua, opiskelua.
Lucy

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

NegaDuck kirjoitti: Vois olla ihan hyvä diili, jos sielun saa ilmaiseksi.
Sielukauppaa. Se olisi tosiaan hyvä diili. Nyt aasi saa siis pussillisen porkkanoita jos hän kauppaa sieluni paholaiselle.

Voisi alkaa miettiä mitä sitä tekisi tänään. Muuten huomaan kököttäneeni koneen ääressä viimeisen lomapäiväni ja eihän se sellainen käy. Noh, ainakin nyt olen vähemmän ahristunut. Kenties sielun luovuttaminen poisti samalla ahristuksen, joten saattaa siitä ehkä sittenkin olla vaivaa. Juu sitä sen täytyy olla.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja more »

JonniParvo kirjoitti:Mukava sunnuntaipöhnä.
Jos tänään tekisi eimitään. Paitsi lukuhommia, opiskelua, opiskelua.
Mikä susta tuloo isona?
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Stinky

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hola. Tuli sitten perjantaina kierreltyä hevimestoja. Eka Praha, sit Dante´s ja lopuksi Virgin Oiliin kuunteleen keikkaa.
Koska kotona oli kissavahti, mä vietin aikani muualla. Eilinen oli mukava "koti-ilta" eli mässyä ja leffoja ihanassa seurassa.
Ihan voittajafiilis muutenkin kun kahden viikon tauon jälkeen sain raahattua perseeni salillekkin.
Pyry-Matias

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Asuntonäyttöihin. Hemmetti soikoon, toisen potentiaalisen kämpän esittelyaika on yön aikana pyyhkiytynyt netistä pois...eli onko sitä esittelyä vain ei :evil:

EDIT: pah, naapurikämppä, eli esittely on jo pysyy
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 07.09.2008 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

more kirjoitti:
JonniParvo kirjoitti:Mukava sunnuntaipöhnä.
Jos tänään tekisi eimitään. Paitsi lukuhommia, opiskelua, opiskelua.
Mikä susta tuloo isona?
Ei sillä niin väliä, muille, itelle kylläkin. Aika selkeetä, eikö? :?:
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja more »

JonniParvo kirjoitti: Ei sillä niin väliä, muille, itelle kylläkin. Aika selkeetä, eikö? :?:
Mjoo, ei mua kyllä oikeasti kiinnostanukkaan, ajattelin vain heittää jonku one-linerin tänne:)


Ei piru, ei pääse ku vasta neljältä kaverin taloo upottaan takas saveen.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja more »

Stinky kirjoitti:Hola. Tuli sitten perjantaina kierreltyä hevimestoja. Eka Praha, sit Dante´s ja lopuksi Virgin Oiliin kuunteleen keikkaa.
.
Samis, paitti Virgin eka ja sitten Prahaan.. mut Insomnium vei kyl taasen ku metrin mittaa, olihan keikkulointia.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Varsin hauska viikonloppu dokaillen ja ahkerasti geokätköillen.
Kadonnut Hautausmaa oli paras. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geep kirjoitti: Hello Kitty -pyjamassakin on kahvitahroja ja suussa maistuu gerbiilinkakka.
Voi muru, mun yölookkiin kuulu Tehotytöt- yökkäri(pinkki tietty) ja sinistä hammastahnaa nenässä kun meinas iskee joku helkutin finni!11 Just näillä meriiteillä tulis taatusti äänestetyksi vuoden hotseimmax tsiksix!! :D <3


Menstruaatiosta johtuvaa(tai sit oon vaan oikeesti lost it!1) totaalista irrationaalisuutta, itsesääliä ja itkuisuutta, mielialanvaihteluja, ja migreeni. Parasta käydä lisäämässä sitä hampitahnaa ni säästyn edes siltä finniltä, goddammit!
Prepare for the worstest.
aimohaiku

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Pyry-Matias kirjoitti:Asuntonäyttöihin.
Eipä ollut taaskaan oikein mitään mielenkiintoista tarjolla. 250 kEUR kaksiosta, aika kallista. :)
aimohaiku

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lapitii kirjoitti:Varsin hauska viikonloppu dokaillen ja ahkerasti geokätköillen.
Geokätköily kännissä kuulostaa kyllä hauskalta. ;)
Herra Manala

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Heräsin kolmen maissa yöllä siihen että se mahassani ollut ähkypasta-annos oli päättänyt kieltäytyä sulamasta - ilmeisesti liian rasvan takia, sappirakko ei jaksanut - ja oli jämähtänyt pahoinvointimöykyksi pysähtyneeseen mahalaukkuuni. :barf: Onneksi mittavasta ja kattavasta nappivarastostani löytyi ruuansulatusentsyyminappeja
Onks sulla ennenkin ollut vastaavaa ihan tutkitusti? Mietin vaan että onkohan tommosten ruuansulatusentsyyminappien vetely ihan turvallista, jos ei oikeasti ole varma vatsavaivojen lähteestä, vaan ainoastaan teorisoi siellä olevan jonkun sulamattoman pastamöykyn jonka on syönyt jo ~9 tuntia sitten? Pastahan on ruuansulatuselimistölle kuitenkin todella kevyttä ja helppoa kauraa sulateltavaksi.
Vihtahousu

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huh, on vähän fyysistä työtä painettu, oon hikoillut noin 100 litraa ja syönyt kuin eläin että jaksaa. Ihan kivaa jossei olis vähän flunssanen.
Kun pääsen kotia, menen kylpyyn viideksi tuntia, syön taas ja katon eilisen leffan loppuun ennen nukahtamista...
aimohaiku

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Nyt voisi olla poronkäristyksen ja perunamuusin aika. :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nuuh, eilisistä synttäreistä toivuttu!
Heräsin kyllä jo klo 8 vaikka juotin vieraita puoli kahteen, maito on muuten yllättävän hyvä lantris, saatiin neljä pulloa tyhjäksi ja pari jäi aukaisemattakin, kaksi tapsan puolikasta, yks valkkari, yks skumppa Corniou, yks Martini extra dry, Nobeladeriakin maisteltiin 2.ruuan kera Ykkösmenu' meni skumpan tahtiin!Kahvin kera Pere Magloire reservaa jne, ok! myös Black Grousen avasin, on ihmeen hyvää sekin! Mukana myös Amarettoa ja Beefeatheria! Kyllä kelpasi juhlia!
Pyyhin Netikettiin..
Geep

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

nowaysis kirjoitti:--
Hammastahnaa nenässä, aaahhhaaaahaaa. Käkätys. :D

Tulin kotiin ja yritin tutustua meidän seuralaisiin, ei vois vähempää kiinnostaa kun ne on ihan tosi tyhmiä ja haisee ällölle! (Mun mielestä tällasista yökyläilyistä sitäpaitsi pitäs tiedottaa paremmin, muka sovittu tästäkin kuukaus sit mut vttu mä oon varmaan just sillon pessy hampaita tai haaveillu Robbie Williamsin käsistä ja nyökkäilly vaan joojoot saadakseni tyhmän miehen hiljaseks ja pois häiritsemästä, ois niin ku eilen vaikka tiedottanu uusiks! Ei vaan rakasta mua!). Revin coolit vaatteet veke ja pukeuduin ruskeisiin villasukkiksiin, pinkkeihin säärystimiin ja harmaaseen muumimammahuppariin. Luulis, että vieraat koht tajuais. Ainakin mies tajus, ettei irtoa.
milli

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihanan rento ja hyvinnukkunut olo. :h: Mussukka lähti omaan kotiinsa touhuileen, kun minä jäin omaan kotiini siivoamaan ja odottamaan kaveria ja vauvaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aimohaiku kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Varsin hauska viikonloppu dokaillen ja ahkerasti geokätköillen.
Geokätköily kännissä kuulostaa kyllä hauskalta. ;)
Aivan sikahauskaa juu. =D
Bongattiin 6.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Geep

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Geokätköily?

Liikaa vapaa-aikaa, oon sekoamassa haavemaailmaani. Tulispa penskat äkkiä kotiin niin pääsisin taas arkeen kiinni ja valittamaan aidoista asioista.

Voisitte keksiä gerbiililleni nimen. Ei mitään perverssiä, kuvakin galtsussa on enemmän sellanen kilttipose.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Geep kirjoitti:Geokätköily?
http://www.geocaching.fi/linkit/index.php

Kävi muuten niin, että jouduin flunssan takii peruun viikonlopun työt ja salisuunnitelmat yms. järkevän. Tää oli varsin kohtuullinen vaihtoehto. =)
Me happy. Törkee krapula tässä nyt tietenkin on, mutta ei voi silti valittaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Geep

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Aarre ja känni kuulostaa hyvältä mut kartta ja GPS ei. :D
Pyry-Matias

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

aimohaiku kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Asuntonäyttöihin.
Eipä ollut taaskaan oikein mitään mielenkiintoista tarjolla. 250 kEUR kaksiosta, aika kallista. :)
Saman hintaluokan varaus tehty, uusi paritalo ja vajaa sata neliötä kivalta alueelta. Muuta Tampereelle 8)
Vastaa Viestiin