Sieluton sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geep

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Saa stadistakin tolla rahalla oikein kivan 100 neliöisen rivarin. :]
Rouva Pupu

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti:.Tulispa penskat äkkiä kotiin niin pääsisin taas arkeen kiinni ja valittamaan aidoista asioista.
Mun mielestä on ihan jees kun on vähemmän aitoja asioita valituslistalla. Miehellä kestää perunoiden kuoriminen, koska pelaa megamania. Mä mökötän kun se ei lataa meiän Wiihin Mario Bros kolmosta nyt just ihan heti!
Geep

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ True.

Nyt mä valitin vieraat ihmiset ulos täältä. Mies meni samalla mut ehkä se löytää joskus takas. Räyh! Nappas vikan appelsiininkin treenikassiinsa. Pesen varmaan illalla pyykkiä, noita uusia punasia toppeja vaikkapa valkosten paitojen seassa...
Pyry-Matias

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geep kirjoitti:^ Saa stadistakin tolla rahalla oikein kivan 100 neliöisen rivarin. :]
Saa, saa. Mut kyl mä usein ihmettelen stadilaisia. Vaikka ymmärrän, että monet ovat työn perässä, niin en itse silti koskaan maksaisi kivasta asumisesta niin suolaisia hintoja. Tämä johtuu tietenkin pelkästään siitä, että olen alipalkattu. 8)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Kärsin flunssaa ja ostelin yöllä kirjoja parilla sadalla - firman kortilla.

Ihan sikahyvää shittiä saa nykyään suoraan digitaalisessa muodossa. Nyt on hyvä lueskella juttuja ruudulta ja kuunnella samalla jazz-rock-progeilua.

En ollut aikaisemmin törmännyt Mahavishnu Orchestraan, joten kohtaaminen tuntuu aika jännältä. Tämä on melkein kuin törmäisi vanhaan tuttuun, mutta silti kaikenlaista uutta ja omaa sielua tässä väännössä. Taattua 70-luvun vääntöä, kitarassa John McLaughlin.
Pyry-Matias

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geep kirjoitti: Miehel on muuten Pirkkalassa kämppä eikä sekään tod mikään halpa ole, vaik sehän on ihan superlandee!
Naapurikuntamme Pirkkala ja Lempäälä muuttovoittokuntina ovat kohta varsinkin keskustoiltaan yhtä kalliita kuin isäkaupunkinsa.
aimohaiku

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

huima kirjoitti: Ihan sikahyvää shittiä saa nykyään suoraan digitaalisessa muodossa.
Ja ei kun torrentia jakoon... :)
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Hämmentävää, sain vihdoinkin kahlattua noita kuvia läpi ja jopa lisäiltyä niitä omille sivuille. Tätähän vois juhlia vaikka tiskaamalla ja pyykkäämällä!
SikaMika

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilinen ilta meni tismalleen käsikirjoituksen mukaan. Kässärin voi tarkistaa eilisestä ketjusta. Yöllä himassa vastasin oudosta numerosta tulleeseen puheluun. Jo puhelimestani numeronsa poistanut Nukkujahan se siellä soitteli, pyyteli taas elokuviin (ja arvatenkin nukkumaan). Kerroin tapauksesta sängyllä loikoilevalle daamille, sitäkin hieman huvitti. Koetan järkätä tälle illalle leffatapaamisen mun luokseni, vihjaan semi-hienovaraisesti että leffan vastineena on >5 minuutin nakuilu, runkkaan vasta kotona tai ulkomailla ennen vuotta '77 Karhu-pullo yhdessä, Jallu-lehti toisessa ja mulkku kolmannessa kädessä ihmiskunnan tuhoa hekumoiden.

Jonkun pitäisi vaihtaa ehjä sisuskumi Helkaman takarenkaaseen. Mietiskelen Dark Knightia katsellessa, kuka sen voisi tehdä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No jo on eriskummallinen sunnuntai. Ei darraa (!) ja lisäksi jotain epämääräistä Kitinöintiä. Ja överivahvaa kahvia. Ois kyl aika jees jos tänään sais viel jotain järkevääkin tehtyä, niinku pyykkejä ja sen semmosta. Frendi nukkuu tossa vieläkin ja en oo ihan varma onko mun luvallista käyttää tietokonetta, mutta luotan intuitioon. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMika kirjoitti:Eilinen ilta meni tismalleen käsikirjoituksen mukaan.
Miten pirussa sulla voi riittää noita naisia joka sormelle? (Vai onko stadissa sittenkin enemmän auliita naisia ku miehiä?) Anyway, sit ku oot käyny kaikki läpi, muutatko seuraks (niinku kämppiseks) vaikka Tampereelle tai johonki..ni vois alottaa koko homman uudestaan? 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

aimohaiku kirjoitti:Eipä ollut taaskaan oikein mitään mielenkiintoista tarjolla. 250 kEUR kaksiosta, aika kallista. :)
Eirastako etsit?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pyry-Matias kirjoitti:Saa, saa. Mut kyl mä usein ihmettelen stadilaisia. Vaikka ymmärrän, että monet ovat työn perässä, niin en itse silti koskaan maksaisi kivasta asumisesta niin suolaisia hintoja.
Location, location, location.

Veikkaan että Utsjoelta ja Grönlannista saa 250000 eurolla aikasmoisen lukaalin ellei kaksikin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Eilinen ilta meni tismalleen käsikirjoituksen mukaan.
Miten pirussa sulla voi riittää noita naisia joka sormelle? (Vai onko stadissa sittenkin enemmän auliita naisia ku miehiä?) Anyway, sit ku oot käyny kaikki läpi, muutatko seuraks (niinku kämppiseks) vaikka Tampereelle tai johonki..ni vois alottaa koko homman uudestaan? 8)
Tampereella on joku kymmenentuhatta sinkkunaista? Mutta Hesassa on oli 50tuhatta sinkkunaista! Ei se sika mikään mestari oo kun nekutkin pylsii valkoista naista! 8)
Niin jos kysyy 50 naiselta niin varmaan irtoo ydes yhdeltä!
Nekut kysyy aina jokaiselta yksinkulkevalta naiselta.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tämän siitä saa kun joutuu löysäilemään eikä pääse urheilemaan, sorruin tänään jopa kahvinjuontiin. :shock: Saa jäädä vihoviimeiseksi kerraksi vaikka ihan hyvää olikin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

sipsi kirjoitti:Miten pirussa sulla voi riittää noita naisia joka sormelle?
Koska mulla on niin vähän sormia ja koska mä olen mä!
sipsi kirjoitti:Anyway, sit ku oot käyny kaikki läpi, muutatko seuraks (niinku kämppiseks) vaikka Tampereelle tai johonki..ni vois alottaa koko homman uudestaan? 8)
Olen jo tartuttanut Pahuuden ja Irstauden Nääsvilleen, sieltä tämä eilinen daamikin aikoinaan löytyi.
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Mullon muuten treffit. Olisko kerrankin hottis?
Geep

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Quinevere kirjoitti:Mullon muuten treffit. Olisko kerrankin hottis?
Ai joku sokkodeitti? Uuh, miten mua kiinnostaakin nykyään nää tämmöset.
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Geep kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Mullon muuten treffit. Olisko kerrankin hottis?
Ai joku sokkodeitti? Uuh, miten mua kiinnostaakin nykyään nää tämmöset.
Ei onneksi ihan sokko. Ennen ajattelin hienosti, etten halua nähdä kuvaa. Juostuani muutamassa vaivaannuttavassa tilanteessa ja yritettyäni kohteliaasti päästä pakoon, olen muuttanut mieleni. Tän ei pitäisi olla vallan kummitus ainakaan.
Vihtahousu

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Perjantaina kipeytetyt kädet aukes tänään kun harrasti hyötyliikuntaa, vastapainona nilkat ja jalkapohjat ovat nyt muussia. On aika kuollut olo, laitoin jo kylpyveden lorisee ja kohta dyykkaan sinne. Nyt jos Keikaus olis paikalla niin se varmaan pyörtyis onnesta kun nuuhkasis millainen miehekäs hien haju nyt on...
1108

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olen selkä kotana.

Espoon perämetsästä kotiuduttu kunniakkaasti. Muistona on kipeä selkä, särkevä olkapää ja pirun kipeät polvet.

Velipojan ja minun kohtuu pramea suoritus viikonlopulta:

-Kahia kiinni julkisivuun yhteensä 1105kpl (Minä 489 ja veli 616, en vain yksinkertaisesti pysynyt perässä).
-Laminaattia ~72m2 (mestaa olikin hieman enemmän mitä tehdä).
-Telineet (HAKI) siirretty ja kasattu 2 kertaa.
-Paneloitu kaksi sivua kämpästä (Muurauksien yläosat).
-Tuhottu 1½ koria olutta.
-Tuhottu tupakkia aivan riittävästi
-Paskaa puhuttu melkein ylimäärä.
-Ruokatauolla tehdyllä ritsalla ammuttu 3 räkättirastasta hengiltä.
-Syöty yhteensä 18 pihviä perunoilla ja 4 kebabbia.
-Vittuunnuttu aika saaaaatanan rankasti pariinkertaan (En tiennyt että jaksan heittää kahikiveä ihan niin pitkälle, ilmeisesti se että lyö päänsä kattopalkkiin kuudennen kerran tunnin sisään jämäkälllä voimalla saa ihmisen tekemään taikoja).

Mutta muuten ihan kiva v-loppu, vituttaa vaan aamusta lähteä töihin.

PS: Heitin sen kiven suutuspäissäni meinaan työmaakopin/varaston ainoasta ikkunasta lävitse.
Geep

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

1108 kirjoitti:-Ruokatauolla tehdyllä ritsalla ammuttu 3 räkättirastasta hengiltä.
No hyi saatana, tervettä meininkiä.
1108

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geep kirjoitti:No hyi saatana, tervettä meininkiä.
Niin on jälkikasvun tekeminenkin tähän maailmaan.

Räkätti ei ole rauhoitettu, räkätti käy repiin villoja seinistä ja nussii puhallusvillaa=Räkätti on vihollinen

Eli räkätti kuolee.
Geep

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Kuvottaa noi ritsameiningit. Tutut idiootit pisti aikanaan lokkeja alas, tais tulla tosi hurjia sakkoja...
1108

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geep kirjoitti:Tutut idiootit pisti aikanaan lokkeja alas, tais tulla tosi hurjia sakkoja...
Mä mitään lokkeja ole ampunut, alkoi vituttaan tuhoja tekevät räksät ja asiaan saatiin parin kaljan jälkeen ihan kelpo ratkaisu.

Call me a fuckin redneck, I don´t fuckin care.
Vastaa Viestiin