Sieluton sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

1108 kirjoitti:Siis sillä ritsalla ampui 5 metristä kipsilevystä lävitse!
Oliko EK:ta vai tavallista? Menee varmaan kummasta vaan ...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti:Mun sieluni taitaa valua nenästä ulos. Niisk, pärsk.
Kyl ne on ihan ne aivot vaan, ei jurristeilla mitään sieluja ole.
Ai niin joo. No hyvä ettei tässä mitään käyttökelpoista menetetä.
Don't Panic!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kiitän perjantain henkisestä tuesta housujen värjäyksen yhteydessä. Aika jännä homma, kun otin kamat koneesta niin kaikki väri oli imeytynyt yhteen valkoiseen pyyhkeeseen ja valitettavasti kisapaidan plastrongiin. Mutta housut olivat valkoiset! Wuhuu! Sitä värjäytymän poistoainetta vois kokeilla plastrongiin mutta mä selviän ilmankin sitä.
Tänään töissä ok päivä ja ensi viikko aika kivasti suunniteltuna mikä mun osalta vähentää stressiä. Paljonkin hommaa menee kun ne on sievästi kalenterissa järjestyksessä ja tietää mitkä on tehty ja mitkä tekemättä. Vois rueta se uus työ kuitenkin löytymään ennen syksyn sateita... Kisat kuun lopussa jännittää ihanasti!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
Geep kirjoitti:Mut puistattaa se mahdollisuus, että kärsivät. Niih.
Siis oletko tosissasi että vajaa 20 grammaa laakerinkuulaa otsalohkoon antaa sille tirpalle mahdollisuuttaa minkäänlaiseen kärsimykseen???

Siis sillä ritsalla ampui 5 metristä kipsilevystä lävitse!
Onneksi sinulla on otsaluu pahvista? :wink:
Joskus olen oluttuopilla murskannut ampparin..
Kärsin itsekin siis epäkunnioituksesta elävää kohtaan..
Pyyhin Netikettiin..
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Quinevere kirjoitti:
Geep kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Mullon muuten treffit. Olisko kerrankin hottis?
Ai joku sokkodeitti? Uuh, miten mua kiinnostaakin nykyään nää tämmöset.
Ei onneksi ihan sokko. Ennen ajattelin hienosti, etten halua nähdä kuvaa. Juostuani muutamassa vaivaannuttavassa tilanteessa ja yritettyäni kohteliaasti päästä pakoon, olen muuttanut mieleni. Tän ei pitäisi olla vallan kummitus ainakaan.
No joo, ihan kivan näköinen oli, mutta luultavasti tappaisi mut tylsyyteen alle viikossa. Voi hyvä jumala mikä jaarittaja. Ja h-i-d-a-s. Ja nyt sitten tämä perusongelma, millä siitä pääsee eroon ystävällisesti? Yritän ehkä strategiaa tutustuttaa se johonkin sinkkuystävääni. Mulla on yksi joka vähän jaarittaa ja on hidas.
Rouva Pupu

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Quinevere kirjoitti:Mulla on yksi joka vähän jaarittaa ja on hidas.
Et vaan kosketa mun simpukkaa, elämä on.
Mut oikeasti, miksi ei voi vaan suoraan sanoa ettei siltä tunnu ja toivottaa hyvät jatkot.
Pyry-Matias

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Mulla on yksi joka vähän jaarittaa ja on hidas.
Et vaan kosketa mun simpukkaa, elämä on.
Mut oikeasti, miksi ei voi vaan suoraan sanoa ettei siltä tunnu ja toivottaa hyvät jatkot.
Paljasta sille, että sulla on pahasti märkivä sukupuolitauti, joka tarttuu pisaratartuntana.
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Turhamaisuuteni estää tämän.

^^Tuon taas estää se, että on vaikeaa loukata. Tiedän, pitäisi tehdä noin, mutta en oikein pysty. Heikko kohta.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Quinevere kirjoitti:^^Tuon taas estää se, että on vaikeaa loukata. Tiedän, pitäisi tehdä noin, mutta en oikein pysty. Heikko kohta.
Ei kai se ole loukkaus, jos hienovaraisesti sanoo, ettei oikein säkenöi sellaista oikeanlaista tunnetta?
Chap

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Leevi kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:^^Tuon taas estää se, että on vaikeaa loukata. Tiedän, pitäisi tehdä noin, mutta en oikein pysty. Heikko kohta.
Ei kai se ole loukkaus, jos hienovaraisesti sanoo, ettei oikein säkenöi sellaista oikeanlaista tunnetta?
:komp: Sanot vaan, että "et nyt oikein kelpaa minulle, hakisit sinäkin tasoistasi seuraa".
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Chap kirjoitti:
Leevi kirjoitti: Ei kai se ole loukkaus, jos hienovaraisesti sanoo, ettei oikein säkenöi sellaista oikeanlaista tunnetta?
:komp: Sanot vaan, että "et nyt oikein kelpaa minulle, hakisit sinäkin tasoistasi seuraa".
Voi se tuotakin tarkoittaa joo. Kuitenkin ehkä asian esitystapaa voisi vielä vähän hioa ...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Quinevere kirjoitti: Tuon taas estää se, että on vaikeaa loukata. Tiedän, pitäisi tehdä noin, mutta en oikein pysty. Heikko kohta.
Minä kun luulin, että olet nainen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Chap kirjoitti:Sanot vaan, että "et nyt oikein kelpaa minulle, hakisit sinäkin tasoistasi seuraa".
No kun tuolta se tuntuu :(

Sitten vaan änkytän että "Olit sinäkin mukavaa seuraa.." ja toivon, että toinen tajuaa etten suorastaan pursua innostuksesta.
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

RolloTomasi kirjoitti:Minä kun luulin, että olet nainen.
Joten...?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Quinevere kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Minä kun luulin, että olet nainen.
Joten...?
Kyky kertoa toiselle ihmiselle, että tämä on täysin arvoton, on luontaisia ominaisuuksiasi, eikä tuota mitään vaikeuksia.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

RolloTomasi kirjoitti:Kyky kertoa toiselle ihmiselle, että tämä on täysin arvoton, on luontaisia ominaisuuksiasi, eikä tuota mitään vaikeuksia.
Ehkä sitten olen sittenkin mies, koska iso osa vaikeuksistani on johtunut juuri siitä, että olen täysin avuton tuolla saralla.
Lucy

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ei ihme, että monen miehen mielestä naisia on vaikea tulkita :roll:
Quinevere

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^No, mun käsikirjan mukaan kaikki paitsi kiinnostuksen osoittaminen osoittaa ettei ole kiinnostunut. Sovellan tuota tosin lähinnä miehiin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

En nyt sit tiedä, liittyykö aiheeseen.. Mut mua vähän ärsytti yks päivä, ku olin yhen läheisen miespuolisen ystäväni kanssa baarissa, ja joku tuli siihen selittää jotain, et "oottekste kauan seurustellu?" Niin, mitä tää mun frendi vastaa siihen; "ei me seurustella, eikä ikinä tulla seurustelemaankaan". No mitä hemmettiä? Mikähän toi jälkikommentti tossa mahto olla?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sipsi kirjoitti:Mikähän toi jälkikommentti tossa mahto olla?
No kato. Se haluaa, että olette jatkossakin hyviä ystäviä. Seurustelulla pääsee tehokkaasti eroon ystävästä
Vihtahousu

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:En nyt sit tiedä, liittyykö aiheeseen.. Mut mua vähän ärsytti yks päivä, ku olin yhen läheisen miespuolisen ystäväni kanssa baarissa, ja joku tuli siihen selittää jotain, et "oottekste kauan seurustellu?" Niin, mitä tää mun frendi vastaa siihen; "ei me seurustella, eikä ikinä tulla seurustelemaankaan". No mitä hemmettiä? Mikähän toi jälkikommentti tossa mahto olla?
Älä nyt ole liian nainen :D , ei se välttämättä tarkoittanut mitään. Ja jos tarkoitti niin mitä väliä, sehän on sun kaveri. Oon tainnut itekin joskus jotain tuon suuntaista laukoa suustani, vaikkei sitä aina 130% tarkoita.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti: No kato. Se haluaa, että olette jatkossakin hyviä ystäviä. Seurustelulla pääsee tehokkaasti eroon ystävästä
Joo, ymmärränhän mä. Olin vaan sillon sen verran ärsyttävällä tuulella, että oli pakko kysyä, että luuleeko se mahdollisesti olevansa jotenki mua korkeemmalla astraalitasolla. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti: Älä nyt ole liian nainen :D , ei se välttämättä tarkoittanut mitään.
No en mä nyt mieskään haluais olla. 8)

Joo, mut siis eihän se sillä mitään tarkottanu, tiedän sen ihan hyvin. Se oli vaan tyhmä sattuma, ku lyhyen ajan sisällä kaikki vieraat ihmiset on tullu sössöttää tota samaa asiaa. Yks alko kerran avautuu jotain, että "mä oon ollu 30 vuotta naimisissa..", ni tää mun frendi sano, että "syytön mä siihen oon". 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sieluton sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:Ei ihme, että monen miehen mielestä naisia on vaikea tulkita :roll:
Mitä meinaat?

:on:

Tuli mieleeni kun kävin kauan sitten treffeillä erään Eirassa asuvan lääkärinaisen kanssa. Hänen elekielensä oli onneksi erittäin selkeää, tajusin jatkuvasta kahvilan muiden miesten tsekkailusta sekä varsinkin erääseen toiseen mieheen kohdistuneesta silmäpelistä että ehkä tästä tapaamisesta ei seuraa mitään erityistä. Se oli sikäli onnenpotku ettei hänkään oikein lämmittänyt sisintäni jutuillaan ja näppyläisillä kasvoillaan.

Selvisin kuitenkin voittajana maaliin koska ehdin ensimmäisenä lähettää hänelle pakollisen "Ehkä meidän välillämme ei ollut ihan tarvittavaa kipinää, mutta tavataan jos törmäillään"-sähköpostin. Hän änkytti siihen takaisin jotain "Joo ei kai sitten...", selvästi harmistuneena että ehdin viheltää pelin poikki ennen häntä.

Sain tuosta kokemuksesta varsin paljon itseluottamusta ja olenkin tutustunut sen jälkeen useampiinkiin naisiin. Paria olen jopa uskaltanut koskettaa varovaisesti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin