Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niiku silleen, nukkuu kiits!
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tää niinku Tiistai-ketju? En oikein puhu Nibaa... Töissä taas ja vähän tuntuis että flunssan selkä taittuis, tai ainakin toivon niin.
aimohaiku

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Olipa makoisat yhdeksän tunnin yöunet. Harvoin näin työviikolla. Nyt sitten mieli virkeänä kohti työpaikkaa, odotan varsin kiireistä päivää, mutta myös kotiutumista ihmisten ajoissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Kiukuttaa edelleen. Jos en kohta saa nukuttua tältä yskimiseltä, teen jotain harkitsematonta. Lisäksi on tullu joku syysmasennuksenpoikanen, en vaan jaksa. (Sitäpaitsi eikö hyvät ystävät oo muka sellasia, kenen seurassa voi itkeäkin välillä? Hmm.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä, tänään taas piiiiitkä päivä tiedossa. Tämä viikko onkin melkein vain ja ainoastaan työntekoa.
NegaDuck

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huonemta. Tässä vaiheessa kaikki perus-aamutoimet on jo hoidettu. Nyt pitää päättää roikunko vielä netissä vai lähdenkö töihin. Urheilla ei oo tarkoitus, paitsi ehkä illalla jos kaveri kutsuu mut hapkidoon.

Ensmästä kertaa muuten ei tullut niska- ja pääkipua eilisestä uinnista. Onkohan tekniikkani parantunut?
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tääl oli Ikealle ihan oma ketjunsakin mut en jaksa penkoa... Tarttis tyynyt ostaa, ja sellasella rahalla, ettei haittaa niiden poisheitto muutaman kuukauden päästä, Iksusta varmaan kannattais? Oon todennu, että on ihan vdun sama onko ne tyynyt maailman laadukkaimmat vaiko ei, vaihdettava ne silti on muutaman kerran vuodessa... *niskajumi*

Piuh, koklaan, sivuil näkyy vaik mitä ni eiköhän sieltä joku hyvän tuntunen löydy.

Ja kotiin puutuu!!11
Viimeksi muokannut Geep, 09.09.2008 9:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geep kirjoitti:Oon todennu, että on ihan vdun sama onko ne tyynyt maailman laadukkaimmat vaiko ei, vaihdettava ne silti on muutaman kerran vuodessa... *niskajumi*
Onhan noita tempureita ja muita, mut mulla on jo useamman vuoden ollut kaksi normi tyynyä sullottuna yhteen normi tyynypussiin. Pysyy muodossaan ja tukee riittävästi.
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Pyry-Matias kirjoitti: mulla on jo useamman vuoden ollut kaksi normi tyynyä sullottuna yhteen normi tyynypussiin.
Mua ahistaa ajatus tästä. Mua ahistaa nyt moni asia muutenkin. :P
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geep kirjoitti:*niskajumi*
Missä asennossa yleensä nukut?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Frederik Krueger kirjoitti:
Geep kirjoitti:*niskajumi*
Missä asennossa yleensä nukut?
Kyljellään kai useimmiten. Oon yrittäny oppia parempaa nukahtamisasentoa ku se vanha niin rakas "vatsallaan, kädet ylhäällä pään alla" toi aamuhedareja järkysti. Nyt on liian matala tyyny kyljellä oloon, oletan.
Pyry-Matias

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Frederik Krueger kirjoitti:
Geep kirjoitti:*niskajumi*
Missä asennossa yleensä nukut?
Ethän sä, FK, vaan alkanut runkkaan?
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä karkas kissa eilen. Pikkukissa siis. Livahti parvekkeelta pihalle ja sinne meni. Juoksin kuin hullu häntäluuni kanssa etupihan kautta ettimään, ja siellä tää jätkä kiipeili pitkin puita. Tuli heti syliin kun huusin nimeltä. Saamarin kattilainen. Rupee riittää nää sydämentykytykset...
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

No voi vittu! :evil:

Lompakko autossa, joka on lentokentän parkissa. Vittu. Ois niin pitäny herätä viemään mies kentälle mut ei, saatanan tyhmä väsyny lehmä vittu vittu vittu.

Onneks en tupakoi ja tartte tupakkaa. Pullorahoil saa maitoo.

Vittu.

Vähänkö rupes heti tekemään mieli tupakkaa!
Theodore Taylor

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Geep kirjoitti:Vähänkö rupes heti tekemään mieli tupakkaa!
Kohtalon sormi osoittaa savuttoman elämäntyylin suuntaan. Minä en alkaisi kohtalolle ryppyilemään ;)
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Munki tekee mieli tupakkaa!!!!!111 Onneks naapuri tulee kohta kahville. Sillä on varmasti tupakkaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jotenkin krapulainen olo. Päätäkin särkee. Nukuinkin sitten ihan myöhään, ihan tyhmää. Nuutunut paska fiilis. Tänään taidan keskittää aktiviteettini ainoastaan sohvaan ja telkkaan, ja joogaan illalla. Tommonen vetinen kelikin sopivasti. Plääh.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geep kirjoitti:Kyljellään kai useimmiten. Oon yrittäny oppia parempaa nukahtamisasentoa ku se vanha niin rakas "vatsallaan, kädet ylhäällä pään alla" toi aamuhedareja järkysti. Nyt on liian matala tyyny kyljellä oloon, oletan.
Joo, ja lisäksi kyljellään nukkuminen vaatii myös pehmeämpää patjaa. Mulla on aivan liian ohut ja kova patja, mutta se onkin hyvä vatsallaan ja selällään nukkumiseen.

Täällä opeteltu samaa (vatsallaan nukkumisesta kyljelleen) kun aloin pelätä niskani puolesta, ja siksi toisekseen telkkarissa joku ihme ergonomisti selitti kuinka vatsallaan nukkuminen kuulemma turvottaa kasvoja. Väitti pystyvänsä näkemään ihmisten naamasta missä asennossa he nukkuvat. Sanoi että pitäisi nukkua joko kyljellään tai selällään, vaikka käsittääkseni jälkimmäinen voi aiheuttaa joillekin kuorsaamista ja muita hengitysvaikeuksia, räkä ja lima valuu nieluun ja nenäonteloon yök.

Viime öinä olen joutunut opettelemaan selälläni nukkumista koska oireileva hartia/olkapää ei tykkää kummallakaan kyljellä olosta. Vaikeaa on.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pyry-Matias kirjoitti:Ethän sä, FK, vaan alkanut runkkaan?
Kokeilin kerran, en tykännyt. Ei ollut ihan mun juttuni. Sattui ihan saatanasti ja verta tuli litrakaupalla kuin härän kurkusta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Note: Ei kannata lähteä aamulla punttikselle syömättä mitään.

Nyt sitten aamiais-lounas mikälie, muuta tekemistä ei sitten tälle päivälle olekaan. Ärsyttävää.
Stinky

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Stanan flunssa kun ei lähe millään pois. Ihan selkeesti on vähän lämpöä. Jos nousiskin kunnolla niin vois mennä himaan lepäileen. Nyt tartee vaan kärsiä kurjasta olosta, nenän tukkosuudesta ja voimattomasta olosta. TU!

Tänään pääsenkin leikkiin oikeen urakalla kampaajaa. Ensteks kaverin luo värjäämään sen hiukset ja myöhemmin leikkaan kotonani. Jälkimmäinen vähän jännittää kun miesten hiuksia en oo tainnut koskaan leikata. Iik. Jos menee pieleen niin herrra saa mennä oikeelle parturille sit korjauttaan mun tekemät tuhot :wink:
Itseasiassa sen verran oon miehiä parturoinut et yhelle kundille tehtiin millin siili semmosesta olkapäille olevista enkelinkiharoista ja toiselta kundilta parturoitiin sieltä vähän alempaa.. Tokassa tapauksessa naureskeltiin vaan notta tää parturi ei asiakkaan "niskaa" käännä vaan herra sai tehdä sen itse :D Oi niitä aikoja...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aamupäivä meni koulutuksessa ja nyt olen taas paljon viisaampi kuin ennen. Välillä meinasi kyllä vähän väsyttää... pääsin vasta puolen yön jälkeen nukkumaan, kun eilen piti katsoa peräti neljä jaksoa Shieldin kuudetta kautta, kun se on vaan niin pirun jännä. Ei malttanut mennä nukkumaan, kun piti nähdä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Kyllä se Vik Mäki on ihan kuningasäijä :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geep kirjoitti:No voi vittu! :evil:

Lompakko autossa, joka on lentokentän parkissa. Vittu. Ois niin pitäny herätä viemään mies kentälle mut ei, saatanan tyhmä väsyny lehmä vittu vittu vittu.

Onneks en tupakoi ja tartte tupakkaa. Pullorahoil saa maitoo.

Vittu.

Vähänkö rupes heti tekemään mieli tupakkaa!
Mä voin vaunuillen tuoda sulle tupakkaa ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Aamupäivä meni koulutuksessa ja nyt olen taas paljon viisaampi kuin ennen. Välillä meinasi kyllä vähän väsyttää... pääsin vasta puolen yön jälkeen nukkumaan, kun eilen piti katsoa peräti neljä jaksoa Shieldin kuudetta kautta, kun se on vaan niin pirun jännä. Ei malttanut mennä nukkumaan, kun piti nähdä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Kyllä se Vik Mäki on ihan kuningasäijä :h:
Säkin voisit rulla onnelliseksi sen kanssa?
:wink:

Hyvä sarja! Harmittaa aina jos jää väliin toisaalta digitallennus takaa nautinnon!
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hah. slam purkaa kitinä-katkeruuttaan cityn palstalla :lol:
Vastaa Viestiin