Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Ja Slamia ei saa haukkua!!!11 Hyvin kiltti poika se oli ku se täällä meillä oli kaksi yötä, toisen sohvalla, mutta toisen yön nukku jopa mun vieressä. Ei ees yrittäny mitään. Ja aamukahvit keitti numban kanssa mulle, sänkyyn asti sain ne, vähänkö ihania nuo miehet :D
Odotit 2-1:stä mut sait vaan 1-1:stä?

Niin ja mitä tohon nukkumiseen tulee niin ite kyllä nukun paljon paremmin naisen perseessä kiinni kuin toisella puolella taloa. Ainoa asia mitä (huonoista) parisuhteista yleensä ikävöi, on yleensä se pyllyssä kiinni nukkuminen.
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Frederik Krueger kirjoitti:
Geep kirjoitti:Tota suositeltiin jo ekan vauvamme aikoihin ja otettiinkin miehen kanssa tavaks, että parku-yöt jaettiin about niin, että toinen nukku 6 tuntia sikeää unta vauvasta kauimmaisessa mahdollisessa tilassa.
Samaa mieltä. Mutta ole varovainen tuollaisten ehdotusten kanssa sillä kun minä ehdotin aikaisemmin samanlaista järjestelyä jollekin juuri lisääntyneelle unenpuutteiselle palstalaiselle, sain paskaryöpyn niskaani palstajuristilta.
Mä muistan kyllä oikein hyvin, tuohon astihan harkitsin sen juristin kosimista!

Joskus on saatava nukkua toisessa kiinni, joskus riittää 20 sentin rako, useimmiten mulla kuitenkin toimii jaksamisen kannalta parhaiten se, että köllimisten (ja nussimisten, toki vauvaperheissä nussitaan yhä kokoajan) jälkeen toisen nukahdettua vaihdan itse paikkaa. Sohvaunet ei yleensä riko edes kroppaa. Aamulla kun herään vauvan vuoksi pari tuntia ennen miestä ehdin kyllä viereen taas takaisin... Ei se piru edes öisin huomaa aina puuttumistani!

Tommoset Manalapyllynukkujat varmaan huomaa pyllyn poistumisen helpommin.
daddykillkill

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Vastaperustelu muistaakseni oli että tuollaisella väliaikaisella nukkumisjärjestelyllä luopuisi yhdestä tärkeimmistä asioista parisuhteessa, eli toisen vieressä nukkumisesta.
Eiköhän parisuhteessa tärkeämpää ole se, mitä tehdään yhdessä valveilla? Nimimerkillä "nukun vapaaehtoisesti kolmatta kuukautta vierashuoneessa"

Jollekin tuo toisen kyljessä nukkuminen on varmaan elinehto ja huisin romanttisen ihkua. Mulle rauhallinen yöuni on tärkeämpää. Läheisyydestä on muitakin tapoja nauttia kuin toiseen kietoutuneena nukkuminen.
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

daddykillkill kirjoitti:Jollekin tuo toisen kyljessä nukkuminen on varmaan elinehto ja huisin romanttisen ihkua.
No mulle se oli aiemmin ihan pakollista, joku sellanen turvallisuuteen ja hellyyteen liittyvä jutska. Vasta nyt myöhemmin tilanne muuttunu... Edelleenkin muuten jos lapset on poissa kotoa tai me kahdestaan vaikka mökillä niin yöuni on täydellistä miehen iholla. Jännä juttu.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja Slamia ei saa haukkua!!!11 Hyvin kiltti poika se oli ku se täällä meillä oli kaksi yötä, toisen sohvalla, mutta toisen yön nukku jopa mun vieressä. Ei ees yrittäny mitään. Ja aamukahvit keitti numban kanssa mulle, sänkyyn asti sain ne, vähänkö ihania nuo miehet :D
Odotit 2-1:stä mut sait vaan 1-1:stä?

Niin ja mitä tohon nukkumiseen tulee niin ite kyllä nukun paljon paremmin naisen perseessä kiinni kuin toisella puolella taloa. Ainoa asia mitä (huonoista) parisuhteista yleensä ikävöi, on yleensä se pyllyssä kiinni nukkuminen.
Uuh, sä oot niin oikeessa taas. Paitti siinä etten tosiaan Slamia yrittänyt.

Mutta toi pyllyjuttu. Se on vaan ihana nukkua toisessa kiinni. Mä nukahdan hyvin helposti kun olen ukossa kiinni, niin että sen pylly on mua kohti. Siinä saa kädet yleensä hyvin ympäri. Halihali. Ja sit mä herään siihen ku se kääntyy ja ottaa tissistä kiinni. Perkeleen paskiainen.

Ex-miehen kans meil oli ihme nukkumisjärjestely. Aina kun toinen kääntyi, toinen kääntyi perässä. Aina oltiin ns. samoinpäin. Viikko ennen eroa se kääntyikin eri suuntaan, ja mä tiesin: se oli muuttanu toisen ämmän kanssa yhteen. Kuinka koomista voi yhen ihmisen elämä olla?
SikaMika

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

daddykillkill kirjoitti: Läheisyydestä on muitakin tapoja nauttia kuin toiseen kietoutuneena valvominen.
Korjasin. Itse en kykene nukahtamaan toiseen kietoutuneena, ei ole luonteva nukkuma-asento mulle. Kai mussa on jotain vikaa. Pystyykö joku teistä nukkumaan esim. katosta alaspäin köydessä roikkuen? Jos ette, teissäkin on jotain vikaa.

Geep: Vitun horo! Pitikö sun mennä löytämään se rahajemma? Olisin voinut tuoda maitoa, tupakkaa ja suklaata tullessani nyt kun miehesikin on matkoilla. Kortsut on tosin loppu, olen ostanut niitä kesän aikana 40 tai 60 kpl, kai ne katoaa sukkien mukana pesukoneeseen (tapanani on pestä kortsut, rullata ne uudelleen pakettiin ja myydä Joudenille). Kai sulta löytyy? :wink:

Slam on rauhallinen heppu, vaikka onkin samaan aikaan ylivilkas ja ujo. Ei se kyllä tekisi pahaa kärppäsellekään, vaikka välillä omalaatuisuuksia laukookin.

EDIT: Niijoovittu, ihme päivä tämäkin. Aamulla olin varma, että olen tulossa kipeäksi, olin jo soittaa pomolle ja ilmoittautua fyysisestikin poissaolevaksi. Halusin kuitenkin katsoa, olenko oikeasti kipeä ja mikäpä onkaan parempi keino siihen kuin paiskia päivä paskahommia. Pyöräily sateessa mestoille tuntui jo hyvältä, ja normaalia raskaampi duunipäivä poisti loputkin oireista.
Olisiko ollut vain orastavaa lorvikatarria, mene och tiedä.
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

SikaMika kirjoitti:Kai sulta löytyy? :wink:
Voi kulta! Tiedän sut täydelliseks kolmijalkalutkaks mut voin vakuuttaa, että sulaisin ruskeiden silmies edessä enkä muistais enää mokomaa kortsua, kaikki ne kantamas taudit ois pois pyyhittyjä humps vaan! Raskaaksihan en enää tule, ja on kovin tärkeää tuntea kumittomasti se siementen pulpsahtaminen. Öyh.

Et kai kuvittele, että MINÄ kantaisin jotain tautia? Miehen edellisestä työreissusta ja sitä seuranneista sukupuolitautitesteistä on jo aikaa, kaiken pitäisi olla nyt ja edelleenkin kunnossa. 8)

Homopoika kutsui itsensä viereeni nukkumaan. Annan sen tehä pizzaa ja jutella mukavia mut kun BB on katottu (ja Nikosta tapeltu) niin heitän sen pihalle. Suklaata saattaa tarvita sit lisää. En polta.
daddykillkill

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Geep kirjoitti:No mulle se oli aiemmin ihan pakollista, joku sellanen turvallisuuteen ja hellyyteen liittyvä jutska.
Tiedä voisiko tästä nukkutapojen erilaisuudesta vetää yhtäläisyyden valvepersoonani "vittu mä ketään tartte, onhan mulla mut" -riippumattomuuden tavoitteluun...
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

daddykillkill kirjoitti:Tiedä voisiko tästä nukkutapojen erilaisuudesta vetää yhtäläisyyden valvepersoonani "vittu mä ketään tartte, onhan mulla mut" -riippumattomuuden tavoitteluun...
Ehkä... Itse en ole kai koskaan moista tavoitellut, tiedostamattanikaan.
Bliss

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Viihdyttäkää mua.
SikaMika

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geep kirjoitti: Öyh
Ihan miten vaan ja ollaan vaan, poks! Paa hälärisoittoa kun homo on painunut vitt...pers...matkoihinsa, mä kiihotan itseäni siiheen saakka lopputyötä väsäämällä, namz.
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Olkkarista kuuluu miten tyttö selittää pikkuveljelle "no annetaan nyt äitin kitist' siel kun se ei niin vällää röllistä ja röllihän tulee tänää" ... Paska äiti taitaa nyt kuitenkin mennä pikkukakkosen ja röllin pariin. :roll:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meillä isukki siirtyi suosiolla yläkertaan nukkumaan, munkaan mielestä aamulla heräävälle ei oo hyväksi heräillä 40 minsan välein puolen vuoden ajan. About. Tuon tissittelyn takia mistään vuoroöistä ei kannattanut edes keskustella.

Tosin eipä tämän yörumban loputtua enää kauaa ehditty aviovuoteen ilosta nauttia. Mutta tämän olen jo useaan otteeseen kertonutkin ;-)


Oliko tää nyt mammailu vai viikonpäiväketju? Kerrassaan vittumainen ilma, työssä kerrakseen vituralleen meni aamupäivä minusta johtumattomista syistä(teki mieli kaataa lastillinen paskaa isyyslomailevan kollegan niskaan, mutta pidattäydyin)(ja se on kyllä aika hot etten vaan kyennyt), penska UNOHTI(tai miksi lie ei piirtänyt) piirtää mut tarhassa tehtyyn perhekuvaan mutta äitipuolensa kyllä muisti. Olen nyt kypsä, enkä vedä tästä ihan saatananmoisia raivareita, mutta kyllä se jotenkin surulliseksi veti, vaikka tiedän kyllä että ei se sitä tarkoituksella tehnyt ja tiedän olevani jaetulla ykkössijalla boitsun elämässä. Silti vituttaa.

Kaiken lisäksi en ikinä enää muista pitikö eka pilleri ottaa ma vai ti, joten päätin varmuuden vuoksi ottaa ma. Tuskin siitä haittaakaan on. Tästä lähtien se on siis otettava ma. Se on helpompi muistaa kuin ti. Eikö?

Onneks mummu/äiti tulee kohta ja vie ruokakauppaan ja säästän mun €€€€ ja saadan pakkaseen oikeita marjoja. Kaupan marjat on leikkejä ;-)

Feeling irrational? Fee free to join ;-)
Prepare for the worstest.
Lucy

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Tentti ensi viikolla ja työpaikan megabileet viikonloppuna. Ehkä tästä syksystä tuleekin siedettävä. Kohtahan on jo pikkujoulutkin!
Vihtahousu

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melkein ostin kaupasta suklaata, mutta sitten päätin korvata sen omenoilla ja porkkanalla. Porkkanat alkaa maistua jo melkein paremmalle :roll: Nyt mulla on kynitty fleda joka on ehana :ohyeah:
bedlam

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Mä nukun normaalisti sata kertaa paremmin yksin, mutta viime yönä heräsin monta kertaa ja joka kerta ihmettelin, miksi olen yksin.

Liikaa vierihoitoa viime aikoina? :think:
Samaa "ongelmaa" täälläpäin ollut havaittavissa.
Vihtahousu

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Mullakin samaa, tosin mä kyl opin aika nopsaan nukkumaan toinen viekussa. Nyt taas opin aika nopeesti nukkumaan yksin, taidan olla aika nopee nukkuja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niin harvoin pääsee toisen viereen pötkötämään etten siinä oikein osaa nukkua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^Sama juttu täällä. Yllättävän nopeesti oppiin nukkuun yksin tai iholla.

Joo, karvoja ajeltu, imuroitu ja tein jopa ruokaa. Sapuska ei kyllä maistu mut tein nyt kuitenkin. Jos vaikka huomenna sit söis töissä..
Kyttään taas puhelintani. Ärsyttää oma käytös jo sen verran että kohta se tipahtaa seinään :roll:
On tää taas jännää. Eiks vois olla jo perjantai?
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja mä en nyt osaa nukkua. Kun ei oo ketään sängyssä. Paitti kissat. Sheri tosin kiukuttelee ja murjottaa ihan muualla. Kasja ja Mitja kyllä seuraa mua joka paikkaan. Mutta kun mä tarviin Sherin. Ja perheeni. Voi luoja miten voi ihminen ikävöidä taas :(
Bliss

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Osaan helposti nukkua sellaisen kanssa, joka nukkuu hillitysti, ts. ei ihmeemmin ääntele tai urheile unissaan .Mutta vallan mainiosti sujuu ihan yksinkin :]

Hampaiden narskuttelu on muuten ehkä vittumaisin ääni mitä nukkumiskaverista voi lähteä.
Quinevere

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Päivän saldo: Voitto sulkapallossa ja saalista nettipokerissa. Töissäkin on ollut petollisen mukavaa. Jään odottamaan pahinta, pessimisti ei pety.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
Hampaiden narskuttelu on muuten ehkä vittumaisin ääni mitä nukkumiskaverista voi lähteä.
No eikä ole!!! Kuorsaaminen unihäiriöisen vieressä EI ole kivaa. Aikonaan ku otin ukkokullan kämppääni, painuin aamulla helevetin vihasena töihin, koska en nukkunut yöllä ollenkaan, en siis YHTÄÄN....9 vuoden jälkeen oon kyllä jo tottunut aika hyvin - juurikin niin hyvin että kaipaan korisevaa ukkoa viereeni. Ku hää ei oo kotona nukun halaillen hänen likaista paitaansa. (pitiks mun tääki kertoa netissä)
Quinevere

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Bliss kirjoitti:Osaan helposti nukkua sellaisen kanssa, joka nukkuu hillitysti, ts. ei ihmeemmin ääntele tai urheile unissaan...

Hampaiden narskuttelu on muuten ehkä vittumaisin ääni mitä nukkumiskaverista voi lähteä.
Mä nukun sujuvasti ihmisen vieressä josta välitän, ihan kiinnikin. Kunhan ei ole kuorsaava sellainen. Koiran vieressä on myös mukavaa, eikä sen kuorsauskaan häiritse.
Rouva Pupu

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jos haluat ostoo jenkeistä 23e laukun niin toimituskuluineen, tulleineen ja veroineen hinnaksi tulee huikeat 88e. Parempi siis olla kosahtamatta tullissa. Tyydyn suosiolla huutonettiin.
Vastaa Viestiin