Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:Hah. slam purkaa kitinä-katkeruuttaan cityn palstalla :lol:
Aikun sillä on banni vai se sai bannia vai mistä se parkuu?
Bliss

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Hah. slam purkaa kitinä-katkeruuttaan cityn palstalla :lol:
Aikun sillä on banni vai se sai bannia vai mistä se parkuu?
No en minä tiedä mistä se vinkuu, siitä varmaan kun kukaan ei tällä palstalla ihquttele sitä samoin kuin cityssä, tai kutsu sitä älyköksi :D
Ne anonyymi-linet on vaan jotain niin hauskaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ URL?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:^ URL?
Niitä on satoja, ellei tuhansia...
http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=53344

anonyymi-nimimerkki lso-Mikko on myös saman tuotoksia :D
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Elppis kirjoitti:Mä voin vaunuillen tuoda sulle tupakkaa ;)
Meinasin tarttua tohon mut sit muutuin takas omaks pelokkaaks virtuaali-itsekseni (ja poltin yhden sikarin, muah!). :oops:

Löysin miehen rahajemman kotoa. Jemmakäteinen on kuulema sitä varten, että jos krapulassa tarttee pizzaa ja on hukannu lompakkonsa hulinoissa baariin... Tää on niin aikuismaista varastaa sieltä nyt vaippa- ja maitorahat. Saatanpa jopa suklaalevyn shopata!!1
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Frederik Krueger kirjoitti:Sanoi että pitäisi nukkua joko kyljellään tai selällään, vaikka käsittääkseni jälkimmäinen voi aiheuttaa joillekin kuorsaamista ja muita hengitysvaikeuksia, räkä ja lima valuu nieluun ja nenäonteloon yök.
Joo. Vittu. Revin yleensä pari kertaa yössä miestä kylkiasentoon kun se kuorsaa älyttömästi selällään. Täytyykin hommata niin iso tyyny sille, ettei yksinkertasesti pysty kääntymään takas väärään asentoon.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geep kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Sanoi että pitäisi nukkua joko kyljellään tai selällään, vaikka käsittääkseni jälkimmäinen voi aiheuttaa joillekin kuorsaamista ja muita hengitysvaikeuksia, räkä ja lima valuu nieluun ja nenäonteloon yök.
Joo. Vittu. Revin yleensä pari kertaa yössä miestä kylkiasentoon kun se kuorsaa älyttömästi selällään. Täytyykin hommata niin iso tyyny sille, ettei yksinkertasesti pysty kääntymään takas väärään asentoon.
Sellanen tosi halpa (!!) Hästensin sänky, missä saa toisen puolen istuma-asentoon?
The great club outshines the individual, always and forever.
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Elppis kirjoitti:Sellanen tosi halpa (!!) Hästensin sänky, missä saa toisen puolen istuma-asentoon?
Meille ei enää ikinä tuu mitään moottorisänkyä! Eikä muuten kykene nukahtamaan vähänkään pystyssä. Vaikeeta, on se. Korvatulpat ois jees mutta korvani on vammaset ja kipeytyy älyttömän helposti. Uusimmassa KuntoPlussassa taas mainittiin terveellisten elämäntapojen yhteydessä yksin nukkuminen. Tätä liputan aina aikoina kun vietän yöni sohvalla...

Oon maailman paskin nukkuja nykyään. Miinus pari yötä viikon sisään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geep kirjoitti:Uusimmassa KuntoPlussassa taas mainittiin terveellisten elämäntapojen yhteydessä yksin nukkuminen.
:ohyeah:

Olen aina tiennyt tuon sisimmässäni, mutta kiva jos tiedemiehet ovat vihdoinkin samaa mieltä kanssani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Geep

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Frederik Krueger kirjoitti:
Geep kirjoitti:Uusimmassa KuntoPlussassa taas mainittiin terveellisten elämäntapojen yhteydessä yksin nukkuminen.
Olen aina tiennyt tuon sisimmässäni, mutta kiva jos tiedemiehet ovat vihdoinkin samaa mieltä kanssani.
Tota suositeltiin jo ekan vauvamme aikoihin ja otettiinkin miehen kanssa tavaks, että parku-yöt jaettiin about niin, että toinen nukku 6 tuntia sikeää unta vauvasta kauimmaisessa mahdollisessa tilassa. Oli ihan älyttömän hyvä neuvo kaikin puolin (terapiatädiltä, jolle toisaalta hakeuduttiin just läheisyyssyistä parisuhteessa).
bedlam

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vähänx jumitti pitkään! Apua!
Pyry-Matias

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Varasin huomiseksi tarkastuskäynnin uuteen kämppään, en tosin nähnyt mitään estettä tuon iskemättömän kämpän ostolle. Pääsee sisustamaan, mikä voi olla helvetti tai taivas. Meidän sisustusmakumme kun ovat harvinaisen erilaiset.

Mut pikkasen tässä jo polttelee huominen Saksa-peli. Täys tupa tiedossa. Kolmella kympillä sai hyvät paikat, 150e ois ollut pääkatsomossa - se on jo ryöstöä.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se vitun kissa karkas TAAS!!!!!!111 Samasta raosta meni ku eilenkin, kaveri kävi kylässä ja tupakalle mentäessä ei tajunnu kuin tarkka pitää olla. Tosin aika hemmetin vikkelä tuo kissa on. Ja tää yks vatipää juoksi taas ku hullu perässä häntäluunsa kanssa. Siellä se oli puskassa miukumassa raukka, läpimärkänä tietysti. Josko se nyt uskois ettei ulkona ole kivaa? Jeesus ei noista ole kun kamala huoli noista elukoista....
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

Citiin? City, forgetin it!

Slämäri on ihan hyvä jätkä varsinkin silloin kun sen pää on mun Kengänpohjan ja Mannerheimintien välissä!

No joo, Töölöön ilotulitusta katsellessa Seilorissa, joku veneenveistäjän tyttöystävä sanoi että mä puhun sivistyneesti? On se parempi niin kuin että 40kynppiset naiset kehuu kuinka komee sä oot Manala!
(A. Ilotulitus ei näkynyt kunnolla ja kuului tosi huonosti B. Koska olin jo tuubassa eikä vastapuolikaan ollut enää hehkeimmillään, puhuin m a h d o l l i s i m m a n selkeästi)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Vähänx jumitti pitkään! Apua!
No arvaa jännittikö!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
daddykillkill

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

exPertti kirjoitti:Olenko ainut jolla rupesi tuon tuuban lukeminen nostattamaan niskakarvoja. City on löytänyt tasonsa.
Sanokaa mun sanoneen, mutta vimosen kerran luemme slämäristä jonkun poliisiuutisen yhteydessä..
daddykillkill

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Taipuvainen kallistumaan jälkimmäisen kannalle.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tttttu ku on selkä kipee ja vihloo! Mä niiiiiiiiiiiiiin haluaisin mennä uimaan!!! Mutku ei mulla oo uikkaria ja löytyykö kaupoista ees mitään ja kauhee ajatus lähtee moisia ees katteleen ja biksuis ei varmaan kehtaa ihan sentään uimahalliin..? Ja en tiä sit toisaalta kehtaisko sitä ees mennä mihinkään yleisille mestoille kekkuloimaan.. :roll: Onneks on se jooga ees tänään, mut sekin on vähä semmosta.. noh joogaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hyi kamala, älkää puhuko tommosia!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geep kirjoitti:Tota suositeltiin jo ekan vauvamme aikoihin ja otettiinkin miehen kanssa tavaks, että parku-yöt jaettiin about niin, että toinen nukku 6 tuntia sikeää unta vauvasta kauimmaisessa mahdollisessa tilassa.
Samaa mieltä. Mutta ole varovainen tuollaisten ehdotusten kanssa sillä kun minä ehdotin aikaisemmin samanlaista järjestelyä jollekin juuri lisääntyneelle unenpuutteiselle palstalaiselle, sain paskaryöpyn niskaani palstajuristilta.

Vastaperustelu muistaakseni oli että tuollaisella väliaikaisella nukkumisjärjestelyllä luopuisi yhdestä tärkeimmistä asioista parisuhteessa, eli toisen vieressä nukkumisesta. Ilmeisesti sillä ei ollut merkitystä jos molemmat vanhemmat joutuvat kärsimään jokaöisestä kroonisesta unenpuutteesta koliikkivauvan takia sen sijaan että voisivat nukkua sikeästi vuoroöin, ainakin sen aikaa kunnes vauveli oppii nukkumaan kunnolla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Se vitun kissa karkas TAAS!!!!!!111
Ehkä se yrittää sanoa sulle jotain, esim. "Sä haiset tosi pahalle" tms.?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Rehellisesti sanoen silloin kun Slämäri oli vielä osa palstaamme ja pystyi olemaan "paskantamatta koko tuubia nurin" hän vaikutti hiljaiselta huonoitsetuntoiselta mieheltä. Ehkä hieman itsetuhoiseltakin.

Jotenkin tunsin sympatiaa miestä kohtaan, mutta tietty jonkinasteinen ailahtelevuus hänessä on.
Viimeksi miehen nähdessäni jätkä oli mielestäni reipastunut huomattavasti kahta vuotta aikaisempaan kohtaamiseen verrattuna. Vaikutti jonkin verran itsevarmemmalta ja huomattavasti sosiaalisemmalta hepulta, ja ikioma tukkatyylikin oli vihdoinkin löytynyt (surfer boy).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:Viimeksi miehen nähdessäni jätkä oli mielestäni reipastunut huomattavasti kahta vuotta aikaisempaan kohtaamiseen verrattuna. Vaikutti jonkin verran itsevarmemmalta ja huomattavasti sosiaalisemmalta hepulta, ja ikioma tukkatyylikin oli vihdoinkin löytynyt (surfer boy).
Viimeksi jätkän nähdessäni oli käytös aivan yhtä huonoa kuin edellisen kerran tavatessani ja meinasin heittää kaverin ravintelista pihalle, jonka sitten paikan virallinen poke olikin myöhemmin suorittanut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Frederik Krueger kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se vitun kissa karkas TAAS!!!!!!111
Ehkä se yrittää sanoa sulle jotain, esim. "Sä haiset tosi pahalle" tms.?
No tuskin haisen. Poikaparka oli niiiiiiin onnellinen taas ku äiti haki ettei tosikaan. Lupaan että Mitja haisee pahemmalle ku mie. Ainakin kun se pussailee, sen henki haisee ihan kauheelle. Muuten se tuoksuu vauvalle :h:


Ja Slamia ei saa haukkua!!!11 Hyvin kiltti poika se oli ku se täällä meillä oli kaksi yötä, toisen sohvalla, mutta toisen yön nukku jopa mun vieressä. Ei ees yrittäny mitään. Ja aamukahvit keitti numban kanssa mulle, sänkyyn asti sain ne, vähänkö ihania nuo miehet :D
Herra Manala

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

daddykillkill kirjoitti:^ Taipuvainen kallistumaan jälkimmäisen kannalle.
No hohhoijaa. Slämäri on kyllä rauhan ja oikeuden miehiä vaikka vähän erikoinen ulosanti onkin.
Vastaa Viestiin