Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Eipäs kun miehet on tymiä :evil:
Ite oot ku toisia sanot! Olin siis oikeessa!

Naiset ei vaan tajuu!
Ite alotit!!111 Nih. Joten mä olin oikeessa. Miehet ei vaan tajuu. Ette ole ikinä tajunneet, ettekä ikinä tule tajuamaankaan.
Hankkikaa omakotitalo!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
MGandhi

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:^Mä en nyt kerkee tommoseen alkaa. Oot niin tymä ette tajuu että mulla on kiire. Mä olen kiireinen ja tärkeä ja viksu nainen.
Tymät naiset on kiireisiä eikä kerkee antaa miehilleen bloukkareita!
Stinky

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Mä en nyt kerkee tommoseen alkaa. Oot niin tymä ette tajuu että mulla on kiire. Mä olen kiireinen ja tärkeä ja viksu nainen.
Tymät naiset on kiireisiä eikä kerkee antaa miehilleen bloukkareita!
Mäpä en olekkaan tymä kun bloukkarille on aina aikaa.
Storia

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Storia »

His Excellency...
Hyvä ministeri...
Mr. Ambassador...
Protokolla...
Halstrattu nieriätartar...
Appelsiinivinaigrette...
Mätikastike ja pernod-purjovoi...

Olen kusessa.
MGandhi

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Mä en nyt kerkee tommoseen alkaa. Oot niin tymä ette tajuu että mulla on kiire. Mä olen kiireinen ja tärkeä ja viksu nainen.
Tymät naiset on kiireisiä eikä kerkee antaa miehilleen bloukkareita!
Mäpä en olekkaan tymä kun bloukkarille on aina aikaa.
No korjataan lausunto sitten tällaiseksi: "naiset on tymiä, paitsi antaessaan bloukkareita." Eli toisin sanoen naiset on viksuja vain kikkeli suussa.
Stinky

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti: No korjataan lausunto sitten tällaiseksi: "naiset on tymiä, paitsi antaessaan bloukkareita." Eli toisin sanoen naiset on viksuja vain kikkeli suussa.
Reps. Ei auta enää. Tymät ne vaan korjailee sanomisiaan...

Palaveri peruttu. Mitäs nyt?
MGandhi

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: No korjataan lausunto sitten tällaiseksi: "naiset on tymiä, paitsi antaessaan bloukkareita." Eli toisin sanoen naiset on viksuja vain kikkeli suussa.
Reps. Ei auta enää. Tymät ne vaan korjailee sanomisiaan...

Palaveri peruttu. Mitäs nyt?
Tuut kato tänne mun palaveriin olemaan mun mielestä viksu!
Stinky

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Paas tuleen osotetta. Mä tilaan jo taksia. Katotaan sit kumpi on viksumpi ja missä tilanteessa.
MGandhi

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:^Paas tuleen osotetta. Mä tilaan jo taksia. Katotaan sit kumpi on viksumpi ja missä tilanteessa.
Soitat vaan Nokian vaihteeseen ja kysyt Gandhia. Kyl ne tietää!

Mä oon siinä tilanteessa ainakin ihan tymä. Se onkin ainoa tilanne maailmassa, jossa naiset on viksumpia kuin miehet. Naiset suorastaan imee meistä kaiken viksuuden!
Stinky

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Vaihteen kundi ei osannut yhdistää sulle :( Kuten jo todettu.. Miehet.
Rouva Pupu

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tökkii niin pahasti noi kouluhommat et ehkä sit imen munaa ja hommat taas luistaa insnöörin fiksuudella.
Pyry-Matias

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^Three is a crowd. Poistun jaloista kodin kautta Stadikalle. Odottelemaan kolmen pisteen ihmettä.
MGandhi

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:^Vaihteen kundi ei osannut yhdistää sulle :( Kuten jo todettu.. Miehet.
Mukaviksuna naisena sun luulis keksivän keinot löytää mukatymä mies! Sovitaanko sitten privaatti bloukkarimiitti illaksi valitsemaasi paikkaan?
Bliss

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tuulta uhmaten lähden nyt kävellen hakemaan muksun päiväkodista (10 km) :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Taidan livahtaa töistä ajoissa pois. Nykyisin se on onneksi helppoa kun auto on alakerrassa lämpimässä, senkun vain läppäri kainaloon ja kävelemään muka palaveriin vaikka onkin menossa autoon hähhähhää!

Käydään kavereiden kanssa syömässä ja juomassa ennen Stadionille suuntaamista. Alitajuisesti olin sattunut laittamaan aamulla päälleni vitivalkoisen paidan ja takki on sininen, joten tuli vahingossa toteutettua Palloliiton toivomus yleisön valkoisten asusteiden käytöstä. Valkoista takkia en omista, mutta tummansininen takkini sopinee silti, kuuluuhan sekin lippumme väreihin. Veikkaan että Saksa kaatuu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti:Mukaviksuna naisena sun luulis keksivän keinot löytää mukatymä mies! Sovitaanko sitten privaatti bloukkarimiitti illaksi valitsemaasi paikkaan?
Toki. Mut sun tarttee eka viedä mut syömään kun maha tyhjänä ei jaksa imeä. Tänä naaraan tartee saada toisenlaistakin protskuu ennen itse aisaa.
MGandhi

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mukaviksuna naisena sun luulis keksivän keinot löytää mukatymä mies! Sovitaanko sitten privaatti bloukkarimiitti illaksi valitsemaasi paikkaan?
Toki. Mut sun tarttee eka viedä mut syömään kun maha tyhjänä ei jaksa imeä. Tänä naaraan tartee saada toisenlaistakin protskuu ennen itse aisaa.
Kaikkea sitä joutuu suihinoton eteen tekemään! Et sitten syö ittees ihan ähkyks, että jaksa niellä jälkkärinkin.
Stinky

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti:Kaikkea sitä joutuu suihinoton eteen tekemään! Et sitten syö ittees ihan ähkyks, että jaksa niellä jälkkärinkin.
Älä kitise siellä. Mä jaksan vaikka kaks jälkkäriä jos niikseen tulee.
Rouva Pupu

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:^Three is a crowd.
Puhuin kyllä ihan omasta insnööristäin, mut peukut ylös.
MGandhi

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti: Älä kitise siellä. Mä jaksan vaikka kaks jälkkäriä jos niikseen tulee.
Tymä nainen haluaa ison annoksen tekoälyä? Tehdään niin, että ennen illan matsia saat ensimäisen jälkkärin rokkimäkissä (pihi kun olen) ja matsin jälkeen vaikka siinä Stadikan parkkiksella sitten toinen kattaus. Onko kysyttävää?
Stinky

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti: Tymä nainen haluaa ison annoksen tekoälyä? Tehdään niin, että ennen illan matsia saat ensimäisen jälkkärin rokkimäkissä (pihi kun olen) ja matsin jälkeen vaikka siinä Stadikan parkkiksella sitten toinen kattaus. Onko kysyttävää?
Kulta, mä en ollut tymä. Vaan sä. Eikä mulle mikään mäkki kelpaa, mä tahdon kurmeeta! Ja toi parkkis sitten. Ei onnistu. Mä haluun jonnekkin missä on myös kauniit näköalat. Kato silmänruokaa samalla.
Joten kehitteles vähän kivempi mesta. Lait tekstari, mä lähen nyt himaan valmistautumaan mein tälleille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:^Three is a crowd.
Ai säkin imet insinöörin munaa? Kuvia kiitos :)

No nysse aurinko vasta rupes paistamaan - ärh. Tänään supersiivottu, illalla vieraita ja pullaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
MGandhi

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti: Kulta, mä en ollut tymä. Vaan sä. Eikä mulle mikään mäkki kelpaa, mä tahdon kurmeeta! Ja toi parkkis sitten. Ei onnistu. Mä haluun jonnekkin missä on myös kauniit näköalat. Kato silmänruokaa samalla.
Joten kehitteles vähän kivempi mesta. Lait tekstari, mä lähen nyt himaan valmistautumaan mein tälleille.
Hani, sulta meni nyt ohi. Sä olet vielä ihan tymä ja mä hirmu viksu.

Solet niin kovin vaativa. Mies koittaa kaikessa viksuudessaan hoitaa bloukkarit alta pois niin, että se olisi logistisesti mahdollisismman kätevää, mutta ei. Nainen vain loputtomassa tymyydessään heittää kapuloita rattaisiin.

Selvä on! Voitit! Koodailen sitten illemmalla mihin sopii tulla ja monelta. Nyt salille ja *pus pus*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Rouva Pupu kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Oli pakko tehdä myönnytys ja pyytää appivanhemmat uuden KOIRANSA (lehmän kokoinen schäfer) kans tänne, ku onnistuin sitte suututtamaan appiukon kieltämällä koiralta tännetulon.
-Toim. huom. -
Normaalit ihmiset osaavat jättää koiransa kotia/hoitoon kun lähtevät kyläilemään.
-Toim. huom. -
Komppaan Vihtistä. Mäkin tein anopille myönnytyksen, enkä käskenyt sitä haistamaan pitkää vittua. Teki kyllä tiukkaa. Tai no se myönnytys oli lähinnä miehelle tehty, mutta kuitenkin. Saatanan noita-akka.
Ihanaa kun ootte mun puolella tässä asiassa! ♥ Mä oon niiiin saanu tuntee olevani joku pahantekijä ja outolintu kun mä en halua MUN kotiin eläimiä! Ja nimenomaan niin tosiaankin että miks sitä eläintä ei voi jättää kotiin vierailun ajaksi??!! Kyllä me sitä voitais tulla niitten omaankin kotiin katsomaan! Mut ei, se on just se pointti ett se pitää saada mukaan, ja ihan väenvängällä saada raahata meille ku se on niin vtun ihku ja uus. Että aikuinen mies voikin olla niin teatraalinen ja temperamenttinen ja suuttua joka pikku asiasta! :roll:
1108

Re: Ei mikään juhlapäivä ole Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MGandhi kirjoitti:Tuut kato tänne mun palaveriin olemaan mun mielestä viksu!


?
Vastaa Viestiin