TasapeliTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

sipsi kirjoitti:Täällä EI ole muita ladoja ku minä. Joku roti on oltava. Niin.
On.
Stinky

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

exPertti kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Videokamera on toki mukana, jotta voidaan sitten treenien jälkeen analysoida hyvin ja huonosti menneet suoritukset tulevia treenejä varten. Laitan videon sitten muidenkin katseltavaksi Youtubeen ja linkkiä tänne. Tietenkin. Mä en kato haluu olla itsekäs ja hyötyä tästä ainutlaatuisesta tarjouksesta yksikseni vaan haluan myös muiden saavan oppeja panemisesta vaikkakin vain videon välityksellä.
Tietty näin. Näkeepähän sitten sen Stinkynkin parhaasta kuvakulmasta.
Joo, siis ihan opetusmielessä tässä ollaankin liikenteessä. Ihan hyvä pointti Pertsa että tajusit kysyä kuvia. Laitetaan powerpoint esitys mukaan eli kuvat selityksineen niin ei tule kenellekkään sitten epäselvyyksiä. Toki saa privaviestillä sit kysellä tarkemmin jos tarvetta on. Molen aina valmis auttamaan..
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti:Täällä EI ole muita ladoja ku minä. Joku roti on oltava. Niin.
Jees, mutta Lada on auto ja autot tykkää kun niitä ajetaan. Se pitää aina muistaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Rouva Pupu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Täällä EI ole muita ladoja ku minä. Joku roti on oltava. Niin.
On.
Kuka muka?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Täällä EI ole muita ladoja ku minä. Joku roti on oltava. Niin.
Jees, mutta Lada on auto ja autot tykkää kun niitä ajetaan. Se pitää aina muistaa.
Ei tulis mieleenkään unohtaa.
Mä kävin muuten pussaamassa yks päivä yhtä pakettiautoa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti: Joo, siis ihan opetusmielessä tässä ollaankin liikenteessä. Ihan hyvä pointti Pertsa että tajusit kysyä kuvia. Laitetaan powerpoint esitys mukaan eli kuvat selityksineen niin ei tule kenellekkään sitten epäselvyyksiä. Toki saa privaviestillä sit kysellä tarkemmin jos tarvetta on. Molen aina valmis auttamaan..
Mulla alkaa muuten lomat tossa maanantaista, joten voit laittaa sitten noita follow up-workshop-kutsuja tulemaan ihan koska vaan. Mulla ei oo kuin aikaa.

Oisko sulla muru muuten ottaa mukaan toista kameraa, että saadaan vangittua useampia kuvakulmia vaikeimmista suoritteista, joista olisi hyvä saada laajempi käsitys kokonaisuudesta?
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Täällä EI ole muita ladoja ku minä. Joku roti on oltava. Niin.
Jees, mutta Lada on auto ja autot tykkää kun niitä ajetaan. Se pitää aina muistaa.
Ei tulis mieleenkään unohtaa.
Mä kävin muuten pussaamassa yks päivä yhtä pakettiautoa.
Manalaa?
LUTKA!!!1 ;)
Viimeksi muokannut MGandhi, 11.09.2008 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

En jaksaisi muuta kuin nukkua. Nukuin eilen puoleenpäivään asti ja menin kolmen maissa päikkäreille ja nukuin neljä tuntia. Ennen puoltayötä menin taas nukkumaan ja heräsin puolisen tuntia sitten. Väsyttäisi vieläkin ihan kamalasti, mutta tänään on pakko lähteä hoitamaan pari asiaa. Jotain hyvää siinäkin, että olkapää on paskana... saan ainakin nukkua lähes niin paljon ku huvittaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Isäni nukkui erittäin paljon viimeisenä elinvuotenaan, tuntui ettei muuta tehnytkään kuin nuokkui tuolissaan telkkarin ääressä jne. Tämä siis ihan vain vinkkinä.

Sain tietää tulevan pomoni nimen. Vähäisen kokemukseni perusteella vaikuttaa erittäin sopivalta pomohahmokseni, sellainen joka saa minussa aikaiseksi sisäisen ryhtiliikkeen. Muutenkin vaikuttaa ok tyypiltä. Eikä se myöskään haise tuoreelta viinalta keskellä työpäivää niinkuin eräskin tapaus...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

MGandhi kirjoitti:
Manalaa?
Kohtuuton heitto, tuli ihan puun takaa syyttömälle. Taidat olla reilukerhon perustaja. Vertaat Manalaa pakettiautoon. Mautonta.
Rouva Pupu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: pomohahmokseni
Pomohomokseni. Rillit kunniaan.
Geep

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rouva Pupu kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Manalaa?
Kohtuuton heitto, tuli ihan puun takaa syyttömälle. Taidat olla reilukerhon perustaja. Vertaat Manalaa pakettiautoon. Mautonta.
I luv ya. 8)
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti: Kohtuuton heitto, tuli ihan puun takaa syyttömälle. Taidat olla reilukerhon perustaja. Vertaat Manalaa pakettiautoon. Mautonta.
Tämä taas puolestaan hyvinkin maukasta! :lol:

Ihan vaan disclaimerina heitän tämän, mutta muistanet varmaan, etten minä sinua moralisoinut silloin taannoin...
Rouva Pupu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

MGandhi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Kohtuuton heitto, tuli ihan puun takaa syyttömälle. Taidat olla reilukerhon perustaja. Vertaat Manalaa pakettiautoon. Mautonta.
Tämä taas puolestaan hyvinkin maukasta! :lol:

Ihan vaan disclaimerina heitän tämän, mutta muistanet varmaan, etten minä sinua moralisoinut silloin taannoin...
Korjaa sarkasmimittarisi kaljupää.
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Kohtuuton heitto, tuli ihan puun takaa syyttömälle. Taidat olla reilukerhon perustaja. Vertaat Manalaa pakettiautoon. Mautonta.
Tämä taas puolestaan hyvinkin maukasta! :lol:

Ihan vaan disclaimerina heitän tämän, mutta muistanet varmaan, etten minä sinua moralisoinut silloin taannoin...
Korjaa sarkasmimittarisi kaljupää.
Korjaa omat mittarisi... hiuspää. Fiilistely heitostasi oli vilpitön, mutta disclaimer oli selvästikin turha. Sarkasmimittari on ihan kalibraatissa(!).
Tix

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Voi repskops. Mielikuva. Ei helvetti. Nyt soi päässä vain:

kuinka palion mahtuu
pieneen Hiaceen, pieneen Hiaceen
iskenderkebabbeja
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: pomohahmokseni
Pomohomokseni. Rillit kunniaan.
Hellittelynimet erikseen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti: Mulla alkaa muuten lomat tossa maanantaista, joten voit laittaa sitten noita follow up-workshop-kutsuja tulemaan ihan koska vaan. Mulla ei oo kuin aikaa.

Oisko sulla muru muuten ottaa mukaan toista kameraa, että saadaan vangittua useampia kuvakulmia vaikeimmista suoritteista, joista olisi hyvä saada laajempi käsitys kokonaisuudesta?
Hienoa että olet niin valmis koulutukseen. Vedetäänkin sit ens viikolla oikeen kunnon reenit. Harjotus tekee mestarin.
Kameraa ei ole mutta hyvän asian vuoksi semmonen pitää hankkia! Ostan samantien kaks niin saadaan kuvat monelta suunnalta?
Rouva Pupu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:Voi repskops. Mielikuva. Ei helvetti. Nyt soi päässä vain:

kuinka palion mahtuu
pieneen Hiaceen, pieneen Hiaceen
iskenderkebabbeja
Sä et oo Tix. Tai sitten oot lääkitty Tix.
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti: Hienoa että olet niin valmis koulutukseen.
Olen olen! Toivottavasti sä et ole lähiaikoina ihan hirveästi lutkaillut ympäriinsä, jotta sullakin sitten noita treenihaluja riittää.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Frederik Krueger kirjoitti:^ Isäni nukkui erittäin paljon viimeisenä elinvuotenaan, tuntui ettei muuta tehnytkään kuin nuokkui tuolissaan telkkarin ääressä jne. Tämä siis ihan vain vinkkinä.
Ehkä se pitää viimeinkin laittaa testamentti kuntoon. Yhyy.
Stinky

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti: Olen olen! Toivottavasti sä et ole lähiaikoina ihan hirveästi lutkaillut ympäriinsä, jotta sullakin sitten noita treenihaluja riittää.
Ruokahalu kasvaa vaan syödessä joten älä ressaa. On mussa naista vielä sullekkin.
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti:
Tix kirjoitti:Voi repskops. Mielikuva. Ei helvetti. Nyt soi päässä vain:

kuinka palion mahtuu
pieneen Hiaceen, pieneen Hiaceen
iskenderkebabbeja
Sä et oo Tix. Tai sitten oot lääkitty Tix.
Mietin ihan samaa. Kerrankin hauska läppä Tixiltä, joten ei se ihan kunnossa ole.
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Olen olen! Toivottavasti sä et ole lähiaikoina ihan hirveästi lutkaillut ympäriinsä, jotta sullakin sitten noita treenihaluja riittää.
Ruokahalu kasvaa vaan syödessä joten älä ressaa. On mussa naista vielä sullekkin.
No hyvä. Onpahan ainakin hyvä ja kokenut opettaja. Pelkään vaan, että teet mustakin lutkan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Juuei, en oo pussannu Manalaa vaan pakettiautoa niinku tuossa mainitsinkin. Mut ihan vaan poskelle (en mä mikään lutkalada ole).
Lisäksi haluaisin kertoa että pidän lääkitystä Tixistä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin