TasapeliTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

MGandhi kirjoitti:Mietin ihan samaa. Kerrankin hauska läppä Tixiltä, joten ei se ihan kunnossa ole.
Älä huoli, kyllä sinäkin kohta jo saat ekan aikaiseksi muutenkin kuin tahattomasti. Any year now.
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tix kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mietin ihan samaa. Kerrankin hauska läppä Tixiltä, joten ei se ihan kunnossa ole.
Älä huoli, kyllä sinäkin kohta jo saat ekan aikaiseksi muutenkin kuin tahattomasti. Any year now.
And he's back!
Tix

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

MGandhi kirjoitti:And he's back!
*kumarr*
Rouva Pupu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En ole vieläkään vakuuttunut.
Pyry-Matias

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix on selvästi back. Loukkaantuneet-osastolla ovat Betty ja ND. Niinku vakkareista. Mietin, että ottikohan elco ND:n ryöpytyksensä signaalina pitää taukoa. Jos jotain, niin palstan viehätysvoima ei ole himmennyt. Olemme edelleen viriilejä ja dynaamisia.

Mutta mä lähden nyt kiertämään sisustusliikkeitä, silla vajaa sata uudenkarheaa neliötä odottaa täysin uutta ilmettä. Saatiin laina-asiat hoidettua, vielä pitäisi saada tämä nykyinen myytyä. 55 neliötä aika ytimessä...josko 125-130 kiloa sais. Pari hinta-arviointia olen jo tilannut eri firmoilta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Miks ND on loukkaantunu, joku elco-läppäkö siis? Oonko missannu jotain suurta draamaa? Kuka perusti reilukerhon?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti:Miks ND on loukkaantunu, joku elco-läppäkö siis? Oonko missannu jotain suurta draamaa? Kuka perusti reilukerhon?
Mä en ole myöskään selvästikään jaksanut seurata tätä palstaa riittävän tarkasti (tai sitten liikaa ihmisiä on norattu), koska multakin on mennyt paljon draamaa ohi suun.

Voisiko joku ystävällinen tehdä snadin summaryn esimerkiksi viimeisen puolen vuoden palstadraamoista, syntyneistä/hajonneista palstapariskunnista ja muusta kiinnostavasta sossupokesta?
Bliss

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

MGandhi kirjoitti: Voisiko joku ystävällinen tehdä snadin summaryn esimerkiksi viimeisen puolen vuoden palstadraamoista, syntyneistä/hajonneista palstapariskunnista ja muusta kiinnostavasta sossupokesta?
Tää olis niin exPertin heiniä
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti: Ainakin kity-amor ketjun lääkitty-Tix kommentit Gatille kannattaa lukea vaikkei niissä suoranaisesti G-mies huomioon ottaen mitään draamaa ole.
Luin tuon ja se oli ihan semihauska. Olen vakuuttunut siitä, että Tixin ei kannata lopettaa droppiensa napsimista. Minäkin pidän enemmän lääkitystä Tixistä.
MGandhi

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti: Helppoa. Tarkista oma viestihistoriasi tuolta aikaväliltä. :)
Mä haluaisin ottaa tämän positiivisena kommenttina, mutta pahoin pelkään ettei sitä ihan puhtaasti sellaiseksi tarkoitettu.
Vihtahousu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Prööt-prööt, yks aamu enää viikonloppuun. Flunssan selkä on katki, mutta sais nyt kokonaan poistua elimistöstä :?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, samaa kamaa satasella mitä Tix vetää!
(Reps, jalopeenis. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Söin liikaa ja nyt väsyttää. Sori Gandhi, tää päivä ei nyt käykkään reeneihin. Mä käytän neukkaria kohta nukkumiseen.

Pääsispä oikeesti jo himaan peiton alle. Kylmä ja kuuma, väsyttää, yskittää ja nenäkin vuotaa. Hottis mikä hottis.
Vihtahousu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kerrankin muistin välipalan. Eli pussillinen miniporkkanoita ja 150g rahkaa naamariin, kun tänään joutuu kärvistelemään neljään asti ja siitä suoraan salille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Työhaistattelu meni vähän huonosti. Tai no, kyl mulle töitä tarjottiin, mutku en oo 100% pätevä, ni alotan pohjalta - eli palkkakin tippuis heti alkuun. Äh. Ei se mitään, pari uutta kalaa ongessa :P Tosin halusi multa yhteydenoton ensi vuoden puolella, katotaan sit puolin ja toisin mikä on tilanne.. en mä paikkaa samantien saadakseni tonne mennytkään.

Neuvolassa hypittiin pojan kanssa jo 8.30, hippasen meni rytmit sekasin. Äijäkin on kotona :h: Kohta Ogeliin kattoo pätkälle vaatteita ja kotiin päikkäreille kun kerrankin pystyy.

Mä alan olee aika väsy... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hahaa... yearbookyourself oli niin tymä juttu, että kaivelin ihan oikeita valokuva-arkistoja (ja olin kuolla naurusta). Parhaat (vai pahimmat?) galleriassa :lol:
Stinky

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ihania kuvia <3
Pyry-Matias

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

sipsi kirjoitti:Miks ND on loukkaantunu, joku elco-läppäkö siis? Oonko missannu jotain suurta draamaa? Kuka perusti reilukerhon?
Niin. Olisi yllättävää ja erikoista, jos joku joskus palstalla loukkaantuisi jostain. Eikö jokainen meistä ole kuitenkin riippumaton ja erityisen kovakuorinen? Miksi antaa muille pelikortteja olemalla inhimillinen?

Loppujen lopuksi nämä on aina jonkun tulkintoja. Lähinnä herättelin keskustelua, vitustako elcostakin tietää...tai kestään muustakaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mitä kantsis syödä, jos ei tee mieli sapuskaa? Kyllästyttää kaikki ruokaankin liittyvä!!!!!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pyry-Matias kirjoitti:
Niin. Olisi yllättävää ja erikoista, jos joku joskus palstalla loukkaantuisi jostain. Eikö jokainen meistä ole kuitenkin riippumaton ja erityisen kovakuorinen? Miksi antaa muille pelikortteja olemalla inhimillinen?
Hmm. Tää on aika erikoinen kommentti mulle, koska oon ite aika herkkä ja saatan loukkaantua pienistäkin jutuista (itseasiassa inhoan sitä piirrettä itsessäni). Äh, kirjotin vaan edelllisen viestini huonosti..olin ihan aidosti kiinnostunu Daven mahdollisesta loukkaantumisesta, koska en muista lukeneeni mitään semmosta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

meni hermot, lahen himaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
bedlam

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

cardic kirjoitti:meni hermot, lahen himaan
Onko sulla lahessakin hima?

Koetan tästedes pyrkiä täydelliseen huonouteen puujalkaisuuden saralla, siitä on viime aikoina jopa huomauteltu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Niin. Olisi yllättävää ja erikoista, jos joku joskus palstalla loukkaantuisi jostain. Eikö jokainen meistä ole kuitenkin riippumaton ja erityisen kovakuorinen? Miksi antaa muille pelikortteja olemalla inhimillinen?
Hmm. Tää on aika erikoinen kommentti mulle, koska oon ite aika herkkä ja saatan loukkaantua pienistäkin jutuista (itseasiassa inhoan sitä piirrettä itsessäni). Äh, kirjotin vaan edelllisen viestini huonosti..olin ihan aidosti kiinnostunu Daven mahdollisesta loukkaantumisesta, koska en muista lukeneeni mitään semmosta.
Toivotaan että Daven loukkaantuminen on pelkästään henkistä tasoa, ei paljon sitten loukkaanu!

"ylpee", "tyhmä", "kipee"
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

wtf... onks tänään jo torstai.. mihin tää viikko on hävinnyt?!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kahet päikkärit tänään.. Aika aktiivista sano. Aika tylsääki. Oon mä vähän täällä taas desinfioinu mut siinäpä se sit oikeestaan. Mä voisin asua meidän siivouskaapissa! Ja uida ja hengittää noita kaikkia pesuaineita ja klooreja, ne vaan tuoksuu niin jumalaiselta!!! Ja vastapesty märkä pyykki, mä en meinaa saada niitä narulle ku mä hengitän vaan niitä koko naamallani kuus tuntia. Ja saunan tuoksu on kans valtaisa, voisin saunoo joka päivä ihan sen tuoksun takia. Mut pitää säästää sähköö :(
Vastaa Viestiin