TasapeliTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ihan hyvä matsi oli joo ja sääkin suosi paikallaoloa. Voih kun oli voitto niiiin lähellä. En kadu että lähdin katsomaan paikanpäälle, en saanut edes turpiini keneltäkään. Vitu missasin Suomen kolmannen maalin jonottaessani snagarijonossa. Olixe hyvä?

Kaveri kertoi teloneensa aikoinaan sählypelissä oikean olkapäänsä just samoin kuin minä, symptoomit olivat kovin yhteneväiset siinä mihin kohtaan sattui ja mitkä liikkeet. Hänellä parantuminen kesti vuoden.

Paska, toivottavasti mulla ei kestä yhtä kauan, ei haluaisi lopettaa treenejä niin pitkäksi aikaa. Tai sitten harjoittelen vain jaloillani ja vasemmalla kädellä. Bill "Superfoot" Wallacehan tuli aikoinaan ilmiömäiseksi potkijaksi vain yhdellä jalallaan kun oli telonut nuoruuden judotreeneissään oikean jalkansa loppuiäkseen puujalkakuntoon. Ehkä mulla on just sama, tai sitten ei.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pyry-Matias

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kotio tupsahdin just. Huikee matsi juu, komeeta hitskokkia. Jokainen saksalaishyökkäys alun lanailun jälkeen vaikutti huippuvaaralliselta. Toivoin kolmen pisteen ihmettä, sain yhden pisteen yllätyksen kolmen kotimaalin sensaatiokuorrutuksella. Hyvä näin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Taas hereillä viidestä.. Ja kolmesta. Ja yhdestä. Jne. No ihan hyvä varmaan ku sisko ja tyttönsä tulevat huomenna aamulla klo 5.30 Oulusta tänne öijunalla. Pitää täs ny ootella vissiin seittemään ennenku kehtaa ruveta imuroimaan. Muuten tulee olemaan varmaan vaihteeks ihan rauhaisa ja hiljainen päivä onneksi.

Ihan ok meni koiravierailukin eilen. Rauhallinen oli. Mutta ISO. Ja kuolas toki ympäriinsä.. :barf: Ja HAISI! Siihen hajuun mä en varmaan totu ikinä! Karvatkin saa pois imurilla mutta se haju! En tiä sit onko meijän olkkarin sohva tai matto nyt ihan pilalla, kun se haju jäi yhteen kohtaan vaikka miten suihkuttelin :( Täytyy vielä keittiö desinfioida ku sillä oli juomakuppi siellä ja pärski ja räki ympäriinsä siellä. Ja kyllähän mun piti heti mopata lattiat ku ne lähti ja suihkutella raikastinta ympäriinsä. Mut ihan hyvinhän se meni loppujen lopuks. Appikin vittuili vaan vähäsen, muuten istu poikkeuksellisesti hiljaa sohvalla.
Vihtahousu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Töisä, olipas jännä matsi. Olin kyl stiletti 3-2 kohdassa ettei se johto kestä, ikävä kyllä olin oikeessa.
Vihtahousu

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka puhelinsoitto johon vastasin meni putkeen;

M: "xxxxx, xxxxxx-firma"
S: "Huomenta, pitäs tietää millon saan kamaani rannasta"
M: "Se on jo purettu C2-paikkaan... ruutuun, eikun vitun riviin ja paikka 24.."
S: *naureskelee* "Kiitos moi"
daddykillkill

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Hyvin alkoi aamu. Vaimo huusi aamusyötöltä, että viitsikkö käyttää pojan varikolla vaipanvaihdossa. No käskystä, rouva kapteeni. Kun saan pojan hoitoalustalle ja riisuttua, jätkä tuuttaa ahteristaan valehtelematta puolimetrisen kaaren rikulia alustalle, lattialle ja seinään. Nostaessani jaloista että saadaan peppu pois kakkilammikosta sankari kiittää pissaamalla käsilleni.

Notta näin meillä. Hyvää torstaita.
masa

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti:Notta näin meillä. Hyvää torstaita.
Puuttui enää isukin oksennus juniorin päälle ja lattialle :D Hrrr!
bedlam

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenia. Eka kertaa oli sellanen jalismatsi, että viimeisten minuuttien aikana pistin silmät kiinni saksalaisten lähestyessä maalia. Huh.

Kauheat unet uima-altaan pohjalta löytyvästä puoliksimädäntyneestä silmiä liikuttelevasta ruumiista ja murhatragediasta vielä siihen sitten. Ahistuspuistatus. Heräsimpä vikkelään tosin kun ei tehny mieli enää nukkua.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nonih, imuroitu ja mopattu toistamiseen. Mitäs sitä sitte.. Kahviakaan ei tee oikein mieli.

Miks tää tökkii koko ajan??? :(
NegaDuck

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gud moonink. En katsonut matsia, ei edes kiinnostanut. :P

Katsotaan millaisia vinkeitä kommelluksia tänään on luvassa.
Stinky

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hitto kun olikin eilen ihana ilta. Leffaa, murkinaa ja hyvää seuraa. Unten maille pääsin vasta puol kahden aikaan mutta yskä piti hereillä niin että tuntuu et oon nukkunut 5 minuuttia.
Aurinko paistaa, linnut laulaa ja kirpsakka ilma. Syksy :h:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

daddykillkill kirjoitti:Notta näin meillä. Hyvää torstaita.
Kyllä siinä itse kullakin tulisi paskat ja pissat housuun jos joku itseään kymmenen kertaa isompi kaljupäinen karju alkaisi repiä vaatteita pois päältä ja retuuttaa ympäriinsä!

Huomenta. Normipäivä. Menin niin myöhään nukkumaan että sinänsä hyvää unta tuli vain vähän päälle viisi tuntia pollaan, mutta silti olen virkeä. Jopa muutamasta eilisestä oluesta ja terävästä huolimatta.

Bakersin 9,90€ maksanut naudan ulkofilebiffiateria oli asiaa ja sopivan hintainen. Stadionin tuplahodari tosin maksoi puolet siitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

irmelianneli kirjoitti:Miks tää tökkii koko ajan??? :(
Mulla tuntuu monesti jumittelevan "googlesyndication"-latailuihin. Aasi, hidastuttavatko sun sponssausmainoksesi Kitinää noin paljon?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pyry-Matias

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Frederik Krueger kirjoitti: Bakersin 9,90€ maksanut naudan ulkofilebiffiateria oli asiaa ja sopivan hintainen. Stadionin tuplahodari tosin maksoi puolet siitä.
Veljen kanssa poikettiin ennen matsia manskulla jossain thaikkuluolassa, lähellä stadikaa. Asialliset ruoat sielläkin, vaikka myöskin kympin hinta oli kyl riistoa verrattuna meidän mansen böndehintoihin, 7 egeen.

Siellä suomen homoilupääkaupunnissa ei muuten ollut taaskaan tyhjiä parkkiruutuja peninkulman säteellä areenasta. Täytyi sitten ihan rikkoa lakia ja asetusta jättämällä kiesi Hyksin paikoille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kato, unohdin koko matsin vaikka meinasin jäädä jonkun laulavan teutoonilauman alle kotimatkalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihme kyllä, mäkin katoin eilen sen matsin. Ja ihan kokonaan! En tosin bongannu hyvännäkösiä pelaajia, mikä ois ollu tietty koko jutun päätarkotus. 8)
Työmotivaatio on jälleen kerran jossain nollan seuduilla, mut ei se mitään ku kohta on viikonloppu ja kaikkea. (Tai no..mitä kaikkea?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Mikä ihme siinä on, että etäpäivinä panettaa aina niin perkeleesti. Eikä noi voicen videot kyllä yhtään helpota tilannetta.. :roll:
Bliss

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että etäpäivinä panettaa aina niin perkeleesti.
Mieti tilanne, että jokainen työpäivä on etäpäivä.
Ei kyllä paneta. Paitsi nukkuessa toisinaan. Ehkä.
Tix

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kummallista, että ne päivät joita sanoin ennen sairaslomapäiviksi ovat nykyään etäpäiviä. On tämä tiatotekniikka ihmeellistä. Kukaan ei ole enää sairas.

[ ] Panettaa
[ ] Ei paneta
[x] Salamiananaspizzaa, kiitos
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tix kirjoitti:
[ ] Panettaa
[ ] Ei paneta
[x] Salamiananaspizzaa, kiitos
Saaks valita enemmän ku yhen vaihtoehdon? Ja voisko ne ananakset heittää hemmettiin ja laittaa jalapenoja tilalle? *hankala asiakas*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Minuu panettaa, vituttaa, hymyilyttää, ahistaa, itkettää, naurattaa, viluttaa ja kuumottaa. Ihan sekopää olo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että etäpäivinä panettaa aina niin perkeleesti.
Mieti tilanne, että jokainen työpäivä on etäpäivä.
Ei kyllä paneta. Paitsi nukkuessa toisinaan. Ehkä.
Mua panettaa aina aamulla mitä enemmän krapula niin sitä enemmän panettaa! Seksiunet loppuivat jo 10 vuotta sitten.
jalkapallo!
Jos Suomi olisi tehnyt sen neljännen maalin heti saksalaismaalin jälkeen niin vitten voitto olisi voinut tulla, suomalaiset kun ovat lässyjä puolustajia vastustaja pitää kaataa ennen rankkarialuetta eikä antaa syöttää alueelle!
Suomalaiset ei vaan osaa pelata rumaa tai sitten eivät uskalla? Kun voitto tulee kyseeseen ei silloin kannata niin varoa? Tässäkään ei ollut kyseessä "ystävyysottelu! Vaan karsintamatsi tuleviin suuskisoihin? Baxter? Stuart? What? Who?
Stinky kirjoitti:Minuu panettaa, vituttaa, hymyilyttää, ahistaa, itkettää, naurattaa, viluttaa ja kuumottaa. Ihan sekopää olo.
Mee hoitoon? :lol:
Viimeksi muokannut Niba, 11.09.2008 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

sipsi kirjoitti:Saaks valita enemmän ku yhen vaihtoehdon? Ja voisko ne ananakset heittää hemmettiin ja laittaa jalapenoja tilalle? *hankala asiakas*
Onko mun pizzassani jotain muka vikana? Sa varoa, mistä valitta! Tulla uxi salamipizza jalopeeniksellä!
Bliss

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Salami on liian suolaista :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TasapeliTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Saaks valita enemmän ku yhen vaihtoehdon? Ja voisko ne ananakset heittää hemmettiin ja laittaa jalapenoja tilalle? *hankala asiakas*
Onko mun pizzassani jotain muka vikana? Sa varoa, mistä valitta! Tulla uxi salamipizza jalopeeniksellä!
Ei sun pizzazza oo vikaa mutta tämä on toista maata, tämä pizza!

Viimeksi muokannut Niba, 11.09.2008 10:33. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin