Perjantai, perkele

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vttu mikä yö :tiistai:
Pikkuihminen päätti klo 2.30, että meillähän ei nukuta. Vasta neljältä keksin laittaa Tuomas Veturi-dvd:n randomina... Nyt sitten muksu vetelee sikeitä sohvalla ja puoli kasilta viimeistään pitäis lähteä kohti pääkaupunkia. Hmmmmmmh.....
Vihtahousu

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Aamulla ei sentään tullut enää puolta litraa räkää. Mutta ei tässä nyt 130% terveitä olla, mutta täysin terveenä oleminenkin on perseestä koska silloin taas sit sairastuu.
milli

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä. Tänään se 13,5h .. ja huomenna 11,5h .. sitten voipi alkaa viikonloppu. Välillä on ihan mukava vetää itsensä melko piippuun töillä, kokeilla oman jaksamisen rajoja. Mä oon kyl nyt kohta jo sillä rajalla. Tarvitsisi vähän enemmän unta.
NegaDuck

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

... jjjjaaaaaa huomenta. Nätti ilma näyttäis olevan tuolla. Sählyä ens, töitä sit, ja viikonloppu voi alkaa.

Ihme uni. Telkkarissa oli jotkut missikisat jossa missit luokiteltiin perseen perusteella.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:... jjjjaaaaaa huomenta. Nätti ilma näyttäis olevan tuolla. Sählyä ens, töitä sit, ja viikonloppu voi alkaa.

Ihme uni. Telkkarissa oli jotkut missikisat jossa missit luokiteltiin perseen perusteella.
Mjoo, nykyisen luokittelu sopisi senkin mukaan? TYmä mikä tymä = STumisto.
LOL joissain naisissa perse on paras puoli!
"Antakaa mulle piiskaa!"
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aamu ei mennyt ihan nappiin. Lähdin kohti työpistettä puolitonnista laukkua raahaten kunnes melkein asemalle päästyäni huomasin unohtaneeni kännykän kotiin. No eikun takaisin himaan. Kilahdin sitten ja soitin taksin. Vietin kolme varttia jonkun pirun tojootan ahtaudessa. Työpisteelle päästyäni huomasin istuneeni silmälasikotelon päällä.

Ja firmasta on kahvimaito taas loppu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nukuin 6h putkeen, ja vielä vajaan tunnin heti perään siihen päälle (tuttiteline ilmoittautuu!). Ihmeen hyvä olo!

Jätkä alkaa parantua, pikkuhiljaa, jos nyt kipeä olikaan. Helvetin hyvä manipuloimaan tätä eukkoa :twisted:

Huomenna pikapikaa katsomaan matsi keskustassa ja takas kotiin. Sisko vahtii pojan päiväunia sillä aikaa :) Äijä taitaa jääd sille tielle..
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei annettu nukkua täälläkään, mutta syyt tähän olivat pelkästään positiivisia. Nyt haukottelen 6 tuntia ja Kainuuta kohti.
Pyry-Matias

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ensimmäinen päivän neljästä välittäjästä käynyt arvioitsemassa hinnan. Oli sen verran kokenut täti, että osasi jättää "liikelahjana" Glorian koti sisustuslehden pöydälleni. ...ei millään viitsisi samaa settii vielä kolmesti, mut parempi kaikki kerralla.

Tajusin muuten, etten ole urheillut tällä viikolla kuin yhden kälysen salireenin, alkaa kohta nuppi savuta. Pakko joku aerobinen tänään vääntää.
NegaDuck

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

McJanne kirjoitti:Notta vinkiksi vaan sinkuille&toimeentuleville, pitäkää helvetissä kiinni molemmista.
Entä mitäs sitten kun panettaa?
Bliss

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Notta vinkiksi vaan sinkuille&toimeentuleville, pitäkää helvetissä kiinni molemmista.
Entä mitäs sitten kun panettaa?
Silloin soitetaan toiselle samanlaiselle, daaah?
NegaDuck

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Notta vinkiksi vaan sinkuille&toimeentuleville, pitäkää helvetissä kiinni molemmista.
Entä mitäs sitten kun panettaa?
Silloin soitetaan toiselle samanlaiselle, daaah?
Mutta jos on hetero?
Bliss

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: Entä mitäs sitten kun panettaa?
Silloin soitetaan toiselle samanlaiselle, daaah?
Mutta jos on hetero?
Meinaatko ettei toimeentulevia sinkkuja ole kuin yhtä sukupuolta?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Äh, ei olisi pitänyt laittaa Oikotielle ilmoitusvahtia ilmoittamaan sopivista myyntiasunnoista pääkaupunkiseudulla. Seasta löytyy päällisin puolin niin sopivia kohteita sopivaan hintaan että tekisi mieli ainakin näytillä käydä. Pitäiskö kuitenkin yrittää malttaa mielensä kun kaikki ex-ministereitä myöten toitottavat että jäitä hattuun? No emmä tiedä olisiko se nyt niin paha jos ottaisin 70000 lisälainaa yhtä just sopivaa ja mielenkiintoista kohdetta varten? Ei ole edes kovin kaukana nykyisiltä sijoilta, ja sopivasti kahden eri treenipaikkani välimaastossa.

Laskin lainalaskurissa että esim. 6% korolla makselisin sen ja jäljelläolevan lainan 15 vuodessa pois samalla summalla mitä kyseisestä kämpästä luultavasti joutuisi maksamaan vuokraa, otettu huomioon yhtiövastikekin. Ainoa peikko olisi työttömyys, mutta kyllä tuollaista makseli helposti pois vaikka taksikuskina.

Äääh, vaikeaa. Jos sen kuitenkin saisi vuoden kuluttua 5000-10000 halvemmalla? Tai jos ei sittenkään, vaan se on jo myyty silloin? Vaarallista ajatella näin.

Olkapää jatkaa paranemistaan. Nykyisin ei voi enää edes puhua kivusta vaan hienoisesta jomotuksesta joidenkin nopeiden liikkeiden kanssa. Siinä vaiheessa kun pystyn tekemään oikealla kädellä nopean suoran ilman erityisempia tuntemuksia, menen takaisin treeneihin. Olis ees mennyt vasen käsi niin ei olisi niin väliä treenauksen kannalta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Meinaatko ettei toimeentulevia sinkkuja ole kuin yhtä sukupuolta?
Kyllä, jos tarkoitat toimeentulevia sinkkuja jotka saavat helpotusta panetukseen pelkällä puhelinsoitolla.
Bliss

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Meinaatko ettei toimeentulevia sinkkuja ole kuin yhtä sukupuolta?
Kyllä, jos tarkoitat toimeentulevia sinkkuja jotka saavat helpotusta panetukseen pelkällä puhelinsoitolla.
Anteex epätarkkuus, kyllä sitä puhelua seuraa ihan livetapaaminen :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Anteex epätarkkuus, kyllä sitä puhelua seuraa ihan livetapaaminen :D
Mikä se numero olikaan?
NegaDuck

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Anteex epätarkkuus, kyllä sitä puhelua seuraa ihan livetapaaminen :D
Mulla seurais luultavimmin luuri korvaan. Siis jos soittaisin uNpimähkään jollekin toimeentulevalle sinkkunaiselle ja kysyisin että "tavataax livenä, ja pantaisko sit?" :)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja huima »

NegaDuck kirjoitti: että "tavataax livenä, ja pantaisko sit?" :)
Yur doink it rong!

Tee niinkuin SikaMika. Kysy suoraan että pannaanko.

Naisille on helpompaa, jos kysyy vain yhden kysymyksen. Jos kysyy monta kysymystä, saattaa mennä sekaisin ja luulla että on kiinnostunut jostain avaruusfysiikasta eikä panemisesta.

Tosi pro-körmyniskat ei edes sano mitään. Ne vaan panee. Kysy vaikka elcolta.
NegaDuck

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

huima kirjoitti:Kysy suoraan että pannaanko.
Nokkela vastais tähän vaan että "Kyllä! Julistan sinut pannaan." :o
Bliss

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Anteex epätarkkuus, kyllä sitä puhelua seuraa ihan livetapaaminen :D
Mikä se numero olikaan?
Tarviitko sä ihkujen sinkkumiesten numeroita?? :shock:
Vihtahousu

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kohta lähen kotia ja sitten Kotkaan viikonlopuksi. Jei, piäsee "vähän" viihteelle 8)
Stinky

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Miksi aika nyt jumittui? Mä haluan Iksuun shoppaamaan mikättimiä, mä haluan kaupan kautta kotiin vähän siivoomaan ja sitten saunaan.
Mä haluan että mua ei palelis ja mä haluan myös pari olutta.
Alaston mies vierelle ei sekään kuulostais hassummalta :think:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Tarviitko sä ihkujen sinkkumiesten numeroita?? :shock:
Kuka täällä mistään miehistä puhuu?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai, perkele

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nautin kyllä tästä mahdollisuudesta nukkua 12-tuntisia yöunia. Yleensä tuossa aamusta näkee ne kaikkein kummallisimmat ja parhaat unet! Väsyttää taas uudestaan, onneksi ei tarvikkaan lähteä tänään minnekään, kun ystävä, jonka olin sopinut tapaavani, joutui lähtemään Leville työhaastatteluun. Tänään en siis tee muuta kuin kerään voimia huomista varten. Huomenna sarjakuvafestareille ja illalla Virgin Oiliin katsomaan Turmion Kätilöitä.
Vastaa Viestiin