Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko koskaan ignoroinut StadinArskaa?

En
23
43%
Silloin tällöin / ollut joskus
7
13%
Suurimman osan ajasta
23
43%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Sinä olet tehnyt tämän mollataksesi Arskan lyttyyn. Siihen lienee jokin syy. Se syy ei nyt vain ole aivan yhteiskuntakelpoinen.
Sulla on jokin henkilökohtainen juttu joka ärsyttää sinua. Ei riitä syyksi.
Ei minulla varmastikaan ole sen henkilökohtaisempia tai suurempia syitä sinua vastaan kuin puolella tämän keskustelupalstan muillakaan kirjoittajilla. Sinä olet ainoastaan rasittava, mahdollisimman huomiohakuisesti pillit ja viheltimet ojossa kirjoittava kirjoittaja, jolla ei ole oikein minkäännäköistä sanomaa kirjoituksissaan. Ne ovat 99%:sti minä-diipadaapaa.

KYLLÄ SINULLA ON JOKIN NEUROOTTINEN PAKKOMIELLE MINUUN. JA OLETHAN NYT IHAN HASSU KUN MINUA NÄIN ARVOSTELET. OLETHAN ITSE KÄSITTÄMÄTTÖMÄN SELLAINEN KUIN KUVAAT.
MINÄ OLEN AJATELLUT NYT ETTÄ SAATAT JOTENKIN PITÄÄ MINUSTA LIIKAA? SELLAISTA KIUSAAMISTA, YOU KNOW. EN SILTI NYT LÖISI TÄSTÄ VETOA...

Ja kaikille tiedoksi, jotka eivät tiedä, että tällainen keskusteluforum saadaan aikaan palvelimella ja ohjelmointikielellä PHP, johon on helppo siis tehdä poikkeusjuttuja. Ja nyt vaan on niin, että se on jotenkin tehty tuo valtava vastausaikojen väli minun kiusakseni. Ei se ole minun keksintöäni.
Se on aivan kuin joku olisi hallitsija ja tosi epäsolidaarinen. Tulee mieleen Fuhrertyyli. Kuka tätä hallitsee. En uskalla sanoa mitään kun mulla ei ole todisteita. Sen tiedän satavarmasti että tässä on hämärää ja tosi tylsää sellaista.
Vaikka sinulle yrittäisi miten kauniisti tahansa sanoa, että kirjoitustyylissäsi ja -tavassasi on vikaa, miten et voi sisäistää sitä? Miten voit arvottaa omat tuotoksesi niin korkealle yli arvostelun, että olet noin täysin kyvytön hyväksymään negatiivista palautetta kirjoituksistasi? Sen sijaan että ymmärtäisit vian olevan siellä päässä, kehittelet päässäsi kaikennäköisiä salaliittoteorioita, koska pidät itseäsi niin poskettoman hauskana ja hyvänä tyyppinä ja kirjoittajana, ettei yksinkertaisesti ole mahdollista että puolet tämän palstan ihmisistä eivät jaksa sinua. Kaiken takana on pakko olla parin ihmisen fabrikoima salaliitto, jonka kohteeksi olet syyttömästi joutunut.

AINAHAN HYVÄKSYN NEGATIIVISEN PALAUTTEEN, JOS SIINÄ ON JOTAIN OIKEAA SISÄLTÖÄ. EN KEHITTELE YHTÄÄN MITÄÄN EPÄREALISTISIA SALALIITTOTEORIOITA. ASIA NYT VAIN ON NIIN, ETTÄ MINULLA ON N. 14 MINUUTIN TAUKO JA SE ON SAATU AIKAAN VAIN SCRIPTILLÄ, TAI SITTEN TEKOIHMISILLÄ. EN MINÄ HALUAISI MILLÄÄN OTTAA KANTAA TÄLLAISEEN TAI SANOA MUTTA KUN SE ON TOTTA.
OLENKOS MINÄ SITTEN SYYLLINEN. SYYTÖNHÄN MINÄ OLEN.
SINULLA, MANALA, ON NYT METSÄ JA PUUT AIVAN SEKAISIN. AJATTELE ENNEKUIN KIRJOITAT! TAI MINÄ TOIVON SYÄMMESTÄNI, ETTÄ KAIKKI LÄHES NYT SENTÄÄN HUOMAAVAT ETTÄ JOUDUN KOHTUUTTOMUUKSIIN. JOS OLEN JOSKUS HASSU NIIN ...PAKKOKO SITÄ LÄHIMMÄISEN ON OLLA HYVIN HASSU...(EIKÖ OLLUT SUPERPEHMEÄSTI SANOTTU. MUN VIKANI ON KILTTEYS. MANALA TUOSSA HAUKKUU MINUA JOSTAIN IHMEEN SYYSTÄ, JOTA EI KEHDANNE KERTOA, JA MINÄ KOETAN SOVITTAA VAAN. KOHTA TUON SULLE KUKKIA, MANALAN HERRA, ODOTA VAAN, HEHHEH

Itse Manalan kyselyyn olen peräti tyytyväinen! Manala odotti ehkä jopa tosissaan, että en saa tukea ollenkaan, ja häntä harmittaa varmasti.
No ei. Itse asiassa minua suorastaan hämmästyttää, miten suuri osa tästä porukasta sinut joutuu ignoroimaan. Olisin itse veikannut vain noin neljäs-viidesosaa.
NYT PUHUT PALTURIA. NÄIN USKALTAISIN VEIKATA. TÄLLÄ KERTAA SIIS VEIKATA, HEI!

MITÄ MIELTÄ OLET JOS VÄLILLEMME ASETTAISIMME NS. RAUHANKYYHKYN?
KATSOS MINÄ EN TYKKÄÄ TAPELLA. JA OLEN AIKALAILLA SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SINÄ OLET MENNYT YLI RAJAN PAHASTI ASIATTOMUUDESSA. MUTTA KOSKA MINÄ EN OLE AIVAN POIKANEN ENÄÄ NIIN KESTÄN MYRSKYT JA MYLVÄYTYKSET. EI MUA TÄLLAINEN HASSU HAUKKUMINEN VAILLA SUUREMPAA JÄRKEÄ AINAKAAN HAITTAA MILLÄÄN TAVALLA.
OLETHAN SINÄ ITSE OSOITTANUT KAIKENLAISTA.
SIKSI OLETAN YHÄ AINAKIN VÄHÄN TÄMÄN OLEVAN VITSI!
KERRO, MIKÄ MINUSSA SINUA NOIN PALJON HARMITTAA? OLEN OLLUT NIIN TAVALLISESTI NYT JA EN OLE HÄIRINNYT KETÄÄN. KOETAN OLLA YSTÄVÄLLINEN. ONKO SE VAIN SITÄ KUN EN KUULU JOUKKOON IHAN TÄYSIN. KUN OLEN EHKÄ VÄHÄN VANHEMPI? HUONO SYY...

MUISTA, ETTÄ OLEN HALUNNUT KOROSTAA, ETTÄ OLEN JA HALUAN OLLA TAVALLINEN PULLIAINEN JOKA JUTTELEE MUKAVIA.


MANALAVAPAA STADINARSKA VASTASI MANAAJALLE
DÖDSFRI STADENSARNOLD SVARADE TILL MANAAJA


(huomatkaa, koska rasvaton piimäkin sisältää 0,5 % rasvaa, niin Stadinarskassa saattaa olla KORKEINTAAN 0,4 % manalajäämiä...) :P
Herra Manala

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti:MITÄ MIELTÄ OLET JOS VÄLILLEMME ASETTAISIMME NS. RAUHANKYYHKYN?
KATSOS MINÄ EN TYKKÄÄ TAPELLA. JA OLEN AIKALAILLA SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SINÄ OLET MENNYT YLI RAJAN PAHASTI ASIATTOMUUDESSA.
AIJAA. SEPÄ KOVIN IKÄVÄÄ JOS OLET SITÄ MIELTÄ. VALITETTAVASTI MINUSTA RAUHANKYYHKYT VAATISIVAT MYÖS JONKINNÄKÖISIÄ SOTIA TAI EDES TUNTEITA TAAKSEEN. VALITETTAVASTI ET HERÄTÄ MINUSSA MITÄÄN SEN KUMMALLISEMPIA TUNTEITA MIHINKÄÄN SUUNTAAN SEN LISÄKSI ETTÄ SUURIEN KIRJAIMIEN KÄYTTÖSI, LIHAVOINTISI JA VÄRIEN KÄYTTÖSI ON TODELLA RASITTAVANNÄKÖISTÄ LUKEA, JA ETTÄ TEKSTIESI ASIASISÄLTÖ ON MINUN MIELESTÄNI TÄYSI NOLLA. SINÄHÄN SE SEN SIJAAN OLET TOIVONUT USEAMPAAN OTTEESEEN JO OLEMASSAOLEMATTOMUUTTANI, JOTAIN KUOLEMANTAPAISTA, BANNAAMISTANI JA TIES MINKÄLAISIA MUITA VOODOO-KIROUKSIA. VALITETTAVASTI OLET KUITENKIN NÄISSÄ SUURISSA TUNNEMYRSKYISSÄSI AINOA MATKUSTAJA. HYVÄÄ JATKOA. CAPS LOCK LÖYTYY NÄPPÄIMISTÖN VASEMMALTA REUNALTA, A-KIRJAIMESTA ASKEL VIELÄ VASEMMALLE.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Parin kuukauden kuluttua joku saa IGNOROIDA parinkymmenen egen pikkujoulubuffettia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen. Jäbä vaikuttaa aika pelottavan maaniselta, enkä ole päässyt selville minkälainen ihminen tämän (toivottavasti!!) roolin takana piilee. Tosin luen kityä yleensä rekkautumatta, joten hyöty on aika pieni. Kaiken sen roskan keskellä varmaan voisi olla jotain järkevääkin, mutta ei sitä jaksa etsiä..
Prepare for the worstest.
Tix

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Olen ignoroinut arskaa suurimman osan ajasta. Useimpien ei-kiinnostavat tekstit voi vain skipata, mutta pitkät turinat, joulukuusivärit ja capsit ja ylimääräiset rivinvälit/kappalejaot tekevät ohittamisoperaatiosta hankalamman kuin keskimäärin. Työekonomisista syistä Niban ja PetriFB:n tuotokset ovat käytännössä pysyvästi norattuna.

ONKOHAN ARSKA IGNOROINUT MINUA ?1?!?
Bliss

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: ONKOHAN ARSKA IGNOROINUT MINUA ?1?!?
Eikö tässä ole käynyt aika selväksi, että arska ei tiedä mitä tuo ignore tarkoittaa. :P
Storia

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Taisin joskus lukea ensimmäiset kaksi näkemääni postausta ja sen jälkeen on ollut pysyvästi noressa. Tämänkin ketjun avasin vasta nyt ensimmäisen kerran, koska sama mies ei kiinnosta oikeastaan edes tämän kyselyn vertaa..
Geep

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Nääh, en arskaa enkä muita. Skippaan kuitenkin suuren osan palstan tuotannosta jotenkin huomaamattani.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:MITÄ MIELTÄ OLET JOS VÄLILLEMME ASETTAISIMME NS. RAUHANKYYHKYN?
KATSOS MINÄ EN TYKKÄÄ TAPELLA. JA OLEN AIKALAILLA SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SINÄ OLET MENNYT YLI RAJAN PAHASTI ASIATTOMUUDESSA.
AIJAA. SEPÄ KOVIN IKÄVÄÄ JOS OLET SITÄ MIELTÄ. VALITETTAVASTI MINUSTA RAUHANKYYHKYT VAATISIVAT MYÖS JONKINNÄKÖISIÄ SOTIA TAI EDES TUNTEITA TAAKSEEN. VALITETTAVASTI ET HERÄTÄ MINUSSA MITÄÄN SEN KUMMALLISEMPIA TUNTEITA MIHINKÄÄN SUUNTAAN SEN LISÄKSI ETTÄ SUURIEN KIRJAIMIEN KÄYTTÖSI, LIHAVOINTISI JA VÄRIEN KÄYTTÖSI ON TODELLA RASITTAVANNÄKÖISTÄ LUKEA, JA ETTÄ TEKSTIESI ASIASISÄLTÖ ON MINUN MIELESTÄNI TÄYSI NOLLA. SINÄHÄN SE SEN SIJAAN OLET TOIVONUT USEAMPAAN OTTEESEEN JO OLEMASSAOLEMATTOMUUTTANI, JOTAIN KUOLEMANTAPAISTA, BANNAAMISTANI JA TIES MINKÄLAISIA MUITA VOODOO-KIROUKSIA. VALITETTAVASTI OLET KUITENKIN NÄISSÄ SUURISSA TUNNEMYRSKYISSÄSI AINOA MATKUSTAJA. HYVÄÄ JATKOA. CAPS LOCK LÖYTYY NÄPPÄIMISTÖN VASEMMALTA REUNALTA, A-KIRJAIMESTA ASKEL VIELÄ VASEMMALLE.
Manala manaloinut taas! Ohhoh. Mitäs hän hyt huutaa noin kovast!
Katsotaanpa mitä poika huastelee!Vastaus SA panee nyt pienellä toivottavasti ärsyttämättömällä värillä!

AIJAA. SEPÄ KOVIN IKÄVÄÄ JOS OLET SITÄ MIELTÄ.

Mittää sä Manala paasaat isolla. Mä jutskasin isolla vain jotta olis erottanut sun manaloinnista! Nyt siis Arskaväriä vastauksessa.
Sinä et pidä mitään ikävänä, jos minulle vain on pahaa. Ikävä asia on ainoastaan tuo, mut minkäs voit!!

Sulla on hieman hankala ilmeisesti hahmottaa metsä puilta. Enkä nyt puhu palvelinympäristöstä, jonka saatat teknisesti hallita! (selitys muille: palvelin ja pikkupalvelin on terminä puu ja koko palvelinjoukko metsä... on siis IT-termejä, sori, hiukan sisäänpäin kääntyvä vitsi...)

VALITETTAVASTI MINUSTA RAUHANKYYHKYT VAATISIVAT MYÖS JONKINNÄKÖISIÄ SOTIA TAI EDES TUNTEITA TAAKSEEN.

Sullako ei oo minuun tunteita. Nauruun menisi koko palsta mutta ei nyt naureta. Sensijaan nuo tunteet ovat sulla NIIN palavia, että jos olisit nainen, niin olisin LÄHES varma, että RAKSTAT minua! Mutta mistäskustas tuon tietää vaikka olisitkin nainen? Mutta jotenkin en ole sinusta kiinnostunut VAIKKA olisit nainen. Usko nyt rakas ystäväkokelas!


VALITETTAVASTI ET HERÄTÄ MINUSSA MITÄÄN SEN KUMMALLISEMPIA TUNTEITA MIHINKÄÄN SUUNTAAN SEN LISÄKSI ETTÄ SUURIEN KIRJAIMIEN KÄYTTÖSI, LIHAVOINTISI JA VÄRIEN KÄYTTÖSI ON TODELLA RASITTAVANNÄKÖISTÄ LUKEA, JA ETTÄ TEKSTIESI ASIASISÄLTÖ ON MINUN MIELESTÄNI TÄYSI NOLLA.

Niin, ne tunteet!! Kuka voi ylipäänsä yhtään pientä hiukkaakaan uskoa, ettei sulla olisi tunteita mua kohtaan!! Jos katu-uskottavuutesi on noin heikko niin mitenkäs voin sinua ottaa tosissani! VOI KUOMASENI kun olet hassu poitsu! Mutta minä olen jotenkin oudolla tavalla RUVENNUT pitämään sinusta!
On niin täydellisen totta tottakai että minun tekstini nyt ovat ihan alle nolla kaikki ja sinun herra manalan tekstit todella korkealaatuisia, hihhih.

Juu ei se niin ole hei. Tai jos tuut onnelliseksi niin hyvä on sitten!
Olet muuten NIINKO aika itsekäs ja etten noin kainosti sanois hiukkapiukka omahyväänen!

Sinä muuten kirjoitit itsesi ihan SYVÄLLE pussiin kun kirjoitit värien käytöstäni ja kaikesta. Olet siis itse asiassa mukava! SINÄ luet minun juttuja. Manala. Minulla ei oo sinua vastaan YHTÄÄN mitään! Me tulisimme toimee ihan varmasti livenäkin!!
Olen pitänyt asiallisesti sanoen huolta, ettei muualla kuin Stadinarskan palstallani ole liikaa väriä! Etkö ole huomanna??

Et kai vaan ole kade jotenkin palstastani! Ei sille kannata olla. Ei sillä ole kuin muutamia tuhansia lukijoita,oliks niitä nyt 12000 jo, hehheh. ja he kaikki huomaavat aina vain sen saman että juttuni on ihan nollia.
Maailma on NIIN ihmellistä!!


SINÄHÄN SE SEN SIJAAN OLET TOIVONUT USEAMPAAN OTTEESEEN JO OLEMASSAOLEMATTOMUUTTANI, JOTAIN KUOLEMANTAPAISTA, BANNAAMISTANI JA TIES MINKÄLAISIA MUITA VOODOO-KIROUKSIA.

Nyt asiallisesti vastaan, että kunnia-asiani on käyttäytyä arvostavasti ja olen sinulle sanonut vain ajatukseni ettei maailma kaipaisi toista maahan lyttääjää ja sitten omaa etuansa ajavaa.
Minä olet itse tunnustanut monta kertaa olevani ihan tavallinen ukava mies, mutta sinä olet vain jotenkin tosissasi. Minä olen siis vitsiniekka. Toki tunnen arvoni, joka on aivan hyvä arvo, muttei yhtään sen arvokkaampi kuin sinä!! Eli rauhankyyhky nyt vaan pussaamaan molempia, JOOKOSTA!!
Ikinä en ole ketään IKINÄ voisi ehdottaa bannaamista! Se on siis todella ylimielistä! POIS kauas se oikeasta Stadinarskasta. Jos oikeasti olisin tuolla tavalla ylimielinen niin INHOAISIN itseäni satavarmasti!


VALITETTAVASTI OLET KUITENKIN NÄISSÄ SUURISSA TUNNEMYRSKYISSÄSI AINOA MATKUSTAJA.

Manala, me olemme samassa veneessä Tyynellämerellä TUNNEMYRSKYSSÄ, leikitäänkö näin! Sinä saat olla keulilla ja mä soudan koska olen voimakas! Sä huudat ja riitelet ja mää sitten nukutan sut kun väsyt?

HYVÄÄ JATKOA. CAPS LOCK LÖYTYY NÄPPÄIMISTÖN VASEMMALTA REUNALTA, A-KIRJAIMESTA ASKEL VIELÄ VASEMMALLE.

En halua laittaa Caps Lockia koska se tosiaan ärsyttänee muita. Minua ei ärsyttäisi! Siksi en sitä opi helposti!

Hyvää yötä Manala ja loppujen lopuksi minä alan oikeesti ajatella että oot kiva! Kaikenlainen palaute, vaikka vähän hassukin niinkuin sinulta, on hyvää! Kiitän ja kumarran.

Rauhankyyhkyehdotuksin edelleen

Stadin Tunnemyrskyinen Arskainen

sisältää jo ripauksen hyviä manala-ominaisuuksia!! Niitä selvästi on!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 18.09.2008 22:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
NegaDuck

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kopio viestistä paluupostina? :nuts:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NegaDuck kirjoitti:Kopio viestistä paluupostina? :nuts:
TÄMÄN teen juuri siksi kun minulla on 15 minuutin karenssi tehty ennen seuraavaa viestiä. Tämän pitäisi tulla joko 65 norauksella tai Php-ohjelmascriptillä. Teen etukäteen postauksen ja parannan sen 15 minuutissa noin.

Minusta ei joku diktaattori pidä. Vaikka olen korostanut vain olevani mukava varsin harmiton mies!

Olen aina ihmetellyt miksi moderaattori sallii "vitut, paskat, mulkut, toisten oikeat haukkumiset, todelliset ikävyydet, ja kurttunaamaisuuden".

Sit kun minä juttelen hassuja joskus ollen silti mitä tavallisin mies avuineni ja vikoineni. Mutta olen erilainen kun en osaa olla laumassa. Siksi saan mennä.
Sääli.

Mutta tämäkin ketju on osoittanut, että moni Kitinäläinen onneksi myös arvostaa kokonaisia lauseita ja tällaista huumoria kun minulla on!

Nowaysis, HYVÄ tavaton! Minä olen ihan mukava mies. Haluaisin osoittaa sen! Saat tavata minut jos haluat. Jutellaan ihan mistä maailman asiasta hyvänsä, josta saamme juttua aikaan! Ja muutkin saa mut tavata jos haluavat! Ei ole pahaa ajankäyttöä, jos et ole minulle ilkeä. Se toki olisi ikävää.

Kyl mä ymmärrän että saan katsoa peiliin kun usein jutskaan hassuja. Mutta en minä ole ollenkaan hassu oikeasti!! Aasi , huom myös ajattelee nyt, please.

SA
NegaDuck

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Stadinarska kirjoitti:TÄMÄN teen juuri siksi kun minulla on 15 minuutin karenssi tehty ennen seuraavaa viestiä.
Voithan aina copy-pastettaa tekstin Notepadiin ja kirjoittaa kaikessa rauhassa siellä, ja sitten vastata ja copy-pastettaa valmis viesti Notepadista Kitinään.
Rouva Pupu

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kuinka pitkä se "karenssi" on yhdellä norella, jos Arskalla on 15min.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nega-Ankalle: Siis kun lähetän Kitinään sen send-näppäimellä "vai mikä se nyt oli" niin sitten mun olisi odotettava taas sen noin 15 minuuttia. En nyt ihan tarkaa aikaa muista, mutta jotain 13-15 minuuttia se on.
Eihän mulla sellaista aikaa yleensä ole.
Kiitos kysymästä NegaDuck! Terveisin sulle, tiedän että olet minua ymmärtävä!, toivoo kiitoksin SA


Rouva Pupunen: Hei sinullekin! Siis minä muistelisin et Aasi on ohjelmoinut yhden norauksen/yksi nikkinimi olevan 15 sekuntia.
No, tarkoitus on hylätä minut aivan vastaavasti niinkuin juutalaisille tehtiin. Kun noraukseni on tullut yleiseksi huviksi/vitsiksi ilman senkummempaa sääliäkään. Ikävää se minulle on toki noin ja tokihan tällainen koskee kun eristetään ilkeästi nauraen vaikka se ei maailman tärkein asia toki olekaan. Onneksi on mahtavasti tukevia Kitinäystäviä ja onneksi siis se tärkein eli elämää IRL.
Kiva kun kysyit! Terveiset sulle Kitinäystävyytesi toivossa toivoopi SA.
Viimeksi muokannut Stadinarska, 18.09.2008 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geep

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Geep »

:shock:

Eiks ketään muuta ärsytä toi ignore? Siis onhan se nyt törkeetä, että tekstin skippaamisen taidon osaamattomat ääliöt estää sällin palstalle kirjoittelun? Joku vtun vartin karenssi, haloo? En ollu tajunnu sitä noin pitkäks, täähän on törkeetä, murha! Kyseessä ei mikään hullu onelinertrolli (kuten moni meistä muista parhaina nousuhetkinä) vaan lepposia värikkäästi - heh heh - kirjoittava stadilainen!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geep kirjoitti::shock:

Eiks ketään muuta ärsytä toi ignore? Siis onhan se nyt törkeetä, että tekstin skippaamisen taidon osaamattomat ääliöt estää sällin palstalle kirjoittelun? Joku vtun vartin karenssi, haloo? En ollu tajunnu sitä noin pitkäks, täähän on törkeetä, murha! Kyseessä ei mikään hullu onelinertrolli (kuten moni meistä muista parhaina nousuhetkinä) vaan lepposia värikkäästi - heh heh - kirjoittava stadilainen!
Ihana Geetzu.

Tottahan toivoisin, että ärsyttäisi.
Mutta tämä on kuin sodassa. Miksi minusta nyt niin paljon kukaan välittäisi että omaa nahkaansa polttaisi? En sitä vaadi keneltäkään.
Vaikka aina toivon. Geetzu, kiitos. Tämä oli kivaa kun reagoit!!

Enkä tiedä kuinka tuo valtava minuuttimäärä minulla on saatu aikaan. Oikeiden elävien henkilöiden noraamisilla sitä ei kyllä saada aikaan.
Ja tuo oikeitten henkilöittenkin noraamisvietti on TÄSMÄLLEEN samanlaatuinen reaktio kuin sodassa heikompia vastaan. Silläkin tulee pitkä aika kyllä, mutta vain noin 4 minuuttia.
Periaatteessa tämä on masentavaa kun sekin on "tilattu" huutaen.

JA JOS hiukankin oikeudenmukaisuutta sekunninkin miettisi, voisi vähentää ei noraajat noratuista! Niistä,jotka ei noraa, ei välitetä ollenkaan, jos vaikka pitävät! On täällä kyllä melkoinen diktaattori! Toivottavasti ei pääse sotaan johtotehtäviin.

Sinä laitoit kivan viestin! Minä tottakai ilahdun kun moraalia löytyy.

Tottakai ymmärrän, että huumorini ei kosketa nuoria nörttipoikia ainakaan ja sitten on naurettava ja lyötävä kumoon. Tottakai katson peiliin itsekin. En saisi olla kuin tylsän keski-ikäinen muutamine örähdyksineen. Olen kirjoittanut liian villisti ja kun olen poika niin se ei ole sitten hyvää.
Ei sellainen nurkkaankomennus ole mukavaa. Eikä terveyttä ja hyvää yhteiseloa edistävää. Koska en pahaa tee koskaan.

Geetzu, muuta Laruun. Täällä on rikin hajua Salmisaaresta ja tarvittaisiin hyvää tuoksuasi!!

SA
menee TUTIMAAN ja ei aio nähdä pahaa unta vaan kosteaa ja osin kiellettyä!! Etten vain näkisi sinusta Geetzu!!!
Herra Manala

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:Eiks ketään muuta ärsytä toi ignore? Siis onhan se nyt törkeetä, että tekstin skippaamisen taidon osaamattomat ääliöt estää sällin palstalle kirjoittelun? Joku vtun vartin karenssi, haloo? En ollu tajunnu sitä noin pitkäks, täähän on törkeetä
Eihän se karenssiaika ole ymmärtääkseni kuin 15 sekuntia/ignoraava henkilö. Minusta ihan sopiva. Itselläni on myös 15 sekuntia karenssiaikana, joku yksittäinen heppu siis noraa mua. Jos toi aika tuppaisi venymään 60-kertaiseksi, niin saattaisin jopa katsoa peiliin välillä.

Itse asiassa, nyt saa arskan kanssa "keskustelu" riittää tältä erää, ja laitan oman 15-sekuntiseni takaisin kekoon. Ei vaan jaksa eikä pysty sietämään tota ainaisen värikylläistä minäminäminä-arskalainen -kakkaa.
stadilainen!
Eikö tunnukin ihanan yhdistävältä? Vähän kuin haahuilisi niuvanniemessä samoja käytäviä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stadinarska kirjoitti:TÄMÄN teen juuri siksi kun minulla on 15 minuutin karenssi tehty ennen seuraavaa viestiä. Tämän pitäisi tulla joko 65 norauksella tai Php-ohjelmascriptillä.
Kaikkea sitä oppii. Kuulostaa sinänsä ihan mielenkiintoiselta ominaisuudelta, joka varmasti tekisi terää Cityn ja Suomi24:n kaltaisilla palstoilla. Tuo saattaisi myös olla ihan hyvä lisäsyy käyttää ignorea, luulin tähän mennessä sen ainoan tarkoituksen olla estää epätoivottujen viestien näkyminen verkkokalvoillaan.

Tuleeko lisä-ignoreista jotain muita lisärangaistuksia karenssin lisäksi, esim. kyvyttömyys kirjoittaa palstalle ollenkaan tai tunnuksen automaattinen poistuminen?

Olipas virkistävää lukea Arskan viestiä ilman värihässäköitä ja suuria fontteja. Hienoa!
Geep kirjoitti:Eiks ketään muuta ärsytä toi ignore? Siis onhan se nyt törkeetä, että tekstin skippaamisen taidon osaamattomat ääliöt estää sällin palstalle kirjoittelun?
Ymmärrän joidenkin halun ignoroida viestit jos ne ovat kovin pitkiä, värikkäitä ja isofonttisia sekamelskoja, varsinkin jos kokee ettei niissä ole yleensä sisältöäkään. Niiden ohittaminen ei onnistu ihan yhtä näppärästi kuin normaalitekstin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Geep

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Frederik Krueger kirjoitti:Ymmärrän joidenkin halun ignoroida viestit jos ne ovat kovin pitkiä, värikkäitä ja isofonttisia sekamelskoja, varsinkin jos kokee ettei niissä ole yleensä sisältöäkään. Niiden ohittaminen ei onnistu ihan yhtä näppärästi kuin normaalitekstin.
Siis vaikka niitä ei juuri missään ketjuissa edes ole? Eihän tyyppi edes kirjota ku jauhantaan! Ja mitä muuta varten tällasellakaan palstalla on modet kuin esmes muokkaamassa teksteistä värit pois?

Jotenkin nyt vituttaa tää tapaus yhtäkkiä. Myönnän, että vähän hakemalla haettua vitutusta mut hei haloo. Kiusausmeininkiä. Se menee aina provoilun ja juntteuden ohi mun ärinäkäyrilläni.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geep kirjoitti:Jotenkin nyt vituttaa tää tapaus yhtäkkiä. Myönnän, että vähän hakemalla haettua vitutusta mut hei haloo. Kiusausmeininkiä. Se menee aina provoilun ja juntteuden ohi mun ärinäkäyrilläni.
Uskon etteivät useimmat ole edes tienneet tuollaisista karenssisysteemeistä, vaan ovat ignoroineet vain omaa viihtyvyyttään silmälläpitäen. Sitä en ainakaan pitäisi kiusaamisena.

Se on ihan totta ettei SA nyt sentään kovin laajalti juttujaan levittele, toisin kuin esim. minä. Mutta siinä vaiheessa jos minulle karahtaa joku karenssi niin johan on vittu. Haistakaa paska jo ihan näin etukäteen, saatana.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Moi.

Kiitos mukavasta juttelustanne asiasta.

Tuo ignooraukseni lähti muistaakseni Tixistä joskus kun hän ei pitänyt minusta ja sitten huusi, että "nyt kaikki noraamaan Stadinarskaa".

Sitten muistaakseni juuri jonkun Tixmäisenm en muista oliko hän. Jokin samankaltainen koiranleuka kuitenkin, pyysi tekemän norausten mukaan tuon 15 sekunnin STOP ajan. Siinä yhteydessä joko norauksia tuli 60, joka tavallisesti tehtynä on siis mahdotonta mutta vaivalla tehtynä eli sivunikeillä kyllä onnistuu. Itse olen epäillyt että minun kohdalleni on tehty ohjelmapätkä.

Siis ihan täysin natsi-juutalaismeininkiä. Ihmiset elävät tai tuo päättävä ihminen Suomessa mutta siis tuo tyyli miniatyyrina aivan tuomittavaa diktaattoria.

Todella tympeää toki. Itse voin vain kestää.

Mitäs Manala taas. Ai hän ilmoittaa ettei nyt keskustella. Tyypillistä sanelupolitiikkaa sekin. Oikein niinkuin ruhtinas. Hänkö ei ole minäminä ihminen. Kyllähän huumorista kävisi tuokin kommentti, mut jotenkin en jaksa nauraa.

Geetzu. Olen jotenkin otettu ja rauhallinen kun sinäkin tunnet inhoa tuota kohtaan!

IHAN TYYSTIN eri asia on, että kyllä tämä minulle sopiikin nykyään kun aikaa ei suuriin määriin postauksia ole, mutta kun se tulee natsimaisella tyylillä. Se on ainoastaan väärin.
Itseäni toki myös "heikottaa" ihmiset, jotka innoissaan menevät joidenkin koiranleukojen ehdotuksiin mukaan...

Mut siis syksyä! Ja Manala ei varmasti halunnut tästä tällaista ketjua. Olen paljon tyyntynyt kun tässä ketjussa olen kuitenkin saanut mukavaa sympatiaa.
Nyt minusta itsestänikin tuntuu että haen itselleni hyväksymistä liikaa.
Kyllä sitä pikkuhiljaa hakee kun harmittaa nuo jotkut ylenkatsovat.

Ja kuitenkin täällä on upeita ihmisiä, laajakatsoisia! Niiden vuoksi on upea seurata jotain juttuketjua joka kiinnostaa.

SA
Tyyntynyt ja myönnettäköön että iloinen kun ollaan vihaisia asiasta
Miehenmalli
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 11.08.2007 13:19
Paikkakunta: Pornainen

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Miehenmalli »

No tuota. Minä kun en ole lukenut aikaisemmin muuta kuin sitä Arskan palstaa, että sellaista. Vaimon favourite nääs. Ja siten minunkin. :lol:
En voi snaijata tollasta, jota A kuvailee. Miksi kummassa siihen ei puututa. Kiusausta pahimmillaan. Tulee help. mieleen polttouhrit. Ei olisi ollenkaan A:lla mahiksia jos moderaatori natsipäällikkö, niinku A kirjottaa.:twisted:

En iknoroi. Ketään. Viimeksi SAta. Olen viimeaikana lukenut myös kiinnostavaa päivämateriaalia muilta. On selkeiä, paljon on vahingollita roskaa, paljon mielenkiintoista.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No niin homeboy, lopetas nyt.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:No niin homeboy, lopetas nyt.
Slämmeri tuli täällä mieleen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko ignoroinut StadinArskaa?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Slämmeri tuli täällä mieleen.
Liikaa sanoja viestissä. Slämin viesti olisi ollut lyhykäisyydessään esim.:
Arska
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin