Maanantain patinaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Töissä ollaan ja töitäkin tehty jo monen tunnin edestä. kohtahan tuo vuorokin on jo puolessa välissä.

Mukavaa hommaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ihme roistofirma tuo baronakin. Perjantaina oli kotona iloinen yllätys: palkkakuitti jossa oli 31.90 euroa summana. Odotin kyllä huomattavasti normaalia 2 viikkoa pienempää liksaa, kun olin viikon palkallisella saigonilla, ja viikon omalla vapaalla.

Sain siis viikon saigonia jännetupin tulehduksesta ja tenniskyynärpäänästä. Vaiva ilmeni uuden keikan ekana päivänä, ja jouduin lähtemään kesken päivän lekurille. Sitten seuraavana päivänä naksahti viikko saigonia+ käden käyttökielto. Ilmoitin asian baronaan ja homma oli ok. Vähä myöhemin tuli soitto missä ilmoitettiin että keikka on annettu eteenpäin kiireisin työntekijä tarpeen takia, mutta saan korvaukseni sairasloman ajalta.

No, nyt sitten väittävät että olen siinä puhelun aikana luopunut muusta sairasloman aikaisesta korvauksesta, paitsi tuo ensimäinen saigonipäivä. Jep jep, just joo aivan varmasti olen tuollaisia sopinut. Aika paksua vedätystä taas vaihteeksi. Oloni aika haikulisti harhaanjohdettu ja huijattu, liittoon laitoin kysymystä vaikken siihen kuulukkaan ja ahdistaa ihan vitusti ett mitä nyt eteen, kun on muutenki niin vitun köyhä.

Vois lähtee periin oikeuden kautta niitä masseja, olen ihan varma että huijaavat ja tuon täytyy olla laitonta muutenkin. Oli siis baronan oma työterveyslekuri joka kirjoitti saigonit, olin ollu baronalla duunis ku käsi hajos, ja olin heittäny siin vaiheessa baronalle keikkaa 5kk ajan, joten noistakaan se ei voi olla kiinni.

Katotaanpa saatana, mulle ei vittuilla.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vihtahousu

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, töisä. Heikko olo ja meikällä on hammaslääkäri tänään 12.30 :?
NegaDuck

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Guutten morgen. Uusi arkiviikko jyrähtää käyntiin. Ainaskin uimassa vois käydä nyt ensin. Ja sitä vinkeetä kameraa täytyy näyttää työkavereille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viime yönä kuvittelin vain kaksi palohälytystä ja yhden sulavan pakastimen. Todellisuudessa nuo olivat naapurin herätyskello (4:30am), rekan peruutusvingutin ja sairas mielikuvitukseni.

Ei ihan hehkein olo tällä hetkellä, mutta mitäpä tuosta. Tietää taas eläneensä. Ja edelleen on taito hallussa saada ihmiset suuttumaan suustani harkitsematta pamahtaneilla sammakoilla ja näköjään myös äärimmäisen hitaalla sytytykselläni.

Mutta nyt kahvia ja paljon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Töissä taas. O jea.

Hämärä: Nuo vuokratyöntekijäfirmat ovat vain maaorjuuden ja torpparijärjestelmän moderni muoto. Toisaalta kannattaa muistaa, että orjat ja torpparitkin vapautettiin lopulta.

Pistä hanttiin vaan, äläkä anna polkea oikeuksiasi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Duunissa taas. Eikä olkapää tunnu yhtään paremmalta. Fucking great. Olo on muutenkin jotenkin epämääräinen... eilen ei ollut darraa, vaan se on kai jotenkin siirtynyt tälle päivälle. Äsken jo hetken luulin, että laatta lentää näppikselle.

Mun huoneessani on aivan sairraan kylmä. Pitäis olla pipo ja hanskat.
Lucy

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Sairaslomalla. Hyvin lähti tämä viikko. Ensimmäistä kertaa elämässäni harmittaa olla pois töistä. Hemmetin hiekkalaatikkoleikit.
masa

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja masa »

"Out of Office is currently on. Would You like to turn it off?" -No en, mutta kun on pakko.

Olihan kiva reissu kiihtelysvaaraan. Saalistakin tuli jonnin verran, ja "törmättiin" karhuunkin korvessa. Olispa aina syksy ja metsästysaika.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja cardic »

on se hienoo ku nykyaan ei tartte ees teha mitaan et saa jalkansa kipeiks. normaali kavelyki sattuu nivuseen ja ristiselkaan/pakaraan niin kivapa tas on toita teha. pitaskohan hakee vaha saikkuu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Pyry-Matias

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mäkjanne, huhuuu! Nysse lattialaattaremppa on edennyt hintakilpailuttamiseen. Paljonko suunnilleen kannattaa maksaa kolmen neliön vesieristys/laatoituksen purku/uudelleenlaatoituksesta? Entä mitä työmiehelle kannattaa tunnissa maksaa työantajamaksuineen?
Bliss

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Saatan olla hyvin väärässä, mutta eikö vesieristys mene taloyhtiön piikkiin? Ainakin mun edellisessä kämpässä as. oy maksoi vesieristyksen kokonaan. Materiaalit + työn.
masa

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:^Saatan olla hyvin väärässä, mutta eikö vesieristys mene taloyhtiön piikkiin? Ainakin mun edellisessä kämpässä as. oy maksoi vesieristyksen kokonaan. Materiaalit + työn.
Meillä myös.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Käsittääkseni osakas vastaa keskiverrosti suihkun letkusta ja suihkusuuttimista. Loppu on taloyhtiön hommia.
Ei. Kaakelit on jo asukkaan vastuulla.

http://www.hs.fi/asuminen/lakimiesvasta ... SI1FA03rdd
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

exPertti kirjoitti:Entä jos alkuperäiset laatat alkavat rakoilla?
Ymmärtääkseni tässä on relevanttia juuri tuo vaurion ulottuminen vesieristykseen ja sen mahdollinen vaurioituminen/kastuminen.
Bliss

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

exPertti kirjoitti:Onko joku muukin nähnyt tuollaisia viritelmäremontteja, joissa lyödään uutta vanhan päälle?
No, mm. sen takia ed. kämpässä teetettiin kylppäriremppa katosta lattiaan.
Pyry-Matias

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

exPertti kirjoitti: Ok.
Siis mä en näistä tiedä mitään, mutta näin mulle on kerrottu. Isännöitsijä sitten tarkastaa rempan, kun laatat on purettu ja vesieristys kunnossa, ja antaa mahdollisesti luvan jatkaa remppaa. Laatoittajan tulisi olla sertifikoitu, mutta aina tämä ei ole pakollista. Mäkjanne tietäis paremmin.
Vihtahousu

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hajuaisti toimii erittäin vaihtelevasti, välillä tuoksuu niin saatanasti kaikki ja välillä en haista mitään. Pahinta lienee se että en tiedä yhtään kuinka paljoa Le'muaan, hammaslääkäri on vajaan parin timman päästä, toivottavasti ei tule oksupoksua silloin.
Lucy

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Maksaisin tällä hetkellä aika paljon siitä, että saisin olla kärpäsenä toimiston katossa. Noh, lähden parantamaan oloani ostamalla uudet kengät. Turha huonoa oloa on täälläkään kitistä.
nastamuumio

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Älkää syöskö baronaa kuitenkaan ihan täyteen tuhoon, koska ajattelin vielä ainakin neljännen, viidennen ja kuudennen jne. kerran pyytää itselleni sitä yhtä pirun työtodistusta, jota eivät viitsi kirjoittaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

daddykillkill kirjoitti:
Hämärä: Nuo vuokratyöntekijäfirmat ovat vain maaorjuuden ja torpparijärjestelmän moderni muoto.
Samaa mieltä, komppaan ihan kybällä! (Vitun natsiriistäjät.)

Olipas eriskummallinen viikonloppu. Toisaalta helkutin hauska, toisaalta hieman sydäntäsärkevä. Elämä on. Haluisin mennä talviunille (en tosin yksin 8) ).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Herra Manala

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ilimahällyytys!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Herra Manala kirjoitti:Ilimahällyytys!
Sun maustekastikkeiden jälkeen Tabasco ei sitten maistunut enään yhtään miltään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

nastamuumio kirjoitti:Älkää syöskö baronaa kuitenkaan ihan täyteen tuhoon, koska ajattelin vielä ainakin neljännen, viidennen ja kuudennen jne. kerran pyytää itselleni sitä yhtä pirun työtodistusta, jota eivät viitsi kirjoittaa.
Se on muuten sitten rikos. Työtodistuksen antamatta jättäminen tai sen antamisessa viivyttely on rangaistava teko. Jo kahden viikon viivyttelystä on jaeltu sakot.
Pyry-Matias

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

McJanne kirjoitti:Minne lasku?
Toi oli paha 8)
Vastaa Viestiin