Tiistain touhuilut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Reps! Päivän tilannekomiikka (tai tää kyl tapahtu jo viime viikolla, mut nyt vast muistu mieleen): Mulle tarjottiin roolia aikuisviihde-elokuvassa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Herra Manala kirjoitti:Ei pitäisi koskaan lähteä näiden palstarunkkareiden kanssa ryyppäämään koko viikonlopuksi.
No, äläs ny nössöile siellä..kunnon raporttia kehiin! (YV:kin käy jos et muuten kehtoo tai uskalla.) Mitä tapahtu? Missä olitte? Mitä SikaMikan ja Alberonin välillä on tapahtunu? Ketä muita oli paikalla? Ja niin edelleen, ju nous.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja huima »

sipsi kirjoitti: Mulle tarjottiin roolia aikuisviihde-elokuvassa.
Ei lasketa ellei siihen liity myös oikeaa palkkaakin, joka on muuta kuin siideri ennen ja jälkeen.
SikaMika

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

sipsi kirjoitti:Mitä SikaMikan ja Alberonin välillä on tapahtunu?
Onko meidän välillä tapahtunut jotain?
SikaMika

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pari vapaapäivää alla, eka palkaton krapulan poistamiseksi, toinen palkaton pakkolomana. Pomolta tuli tänään soittoa, oli kuulemma kuullut että olen hakenut töitä kilpailevalta yritykseltä. Kiroili samalla sitä että koska krapulanpoistopäivänäni ei saanut tarpeeksi äijiä kasaan, meni jokin keikka kilpailijalle. Voi voi, maksaisi parempaa palkkaa kuten kilpailijansakin (jonne todellakin olen hakenut). Nyt kuitenkin huolenaiheena lähinnä maksaako minkäännäköistä palkkaa enää koskaan. Kävin jo katselemassa vapaita työpaikkoja, jos rahatilanne olisi jotain muuta kuin katastrofaalinen, jättäytyisin kokonaan vapaalle ja tekisin ton vitun lopputyön. Olen ohittanut viime viikkojen aikana kulminaatiopisteen, jolloin palkallinen työnteko vituttaa enemmän kuin palkaton opiskelu.

Eilen treffeillä. Tänään opiskelemassa. Huomenna erään firman rekrytilaisuudessa. Mun taitoni tuskin riittävät töihinpääsyyn sinne, mutta voin yrittää ujuttaa jalkaa ovenväliin kinuamalla itselleni uuden lopputyöaiheen. Todellinen syy osallistumiseeni oli toki kuitenkin ilmainen viina.
Stinky

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Stinky »

SikaMika kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mitä SikaMikan ja Alberonin välillä on tapahtunu?
Onko meidän välillä tapahtunut jotain?
Homostelua?
SikaMika

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stinky kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mitä SikaMikan ja Alberonin välillä on tapahtunu?
Onko meidän välillä tapahtunut jotain?
Homostelua?
No me kyllä nukuttiin samassa sängyssä! Paitsi silloin kun tein ko. sängyssä jotain muuta jonkun muun kanssa.
aimohaiku

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Moro!

Taas kotosalla erinäisten reissailujen jälkeen. Palkitsin itseni hyvästä syömisestä ja juomisesta pizzalla ja seuraavaksi voisi jopa olla kevyen iltakävelyn paikka. Törmäsin tänään entiseen rouva Haiku -ehdokkaaseen ja oli kiva vaihtaa kuulumisia. :)
Vihtahousu

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jääkiekko ja sapuskaa. Prkele kun on vielä kipiä :(
Stinky

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä tylsistyn kohta hengiltä. Voisko joku tuoda edes suklaata?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Hassua löytää oman kämpän kuvat etuovikomista.
Hyvännäköinen kämppä, ja pubi lähellä :D
Stalkkeri :twisted:
Sä kerjäsit sitä, pikkuhiljaa viljellyt vihjeitä matkan varrella ja nyt melkein valonuolen kanssa "katsokaa mun kämppää!" :wink:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Maailman paskin yleisö etc. Tänne ilmaantuu n. 7 uutta viestiä päivässä, niistäkin 5 Nibalta (tai multa).

Huomenna töitä, joten ilmeisesti mua ei olla irtisanottu. Hommia on aika paljon tiedossa, senkin takia nyt pystyy metkuilemaan normaalia(kin) enemmän saamatta lähtöpasseja (olen syvästi rakastunut työmoraaliini tässä firmassa, tunnen ymmärtäneeni oikein jotain perustavanlaatuista elämässä)! Ei sikäli, että olisin juuri tällä haavaa mokannut mitään, kaikki on mennyt sääntöjen mukaan, pomo vain kiukuttelee omiaan.

Eilisen treffikumppanin kanssa tekstailtu pitkin ja poikin päivää, hää on kyl ihana.


EDIT: Tänään tuli Naamakirjassa kutsu jouluaatonviettoon erääseen helsinkiläiseen rokkijuottolaan. Innostuin ekaa kertaa vuosiin koko vitun juhlasta, taidan skipata tänä vuonna perhejoulun himmeleineen ja sianlihoineen ja raahata sopivan kasan Sianlihaa tonttulakki päässä ravinteliin. Pehmeiden lahjojen saamisen potentiaalikin on parempi kuin sukulaisissa, onneksi!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Maailman paskin yleisö etc. Tänne ilmaantuu n. 7 uutta viestiä päivässä, niistäkin 5 Nibalta (tai multa).
Pitäis vissiin jäädä sairaslomalle, että olis aikaa keskittyä napisemaan turhista. Oi niitä aikoja!

No, napistaan sitten töistä. Työpaikalta liuennut kesän jälkeen 3 luottotyöntekijää koko 12 hengen vahvuudesta, yksi palannut äitiyslomalta ja 2 uutta aloittaa, toinen huomenna, toinen ensi viikolla. Kuormittaa ihan kohtuuttomasti; uudet kun yksinkertaisesti eivät ole samantien yhtä tehokkaita työnekijöitä kuin vanhat, joista jokainen teki suurin piirtein kahden ihmisen hommat vuorossaan. Mikä tarkoittaa, että mun työpäivät venyy joka ikinen päivä tunnilla- kahdella, ja kaikki tauot on jätettävä pois jotta ehtisi ottaa kiinni koko ajan roikkuvat hommat. Lisäksi suht hiljainen kesä kostautuu nyt: kun yleensä syksyisin hiljenee, ei kiire näytä vielä syyskuun puolessavälissäkään hellittävän.

Väsyttää koko ajan, iltaisin en juuri muuta jaksa kuin syödä, lukea vähän ja käydä nukkumaan. Tänään sentään lähdin töistä oikeaan aikaan (mikä tarkoittaa, että huomenaamulla paikalle on mentävä puolisen tuntia aikaisemmin), koska sain kerrankin vieraita. Ilta meni rattoisasti puolitoistavuotiaan kummitytön, äitinsä ja tytön toisen kummin kanssa jutustellessa. Mutta nyt nukuttaa taas, eikä kello ole vielä paljoa mitään.

Anteeksi siis, jos en jaksa nyt osallistua palstaväittelyihin tai kyselyihin pehmoleluista!!!! :9mm:

Ai niin, tosta hymiöstä tulikin mieleeni: toissapäivänä ammuin työpaikan syyspäivässä elämäni ensimmäistä kertaa oikealla aseella ja kovilla panoksilla - itse asiassa kolmella eri aseella: pistoolilla, revolverilla ja kiväärillä. Kokemus oli epämiellyttävä ja jokseenkin ahdistava, en voinut olla ajattelematta ihan koko ajan Sanna Sillanpäätä.. Toisena aktiviteettina suoritettu laserpyssysota eli Megazone olikin sitten ratkiriemukasta eikä yhtään ahdistavaa. Kummallista. Leikkipyssyllä kanssatyöntekijöiden räiskiminen oli hullunhauskaa; oikean aseen käsittely pelottavaa ja vastenmielistä. Hmmmm.
Hei Mussukka!

Ei tarvi nyt osallistua, mutta voisit kernaasti osallistua tuohon Pehmolelu-kyselyyn ja jos et ole Toivekuukausi-kyselyyn vastannut kun olit USAssa niin vastaapa vielä. Se on "Paskanjauhannassa" jo hieman myöhempänä. Otan sen aika-ajoin esille, jos vaikka tammikuu-maaliskuu saisivat kannatusta! Katsos pitää saada tavoitteita Kitinässäkin!

Vai olet sinä ampunut aseilla? Kuka ja missä on antanut? Siis ampumarata? Minäkin olen ampunut harjoitusmielessä, mutta ymmärrän, että se on ahdistavaa. Ei se ole täyspäisten hommaa!! Älä sure. Ahdistuksesi tekee sinut vain ihanammaksi!

Hyvää jatkoa töihin ja sillee...

Stadi vaikenee ja toivottavasti saa Jyväskulmille yhdyn---yhteyden.
Äh minuakin kun en pysty olemaan laittamatta puujalkoja!

Stadinherra
ihminen joille on vertaa
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ei tarvi nyt osallistua, mutta voisit kernaasti osallistua tuohon Pehmolelu-kyselyyn ja jos et ole Toivekuukausi-kyselyyn vastannut kun olit USAssa niin vastaapa vielä..
Pallotin jo molemmista vastaukset, en vaan jaksa kirjoittaa tänne enää mitään. Aika provosoiva keskusteku saisi olla, että syttyisin rähjäämään kenellekään juuri nyt.
Kiitos kaunis!

Mene nukkumaan väsymys pois. GoodnightPus!

SA
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä tänään varsin kohtuullinen tahti, josko huomenna taas normaali kiire ja pitkäksi venynyt päivä. Niin, työnantajan mielestä ylitöitä ei tarvitse tehdä kun niistä ei maksetakkaan, mutta muistaa kyllä haukkua kun ei pysty yli 150% suoritukseen normaalina työaikana. Prkl.

Tän viikon, ainakin, arki-iltoinakin vähintään riittävästi tekemistä. Koneenkin ehti avata vasta nyt. Kohta nukkumaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja sipsi »

huima kirjoitti:
Ei lasketa ellei siihen liity myös oikeaa palkkaakin, joka on muuta kuin siideri ennen ja jälkeen.
No voi vittu, että oli hauska läppä.
Kyllä siihen liitty ihan oikeaa rahaakin, ja käsittäkseni ihan mukava summa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Ihan mielenkiinnosta, millaisesta rahasummasta puhuttiin, ja tarkennettiinko työkuvaa ollenkaan eli mitä kyseistä summaa vastaan pitää tehdä (anaali/DP, joukkokohtaukset, lesboilua, S/M jne.)? En ole juuri nyt rahantarpeessa, mutta pitää vähän tunnustella markkinoita kun mistä sitä tietää jos ja kun veri alkaa virrata kaduilla, Sampopankki kaatuu ja asuntoni tai sen arvo romahtaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Theodore Taylor

Re: Tiistain touhuilut

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Frederik Krueger kirjoitti:En ole juuri nyt rahantarpeessa, mutta pitää vähän tunnustella markkinoita kun mistä sitä tietää jos ja kun veri alkaa virrata kaduilla, Sampopankki kaatuu ja asuntoni tai sen arvo romahtaa.
Voisikohan työsuoritteen laskuttaa toiminimen kautta? Aikuisviihde ei tosin kuulu toiminimeni ilmoitettuihin toimialoihin, mutta kaipa laskun voisi kirjoittaa esimerkiksi IT-konsultoinnista. Yhtä kaikki, tänään tulin jopa selanneeksi eri työttömyyskassojen vaihtoehtoja. Ei sillä että pelkäisin oman työpaikkani puolesta oman työsuoritteeni vajavaisuuden vuoksi, mutta eihän sitä koskaan teidä koska se veri alkaa valua kaduilla... Tiedän tiedän, hätävarjelun liioittelua. Koska ainahan niitä töitä saa aikuisviihteen puolelta.
Vastaa Viestiin