Kummallinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tix kirjoitti:Mallihan on Canon SExilima-69.
Kuulostaa samalta, jota Kullervo Koivistokin käyttää!
Lilo kirjoitti:(Sehän täällä mättääkin, palstan neitien perseet ei saa tarpeeks huomiota kun kaikki menee jollekin J.Lo:lle, yhyybyhyy!)
Ei muuta kuin herutuskuvaa galleriaan, leidit. Kyllä me huomioidaan niin maan perkeleesti kun olis jotain huomioitavaa!
Viimeksi muokannut daddykillkill, 17.09.2008 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:Kuulostaa samalta, jota Kullervo Koivistokin käyttää!
Menit sitte paljastamaan alter egoni. Kiitti.
Geep

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geep »

Onnittelut Kreitsu! On tehny koko päivän mieli lähettää kukkia jollekin, lähettäsin sulle jos voisin. Nyt lähetän ehkä itelleni. :]
Bliss

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jos välillä muutakin kuin persejuttuja. Oliks täällä jossain topicci ärsyttävistä sanoista vai oonko taas nähnyt unta??
Theodore Taylor

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Geep kirjoitti:PYLLY!
Asiaa!!!
Bliss

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Siinä teille persettä. JuNppahousut on kyl aika turn-off, olen pahoillani.
daddykillkill

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ On niin iso perse, ettei mahdu koko 1680x1080 -ruudulle. Näkyy vaan valkoiset pikkuhousut joissa lukee "SIVUA EI VOI NÄYTTÄÄ". Onks toi joku Sloggi-mallisto?
Bliss

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

daddykillkill kirjoitti:^ On niin iso perse, ettei mahdu koko 1680x1080 -ruudulle. Näkyy vaan valkoiset pikkuhousut joissa lukee "SIVUA EI VOI NÄYTTÄÄ". Onks toi joku Sloggi-mallisto?
Jestas. Intternjetti rysähti persekuvasta :(
*lähtee ostamaan Nutrilettia*
daddykillkill

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ jumalauta. Tuo oli nopee dieetti :D
1680 px -> 338 px (mittasin photoshopilla). Tätä kannattais jo ostos-teeveelläkin mainostaa:
Karista kilot nopeasti! Minäkin karistin pebasta 1342 px PARISSA MINUUTISSA!!!
Viimeksi muokannut daddykillkill, 17.09.2008 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:urheilumalli
Pisteet 10+/10, ei silmin havaittavaa poikamaisuutta, kumpumainen, harmoninen ja symmetrinen. *merkitsee rotukirjaan*
masa

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetsun kuva oli kokoa kylie minogue, kun mahtui jopa avatareksikin.

TAKASIN SE JA SASSIIN!
Vihtahousu

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:urheilumalli
Pisteet 10+/10, ei silmin havaittavaa poikamaisuutta, kumpumainen, harmoninen ja symmetrinen.
Aika Gattismainen analyyzi, vai olikohan se vaan kun ääneen palstalla arvioi toisten ruumiinosia... :roll:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lilo kirjoitti:Taitaa palstan könsikkäillä olla tän päivän jutuista päätellen sellanen jono naisia oven takana panoa vonkumassa että käy jo stressaavaks potkia pois rumimpia...
Minulla ei, siksi voinkin kirkasotsaisesti todeta etten kiinnittänyt huomiota J-Lon perseen kokoon ennenkuin sen väitetystä suuruudesta alettiin kohista joka puolella. Jostain syystä useimmat kyseistä asiaa taivastelevat kuvatkin olivat selkeästi photoshopattuja joissa perseen kokoa oli suurennettu, tiedä sitten miksi.

Jouduin muutama päivä sitten miettimään vakavasti lehtikuvaajien sielunelämää kun silmiini osui valokuva jonka kuvatekstissä kohistiin kuinka se-ja-se kuuluisa elokuvaohjaaja kaivoi nenäänsä. Minua ärsytti että tulin maksaneeksi kyseisestä lehdestä ja näin tuin kyseisenkaltaista paskajournalismia. Tästä lähtien vaadin saada lukea lehteni ennen ostopäätöstä, tai sitten luen vain Parnassoa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Geep

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:Geetsun kuva oli kokoa kylie minogue, kun mahtui jopa avatareksikin.

TAKASIN SE JA SASSIIN!
Lähetin kukkia pökämuodossa itselleni, orkutuin jo.
Geep

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geep »

Taidan lähtee uimaan. Onks itikses millanen lastenallas?
Google oli nopeempi. Mahdutaan me perseinemme ehkä sinne.
daddykillkill

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Minulla ei, siksi voinkin kirkasotsaisesti todeta etten kiinnittänyt huomiota J-Lon perseen kokoon ennenkuin sen väitetystä suuruudesta alettiin kohista joka puolella.
No eihän se olekaan iso kuin pop-tähden perseeksi. Naisihmisen perseeksi kai jotain keskikokoa.
:poteroonsuojautumishymiö:
Viimeksi muokannut daddykillkill, 17.09.2008 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lilo kirjoitti:Taitaa palstan könsikkäillä olla tän päivän jutuista päätellen sellanen jono naisia oven takana panoa vonkumassa että käy jo stressaavaks potkia pois rumimpia...
Eiks tilanne oo ihan tuttu teille naisille, kun harmaata, kasvotonta vonkaavaa miesmassaa pursuaa ovista ja ikkunoista?
daddykillkill

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Taidan ottaa kesäleskeyden kunniakxi kalsarikännit tänään :D


... tosin se onkin vasta kolmas kerta viikon sisällä. Hmm :roll:
Viimeksi muokannut daddykillkill, 17.09.2008 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NegaDuck kirjoitti: kun harmaata, kasvotonta..massaa... pursuaa...
Who you gonna call? GHOSTBUSTERS!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
daddykillkill

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

exPertti kirjoitti:Känniketjun paikka. Siellä sitä voisi avautua sitten suunnilleen kaikesta. :)
Josko tehdään niin, että jätetään känniketjuilu ammattilaiselle (sulle).
Sovitaan etä mä alan kurlaamaan klo 18.00 CET ja sinä alat raportoimaan palstalle kaikesta mitä mä touhuan klo 18.05 CET, jolloin ensimmäiset alkoholimolekyylit ovat ehtineet hilpaista kuuppaan asti.

Vähän silleen niinQ Paavo Noponen selostamassa urheilukilpailua, juunouz? Ja muut kannustaa ja hurrrrraa!
Pyry-Matias

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lilo kirjoitti:Taitaa palstan könsikkäillä olla tän päivän jutuista päätellen sellanen jono naisia oven takana panoa vonkumassa että käy jo stressaavaks potkia pois rumimpia...
Näin se on aina ollut. Ei kai ole tarkoitustaan, että edes itse uskovat juttuihinsa.
Theodore Taylor

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

daddykillkill kirjoitti:Josko tehdään niin, että jätetään känniketjuilu ammattilaiselle (sulle).
Sovitaan etä mä alan kurlaamaan klo 18.00 CET ja sinä alat raportoimaan palstalle kaikesta mitä mä touhuan klo 18.05 CET, jolloin ensimmäiset alkoholimolekyylit ovat ehtineet hilpaista kuuppaan asti.

Vähän silleen niinQ Paavo Noponen selostamassa urheilukilpailua, juunouz? Ja muut kannustaa ja hurrrrraa!
Mä veikkaan että tuosta asetelmasta seuraa ennemmin sellainen Raimo Häyrismäinen selostus, jossa selostetaan ihan kaikesta muusta, serkkupojan lemmikkirotan edesottamuksiin asti, kuin itse tapahtumasta.

"Nyt KK tarttuu rivakalla otteella pullon kaulasta kiinni, mistä tulikin mieleeni..."
Pyry-Matias

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Joo..onhan se ihan paska.

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vähän niinko minä aamulla, vähemmän meikkiä. Pff...

Mä meen ottaa päikkärit ku pikkupiru sammu.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Kummallinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Näläkä! Kotia ku olis jo. Kaalilooraa ja pualukkahillua kitusihi! Notta moro.
Vastaa Viestiin