Torspotai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitäsköhän mun oikeesti jo lähtee? Suunnittelin poistuvani kotoa viimeistään yhdeltätoista. Menee nyt tää aikataulutus uusiksi, sovittu lounas muuttuikin kahviksi tai päivälliseksi, joka taas ei sovi kun meen jumppaan puoli kuus. Elämä on niin vaikeeta!11

Edit: Ei oo enää! Meen jumppaan vasta 18.45. Nyt pitäis ehkä oikeesti hoitaa ne asiat joiden takia tän vapaan otin :D Olen mainio.
Viimeksi muokannut nowaysis, 18.09.2008 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Stinky kirjoitti:Jospa sitä sittenkin suuntais lääkäriin tän yskän ja flunssan takia. Veto ihan veks :(
Hyvin suunnattu. Keuhkoputkentulehdus.
MGandhi

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:Keuhkoputkentulehdus.
Mulla myös ihan vitun urpo olo... Pakko vetää tänään kuitenkin vielä suojakännit, joten olo huomenna varmaan todella rapea...
Stinky

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Eikäku hilaat sen persees tänne. Mä laitoin just tulenkin takkaan.
MGandhi

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:^Eikäku hilaat sen persees tänne. Mä laitoin just tulenkin takkaan.
Tuun sitten suoraan kentältä kunhan täältä pääsen. Ei kai haittaa, että oon kännissä?
Stinky

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti: Tuun sitten suoraan kentältä kunhan täältä pääsen. Ei kai haittaa, että oon kännissä?
Ei tietenkään muru. Mulla on olutta jääkaapissa jos maistuu vielä muutama.
MGandhi

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Tuun sitten suoraan kentältä kunhan täältä pääsen. Ei kai haittaa, että oon kännissä?
Ei tietenkään muru. Mulla on olutta jääkaapissa jos maistuu vielä muutama.
No vähäx oot huomaavainen! Pääseeks siel sit myös panee vai ootko liian kipee?
Stinky

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti: No vähäx oot huomaavainen! Pääseeks siel sit myös panee vai ootko liian kipee?
Mä lepään kato hetken ja otan sut vastaan kuten Naisen kuuluu.
daddykillkill

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Heruttamisesta tuli mieleen... Käväisin tuoremehuasemalla tekemässä 40 l omena-päärynämehua oman puutarhan tuotteista. Se pitäis vielä pastöroida ja pullottaa... joten tämän illan ohjelma onkin selvä.

Anteeksi keskeytys, Gandhi ja Haisuli: jatkakaa olkaa hyvä!
Tix

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:Anteeksi keskeytys, Gandhi ja Haisuli: jatkakaa olkaa hyvä!
Ja mieluiten privaviestipuolella!
Storia

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Haemaeraemies kirjoitti: Odottelen kans innolla että natsaako paikka jossa kävin viikko sitten haastattelussa.
Pidän peukkuja! :) Katselin mol.fi sivuja viimeksi toissapäivänä ja koko maassa on tasan 6 alan paikkaa, jotka kiinnostavat. Niistä kolmeen ei ole mitään mahdollisuuksia päästä (korkeakoulututkinto tai yliopisto vaaditaan), kaksi vaatisi radikaaleja toimenpiteitä vaihteeksi asuinympäristön suhteen ja sitten jäi jäljelle yksi, jota hain. Kaksi muuta löytyi vielä muualta verkosta ja niitä hain tietty heti myös. Arpa on heitetty ja yksi näistä olisi lopulta ainoa, jota todella haluaisin..Vaikeeta on :D

Vihtahousulle: sain pohjoismaiden kartastot ja navigaattoripalvelun vuodeksi kaupan päälle, mutta ei aavistustakaan vielä tässä vaiheessa miten toimivat. Paneudutaan vkonloppuna asiaan!

Nyt hyppään bemariin, laitan Emma Salokosken uusimman Veden Alla -levyn soimaan ja aion havahtua unelmistani seuraavan kerran vasta Humppilassa, jossa on hyvä nahkatehtaanmyymälä, mauste- ja aromaöljy valikoima ja euron kahvi.
daddykillkill

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tix kirjoitti:Ja mieluiten privaviestipuolella!
Eikä!1 Tää on just hyvää torstaviihdettä Miehelle Jonka Elämä Meni Jo
Storia kirjoitti:ja aion havahtua unelmistani seuraavan kerran vasta Humppilassa
Kakkostiellä ajavat: Varokaa !
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nowaysis kirjoitti:Itse kulutan oikeastaan aika vähän näin LÄHESTYVÄSTI MUTTEI VIELÄ YLI VUOTEEN kolmikymppiseksi naiseksi, ja aion levittää vähäisen kulutuksen ilosanomaa vast'edeskin. Tuleeko onni tavaroista?
Ei tule. Suosin ennemmin aineettomia palveluita ja henkisiä arvoja, kuten tietokonepelit.

Sinänsä ilosanomasi ajoitus on outo kun ihmiset ovat joka tapauksessa vähentämässä roimasti kulutustaan epävarmojen tulevaisuudennäkymien takia. Jotkut ns. asiantuntijat väittävät tätä jopa suuremman luokan ongelmaksi ja taantuman pahentajaksi, mutta mitäpä he mistään tietäisivät? Minäkin olen toistaiseksi heittänyt auton- ja asunnonvaihdot jäihin, ja muutenkin tulee tingittyä lähes kaikessa vaikka henk.koht. taloustilanne ei ole ainakaan huonontunut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Wiihiii, on kyllä tosi hyvät lääkkeet. Oon ollut ihan pöllyssä koko päivän. Palaverissa meinasin kyl nukahtaa, mutta ajatus siitä, että istuin pomon vieressä, sai mut pysymään hereillä. Mun ääni kuulostaa ihan humaltuneelta ja sormet ei jossain vaiheessa meinanneet löytää oikeita näppäimiä millään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Työt senkun vähenee ku ihmisiä irtisanotaan ja TYLSÄÄ on! Onneks mua ei voida irtisanoa vaikka oon varmaan viimeksi tullut 8) Mut jooo, onneks mä pääsen kohta pois täältä, pitkäksi aikaa. Itseasiassa vois vierailla lekurilla jos pääsis jo vähän virallista aikaisemmin, kun ei tuo selkä ja maha tykkää yhtään tämmösestä istumatyöstä. Oon ihan rampa!
Stinky kirjoitti:Kämppäasioita täälläkin selvitellään - on henkisesti välillä aika raskasta. Mun unelmakotia ei ole vielä löytynyt.
Ooksää eronnu vai karannu? Onks sul joku uus?
nowaysis kirjoitti:Eka kertaa Suomessa törmäsin hajustettuihin(cool mint) nenäliinoihin. Äiti osti, ite en ois ostanu!11
Ootko koklannu niitä hajustettuja pikkuhousunsuojia?! 8) Mun äitilläpä oli niitä! Pöllin yhen.
MGandhi

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: No vähäx oot huomaavainen! Pääseeks siel sit myös panee vai ootko liian kipee?
Mä lepään kato hetken ja otan sut vastaan kuten Naisen kuuluu.
I like the way You think! Bloukkari jo ovella, jonka jälkeen menen hetkeksi takan eteen lepäilemään, johon tuot mulle oluen, jonka juotuani voidaankin sitten tehdä se kaunein. Tätähän kai tarkoitit?
Geep

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Geep »

irmelianneli kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Kämppäasioita täälläkin selvitellään - on henkisesti välillä aika raskasta. Mun unelmakotia ei ole vielä löytynyt.
Ooksää eronnu vai karannu? Onks sul joku uus?
nowaysis kirjoitti:Eka kertaa Suomessa törmäsin hajustettuihin(cool mint) nenäliinoihin. Äiti osti, ite en ois ostanu!11
Ootko koklannu niitä hajustettuja pikkuhousunsuojia?! 8) Mun äitilläpä oli niitä! Pöllin yhen.
Ihan kohta ihan kohta! Seurataan nyt tätä palstaa hei! :D
(Hajustetuist pikkuhousunsuojista tuli muuten kauhee kutina, olin illalla kirkkaanpunainen kuivapillu - ei voi suositella!)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geep kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Eka kertaa Suomessa törmäsin hajustettuihin(cool mint) nenäliinoihin. Äiti osti, ite en ois ostanu!11
Ootko koklannu niitä hajustettuja pikkuhousunsuojia?! 8) Mun äitilläpä oli niitä! Pöllin yhen.
(Hajustetuist pikkuhousunsuojista tuli muuten kauhee kutina, olin illalla kirkkaanpunainen kuivapillu - ei voi suositella!)
Argh, saatanasta kaikki hajustetut mitkä lienee. Kohta on varmaan ruusuntuoksusta vessapaperia, niinQ. Ja muuttuuko esim. vauvan kakka muka jotenki paremman hajuseks jos siihen sekottaa sellasen hajustetun esanssivaipan tuoksua?

Ranskassa oli lähes ainoastaan noita hajustettuja nenäliinoja, ja mentolit oli niin tujut että silmät alko vuotaa ja taskukin haisi varmaan vuoden. Sitä jotain lambi balsamii oon joskus Suomessa ostanu, en kyl huomannu mitään eroa, ihan huijausta. :(
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: No vähäx oot huomaavainen! Pääseeks siel sit myös panee vai ootko liian kipee?
Mä lepään kato hetken ja otan sut vastaan kuten Naisen kuuluu.
Jos voidaan olettaa, että tässä on muutakin kuin Kitinöintiä, niin asenne on oikea.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Ann »

nowaysis kirjoitti:kolmikymppiseksi naiseksi, ja aion levittää vähäisen
No hyi vittu teitä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Jaah. Päätin ottaa hieman omaa lomaa että saisin a) kämpän siivottua b) tehtävä koulutehtävät. Nyt olen aloittanut kielianalyysiä ja tiskannut puoliksi. :(

Pelkään kokoajan että osun kissaa päähän kun se nukkuu tietokoneen keskusyksikön päällä jonka yläpuolella on näppistaso...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Razormaid kirjoitti:Jaah. Päätin ottaa hieman omaa lomaa että saisin a) kämpän siivottua b) tehtävä koulutehtävät. Nyt olen aloittanut kielianalyysiä ja tiskannut puoliksi. :(

Pelkään kokoajan että osun kissaa päähän kun se nukkuu tietokoneen keskusyksikön päällä jonka yläpuolella on näppistaso...
Jesh!
Vihdoin immeinen jolla on todellisia onkelmia. :wink:

(Punainen kuivapillu ei ole kenenkään etu!)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja nexie »

nowaysis kirjoitti:
Miettikää kulutustottumuksianne, tiedän että kulutatte liikaa ja turhaan ;-)
Tämä herättää mussa vähän ristiriitaisia ajatuksia. Sellainen luonnonvaroja tuhlaava turhakeshoppailu on oma lukunsa, mutta sinänsä olen sitä mieltä, että rahat kannattaa pitää kierrossa, jotta talous pyörii. Että ihan siksi mä niitä kalliita laukkuja ja kenkiä shoppaan ;)

Kissakin yrittää sinnikkäästi käydä kommentoimassa tähän jotain pikku tassuillaan, mutta sain deletoitua..
Don't Panic!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Geep kirjoitti:(Hajustetuist pikkuhousunsuojista tuli muuten kauhee kutina, olin illalla kirkkaanpunainen kuivapillu - ei voi suositella!)
Hui, no ei sitten kandee varmaan juu. Ite työnsin just vaseliinia omaani, miestä varten ku se kotiutuu treeneistä. Meen sen kans vaikka suihkuun, täytyy kai senkin viriilin nuorenmiehen joskus saada, vaikka akalla ei oikein noi hormonit oo viime aikoina jyllänneet :( Toivottavasti situation on tilapäinen.
Stinky

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jees jees. Kolmen tunnin päikkärit ja oon ihan pihalla. Takan tuli hiipunut ja mulla on nälkä. Edelleenkään saanut hankituksi sitä suklaata. Säälittävää.
Nyt kahvia!
Vastaa Viestiin