Torspotai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Stinky kirjoitti:Jees jees. Kolmen tunnin päikkärit ja oon ihan pihalla. Takan tuli hiipunut ja mulla on nälkä. Edelleenkään saanut hankituksi sitä suklaata. Säälittävää.
Nyt kahvia!
Muuten hyvä, paitsi täällä vain kahden tunnin suunnittelemattomat päikkärit. Nyt pitäis sitten instana siivota, urheilla...ja kahvisuklaa tietysti loppu. Kismettiä tuo yleensä on.
Geep

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Nyt menee kyllä Idols Ifk:n pelin ja jopa jatkoajan Penailujen edelle. Jotain itkua riemun keskelle.
NegaDuck

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Oikeastaan oli aika väsyttävä päivä. Ihan nuutunut olo. Kumma, sillä mitään kauhean raskasta ei ole tapahtunut. Ehkä viikon kumulatiivinen uupumus alkaa vaan painaa.

Nyt just sellainen puutunut / ylikierroksilla olo, että siideri tai pari voisi auttaa rentoutumaan.
:beer:
Vihtahousu

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ärsyttävä olo. Ei tiedä aikatauluista eikä mistään mitään. Huomenna tärkeä päivä ja pitäs olla skarppina. Turhauttaa taas niin perkeleesti, tekis mieli vaan olla. Paljon on taas suunnitelmia ja epävarmuutta, se epävarmuushan tässä rassaa.
nastamuumio

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tästähän puhuttiin täällä ennenkin, mutta mä olen taas kateellinen taimenelle, kun sekin työllistyy ja herättää firmojen mielenkiinnon niin paljon minua paremmin!
Bliss

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äyh. Mä ehkä tarvitsen kuukauden päästä itelleni deitin yhteen gaalaan :shock:
Tai ehkä vaan jätän menemättä...
Geep

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Eiks niit seuramiehiä saa jostain palvelusta?
nastamuumio

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Geep kirjoitti:^ Eiks niit seuramiehiä saa jostain palvelusta?
K-kaupan kalatiskiltä saa tän päivän tuoreimmat trendit. Vitun taimenet.
Bliss

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geep kirjoitti:^ Eiks niit seuramiehiä saa jostain palvelusta?
No en tiedä enkä aio ottaa selvää. Jos ei ilmaista ( :P ) deittiä löydy niin olen ilman.
Geep

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Geep »

^^ :D

Ilmaset deitit ei varmaan oo niin tasokkaita. Suunnittelen täs mielessäni sulle samalla rakastumista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

No siis huh! Just tulin harkoista ja vielä olis niin paljon asioita mitä pitäis tänään vielä tehdä. Tässä listaa kaikille kiinnostuneille!

- Pestä pippeli
- Pestä hiukset
- Pestä pylly
- Pestä väliliha
- Pestä kainalot

Ja sit pitäis vielä käydä suihkussa ja lukee kirjaa. Ai niin! tärkein meinas unohtuu. Pitää lukea anttilan katalogia, jotta pääsen vielä erååttiselle venyttelylle itseni kanssa :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geep

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Oho, oon liian kännissä yhdestä siideristäni. Onks toi nikin poisto ollu aina yhtä helppoa ku pikkukuvan? Tral.
Theodore Taylor

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Ota toinen! Katotaan mitä sitten tapahtuu :)
SikaMika

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huihai!

Leffa katsottu hyvässä surassa. Toivottavasti hän pääsee ehjänä perille, en halua että viimeisiksi sanoikseen jää "kiva ajaa kotiin märissä pikkareissa"!

Hää on ihana. Hyvää yötä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti: Hää on ihana. Hyvää yötä.
:h: love is in the air!

Äijän synttärit huomenna ja pikkuäijä menee ekaa kertaa anopille yökylään; joutuu muuton ajan 2vk päästä olemaan siellä niin huomen harjotellaan.. outoa..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RAM13 kirjoitti: - Pestä pippeli
- Pestä hiukset
- Pestä pylly
- Pestä väliliha
- Pestä kainalot
:
-yyyh mä en haluu tietää! oot paljon parempi vaan livenä, ja sun jutut kans! :D

Geep: Join eilen melkein lasillisen skumppaa 90 min ennen jumppaa. Runollista. En ollu ihan voimakkaimmillani sit pumpissa, ja luulen olleeni hieman HIEMAN en ihan selvin päin kun kävin sovitteleen stockalla niitä MBT-popoja ennen jumppaa. Hävetti, kun aattelin vielä et haisen varmaan ihan viinalta! Vajaan skumppalasin tähden. Grrreat.

Ajelin Puksun Raxin ohi ja ois tehny mieli mennä syömään, mut en sit viitsiny. Nyt on ihan karmee nälkä, syön aluksi hieman pullaa.

Tämän päivän yu-kisoissa eräs voittajista oli nimeltään C/Karmen Paukku, mutta arvaatkaa kuulostiko se kuulutettuna samalta kuin Karmee Paukku ja 6.lk yleisö tietty kihersi minkä ehti :D Heipä hei! Kiva nähdä joitakin teitä tänään!

VÄÄRÄ KETJU, URPO!
Prepare for the worstest.
Geep

Re: Torspotai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Oot jotenki niin söpis. :h:
Vastaa Viestiin