Beerjantai taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lucy kirjoitti:Ohoh ohoh exä laittoi viestin. Syksy saa näköjään kaikki ötökät kaivautumaan mullistaan.
Kuulin että kaverin? vaimoke kävi tapaamassa ensummäistä poikaystäväänsä. silleen siveesti jonkun kartanon ruokapöydässä. Exät voi olla kavereita tai sitten on vaan tottunut viettämään aikaansa exän kanssa, varsinkin jos aikaa on vietetty yhdessä 10 tai 20 vuotta, kauks' sulla meni erotessa aikaa?
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Herra Manala kirjoitti:Kuluttaja-asiamieheen vain yhteyttä.
Otan maanantaina maahantuojaan yhteyttä. Jos ei homma etene, niin sitten ruvetaan tappelemaan..
Lucy kirjoitti:Ohoh ohoh exä laittoi viestin. Syksy saa näköjään kaikki ötökät kaivautumaan mullistaan.
Kun kesäkissoista on mennyt viehätys, ruvetaan käymään varanumeroita läpi. Tuttu juttu..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas leppoisa työpäivä. Narisevat asiakkaatkin olivat hyvällä tuulella.

Himassa ekaks parin tunin päikkärit. Sitten takkaan tuli ja puuhellalle sapuska valmistumaan, kuhafilettä ja kesäkurpitsaa. Jos vielä hetken kattelis digiboksin tallenteita ja sit unille. Huomenna pitäis olla ahkera.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bliss

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jos vaikka viettäis riehakkaan perjantai-illan ja menis nukkumaan nyt heti.
Lucy

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Niba kirjoitti: ...kauks' sulla meni erotessa aikaa?
Erotessahan meni aikaa vain muutama minuutti. Sanoin pari valittua sanaa ja paiskasin autonoven kiinni, ehhehe.
daddykillkill kirjoitti: Kun kesäkissoista on mennyt viehätys, ruvetaan käymään varanumeroita läpi. Tuttu juttu..
Näinhän se taitaa mennä. En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä, koska emme koskaan tehneet muuta kuin kinastelleet kaikesta mahdollisesta ja mahdottomastakin. Noh, ehkäpä aika on kullannut muistot. Taitaa olla siis aika virkistää muistia :twisted:
Geep

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Geep »

Lucy kirjoitti:-- Noh, ehkäpä aika on kullannut muistot. Taitaa olla siis aika virkistää muistia :twisted:
Ihana. :]
Vihtahousu

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Määkin tekstailin eksän kanssa, tosin sen kanssa nyt tulee jonkun verran muutenkin oltua yhteyksissä. Pieni kiukuttelu luurin kautta teki hyvää!
Lucy

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Vihtahousu kirjoitti:Pieni kiukuttelu luurin kautta teki hyvää!
Masokisti? :shock:

Taitaa olla aika kömpiä nukkumaan. Hieman vielä flunssa vaivaa näemmä.
Vihtahousu

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lucy kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Pieni kiukuttelu luurin kautta teki hyvää!
Masokisti? :shock:
Nää, jos on vähän vihanen niin pitää kiukutella, muuten ei hyvää seuraa jos patoutuu kiukut sisälle.
daddykillkill

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mä olen paukuttanut kattilaa tästä aikaisemminkin, mutta itse en voi ymmärtää tätä menneiden suhteiden haamujen kanssa elämistä. Paljon helpommalla (tämän tajuaa yleensä vasta myöhemmin) pääsee, kun valelee sillan entiseen elämään bensalla ja nakkaa tikun olkansa yli.

Polttihan Kristoreipas Kolumbuskin paattinsa löydettyäeen Uuden Maailman, ettei miehistö kaipaisi kotio. Fiksu johtaja, sano.
Lucy

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ymmärrän kyllä, että jos eroon ei ole sisältynyt mitään dramatiikkaa, vaan se on tapahtunut yhteisymmärryksestä, että vielä sen jälkeenkin pysytään väleissä. Olen itsekin kokeillut muutaman henkilön kanssa samaa, koska se olisi mielestäni teoriassa mukavin ja järkevin ratkaisu. Käytännössä hyvä ja ylevä tarkoitukseni ei ole koskaan toiminut, vaan lopulta olen aina päätynyt katkaisemaan kokonaan välit. Elämässä on helpompi mennä eteenpäin, kun sen voi tehdä ilman, että koko ajan joku muistuttaa menneistä. Täytyy siis soitella pientä punaista kitaraa KK:n kommentille tässä asiassa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lucy kirjoitti:Ohoh ohoh exä laittoi viestin. Syksy saa näköjään kaikki ötökät kaivautumaan mullistaan.
Näitä tuntuu olevan liikkeellä joo. =)
Kolmen vuoden jälkeen on vähä myöhästä pyydellä anteeks sanomisiaan (+ raportoida rakkauttaan), enpä ihan muista mistä on ollu kyse. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Lucy

Re: Beerjantai taas

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Lapitii kirjoitti: ..enpä ihan muista mistä on ollu kyse. =D
:D

Se on tosiaan vähän sellainen asia, että jos useamman vuoden jälkeen on vasta alkanut ymmärtänyt tekemiään virheitä, niin se on hieno asia ihmisen kehityksen kannalta, mutta aavistuksen liian pitkät piuhat vanhan suhteen lämmittelyyn.
Vastaa Viestiin