Luau-antai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti: Vaatehuoneessa kenkälaatikoissa ja seinälle ripustettavassa kenkälokeropussissa ja eteisen kenkäkaapissa. :)

En keräile muuta. Paitsi mariskooleja ja Arabian Paratiisi-astioita 8)
Vaatehuone on välttämättömyys, olen kenkien lisäksi myös laukkufriikki. Tyhjentelen varastoja suht säännöllisesti, mutta yhtä paria/laukkua kohti tulee kaksi uutta lissää :D :D
Lucy

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kuulostaa aika villiltä. Voinen kysyä vielä uteliaisuuttani, että miksi teillä on niin paljon kenkiä tai laukkuja? :D
Viimeksi muokannut Lucy, 20.09.2008 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Quinevere

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Sieniä metsästämään.

Hirveä pesänrakennusvietti vaivaa. Tarvisi jaksaa odotella pesien hintojen putoamista.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Paskat! Huomasin just että puolitoista vuotta sitten ostamissani tosi hyvissä kävelykengissä toisen pohja repsottaa jo vähän irti. Perhana joudunko taas käydä ostamassa uudet kengät??? Nuo olivat niin hyvät, mukavat jalassa eivätkä hiostaneet ollenkaan, ja halvatkin taisivat olla, Prisman tarjouksessa. Pysyivät aina siisteinä ilman plankkaamistakin.

Voisi ehkä eka kokeilla josko pohjan saisi takaisin kiinni pikaliimalla niin kestävät ehkä vielä toisetkin puolitoista vuotta, ja tuntuu niillä pystyvän kävelemään ihan hyvin vaikka pohja vähän repsottaa, ei sitä kukaan huomaa. Ei viitsisi turhaan ostaa toisia kenkiä jos näilläkin vielä kulkee.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:Voisi ehkä eka kokeilla josko pohjan saisi takaisin kiinni pikaliimalla
Käytä mieluummin kontaktiliimaa kuin pikaliimaa, se joustaa kuivuttuaankin ja tarttuu paremmin kumiin ja nahkaan. Sitäkin saa Prismasta. Ja Clas Ohlsonilla taisi olla joku ihan vartavasten kengänpohjien liimaamiseen tarkoitettu liima, mutta veikkaan että se on sitä samaa kamaa.

Tai sitten käy pikasuutarilla, jossa käytetään ANmattilaisten Aineita.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 20.09.2008 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja huima »

En juo enää ikinä keskustassa mitään.

Kauhea ruokamyrkytys heti kun päätyy viihteelle.
milli

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja milli »

Luokkakokous=tyttöjenilta, ihan helmee.

Kämppä alkaa olla siisti ja ensimmäinen siideri juotu. Kohta voisi painella suihkuun ja alkaa laittautua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitähän tästäkin tulee kun yritän tehdä hyytelöä, tuo liivate on aina ollut meikäläiselle demoni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucy kirjoitti:Kuulostaa aika villiltä. Voinen kysyä vielä uteliaisuuttani, että miksi teillä on niin paljon kenkiä tai laukkuja? :D
Mä en nyt ymmärrä kysymystä. Tai siis miksi ei? :)
Rouva Pupu

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:Mitähän tästäkin tulee kun yritän tehdä hyytelöä, tuo liivate on aina ollut meikäläiselle demoni.
En oo koskaan onnistunut valmistamaan mitään missä on liivatetta.
Storia

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Bluntly kirjoitti:Mitähän tästäkin tulee kun yritän tehdä hyytelöä, tuo liivate on aina ollut meikäläiselle demoni.
No mutta sehän on demoni. Siinä on jotain vasikan aivoa (vai mitä se oli, pitääkö kysyä enirosta) ja ihan turhaa koko hyytelö, jos tarkemmin ajatellaan. Paljon parempiakin jälkiruokia on! Vakuuttiko yhtään?

Mä en osaa taas vaihteeksi päättää mitä tehdä. Kummelin Alivuokralaista houkuteltiin katsomaan, liput ois tarjolla ja sitten olisi kahdet deitit tarjolla ja ajamista pari tuntia ja ja...En tiedä, ei nyt oikein sytytä mikään :?
Pyry-Matias

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Yksikössämme on ollut viime päivinä eripuraa. Mutta eikö muutto oli yksi elämän suurista kriiseistä sinänsä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Storia kirjoitti:No mutta sehän on demoni. Siinä on jotain vasikan aivoa (vai mitä se oli, pitääkö kysyä enirosta) ja ihan turhaa koko hyytelö, jos tarkemmin ajatellaan. Paljon parempiakin jälkiruokia on! Vakuuttiko yhtään?
Mutta kun käteen jäi 10l puolukoita kun oli pakko pistää pakastin pois päältä, veteli ihan viimoisia. Enkä tykkää vispipuurosta ja hillo on semmoista kivan tutisevaa niin päätin kokeilla. En laittanut alkoholia sekaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Puolukka ei taida hyytyä liivatteella jos ny oikein muistan :?
Lucy

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Rouva Pupu kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Kuulostaa aika villiltä. Voinen kysyä vielä uteliaisuuttani, että miksi teillä on niin paljon kenkiä tai laukkuja? :D
Mä en nyt ymmärrä kysymystä. Tai siis miksi ei? :)
No kun ne vievät paljon kaappitilaa, kenkälaatikoita on kaikkialla ja niitä kaikkia ei voi kuitenkaan käyttää. Vai voiko? Hmm, jotenkin luulen, että tämä asia tulee säilymään minulle mysteerinä jatkossakin :)

Näin äitini pitkästä aikaa ja hän totesi, että nenäni näyttää nykyään kummalliselta. Tarkasteli sitä joka puolelta ja totesi, että: "Kyllä, ennen se oli kivempi". Se on murtunut pariinkin otteeseen, joten kai se nyt näyttää erilaiselta! Murr. Saan kohta nenäkompleksin :?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Sain hommaksi tuoda eiliselle grillausillalle kaiken varalta sipsejä, limua ja sen semmoista pikkunaposteltavaa. Arvatenkaan ketään ei kiinnostanut pikkusuolaiset, joten nyt on kolme avaamatonta jättipussia sipsejä (juustosuikero, Hot Rod ja Raffel) sekä puolitoista litraa kokista odottamassa parempaa päivää. Ehkä niistä muodostuu minulle tämän viikonlopun ruokavalio, tai voisin vaihtoehtoisesti lahjoittaa ne jollekin orpokodille tms., Laphroaig-viskiputeli samalla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:Näin äitini pitkästä aikaa ja hän totesi, että nenäni näyttää nykyään kummalliselta. Tarkasteli sitä joka puolelta ja totesi, että: "Kyllä, ennen se oli kivempi". Se on murtunut pariinkin otteeseen, joten kai se nyt näyttää erilaiselta! Murr. Saan kohta nenäkompleksin :?
Minulla on sinulle hyviä tai huonoja uutisia. Ottaen huomioon että vanhempien mielestä omat lapset ovat aina kauniita, synnytyssairaalassa taisi kohdallasi tapahtua sekaannus.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:^Puolukka ei taida hyytyä liivatteella jos ny oikein muistan :?
No huomenna nähdään miten äijän kävi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lucy

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Frederik Krueger kirjoitti: Minulla on sinulle hyviä tai huonoja uutisia. Ottaen huomioon että vanhempien mielestä omat lapset ovat aina kauniita, synnytyssairaalassa taisi kohdallasi tapahtua sekaannus.
Ai siitä se siis johtuu! Äitini on kyllä hieman likinäköinen, joten on täysin mahdollista, että hän otti synnytyssairaalasta mukaansa kauniin ja täydellisen lapsosensa sijasta Pinokkion :)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pyry-Matias kirjoitti:Yksikössämme on ollut viime päivinä eripuraa. Mutta eikö muutto oli yksi elämän suurista kriiseistä sinänsä?
Ei välttämättä. Mutta sä vaan pakkaat liian myöhään/aikaisin/et ollenkaan/väärällä logiikalla, siivoat kämppää liian vähän/hitaasti/liikaa/väärään aikaan/väärässä järjestyksessä, et hoida osuuttasi muuttoon liittyvistä ilmoituksista/säädät asioita, jotka toinen haluaisi hoitaa itse tms. Mies toimii muutossa aina väärin.
Don't Panic!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vaola kirjoitti:Aargh. V*ttu tyhmät miehet on v*ttu tyhmiä. :grr:
Terävä havainto! :P

Tässähän alkaa heräillä melkein henkiin. Sisäelimetkin alkavat asettua paikoilleen.
Pyry-Matias

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

nexie kirjoitti: Ei välttämättä. Mutta sä vaan pakkaat liian myöhään/aikaisin/et ollenkaan/väärällä logiikalla, siivoat kämppää liian vähän/hitaasti/liikaa/väärään aikaan/väärässä järjestyksessä, et hoida osuuttasi muuttoon liittyvistä ilmoituksista/säädät asioita, jotka toinen haluaisi hoitaa itse tms. Mies toimii muutossa aina väärin.
Mistä tiesit :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vaola kirjoitti: Joo-o, enpä haluaisi tietää, mikä olisi fiilis, jos olisi juhlinut ihan tappiin saakka. Tiedätkö sinä, vai menikö edes myöhään? :)
En muista, mihin aikaan lähdin. Väkeä alkoi jossain vaiheessa ahtautua sisään jatkuvalla syötöllä, mutta olin itse vähän pihalla silloin. :)
NegaDuck

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kaikilla muilla on kauhean kurjaa, ja minä vaan nörtteilen kotona ja pelaan videopeliä. Hävettää.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^^^ Kyllä me tiedetään sanomattakin että exästä on kyse.

Palasin yöllä kotiin klo 3 kun kyydin tarjoajalla ja kumppaneilla oli niin kauan tärkeää keskusteltavaa. Typeränä olin juonut illan aikana kahvia, joten menin nukkumaan vasta klo 05:28. Nousin ylös 10:40 kun ei enää nukuttanut, joten kaikesta päätellen olen saanut liian vähän unta. Ensi yönä otan vahingon takaisin, nyt ei nukuta mutta en ole parhaassa terässäkään.

Ai pahus, nyt pitää hoitaa kommunikointia...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin