OmenaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Taidan mennä nukkumaan. Tai viihdytän itseäni ensin norjalaisen kirjailijan hengentuotoksilla.
Sano Rollelle terkut!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kas. Pyris poistui keskuudestamme. Mistä se nyt taas suuttui?
Haukuin sitä heteroksi kun ei antanut persettä.

Oikeasti epäilen josko viimeaikaiset viestit sisäpoliittisista ongelmista vaikuttaisivat asiaan...? Sossupokemächiin käyntiin.
Mihkää menny. Vaihdoin vain nikkiä hetken mielijohteesta. Kuten niin monta kertaa aiemmin. Tän piti olla helppo. Hetken tosin kesti paluu, kun pääsin kotikoneelta aktivoimaan käyttärin vasta ny.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vaola kirjoitti:Useiden öiden nukkumattomuus kostautui sitten tänään. Aamulla ei saanut yhtään nukutuksi lisää, joten kotiin palattuani väsytti ihan sikana. Puol kasilta sitten nukahdin kirja kourassa. Pakko kai se on tältä seisomalta mennä jatkamaan unia, ettei varmasti herää. Ennen aamua.
Otan osaa, minä nimittäin nukahtelin jatkuvasti sohvalle yrittäessäni katsella Battlestar Galactican toisen kauden jaksoja 4 ja 5. Piti tulla kitinöimään jotta pysyisi hereillä.

Kyseisen sarjan korealais-cylofoni on kyllä aika hottis, ei ihmekään että niin monet Galactican miehistöstä ovat hänen lukuisiin kopioihinsa hullaantuneita.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nastamuumio kirjoitti:
Miten sen sun alanvaihtamishomman kanssa muuten menee?
Ammuin sen alas. Valmistumiseen olisi mennyt liian kauan (ikään kuin ei menisi nykyiselläänkin!) ja olisi vaatinut koulussa istumista viitenä päivänä viikossa -> konkurssi.

Nyt olen lukenut kaksi tuntia. Plakkarissa kaksi luettua sivua! No okei, suuri osa tekstistä on uutuuksia täynnä olevaa koodia, jonka tulkitseminen käy hitaammin kuin normaalin leipätekstin, mutta kyllä mulla on helvetillinen keskittymisongelma. Ajatukset harhailee kaikessa muussa ja havahdun toisinaan siihen että pelkästään kuuntelen taustalle soimaan laitettua mahdollisimman pienellä tartuntapinnalla varustettua ja juuri siksi tarkoitukseen valittua musiikkia. No, tulevatpahan levyhyllyn harvinaisuudet ainakin tutuiksi...

Menen vielä hetkeksi jatkamaan, jos vaikka kahlaisin ahkerana poikana vielä kolmannenkin sivun tänään... :roll:

P.s. Ehkä tämä postaus valottaa hieman, miksi pelkään lopputyön valmistumisen kestävän hetken aikaa...
nastamuumio

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

SikaMika kirjoitti: P.s. Ehkä tämä postaus valottaa hieman, miksi pelkään lopputyön valmistumisen kestävän hetken aikaa...
Joo, mä niin todella ymmärrän, tajuan ja olen elänyt myös todeksi keskittymis- ja kiinnostavuusongelmaa. Symppausta kanssakärsijältä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

SikaMika kirjoitti: ....
P.s. Ehkä tämä postaus valottaa hieman, miksi pelkään lopputyön valmistumisen kestävän hetken aikaa...
muistan samanlaisen keskittymattomyys vaiheen omaa lopputyota tehdessani, kerrassaan vittumaista. sita melkeinpa jumittui katsomaan tyyliin nelosen paivachattia kuin kirjottamaan hienoja teknisia sepustuksia juotosroboteista. jossain vaiheessa sita vihdoin tajus ettei aikaa enaa ollut kuin kuukausi tehda hommat valmiiks jos aikoi joskus valmistua. toivottavasti kykenet hieman aikaisemmin ryhtya hommiin toden teolla kuin mina. miten, sita en osaa kertoa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin