Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Monsieur Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Ropleemi on siinä että saat kaiken kuulostamaan siltä kuin olisit pienimpienkin ongelmien ja vastoinkäymisten heiteltävissä
En usko että koko maan kaikki naiset lukevat Kitinää.
En minäkään. Minun on vain vaikea kuvitella käytöksesi ja elämänasenteesi muuttuvan ihan järkyttävästi tämän forumin ulkopuolella. Sinä kun olet moneen otteeseen suureen ääneen vastustanut minkäännäköisten roolien ottamisia ja yrittämisiä olla jotain muuta kuin mitä täällä rehellisesti on.
Mutta aika mielenkiintoista sinänsä että lasket itsesi ongelmaksi ja vastoinkäymiseksi. ;)
Melko pelottavaa että lasket minut elämänlaatuusi vaikuttavaksi tekijäksi. ;)
NegaDuck

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Melko pelottavaa että lasket minut elämänlaatuusi vaikuttavaksi tekijäksi. ;)
Aiheutat vitutusta. Vitutus on epäkivaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bliss kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: "nuppi tutisee tässä vitun oravanpyörässä josta ei pääse pois" -olo.
Tee elcot ja lähde!
Tää on ehkä fiksuin neuvo mitä täällä on annettu. Mikä sua pidättelee? :)
Elco osannee kertoa onko australialainen oravanpyörä yhtään sen parempi ja auttaako ongelmien pakeneminen välttämättä kaikkia. Jos ne ongelmat ja ajatukset seuraavat sinne uuteenkiin paikkaan? :shock:

Kaikkea voi toki kokeilla jos epäilee syyksi jämähtämistä. Olihan mulla tämä yksi kolleega-/esimies jonka tärkeimpiin periaatteisiin kuului ettei yhdessä työpaikassa saanut viettää aikaa kauemmin kuin 1½-2 vuotta, sitten piti vaihtaa vaikka väkipakolla. Jokainen tavallaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RolloTomasi kirjoitti:Voisi kirjoittaa paljonkin, mutta ei nappaa. Ei huvita edes avata uutta viikonpäiväketjua.
Meillä on jo yksi leffa-arvosteluketju, ei avata toista eihän?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Melko pelottavaa että lasket minut elämänlaatuusi vaikuttavaksi tekijäksi. ;)
Aiheutat vitutusta. Vitutus on epäkivaa.
Pitäisköhän sun alkaa kutsumaan mua elämäksi?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Frederik Krueger kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Voisi kirjoittaa paljonkin, mutta ei nappaa. Ei huvita edes avata uutta viikonpäiväketjua.
Meillä on jo yksi leffa-arvosteluketju, ei avata toista eihän?
OK! Otan kaljan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin