Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä olen pahalla tuulella. Äksyilen asiakkaille, joilla ei ole mitään tekemistä mun huonon tuuleni kanssa. Heti kohta perään tulee asiakkaiden puolesta paha mieli kun äksyilen heille. Sit ärsyynnyn lisää kun tuntuu että olen paha ja ilkeä ihminen. Sit äksyilen taas asiakkaille, jonka jälkeen on taas paha mieli heidän puolesta. Oravanpyörä. Pitäs päästä kotiin.
jäpäkyörä
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 15.09.2008 20:47

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja jäpäkyörä »

Kylläpähän joku sekopää osasi taas pilata mun hyvin alkaneen päivän. Tänään tosiaan oli tuohon puolille päivin erittäin mukava päivä, ja sitten kuulin uutisen. Onko tämä universumin asettautumista hyvän ja pahan tasapainoon? Onko tämä kaikki seurausta siitä että mulla on pitkästä aikaa hyvä fiilis elämästä?

Tuskin kuitenkaan.
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bliss kirjoitti:Mä lähden nyt ulkoiluttamaan Ninjaa kun toi sää on aika loistava juuri siihen tarkoitukseen ;)
Ihan parhautta :]
Unohtuu aivan kaikki ikävät asiat.
T: 400 km täysin turhaa ajelua
Bhven

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ sun signature sopii päivän teemaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mennyt iltapäivä duunissa kokolailla puluille, kun en vaan ole saanut juuri mitään aikaiseksi. Ja roteva, jo hyvissä ajoin pelmahtanut kepap-nälkä ei anna lomaa. Miksi minun tulisi tehdä nälkäisenä töitä, kun ei työnantajakaan kiikuta tuota himokasta lihataskua eteeni?
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bhven kirjoitti:^ sun signature sopii päivän teemaan.
Vaihdoin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitäiskö rikkoa parin viikon salitauko? Olo on mallia röntgen ja aloituspainojen potentiaalinen keveys pelottaa kuin banaaninkuori kotikynnyksellä.
nokkaelain

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pitäisi olla ensi viikolla mummun hautajaiset Kauhajoella. Voi olla aika raskaat tunnelmat tiedossa; suuri osa sukulaisista asuu siellä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On aika alakuloiset fiilikset, ja ihan omasta elämästä. Tai sen puutteesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ :komp:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäiskö rikkoa parin viikon salitauko?
Mulla taas vois olla tauon paikka. Uuvuttanut helvetisti viime aikoina.
Monsieur Manala kirjoitti:Ankan ylivoimaisesti suurin ongelma on elämänasenne, jonka keskeisenä tekijänä on ylianalyyttinen ja suhteellisen paranoidinen ongelmien fabrikointi ja pakkohoito milloin milläkin kemianteollisuuden tuotteella.
Kysymyksessä on ironiaa, mutta kysyn sen silti: oletko varma että nuo ovat syitä eivätkä oireita? Just nytkin on sellainen "nuppi tutisee tässä vitun oravanpyörässä josta ei pääse pois" -olo. Vähän paha ajankohta nyt vaan valittaa yhtään mistään. Anteeksi.
Summerdude

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

Kuulumisia taasen,tulin viihdyttämään jorinoillani.Palkankorotusta luvassa reilun viikon kuluttua.Jee Jee la pääsen risteilemään Tallinnaan kaveriporukalla,riekkumiseksi taitaa mennä kunhan ketään ei heitetä laivasta mereen.Muuten meininki sellaista nukkuminen,kotoo töihin,töitä,
töistä kotiin,nukkumaan taas.Pitää kohta alkaa miettiä mihin hyvät kuukausitulonsa sijoittaa,vaikka verottajakin nappaa omansa pois :)
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Summerdude kirjoitti:Kuulumisia taasen,tulin viihdyttämään jorinoillani.
No kuka vittu sä sit oot?
NegaDuck

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Martza v2.0? Tai eiku hetkinen, toihan vois olla Enttukin.
Summerdude

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

Ex-Enttu :P
nastamuumio

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NegaDuck kirjoitti: "nuppi tutisee tässä vitun oravanpyörässä josta ei pääse pois" -olo.
Tee elcot ja lähde! Maailma on iso ja siellä on tilaa, ettei ahista.
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

nastamuumio kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: "nuppi tutisee tässä vitun oravanpyörässä josta ei pääse pois" -olo.
Tee elcot ja lähde!
Tää on ehkä fiksuin neuvo mitä täällä on annettu. Mikä sua pidättelee? :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NegaDuck kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäiskö rikkoa parin viikon salitauko?
Mulla taas vois olla tauon paikka. Uuvuttanut helvetisti viime aikoina.
Jos vain jaksat liikkua, niin liiku. Ensin se ottaa, mutta sitten antaa. Lopputulos on plussalla. Väkisin ei tietenkään. Esmes uupuneille masennuspotilaillekin suositellaan aina liikuntaa, jos vain suinkin jaksaa. Se piristää.
SikaMika

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mika ei mennytkään salille, Mika meni nukkumaan ja heräsi tunti sitten. Opiskelu väsyneenä takaa 99.8%:sesti kyseisen lopputuloksen ja aikaa kuukahtamiseen lukuhommien aloittamisesta menee harvoin yli kymmentä minuuttia.

Tänään tuli seminegatiivista palautetta töissä. Tai lähinnä sellaista ihmetystä, että miten noin fiksu kaveri voi tulla aina töihin myöhässä, erityisesti tänään, kun herra isoherra itse oli vastaanottokomiteana. Lisäksi kuulemma kuvittelen olevani muita parempi (no shit), on kuullut näin useammasta lähteestä! Kaikilla ei tunnu sarkasmimittari tai itsetunto oikein pelittävän. Joka tapauksessa, kuuntelin puolivakavissaan heitettyä saarnaa joko hymyillen tai naureskellen ja hieman kuittaillen. Luulen, että sen avulla jaksan työskennellä vielä huomisen. Olin jo päättänyt, että jos tarvitsee tänään kuunnella vittuiluja, lähden litomaan kesken päivän...

Ei kai tässä, lähden jatkamaan opiskelua nyt kun ei enää väsytä...
Manzel

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Nukuttaa muttei väsytä. Ihan hemmetin sekainen olo. Oon nyt kaksi yötä nukkunut uudessa asunnossa sekamelskan keskellä; mistään ei löydä mitään, kun kaikki materia on jätesäkeissä ja muuttolaatikoissa ympäriinsä. Ahdistaa, kun on niin paljon tekemättömiä duuneja, että vasta lauantaina on seuraava tilaisuus koota huonekaluja ja järjestellä paikkoja inhimilliseksi.
Tuli vielä hävitettyä muuton yhteydessä muistitikku, jossa oli piirtämäni .pla -tiedostot. Pla pla, paljon tunteja hukkaan (ainoa kopio, omaa tyhmyyttäni).. Plääh.

Kyllä tämä tästä, kunhan hommat selkenee ja kamat ovat purettu niille kuuluviin paikkoihin. Öitä ja sen sellaista!
Monsieur Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Ankan ylivoimaisesti suurin ongelma on elämänasenne, jonka keskeisenä tekijänä on ylianalyyttinen ja suhteellisen paranoidinen ongelmien fabrikointi ja pakkohoito milloin milläkin kemianteollisuuden tuotteella.
Kysymyksessä on ironiaa, mutta kysyn sen silti: oletko varma että nuo ovat syitä eivätkä oireita? Just nytkin on sellainen "nuppi tutisee tässä vitun oravanpyörässä josta ei pääse pois" -olo. Vähän paha ajankohta nyt vaan valittaa yhtään mistään. Anteeksi.
Emmie tiedä mitkä ovat syitä ja mitkä seurauksia, tiedän ainoastaan sen miten naiset ajetaan karkuun. Nainen haluaa miehestä kuvan missä mies ohjaa elämää eikä elämä miestä. Ropleemi on siinä että saat kaiken kuulostamaan siltä kuin olisit pienimpienkin ongelmien ja vastoinkäymisten heiteltävissä ja menettäisit suhteellisen pienestä oman henkisen tasapainosi ja jopa arvostelukykysi. Se on erittäin iso nou-nou millä tahansa pariutumismarkkinoilla.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Voisi kirjoittaa paljonkin, mutta ei nappaa. Ei huvita edes avata uutta viikonpäiväketjua.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NegaDuck

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti: Mikä sua pidättelee? :)
Duuni, kämppä, housujen velli, "ei se vaihtamalla parane" -kansanviisaus.
Monsieur Manala kirjoitti:Ropleemi on siinä että saat kaiken kuulostamaan siltä kuin olisit pienimpienkin ongelmien ja vastoinkäymisten heiteltävissä
En usko että koko maan kaikki naiset lukevat Kitinää. Mutta aika mielenkiintoista sinänsä että lasket itsesi ongelmaksi ja vastoinkäymiseksi. ;)
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Mikä sua pidättelee? :)
Duuni, kämppä,
Tekosyitä. Erittäinkin iisisti järjestettävissä olevia asioita. Ja sun jos kenen luulis saavan niitä töitä lähes mistä päin maailmaa tahansa
NegaDuck kirjoitti:housujen velli, "ei se vaihtamalla parane" -kansanviisaus.
No nämä alkavat olla oikeita syitä.
Ja mistäs tiedät paraneeko vaihtamalla jos et kokeile? :P
NegaDuck

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Tekosyitä. Erittäinkin iisisti järjestettävissä olevia asioita. Ja sun jos kenen luulis saavan niitä töitä lähes mistä päin maailmaa tahansa
Varmaan, mutta löytyykö yhtä hyviä? :) Tosin tietysti Uusi Parempi Elämä voi olla ihan hyvä vastine.
Ja mistäs tiedät paraneeko vaihtamalla jos et kokeile? :P
Sit jos kaduttaa voi olla myöhäistä petturin palata enää takaisin. :leuhka: (Eivätkös työpaikat ja kämpät käyttäydy kuin naiset?)
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Pölö. Lähde määräajaksi eikä ilman päämäärää seikkailemaan (vaikka SE vasta vois ollakin hauskaa!!).
Kämppä vuokralle ja duuniin ilmoitus, että palaan viiden vuoden kuluttua jos kelpaa.
Vastaa Viestiin