Sunnunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ulkona käyty, takaisin tultu.
bliss kirjoitti:Tänään taisi tulla tämän vuoden viimeiset parisataa kilsaa Ninjalla. Kevättä odotellessa...
Totta puhuen luulin aiemmin sulla olevan kissa nimeltä Ninja, jota käyt ns. ulkoiluttamassa. Tai jotain hämärää. Ei ajatus kulje.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vihtahousu

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Frederik Krueger kirjoitti:Tai jotain hämärää. Ei ajatus kulje.
There's nothing new.
Tix

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vittuperkelesaatana. Ei kello 4 aamulla voi olla krapula??? NOH, kyllä tämä tästä, legendaarinen biletusfiletys takana. Joku blomdi pöljänarttu puras mua tanssilattialla vatsalihaksista, sillai tyynesti vaan nosti paitaa ja hauks vaan. Ei oo kyl mitää häpyy tän päivän kakskytplus neidoilla. Mihin tää maailma on menos? Kohta varmaan purraan peeniksestäkin ilman lupaa.

Kyllä se on niin, että hampaidenkantolupia pitäis rajoittaa.
Vihtahousu

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

I said goddam, nyt menee heavy metal metal perserttä. Tänään tuli käytyä Dante's Highlightissa, 3e oli vieläkin 0,6l muki, mua ei haitannut.

Mitäs Melnais:n joukkoe nykyään tekee, oman levyn alla vai spinen?
edit: tarkoitin toki dethronea...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen varmaan aika vieraantunut sukupolvessani hyvin laajalti vallitsevasta elämänasenteesta. Olin osa sitä itsekin joskús kymmenen vuotta sitten, kai voisi jopa sanoa, että fanitin sitä muutaman vuoden ajan, mutta nyt en enää tunne sitä omakseni. Silti en tiedä, pitäisikö minun palata tuohon elämänasenteeseen vain sen takia, että olisi helpompaa kuulua valtajoukkoon, vai olisiko sittenkin parempi olla ulkopuolella ja kulkea sitä reittiä, jonka tuntee enemmän omakseen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NegaDuck

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Ja mikä tämä kuvailemasi elämänasenne siis on?

Turussa oon edelleen. Tänään käynti iskän luona, sit iltasella kotia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vihtahousu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Tai jotain hämärää. Ei ajatus kulje.
There's nothing new.
Tässä eräälle, item 1. Kysyttävää? ;)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:I said goddam, nyt menee heavy metal metal perserttä. Tänään tuli käytyä Dante's Highlightissa, 3e oli vieläkin 0,6l muki, mua ei haitannut.
Ei mennyt ihan yhtä halvalla. Zetori on näköjään joku porvarimesta, kun hinnat katossa. Ainut halvahko oli sahti. Ruoka oli kallista, heikkolaatuista ja annosta saatiin odottaan puolitoistatuntia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:luulin aiemmin sulla olevan kissa nimeltä Ninja, jota käyt ns. ulkoiluttamassa.
Voi elämä.... :rofl:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ollut baanalla, mutta siivoskelin päivän asuntonäyttöä varten vielä puolen yön jälkeen. Illalla viedään viimeiset peräkärrylliset kalustesaastaa uuteen lukaaliin. Ipa murskasi eilen pelikaanit ja TamU nokki tasokkaassa kotipelissään sarjajohtajan - ei voi pelkästään moittia.
Lucy

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Rairai, en jaksanut lähteä lenkille, joten pidän välipäivän. Tänään on rehvit mielenkiintoisen miehen kanssa. Näin ne vain työtapaamiset muuttuvat sunnuntaikahvitteluiksi. En valita :D
Geep

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rakastan edelleen Ikean tyynyjäni! :h:

Tänään tulee mies ja nukkuu ne tietty myttyyn ja pilalle. Laitoin meille eriväriset tyynyliinat, että pilais vaan omansa. Tai sit se täytyy pitää sängyssä muussa asennossa ku pää tyynyssä. Tyynypohdiskelua. Seksiajatuksiakin.

Oon jo kolme timmaa tehny töitä, ylpeä itestäni. Pelkäsin, ettei yksityisyrittäjyys ois se mun juttu mun onhan se näköjään kun pakotetaan ja sitä jotenkin konkreettisemmin hiffaa mistä ne alkuvuoden osingot nyt sit tuleekaan. Tai miks ei tuu. No nyt tulee mut sit viiveellä ehkä taas ei.

Juoksin huoltoasemalle hakemaan kahvia ja tupakkaa. Tupakkaa sytyttäessä asetin juhlamokan roskiksen päälle ja kotona huomasin, että sinne se jäi. Juoksin uudelleen ja vähän kovempaa, nyt jäi pistämään kylkeen.

Että sellasta. Kivaa kun lapset tulee taas tänään. Puolet yöstä suunnittelin meille uusia leikkejä kun en saanut tyynyjen ihailulta ja koskettelulta unta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RolloTomasi kirjoitti:Olen varmaan aika vieraantunut sukupolvessani hyvin laajalti vallitsevasta elämänasenteesta. Olin osa sitä itsekin joskús kymmenen vuotta sitten, kai voisi jopa sanoa, että fanitin sitä muutaman vuoden ajan, mutta nyt en enää tunne sitä omakseni. Silti en tiedä, pitäisikö minun palata tuohon elämänasenteeseen vain sen takia, että olisi helpompaa kuulua valtajoukkoon, vai olisiko sittenkin parempi olla ulkopuolella ja kulkea sitä reittiä, jonka tuntee enemmän omakseen.
Kunhan tähän omakseen kokemaan elämänasenteeseen ja reittiin eivät liity .22:set tai räjähteet, kaikki bueno.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:Rairai, en jaksanut lähteä lenkille, joten pidän välipäivän. Tänään on rehvit mielenkiintoisen miehen kanssa. Näin ne vain työtapaamiset muuttuvat sunnuntaikahvitteluiksi. En valita :D
Jaaha! Senkö takia oli niin kiire päästä exästä eroon?!???222?2?

Naiset. :roll: Mutta antoisia treffejä kuitenkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:Kunhan tähän omakseen kokemaan elämänasenteeseen ja reittiin eivät liity .22:set tai räjähteet, kaikki bueno.
Varsinkaan tietsikka, kalja eikä seksi.
Lucy

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Frederik Krueger kirjoitti: Jaaha! Senkö takia oli niin kiire päästä exästä eroon?!???222?2?
Mikäli viittaat eiliseen, niin tietenkin! Näitä rehvejä olen odottanut jo keväästä asti, joten turha lähteä sekoittamaan pakkaa enää exillä.

Olen jostakin syystä aivan huipputuulella tänään. Taidan sittenkin käydä pienellä lenkillä. Ehdin pitää välipäiviä sitten kun sataa räntää taivaan täydeltä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:Mikäli viittaat eiliseen, niin tietenkin! Näitä rehvejä olen odottanut jo keväästä asti, joten turha lähteä sekoittamaan pakkaa enää exillä.
Hienoa, suoraselkäistä toimintaa. Jatkakaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Voihan jumalauta mikä myrsky tuli yhtäkkiä :shock:
Sataa vettä ja rakeita ja tuulee niin että parvekelasit tippuu kohta :shock: :shock: :shock:


edit. Eka kertaa törmäsin youtubessa ilmoitukseen "This video is not available in your country."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perhis huudettu. Muija tarttis menojaan varten automme, mut se on loukussa, mun ajamana, täällä firman parkissa. Täällä on taas se vitun Tampere päivä, piha täynnä häppeningiä, eikä autoilla pääse pois kesken kaiken. We have a winner...
masa

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

Jessus mikä olotila. Meni aamuviiteen asti hapotellessa. Ei ole voittajafiilis ei. Helvetin hienoa ettei kapakassa tartte käydä nykyään kuin pari kertaa vuodessa. Miten helvetissä sitä aikoinaan jaksoikin. Puuh.

Oliko Blisu eilen ytimessä, vai bongasinko kaksoisolennon?
bliss

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ei ollu.

Tarttis lähteä hakemaan kullanmuru kotiin mummin luota. Täällä onkin ollut liian yksinäistä.
Lucy

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Frederik Krueger kirjoitti: Hienoa, suoraselkäistä toimintaa. Jatkakaa.
Sir yes sir. Kupillinen teetä vielä ja sitten voisikin alkaa liikkua.
Vihtahousu

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

On yksinäistä, jopa pitsakuskikaan tule tänne, heh (se on eksynyt jonnekin).

Hassua kuinka sitä aikoinaan ei tuntenut itseään yksinäiseksi vaikka oli yksin, nykyään sitä on helkutin riippuvainen seurasta näköjään.
Stinky

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Sama juttu täällä. Ja varsinkin näin krapulapäivinä sitä kainaloa ja seuraa kaipaa ihan älyttömästi...
Pitäsköhän munkin tilata pitsa. Nälkä on jo aikamoinen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ ^^ Aijjaa? Ei mulla vaan ole tuollaisia tuntemuksia, ainakaan 98% ajasta. Minua vain itseasiassa pelottaa ajatella jos "eräänkin" kanssa yrittäisi muuttaa yhteen, mitä kaikkia muutoksia elintapoihinsa ja ajanviettoonsa joutuisi tekemään, eikä voisi päättää itsenäisesti erinäisistä radikaaleistakin elämänmuutosasioista vaan toisenkin mielipide pitäisi huomioida. Yhhyh.
bliss kirjoitti:edit. Eka kertaa törmäsin youtubessa ilmoitukseen "This video is not available in your country."
Nyt kiinnostaa että mikä video.

Onneksi niitä pääsee katsomaan valitsemalla webbiselaimen välityspalvelimeksi vaikka jonkun ulkomaisen nimettömän palvelimen. Muistaakseni myös työpaikaltani tai kotoa VPN-yhteyden kautta minua ei onneksi tunnisteta suomalaiseksi, VPN-yhteyttä käyttäessä on aika monta eri maata valittavissa gatewayksi, aina Australiaa, Japania ja Hollantia myöten. Muuttuu netti vaan aika paljon hitaammaksi jos niin tekee.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin